Απ:Κάμερες

Περισσότερα
5 Χρόνια 8 Μήνες πριν #4210 από Niccolò Machiavelli
Απαντήθηκε από Niccolò Machiavelli στο θέμα Απ:Κάμερες
4.200.000€ τα πρόστιμα από τις κάμερες-ραντάρ της Αττικής οδού



Σήμερα είχα πάει στο Divani Apollon Palace & Thalasso για το δεύτερο Auto Forum. Εκεί ένας από τους ομιλητές ήταν ο κύριος Ευάγγελος Κουντρομιχάλης υποδιοικητής του Τμήματος Τροχαίας Αττικής Οδού, ο οποίος μεταξύ άλλων μας είπε ότι στην Αττική Οδό οι κάμερες ραντάρ βεβαιώνουν κάθε μήνα 2000 παραβάσεις 24000 τον χρόνο με χρηματικό πρόστιμο 175€... Τα χρήματα από τις κλήσεις πηγαίνουν στους δήμους όπου γίνεται η παράβαση.
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "_QQ_"Σε Ευχαριστώ"_QQ_": Eva

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 2 Μήνες πριν - 5 Χρόνια 2 Μήνες πριν #4807 από Niccolò Machiavelli
Απαντήθηκε από Niccolò Machiavelli στο θέμα Απ:Κάμερες
Επαναλειτουργούν οι κάμερες στις λεωφορειολωρίδες



Επαναλειτουργία των φωτογραφικών καμερών στις λεωφορειολωρίδες ετοιμάζει ο ΟΑΣΑ σε μια προσπάθεια να μειωθεί ο χρόνος των δρομολογίων.

Δουλειά φαίνεται ότι πιάνουν σύντομα όπως φαίνεται οι φωτογραφικές κάμερες που βρίσκονται στις λεωφορειολωρίδες και έχουν μείνει ανενεργές εδώ και πολύ καιρό ώστε να μειωθεί ο χρόνος των δρομολογίων των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.

Μάλιστα η ενεργοποίησής τους σύμφωνα με στελέχη του ΟΑΣΑ θα επιφέρει και μείωση στα έξοδα του Οργανισμού καθώς θα χρειάζονται λιγότερα δρομολόγια ανά βάρδια.

Οι λεωφορειολωρίδες είχαν κατασκευαστεί με στόχο να κινούνται σε αυτές αποκλειστικά τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ ώστε να κυκλοφορούν χωρίς προβλήματα ακόμη και σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος.

Ωστόσο η μη αστυνόμευση των λεωφορειολωρίδων αλλά και οι βλάβες στις φωτογραφικές κάμερες ουσιαστικά επέτρεψαν σε όλους τους οδηγούς να κινούνται επίσης στις λωρίδες για τα λεωφορεία με αποτέλεσμα ο χρόνος των δρομολογίων να πολλαπλασιαστεί.

Ειδικά τώρα που η κίνηση έχει επιστρέψει για να καλά στην πρωτεύουσα σε συνδυασμό με τα πολλά λεωφορεία που είναι εκτός κυκλοφορίας λόγω βλαβών θεωρείται επιτακτική η επανλαειτουργία των φωτογραφικών καμερών.

Επίσης η συμβολή της Ελληνικής Αστυνομίας θα είναι καθοριστική καθώς πρόσφατα υπεγράφη σχετική σύμβαση μεταξύ ΟΑΣΑ και ΕΛΑΣ που αφορά στην δωρεάν μετακίνηση των ένστολων με την παράλληλη αστυνόμευση του μετρό και των λεωφορειολωρίδων από την αστυνομία και την Τροχαία.

Νέα σύμβαση

Για την επαναλειτουργία των φωτογραφικών καμερών ο ΟΑΣΑ προχώρησε την υπογραφή σύμβασης τον Απρίλιο με εταιρεία για τον έλεγχο και την συντήρηση των συστημάτων καταγραφής παραβάσεων.

Παράλληλα η εταιρεία που έχει σύμβαση διάρκειας ενός έτους οφείλει μεταξύ άλλων να παραδίδει στον ΟΑΣΑ αναλυτική έκθεση με φωτογραφίες της αυτοψίας από κάθε σημείο.

Υπενθυμίζεται ότι το 2016 διενεργήθηκαν 2.592 μεταφορές παράνομα σταθμευμένων οχημάτων και αφαιρέθηκαν πινακίδες ή βεβαιώθηκαν παραβάσεις σε 776 οχήματα.

Αντίστοιχα για παραβίαση της απαγόρευσης χρήσης των λεωφορειολωρίδων, το 2016, βεβαιώθηκαν 2.929 παραβάσεις και για παράνομη στάθμευση σ’ αυτές 1.725 παραβάσεις.

Οι λωρίδες κίνησης των αστικών συγκοινωνιών, στην Αττική ανέρχονται σε 52,3 χιλιόμετρα και οι παραβάσεις είναι πολύ συχνές…
πηγή
Last edit: 5 Χρόνια 2 Μήνες πριν by Niccolò Machiavelli. Αιτία: Προσθήκη συνδέσμου

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
3 Χρόνια 6 Μήνες πριν - 3 Χρόνια 6 Μήνες πριν #5619 από Niccolò Machiavelli
Απαντήθηκε από Niccolò Machiavelli στο θέμα Απ:Κάμερες
12 νέες κάμερες στις λεωφορειολωρίδες της Αθήνας



Οι νέες κάμερες θα… αποθανατίζουν τους παραβάτες και μετά την διασταύρωση των στοιχείων θα καλούνται να πληρώσουν το πρόστιμο των 200 ευρώ.

Η παραβίαση των λεωφορειολωρίδων είναι καθημερινό φαινόμενο. Και για μια ακόμη φορά ανακοινώνεται η τοποθέτηση νέων καμερών σε συγκεκριμένα σημεία, μαζί με τις υπάρχοντες (και όσες από αυτές λειτουργούν). Οι νέες κάμερες είναι 12 στο σύνολό τους και θα τοποθετηθούν ως εξής: 5 στην οδό Βασιλίσσης Σοφίας, 1 στη λεωφόρο Κηφισίας, 3 στη λεωφόρο Μεσογείων και 3 στη λεωφόρο Αλεξάνδρας.

Οι νέες κάμερες έχουν τη δυνατότητα 2 καρέ το δευτερόλεπτο. Οι πρώτες 4 κάμερες θα πρέπει να εγκατασταθούν εντός 4 μηνών, οι επόμενες 4 κάμερες εντός 8 μηνών και οι τελευταίες 4 εντός 10 μηνών. Κάτι που σημαίνει πως θα αρχίσουν να λειτουργούν προς τα τέλη του έτους.

Μετά την βεβαίωση παράβασης θα διασταυρώνεται ο τύπος του αυτοκινήτου με την πινακίδα, η ταχύτητα και η λωρίδα παράβασης. Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Star στην Αθηνα υπάρχουν 40 στύλοι που τοποθετήθηκαν για να φιλοξενήσουν κάμερες, όμως μόνο 14 από αυτούς τις έχουν πάνω τους. Και από αυτές, πολλές δεν είναι λειτουργικές.

O προϋπολογισμός για τον «Διεθνή Ηλεκτρονικό Ανοικτό Διαγωνισμό για την «Προμήθεια και Εγκατάσταση Kαμερών Kαταγραφής παραβάσεων σε αποκλειστικές λωρίδες λεωφορείων του ΟΑΣΑ» είναι στις 490.800€ πλέον ΦΠΑ. Οι προσφορές θα υποβληθούν μέσω της προαναφερόμενης διαδικτυακής πύλης του ΕΣΗΔΗΣ με καταληκτική ημερομηνία υποβολής των προσφορών στις 08/02/2021.
πηγή
Last edit: 3 Χρόνια 6 Μήνες πριν by Niccolò Machiavelli. Αιτία: Διόρθωση

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
2 Χρόνια 10 Μήνες πριν - 2 Χρόνια 10 Μήνες πριν #5894 από Niccolò Machiavelli
Απαντήθηκε από Niccolò Machiavelli στο θέμα Απ:Κάμερες
Γαλλία

Μετά τα ραντάρ ταχύτητας για τα αυτοκίνητα, νέα ραντάρ που μοιάζουν με μέδουσα θα εγκατασταθούν πιλοτικά στους δρόμους 8 μεγαλουπόλεων. Θα καταγράφουν το θόρυβο που προκαλούν τα δίκυκλα σε μια προσπάθεια καταπολέμησης της ηχορύπανσης. Η επιβολή των προστίμων θα αρχίσει από το 2022.

 
Last edit: 2 Χρόνια 10 Μήνες πριν by Niccolò Machiavelli.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
2 Χρόνια 3 Μήνες πριν - 2 Χρόνια 3 Μήνες πριν #6017 από Niccolò Machiavelli
Απαντήθηκε από Niccolò Machiavelli στο θέμα Απ:Κάμερες
Νέα κάμερα ταχύτητας εντοπίζει τα οχήματα που φρενάρουν καθώς την πλησιάζουν

Νέα κάμερα ταχύτητας δοκιμάζεται στην Ισπανία που μπορεί να ανιχνεύσει πότε ένα όχημα φρενάρει απότομα πριν περάσει από μπροστά της.



Ένας νέος τύπος κάμερας ταχύτητας δοκιμάζεται σε ορισμένες ισπανικές περιοχές που μπορεί να ανιχνεύσει πότε ένα όχημα φρενάρει απότομα πριν περάσει τη συσκευή.

Η εισαγωγή των νέων συσκευών υψηλής τεχνολογίας αποτελεί μέρος μιας προσπάθειας μείωσης των ποσοστών θνησιμότητας στους διάσημους γρήγορους ισπανικούς αυτοκινητόδρομους. Το νέο σύστημα εγκαινιάζεται από τη Γενική Διεύθυνση Τροχαίας, που ανήκει στο Υπουργείο Εσωτερικών της Ισπανίας.

Στην Ισπανία συναντάμε τακτικά κάμερες ταχύτητας, σταθερές, κινητές, ακόμη και αυτές που είναι τοποθετημένες σε drones που μερικές φορές περιπολούν στους εντυπωσιακούς ορεινούς δρόμους πιο έξω από την πόλη. Ωστόσο, τα περισσότερα από αυτά (εκτός από τα drones) μπορείτε να τις νικήσετε, με ένα άφημα του γκαζιού ή ένα πάτημα των φρένων καθώς πλησιάζετε στη θέση της κάμερας.

Για την καταπολέμηση αυτής της συμπεριφοράς, το νέο σύστημα χρησιμοποιεί δύο κάμερες σε μικρή απόσταση μεταξύ τους. Τραβούν μια μεγαλύτερη εικόνα του δρόμου και μια μεγαλύτερη διανυθείσα απόσταση, μετατρέποντας βασικά σε μια μίνι κάμερα μέσης ταχύτητας που καταγράφει τη δραστηριότητα του οχήματος μεταξύ των δύο σταθερών σημείων. Υποστηρίζεται ότι όχι μόνο μπορούν να ανιχνεύσουν το φρενάρισμα πριν περάσουν την πρώτη κάμερα, αλλά και εκείνους που επανέρχονται στο ρυθμό αφού περάσουν τη δεύτερη συσκευή.

Αν και όλα αυτά ακούγονται καλά στο χαρτί/οθόνη, γεννά το ερώτημα πόσο μεγάλη διαφορά θα κάνουν πραγματικά οι νέες συσκευές. Σίγουρα, θα είναι μια απότομη αύξηση στις καταδίκες και τα πρόστιμα για σύντομο χρονικό διάστημα, αν και μετά από μερικούς μήνες οι περισσότεροι ντόπιοι οδηγοί (και όσοι είναι εξοικειωμένοι με το σύστημα) απλά θα αφήσουν το γκάζι πολύ νωρίτερα και θα επιταχύνουν πολύ αργότερα αφού έχει περάσει τη δεύτερη κάμερα.


πηγή
Last edit: 2 Χρόνια 3 Μήνες πριν by Niccolò Machiavelli. Αιτία: Αποκατάσταση βίντεο

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Μήνες 2 Εβδομάδες πριν #6113 από Niccolò Machiavelli
Απαντήθηκε από Niccolò Machiavelli στο θέμα Απ:Κάμερες
ΟΑΣΑ: Νέες ψηφιακές κάμερες καταγραφής παραβάσεων σε λεωφορειολωρίδες

 

Δώδεκα σύγχρονες ψηφιακές κάμερες αναμένεται να τοποθετηθούν το επόμενο διάστημα σε κεντρικά σημεία της Αθήνας, για να βάλουν τάξη στις λεωφορειολωρίδες καταγράφοντας τις παραβάσεις οδηγών.

Οι εν λόγω κάμερες, εκτός της καταγραφής της παράβασης, θα μπορούν να εντοπίζουν και την παραβίαση του ορίου ταχύτητας με την κλήση να αποστέλλεται στα σπίτια των παραβατών.

Στο μέτρο αυτό οδήγησε το έντονο κυκλοφοριακό πρόβλημα που επικρατεί στην πρωτεύουσα στοχεύοντας στην αποτελεσματική διαχείριση της κυκλοφορίας, την αναβάθμιση των υπηρεσιών των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς και κατά συνέπεια τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των πολιτών.

Ο ΟΑΣΑ βρίσκεται σε διαδικασία προμήθειας 12 νέων ψηφιακών καμερών παραβάσεων σε Αποκλειστικές Λωρίδες Λεωφορείων, που θα συνοδεύονται και από ισάριθμους θαλάμους υποδοχής, σε συνέχεια υπογραφής σχετικής σύμβασης με εξειδικευμένη εταιρία του χώρου. Η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης ανέρχεται στο ποσό των 366.200 Euro(πλέον ΦΠΑ).

Για τη λειτουργία του συστήματος θα εγκατασταθούν δύο σταθμοί εργασίας σε αντίστοιχες Διευθύνσεις της Τροχαίας όπου θα γίνεται η επεξεργασία, η έκδοση και η αποστολή των βεβαιώσεων παραβάσεων σε αποκλειστικές λωρίδες λεωφορείων.Η βεβαίωση και καταγραφή των παραβάσεων θα γίνεται με ραντάρ και ταυτόχρονη φωτογράφηση των οχημάτων.

Οι δώδεκα θέσεις, στις οποίες θα τοποθετηθούν οι νέες ψηφιακές κάμερες επιλέχθηκαν σε συνεργασία με την Τροχαία, λόγω του ιδιαίτερου ενδιαφέροντος που παρουσιάζουν, δεδομένου ότι βρίσκονται σε κεντρικές λεωφόρους. Σε όλες τις θέσεις υπάρχουν εγκατεστημένες προειδοποιητικές πινακίδες.Συγκεκριμένα οι νέες κάμερες πρόκειται να εγκατασταθούν ως εξής:
  • Λεωφόρος Βασιλίσσης Σοφίας: 5 κάμερες
  • Λεωφόρος Κηφισίας: 1 κάμερα
  • Λεωφόρος Μεσογείων: 3 κάμερες
  • Λεωφόρος Αλεξάνδρας: 3 κάμερες
Πώς θα δουλεύει το σύστημα

Ο ΟΑΣΑ θα παραδίδει στις Διευθύνσεις της Τροχαίας ανά τακτά χρονικά διαστήματα, κρυπτογραφημένο υλικό που θα λαμβάνεται από τις νέες ψηφιακές κάμερες, έτσι ώστε τα αρμόδια όργανα να βεβαιώνουν και να αποστέλλουν τις παραβάσεις.

Το σύστημα ελέγχου ταχύτητας (ραντάρ - φωτογραφικής κάμερας) θα λειτουργεί επί 24ώρου βάσεως τοποθετημένο σε στύλο-καμπίνα (θάλαμο) και θα ελέγχει την ταχύτητα όλων των διερχομένων οχημάτων. Το όχημα που παραβιάζει την Α.Λ.Λ. θα καταγράφεται και θα αποτυπώνεται στη φωτογραφία.

Επίσης, στη φωτογραφία θα εμφανίζεται:
  • ταχύτητα κίνησης 
  • το σημείο/λωρίδα της παράβασης 
  • η κατεύθυνση 
  • η ημερομηνία  
  • η ώρα καθώς επίσης και κάθε στοιχείο που κρίνεται απαραίτητο για την τεκμηρίωση της παράβασης.

Η παράβαση θα καταγράφεται σε φωτογραφία μέσω ειδικής έγχρωμης ψηφιακής φωτογραφικής μηχανής, ενώ θα υπάρχει η δυνατότητα διαχωρισμού επιβατικών (Ι.Χ.) και φορτηγών.

Σύμφωνα με τους ιθύνοντες του ΟΑΣΑ η χωροθέτηση Αποκλειστικών Λωρίδων Λεωφορείων (Α.Λ.Λ.). είναι ένα μέτρο που συμβάλλει στην καλύτερη και γρηγορότερη μετακίνηση του επιβατικού κοινού.

Τα τελευταία χρόνια ο ΟΑΣΑ, λαμβάνοντας υπόψη τη διεθνή εμπειρία και τις μέχρι σήμερα θετικές συνέπειες από τη λειτουργία των ΑΛΛ, ανέπτυξε ένα συνεκτικό δίκτυο Αποκλειστικών Λωρίδων Κυκλοφορίας ΜΜΜ, μήκους 50 περίπου χλμ. Ωστόσο όμως η ελλιπής αστυνόμευσή του στις περιόδους κανονικής κυκλοφορίας οδήγησε στην καθημερινή παραβίασή τους κυρίως από Ι.Χ. 

Τα οφέλη από την λειτουργία των ΑΛΛ είναι:
  • Αύξηση της ταχύτητας των ΜΜΜ σε 23 χλμ /ώρα
  • Βελτίωση της ποιότητας μεταφοράς των ΜΜΜ με αποτέλεσμα να είναι περισσότερο ελκυστικά για το επιβατικό κοινό
  • Αύξηση της επιβατικής κίνησης των ΜΜΜ και μείωση της χρήσης των ΙΧ οχημάτων
  • Μείωση της κατανάλωσης καυσίμων για τα ΜΜΜ* Βελτίωση των περιβαλλοντικών συνθηκών 

πηγή

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: foxfire
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.290 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ