Νέα από την Stellantis

Περισσότερα
13 Χρόνια 4 Μήνες πριν #1004 από archy
Απαντήθηκε από archy στο θέμα Απ:Νέα από την Fiat.Για τους PANDAκηδες!
΄΄Δεν είναι η πρώτη και σίγουρα ούτε η τελευταία φορά που διαρρέουν σχέδια κάποιου μοντέλου πριν την προγραμματισμένη ημερομηνία της επίσημης παρουσίασης του. Στην περίπτωση του νέου Panda η είδηση δεν αφορά και τόσο στα υπόλοιπα στοιχεία που μάθουμε προσεχώς αλλά στην διατήρηση της πετυχημένης υπερυψωμένης συνταγής του αμαξώματος.
Όπως φαίνεται η νέα γενιά του δημοφιλούς «μικρού» της Fiat θα έχει μια πιο αεροδυναμική σχεδίαση με περισσότερες καμπύλες και λιγότερες ακμές. Ενδιαφέρον φαίνεται και το πίσω μέρος όπου τα φωτιστικά σώματα θα είναι πιο κοντά δίχως να εκτείνονται μέχρι τον προφυλακτήρα όπως στο τωρινό μοντέλο.
Σχετικά με την γκάμα των κινητήρων το μεγαλύτερο μέρος των εκδόσεων θα βασιστούν στην δικύλινδρη σειρά Twinair (με ατμοσφαιρικές και τούρμπο εκδόσεις) ενώ γενικότερα τα μηχανικά μέρη θα προέρχονται από το 500.
Μία πρωτότυπη μορφή του νέου Panda μπορεί και να δούμε στην Φρανκφούρτη αλλά το σίγουρο είναι πως η πανευρωπαϊκή παρουσίαση έχει προγραμματισθεί για τον Δεκέμβριο με τις πωλήσεις να ξεκινούν τους πρώτους μήνες του 2012.΄΄
01:10 29/6/2011 - Πηγή: Πρώτο Θέμα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν #1067 από evans
Απαντήθηκε από evans στο θέμα Απ:Νέα από την Fiat.
γνωριζουμε ποτε θα ερθει στην ελλαδα το 4κινητο ντιζελ ετσι για να κανουμε γουστα και ονειρα γιατι η γυναικα μου, μου το δηλωσε οτι το επομενο αυτοκινητο το θελει οπως παντα 4κινητο αλλα πλεον και 7θεσιο...(λες να σκεφτεται να κανουμε και 3ο παιδι???:ohmy: :woohoo: )

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 3 Ημέρες πριν #1072 από Niccolò Machiavelli
Απαντήθηκε από Niccolò Machiavelli στο θέμα Απ:Νέα από την Fiat.
Λες για το freemont,σωστά;Δεν θέλω να σε απογοητεύσω όμως δεν είναι σίγουρο ακόμα ότι θα εισαχθεί στην Ελλάδα.
Καταραμένη φτώχεια...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 6 Μήνες πριν #1585 από Niccolò Machiavelli
Απαντήθηκε από Niccolò Machiavelli στο θέμα Απ:Νέα από την Fiat.
Η Fiat και η Mazda ανακοινώνουν πρόγραμμα συνεργασίας.

Η Fiat Group Automobiles S.p.A. (Fiat) και η Mazda Motor Corporation (Mazda) υπέγραψαν μη δεσμευτικό μνημόνιο συνεργασίας για την ανάπτυξη και κατασκευή ενός νέου οχήματος τύπου roadster για τις μάρκες Mazda και Alfa Romeo, βασισμένο στη νέα γενιά του συστήματος κίνησης στους πίσω τροχούς ΜΧ-5 της Mazda.

Σύμφωνα με τη μελέτη, τόσο η Fiat όσο και η Mazda θα πρέπει να αναπτύξουν δύο, διαφοροποιημένα, αρκετά ελαφριά roadster με κίνηση στους πίσω τροχούς με το ξεχωριστό στυλ, και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά κάθε μάρκας και θα αποτελέσουν αυτοκίνητα-σύμβολα στην κατηγορία τους. Κάθε αυτοκίνητο θα εφοδιάζεται με τον δικό του ξεχωριστό κινητήρα, ο οποίος θα χρησιμοποιείται αποκλειστικά για κάθε μάρκα. Το παρόν εγχείρημα προϋποθέτει, ότι και τα δύο οχήματα θα κατασκευαστούν στο εργοστάσιο της Mazda στη Χιροσίμα της Ιαπωνίας ενώ η παραγωγή για την Alfa Romeo προβλέπεται να ξεκινήσει το 2015.

“Η σύναψη συνεργειών για την ανάπτυξη τεχνολογίας και προϊόντων είναι ένας από τους εταιρικούς στόχους της Mazda και η παρούσα ανακοίνωση με τη Fiat είναι ένα σημαντικό πρώτο βήμα προς αυτή την κατεύθυνση. Η συνεργασία με μία μάρκα του κύρους της Alfa Romeo για ένα νέο όχημα τύπου roadster, που βασίζεται στην επόμενη γενιά MX-5, το οποίο αποτελεί ένα εμβληματικό μοντέλο για τη Mazda και αναγνωρισμένο ως το roadster με τις καλύτερες πωλήσεις όλων των εποχών, είναι συναρπαστική”, δήλωσε ο Takashi Yamanouchi, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου, και Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Mazda.

“Αυτή η συμφωνία αποδεικνύει με σαφήνεια τη δέσμευσή μας προς την Alfa Romeo καθώς και την αποφασιστικότητά μας να την εξελίξουμε σε μία πραγματικά παγκόσμια μάρκα. Ερχόμενοι σε συμφωνία με τη Mazda, θα συνεργαστούμε με τον αναγνωρισμένο ηγέτη στον σχεδιασμό οχημάτων με κίνηση στους πίσω τροχούς, ώστε να παραδώσουμε ένα συναρπαστικό και κομψό roadster σύμφωνα με την παράδοση της Alfa Romeo. Εκτιμούμε αυτή τη συνεργασία με τη Mazda και προσβλέπουμε στη διατήρηση μιας καρποφόρας και συνεχούς σχέσης”, δήλωσε ο Sergio Marchionne, Διευθύνων Σύμβουλος της Fiat.

Η τελική συμφωνία αναμένεται να υπογραφεί κατά τη διάρκεια του δευτέρου εξαμήνου του 2012. Η Fiat και η Mazda έχουν επίσης συμφωνήσει να συζητήσουν περαιτέρω ευκαιρίες συνεργασίας στην Ευρώπη.

Τορίνο/Τόκυο, 23 Μαΐου 2012

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 5 Μήνες πριν #1635 από Niccolò Machiavelli
Απαντήθηκε από Niccolò Machiavelli στο θέμα Απ:Νέα από την Fiat.
Fiat 500L, ευφυές και πολυμήχανο
Ακριβώς πέντε χρόνια μετά την παρουσίαση του Fiat 500 και 55 χρόνια μετά από την παρουσίαση του ιστορικού 500, ένα ακόμα 500αράκι, το Fiat 500L θα κάνει το ντεμπούτο του - ξανά στο Τορίνο - στις 4 Ιουλίου 2012. Είναι το νέο κεφάλαιο του ιταλικού συμβόλου, που ακολουθεί τις εκδόσεις Abarth και Cabrio.

Το 500L συνδυάζει την ευελιξία, τη φυσικότητα και το στιλ του 500 με τη λειτουργικότητα και τη μεστότητα που προσφέρει το εταιρικό ντιζάιν της Fiat. Βασισμένο στην κεντρική ιδέα της «μέγιστης εκμετάλλευσης του χώρου», το νέο Fiat δεν είναι ένα αυτοκίνητο στο οποίο ταιριάζουν συμβατικοί και τετριμμένοι χαρακτηρισμοί. Κι αυτό επειδή έχει γίνει η μέγιστη προσπάθεια για να καλύψει όλες τις πιθανές αναζητήσεις ενός σύγχρονου καταναλωτή. Γι' αυτό άλλωστε η καμπίνα του 500L έχει αντίστοιχους χώρους με αυτούς ενός πολυμορφικού, την ίδια στιγμή που η αίσθησή του στο δρόμο είναι αυτή ενός μικρού "SUV" και το επίπεδο λειτουργικότητας και αποτελεσματικότητας αυτό ενός αυτοκινήτου με συμπαγείς διαστάσεις. Ακολουθώντας αυτή τη νεωτεριστική συνταγή, το 500L συνδυάζει τα καλύτερα χαρακτηριστικά από διαφορετικές κατηγορίες. Το νέο μοντέλο είναι ένα διακριτό και πολύπλευρης ικανότητας αυτοκίνητο, το οποίο αποτελεί εναλλακτική επιλογή απέναντι στα παραδοσιακά μοντέλα των κατηγοριών Β και C.

Πέρα όμως από όλα αυτά, το 500L ολοκληρώνει με τον καλύτερο τρόπο την γκάμα του εξαιρετικά δημοφιλούς 500. Ύστερα από 800.000 και πλέον αυτοκίνητα που πωλήθηκαν σε 110 χώρες ανά την υφήλιο, σήμερα η γκάμα του 500 διευρύνεται για να στεγάσει νέες εμπειρίες και να καλύψει ακόμη περισσότερες ανάγκες. Κι αν το 500 είναι ένα εξαιρετικό μικρό αυτοκίνητο, ιδανικό για νέους ανθρώπους και για την πόλη, το Fiat 500L αποτελεί το πρώτο αυτοκίνητο της οικογένειας 500 που είναι ιδανικό για να ακολουθήσει τις μικρές απολαύσεις και τις μεγάλες συγκινήσεις της ζωής: παιδιά, φίλοι, εκδρομές, μουσική και κοινωνικοποίηση.

Το 500L είναι ένα ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο που συναρπάζει για τον τρόπο που επικοινωνεί με τον έξω κόσμο με την ξεχωριστή εμφάνισή του και για τη νέα εμπειρία που προσφέρει στους επιβάτες του. Όσον αφορά την ονομασία του, αυτή φυσικά δεν έγινε τυχαία. Αφού δημιουργήθηκε για να ανήκει στην οικογένεια του 500, συνοδεύεται και από το γράμμα «L», το οποίο συνοψίζει τις τρεις «διαστάσεις» που περικλείονται στη νέα πρόταση της Fiat: Large που τονίζει την μέγιστη πρακτικότητα και τους εξαιρετικούς χώρους του, Light για τη φιλική στη χρήση τεχνολογία και για τον οικολογικό προσανατολισμό του και Loft για το μοντέρνο περιβάλλον της καμπίνας, όπου o επιβάτης μπορεί να ζήσει έντονα τη ζωή του.

Το Fiat 500L θα είναι διαθέσιμο για παραγγελίες στην Ιταλία και στις κυριότερες ευρωπαϊκές αγορές αρχής γενομένης από τον Ιούλιο. Το εμπορικό λανσάρισμά του προγραμματίζεται στην Ιταλία, σε μια παρουσίαση ανοιχτή στο κοινό, το πρώτο Σαββατοκύριακο του Οκτωβρίου. Στη συνέχεια αυτό θα επεκταθεί σταδιακά σε όλες τις άλλες αγορές μέχρι το 2013, οπότε και το νέο αυτοκίνητο θα ξεκινήσει τις πωλήσεις του σε πάνω από 100 χώρες ανά τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ.

Large: Αποτελεσματικός χώρος
Το 500L εξωτερικεύει την πάντοτε ιδιαίτερη αίσθηση και κορυφαία ελκυστικότητα του ιταλικού στιλ με διακριτή εμφάνιση και ερμηνεύει τη χαρακτηριστική ικανότητα της Fiat να συλλαμβάνει και να σχεδιάζει αυτοκίνητα καινοτόμα σε εμφάνιση και ουσία. Κι αν για την εμφάνιση η ιταλική σχολή δίνει τα εχέγγυα της ομορφιάς, της ολοκλήρωσης της εικόνας και του ποθητού, η ουσία παίρνει σάρκα και οστά με τη γενική ιδέα της «αποτελεσματικής εκμετάλλευσης του χώρου» που χαρακτηρίζει ιστορικά όλα τα καινοτόμα Fiat. Όπως το 600 Multipla ήταν ο πρόδρομος του ομώνυμου πολυμορφικού αυτοκινήτου, το 500L είναι η νέα ερμηνεία της Fiat για τη φιλοσοφία "Simply More", εφαρμοσμένη σε ένα πολυμορφικό. Το 500L επανακαθορίζει την κατηγορία σύγχρονων μικρών οικογενειακών αυτοκινήτων με μια συναισθηματική προσέγγιση και εξελίσσοντας κάποια από τα στιλιστικά στοιχεία του 500 με ένα καινοτόμο τρόπο.

Σύμφωνα με την πιο πρόσφατη έρευνα, το μέσο μήκος των αυτοκινήτων που πωλούνται στην Ευρώπη είναι 4,1 μ. Αυτό είναι μέγεθος που σου επιτρέπει και να ταξιδεύεις άνετα, και να ελίσσεσαι στην κίνηση της πόλης. Το Fiat 500L έχει μήκος 4,15 m. Αλλά το πραγματικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημά του, είναι ότι με μόνο επτά πόντους παραπάνω από το Punto, το 500L μπορεί να φιλοξενήσει πέντε δίμετρους επιβάτες με τις πέντε βαλίτσες τους, χωρίς καμία παραχώρηση στην άνεση. Είναι επίσης ενδεικτικό της ευρυχωρίας του, ότι αν συνδυαστούν ο εμπρός και ο πίσω διαθέσιμος χώρος, τότε προσφέρονται προς χρήση για τους επιβάτες 3,17 κυβικά μέτρα.

Το νέο Fiat είναι ο ηγέτης της κατηγορίας στη σχέση μεταξύ εξωτερικών διαστάσεων (4,15 x 1,78 x 1,66 m και 261 cm μεταξόνιο) και εσωτερικού χώρου, στον οποίο περιλαμβάνονται τόσο η καμπίνα όσο και ο χώρος αποσκευών. Ειδικά ο τελευταίος, με χωρητικότητα σχεδόν 400 λίτρων, χωρά μέχρι πέντε βαλίτσες. Και όχι μόνο αυτό. Τα πίσω καθίσματα είναι συρόμενα για περαιτέρω αύξηση της άνεσης των επιβατών και αναδιπλώνονται ξεχωριστά για ακόμα μεγαλύτερο χώρο αποσκευών. Επιπλέον, χάρη στη λειτουργία «Fold & Tumble», είναι δυνατή η πλήρης αναδίπλωση του εδράνου του πίσω καθίσματος για πλήρως επίπεδο πάτωμα στο χώρο αποσκευών.

Το 500L είναι επίσης «Large» και στον τομέα της λειτουργικότητας, όπως επιβεβαιώνουν οι 1.500 πιθανές διαμορφώσεις της καμπίνας. Για παράδειγμα, ο καταναλωτής μπορεί εύκολα να μεταφέρει οποιοδήποτε αντικείμενο με μήκος μέχρι 2,4 μ., αναδιπλώνοντας το κάθισμα του συνοδηγού και μόνο το ένα πίσω κάθισμα. Ακόμη κι αν χρειαστεί να χρησιμοποιηθεί το μετατρεπόμενο σε τραπεζάκι κάθισμα του συνοδηγού, αυτό μπορεί να αναδιπλωθεί, δημιουργώντας μία πλήρη επιφάνεια υποστήριξης. Σε σχέση με τις εξωτερικές διαστάσεις, η δυνατότητα φόρτωσης στο 500L είναι η καλύτερη στην κατηγορία του. Στο χώρο αποσκευών το Cargo Magic Space ρυθμίζεται σε τρία επίπεδα, επιτρέποντάς σου να φορτώσεις τα εύθραυστα αντικείμενα ξεχωριστά από τα βαριά, τα καθαρά από τα λερωμένα και τα υγρά από τα στεγνά.

Light: Αλτρουιστική τεχνολογία
Η παρουσία του «L» για το «Light» σημαίνει αυτή την «ανάλαφρη» αίσθηση που βελτιώνει και απλοποιεί την ποιότητα ζωής. Αυτή η καινοτομία δεν είναι αυτοτελής, αλλά βρίσκεται σε μια διαρκή λειτουργία και πάντα προς το συμφέρον του καταναλωτή. Εξάλλου, η Fiat πάντα ήταν και είναι συνώνυμη με καινοτόμα αυτοκίνητα που ενσωματώνουν πρωτοποριακές τεχνολογικές λύσεις. Τεχνολογίες που όμως είναι εύκολες στη χρήση και ικανοποιούν από τη μια τις πάγιες ανάγκες της καθημερινής μετακίνησης και από την άλλη το αυξανόμενο ενδιαφέρον της κοινωνίας για το περιβάλλον και την ασφάλεια.

Από το λανσάρισμά του, το Fiat 500L διαθέτει μια γκάμα τριών αποτελεσματικών κινητήρων που ξεχωρίζουν για τις επιδόσεις, τις χαμηλές εκπομπές ρύπων και CO2. Μηχανικά σύνολα που προσφέρουν πραγματικό οικονομικό όφελος στην καθημερινή χρήση για τον καταναλωτή. Πρόκειται για το βενζινοκινητήρα 0.9 TwinAir Turbo με 105 ίππους, το βενζινοκινητήρα 1.4 με 95 ίππους και τον τούρμπο ντίζελ 1.3 MultiJet II με 85 ίππους. Οι κινητήρες αυτοί, που έχουν δοκιμαστεί για περισσότερες από 10.000 ώρες στο εργαστήριο για την τέλεια ρύθμισή τους, επιπλέον των δοκιμών που έγιναν στο δρόμο, συνδυάζονται με χειροκίνητα κιβώτια 6 ή 5 σχέσεων για τους βενζινοκινητήρες και τον ντιζελοκινητήρα αντίστοιχα.

Ιδιαίτερα ο κινητήρας TwinAir Turbo, στη νέα ισχυρότερη έκδοσή του που για πρώτη φορά φτάνει τους 105 ίππους, κατέγραψε ρεκόρ χαμηλών εκπομπών C02 στην κατηγορία του, με μόλις 112 g/km. Η νέα εξέλιξη του πολυβραβευμένου δικύλινδρου κινητήρα της Fiat, τίθεται στην κορυφή της κατηγορίας σε κατανάλωση και εκπομπές ρύπων χάρη στο μικρό κυβισμό του και στη χρήση υπερσυμπιεστή υψηλής απόδοσης. Επιπλέον, αρχής γενομένης από τον επόμενο χρόνο, το 500L θα γίνει ακόμη πιο φιλικό προς το περιβάλλον, χάρη στο καθαρότερο διατιθέμενο καύσιμο σήμερα: το μεθάνιο. Το 500L Natural Power θα κάνει το ντεμπούτο του το 2013 με τον κινητήρα TwinAir Turbo. Θα συνδυάζει, σε ένα μόνο προϊόν, το οικονομικό και οικολογικό σύστημα τροφοδοσίας μεθανίου με την ισχύ του TwinAir Turbo.

Light είναι επίσης η απλότητα χρήσης για την τεχνολογία που υπάρχει στην καμπίνα του 500L. Για παράδειγμα το σύστημα πολυμέσων UConnect με την οθόνη αφής των 5” σου επιτρέπει την ασύρματη διαχείριση όλων των κύριων μέσων περιεχομένου, όπως το ραδιόφωνο, το φορητό τηλέφωνο, το mediaplayer, το i-Pod ή το smartphone. Ενσωματωμένο σύστημα δορυφορικής πλοήγησης θα είναι διαθέσιμο στο εγγύς μέλλον. Όλα τα παραπάνω αποτελούν λαμπρό παράδειγμα φιλικότητας προς το χρήστη από τη Fiat, η οποία απλοποίησε σε τέτοιο σημείο τα πράγματα, έτσι ώστε να μπορείς πάντα να είσαι «διασυνδεδεμένος» άμεσα και πιο εύκολα.

Με το νέο σύστημα UConnect μπορείς να ακούσεις τη μουσική που προτιμάς μέσα από το smartphone σου. Με την ίδια συσκευή μπορείς να κάνεις κλήσεις "hands-free" και να ακούσεις τα εισερχόμενα SMS, χωρίς να πάρεις τα χέρια από το τιμόνι, χάρη στη λειτουργία «αναγνώρισης φωνής» και τα χειριστήρια πάνω στο τιμόνι. Μια προσεχής εξέλιξη θα επιτρέπει επίσης στον καταναλωτή -μέσω του smartphone- να χρησιμοποιεί πολλές εφαρμογές στο UConnect για να είναι πάντα συνδεδεμένος με τους φίλους του στο Facebook και στο Twitter ή για να ενημερώνεται σε πραγματικό χρόνο για την κίνηση, την επικαιρότητα και τον καιρό.

Επίσης είναι δυνατή η απεικόνιση όλων των πληροφοριών με τις οποίες σε εφοδιάζει το ολοκαίνουργιο λογισμικό του eco:Drive LIVE στην οθόνη αφής των 5 ιντσών και μάλιστα σε πραγματικό χρόνο. Το λογισμικό αυτό είναι η τελευταία εξέλιξη της φιλικής προς το περιβάλλον εφαρμογής που ανέπτυξε η Fiat το 2009. Σήμερα πάνω από 80.000 καταναλωτές κάνουν χρήση της εφαρμογής eco:Drive. Το σύστημα μπορεί να αναλύσει το οδηγικό στιλ σου, χάρη στα δεδομένα που συλλέγει από το αυτοκίνητο, παρέχοντας προσωπικές υποδείξεις για να μειώσεις την κατανάλωση και τις εκπομπές C02 μέχρι και 16%.

Με το 500L το eco:Drive γίνεται LIVE, που σημαίνει ότι μπορείς να λαμβάνεις στοιχεία για το στιλ οδήγησής σου σε πραγματικό χρόνο, βοηθώντας σε να βελτιώσεις την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων άμεσα. Επίσης είναι δυνατή η αποθήκευση των δεδομένων κάθε διαδρομής σε ένα συμβατό USB stick και στο smartphone. Αναλύοντας στη συνέχεια τα δεδομένα σε ένα PC και λαμβάνοντας προσωπικές οδηγικές συμβουλές, μπορείς να μειώσεις την κατανάλωση μέχρι και 16%.

Loft: Προσωπικό μέγεθος
Το Loft είναι μια σύγχρονη, πλατιά, ανοιχτή και φωτεινή διάσταση. Η Fiat φαντάστηκε και κατασκεύασε το 500L με τον ίδιο τρόπο που θα κατασκεύαζε ένα όμορφο, λειτουργικό και μοντέρνο σπίτι. Σχεδιασμένο από το Centro Stile Fiat με τη φιλοσοφία της «προς τα εμπρός μετατοπισμένης καμπίνας» (cab forward) το 500L αποτελεί τη σύγχρονη ερμηνεία του αυτοκινήτου που σχεδιάστηκε για να έχει καλύτερη ορατότητα προς τα έξω και μεγάλη φωτεινότητα στην καμπίνα. Έτσι στο 500L οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες αποτελούν ενιαίο σύνολο και κυκλώνουν το αυτοκίνητο γύρω γύρω, βελτιώνοντας την αίσθηση του ελέγχου στο δρόμο και κάνοντας ευκολότερους τους ελιγμούς στο παρκάρισμα.

Η γυάλινη οροφή -η μεγαλύτερη στην κατηγορία με εμβαδό 1,5 τετραγωνικό μέτρο- πλημμυρίζει την καμπίνα με φως και είναι διαθέσιμη σε δύο εκδόσεις: σταθερή και ηλεκτρικά ανοιγόμενη Skydome. Άλλωστε το 500L έχει τον καλύτερο λόγο εξωτερικών διαστάσεων/εσωτερικής ευρυχωρίας και φωτεινότητας στην κατηγορία του. Στοιχείο που σημαίνει πολλά για τον σύγχρονο καταναλωτή. Επίσης η χρωματική παλέτα του 500L, με περισσότερα από έντεκα διαθέσιμα χρώματα, είναι επίσης ένα ρεκόρ για την κατηγορία. Έτσι μπορεί κανείς να επιλέξει ανάμεσα σε 333 πιθανούς συνδυασμούς, καθώς προστίθενται τρία διαφορετικά χρώματα για την οροφή, σε τέσσερις εκδόσεις εξοπλισμού (Pop, Pop Star, Easy και Lounge) και σε τρεις χρωματικές επιλογές για τις ζάντες ελαφρού κράματος.

Η ουσία αυτών των επιλογών είναι απλή: κάνε το αυτοκίνητό σου ένα μοναδικό και προσωπικό αντικείμενο. Με αυτό το στόχο κατά νου μάλιστα, η Lineaccesori λανσάρει και μια σειρά αξεσουάρ για το 500L, που σχεδιάστηκε από το Centro Stile Fiat και δημιουργήθηκε από τη Mopar. Η τελευταία είναι η φίρμα του Fiat Group με αρμοδιότητα τις Υπηρεσίες, τα Ανταλλακτικά και την Εξυπηρέτηση Πελατών. Έτσι, περισσότερα από 140 προϊόντα που αναβαθμίζουν την άνεση, βελτιώνουν την απόλαυση των δραστηριοτήτων ελεύθερου χρόνου και την ποιότητα της ζωής μέσα στο 500L βρίσκονται στη διάθεση του καταναλωτή.

Όπως ακριβώς θα περίμενε κανείς από ένα οικιακό hi-fi, για πρώτη φορά στο Fiat Group, το Fiat 500L προσφέρει ένα νέο premium ηχοσύστημα εξελιγμένο σε συνεργασία με την Beats Audio. Το σύστημα αξιοποιεί ένα ισοσταθμικό αλγόριθμο που παράγει έναν υψηλής ευκρίνειας και καθαρότητας ήχο, τον οποίο η Beats απαιτεί στα στούντιο ηχογράφησης. Τέλος, άλλη μια παγκόσμια πρεμιέρα του γκρουπ είναι η νέα μηχανή καφέ που παρήχθη σε συνεργασία με τη Lavazza. Το 500L είναι το πρώτο αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής στον κόσμο που προσφέρει μια πραγματική μηχανή καφέ espresso που συνδυάζεται άριστα με ένα υπέροχο deck ειδικά σχεδιασμένο από τη Fiat.

Παραγωγή
Το νέο Fiat 500L κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Κραγκούγεβατς (Kragujevac) στη Σερβία, που εγκαινιάστηκε το περασμένο Απρίλιο ύστερα από τρία χρόνια ολοκληρωμένης, έντονης και συνεχούς κατασκευαστικής δραστηριότητας. Οι εργασίες αυτές έγιναν για να αναβαθμιστούν οι υποδομές και να ανακαινιστούν τα κτίρια με νέες οροφές, με νέα τμήματα παραγωγής, να απαλλοτριωθούν γαίες και να εγκατασταθούν προηγμένα μηχανήματα και συστήματα παραγωγής. Πάνω από ένα δις ευρώ επενδύθηκαν από το 2010 μέχρι σήμερα, επιπλέον της καλύτερης τεχνογνωσίας και της εξαιρετικής στελέχωσής του από τη Fiat. Καθημερινά 2.500 εργάτες και προμηθευτές έπαιρναν μέρος στην ανακατασκευή του εργοστασίου. Επιπλέον, 1.100.000 ώρες εκπαίδευσης προσωπικού διασφάλισαν τη δημιουργία μιας νέας βιομηχανικής κουλτούρας. Το νέο εργοστάσιο στο Κραγκούγεβατς έχει παραγωγική δυναμικότητα πάνω από 700 αυτοκίνητα ημερησίως, χάρη στη νέα σχεδίαση και κατασκευή.

Officine Grandi Riparazioni, Τορίνο
Η Fiat επέλεξε την Officine Grandi Riparazioni (OGR) στο Τορίνο για να παρουσιάσει το νέο 500L στο Διεθνή Τύπο. Αυτή η γοητευτική τοποθεσία χρησιμοποιήθηκε για την επισκευή τρένων μέχρι και το 1970 και από το 2011 είναι ένα από τα κύρια εκθεσιακά κέντρα για τη σύγχρονη τέχνη.

Να θυμίσουμε την εκπληκτική επιτυχία της έκθεσης «Fare gli italiani» τον περασμένο χρόνο, που επανήλθε το 2012 με ένα νέο τομέα. Η έκθεση διατρέχει την ιστορία του ιταλικού λαού από τη περίοδο προ της ένωσης μέχρι την ενοποίηση της Ιταλίας και μέχρι σήμερα. Μια διαδρομή που δημιουργήθηκε για να σε εισάγει στη μακρά διαδικασία για τη δημιουργία της εθνικής ιταλικής ταυτότητας.

Σε αυτήν τη γοητευτική τοποθεσία με την τόσο μεγάλη ιστορική αξία, η Fiat σφραγίζει τον ισχυρό δεσμό της με τη μεγαλούπολη του Πεδεμοντίου, το Τορίνο, όπου και γεννήθηκε το 1899. Ήταν από εδώ που ξεκίνησε η υπέρ-εκατονταετής ιστορία της και το 1957 κυοφόρησε το Fiat 500, το αυτοκίνητο που ένωσε την Ιταλία, εγκαινιάζοντας την πρώτη μαζική παραγωγή αυτοκινήτου στη χώρα. Από εδώ ξεκίνησαν όμως και οι σιδηροδρομικές μεταφορές που εκμηδένισαν τις γεωγραφικές αποστάσεις, υποστήριξαν τη εκβιομηχάνιση και την ελεύθερη μετακίνηση του ιταλικού λαού, και μαζί με αυτόν τα όνειρά του, τις επιθυμίες και τις φιλοδοξίες του.


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

0.9 TWINAIR TURBO 85 HP

KINHTHPAΣ
Χωρητικότητα (κ.εκ.) 875
Κύλινδροι/διάταξη 2, εν σειρά
Iσχύς (ίπποι) / Σ.α.λ. 105 / 5500
Ροπή (kgm) / Σ.α.λ. 14,7 / 2000

ΜΕΤΑΔΟΣΗ Χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων

ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός Γόνατα McPherson
Πίσω Ημιάκαμπτος άξονας

ΦΡΕΝΑ
Εμπρός Αεριζόμενοι δίσκοι
Πίσω δίσκοι

ΔΙΑΣΤAΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ
Μήκος x Πλάτος x Ύψος (mm) 4142 x 1784 x 1665
Μεταξόνιο (mm) 2612
Βάρος (kg) 1260
Χώρος αποσκευών (dm3) με το κάθισμα τέρμα πίσω και τέρμα εμπρός 343/400
Κατανάλωση (αστικός/υπεραστικός/συνδυασμένος) 7,5/6,0/6,8
Εκπομπές CO2 111gr/km
1.4 16V FIRE 95 HP

KINHTHPAΣ
Χωρητικότητα (κ.εκ.) 1368
Κύλινδροι/διάταξη 4, εν σειρά
Iσχύς (ίπποι) / Σ.α.λ. 95 / 6000
Ροπή (kgm) / Σ.α.λ. 12,9 / 4500

ΜΕΤΑΔΟΣΗ Χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων

ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός Γόνατα McPherson
Πίσω Ημιάκαμπτος άξονας

ΦΡΕΝΑ
Εμπρός Αεριζόμενοι δίσκοι
Πίσω δίσκοι

ΔΙΑΣΤAΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ
Μήκος x Πλάτος x Ύψος (mm) 4142 x 1784 x 1665
Μεταξόνιο (mm) 2612
Βάρος (kg) 1245
Χώρος αποσκευών (dm3) με το κάθισμα τέρμα πίσω και τέρμα εμπρός 343/400
Κατανάλωση (αστικός/υπεραστικός/συνδυασμένος) 8,7/6,6/7,2
Εκπομπές CO2 145gr/km
1.3 16V MultiJet 2 85 HP

KINHTHPAΣ
Χωρητικότητα (κ.εκ.) 1248
Κύλινδροι/διάταξη 4, εν σειρά
Iσχύς (ίπποι) / Σ.α.λ. 85 / 3500
Ροπή (kgm) / Σ.α.λ. 20,4 / 1500

ΜΕΤΑΔΟΣΗ Χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων

ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός Γόνατα McPherson
Πίσω Ημιάκαμπτος άξονας

ΦΡΕΝΑ
Εμπρός Αεριζόμενοι δίσκοι
Πίσω δίσκοι

ΔΙΑΣΤAΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ
Μήκος x Πλάτος x Ύψος (mm) 4142 x 1784 x 1665
Μεταξόνιο (mm) 2612
Βάρος (kg) 1315
Χώρος αποσκευών (dm3) με το κάθισμα τέρμα πίσω και τέρμα εμπρός 343/400
Κατανάλωση (αστικός/υπεραστικός/συνδυασμένος) 6,5/5,0/5,6
Εκπομπές CO2 110gr/km

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 4 Μήνες πριν #1643 από cambof
Απαντήθηκε από cambof στο θέμα Απ:Νέα από την Fiat.
Αντε και 4χ4!!

ΓΙΩΡΓΟΣ
MULTIPANDERAS
"ΘΕΛΕΙΝ ΕΣΤΙ ΔΥΝΑΣΘΑΙ"

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: foxfire
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.394 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ