- Δημοσιεύσεις: 3001
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 95
Απ:Διόδια
- Niccolò Machiavelli
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Administrator
Less
Περισσότερα
13 Χρόνια 10 Μήνες πριν #892
από Niccolò Machiavelli
Απαντήθηκε από Niccolò Machiavelli στο θέμα ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΔΙΟΔΙΑ,ΣΑΒΒΑΣ ΚΩΦΙΔΗΣ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Niccolò Machiavelli
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Administrator
Less
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 3001
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 95
13 Χρόνια 10 Μήνες πριν #896
από Niccolò Machiavelli
Απαντήθηκε από Niccolò Machiavelli στο θέμα Σήμερα δεν πλήρωσε κανείς
Σήμερα δεν πλήρωσε κανείς – Ανοίξαν τα διόδια σε όλη την Ελλάδα.
Μέχρι και η κρατική τηλεόραση πλέον δεν μπορεί να αγνοήσει το γεγόνος και δείχνει ρεπορτάζ απο τους χιλιάδες οδηγούς που δεν πληρώνουν.
Μόνο τα μπομπολοκάναλα δεν έχουν δείξει τίποτα παρά μόνο στημένα ρεπορτάζ με εκβιασμούς για δήθεν ποινικές διώξεις.
Δείτε βίντεο απο όλη την Ελλάδα..
Μέχρι και η κρατική τηλεόραση πλέον δεν μπορεί να αγνοήσει το γεγόνος και δείχνει ρεπορτάζ απο τους χιλιάδες οδηγούς που δεν πληρώνουν.
Μόνο τα μπομπολοκάναλα δεν έχουν δείξει τίποτα παρά μόνο στημένα ρεπορτάζ με εκβιασμούς για δήθεν ποινικές διώξεις.
Δείτε βίντεο απο όλη την Ελλάδα..
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Niccolò Machiavelli
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Administrator
Less
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 3001
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 95
13 Χρόνια 9 Μήνες πριν #901
από Niccolò Machiavelli
Απαντήθηκε από Niccolò Machiavelli στο θέμα Απ:Σήμερα δεν πλήρωσε κανείς
Ασφαλιστικά μέτρα κατά της Κοινοπραξίας «Ολυμπία Οδός» και του Ελληνικού Δημοσίου, κατατέθηκαν τη Δευτέρα 17/1/2011 στο Πρωτοδικείο Πάτρας απο τον Επικεφαλή της Δημοτικής Παράταξης «Ενωμένη για την Πάτρα», Δημήτρη Αϊβαλή, για μη τήρηση των όρων της Σύμβασης Παραχώρησης κατασκευής του αυτοκινητοδρόμου Ελευσίνα, Πάτρα Τσακώνα.
Η υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης έγινε στις 26/6/07 και η σύμβαση κυρώθηκε με νόμο στη Βουλή στις 21/7/07. Η έναρξη παραχώρησης έχει ημερομηνία 4/8/2008 και το πέρας των εργασιών προβλεπόταν για το 2012.
Όπως παραδέχθηκαν οι εκπρόσωποι του Παραχωρησιούχου «Ολυμπία Οδός», στις 24-11-2010 σε ξενάγηση δημοσιογράφων στα εργοτάξια του έργου, το χρονοδιάγραμμα κατασκευής βρίσκεται πλέον στον αέρα και κανείς από το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων δεν μπορεί να ανακοινώνει συγκεκριμένες προθεσμίες παράδοσης επιμέρους τμημάτων. Το πρώτο τμήμα που ίσως παραδοθεί το 2013 είναι το τμήμα Αρχαία Κόρινθος - Κιάτο, γεγονός που με βεβαιότητα οδηγεί..... σε παράδοση του όλου έργου μετά το 2014, ήτοι με διετή τουλάχιστον καθυστέρηση.
Σύμφωνα με τη σύμβαση μετά την Τέταρτη Αποκλειστική Τμηματική Προθεσμία 32 μήνες από την Ημερομηνία Έναρξης Παραχώρησης (μέχρι την 4η Απριλίου 2011) δηλαδή σε λιγότερο 3 περίπου μήνες από σήμερα πρέπει ο παραχωρησιούχος να έχει ολοκληρώσει τα τμήματα αυτοκινητόδρομου :.Α/Κ Αραχωβιτίκων- Α/Κ Ρίου – Κ1, Αρχαία Κόρινθος – Ζευγολατιό- Α/Κ Κιάτου, Ημικόμβος Μιντιλογλίου – Α/Κ Κ. Αχαiας.
Αν μέχρι τις 4 Απριλίου, δεν έχουν παραδοθεί τα παραπάνω τμήματα –πράγμα αδύνατον- δεν θα πρέπει να εισπράττονται διόδια.
Η σύμβαση παραχώρησης προβλέπει ποινικές ρήτρες για καθυστερήσεις στην πρόοδο του έργου. Ήδη μέχρι σήμερα, σύμφωνα με δηλώσεις της εταιρίας, έχει κατασκευαστεί μόλις το 16% του έργου.
Στη χρηματοδότηση του έργου που έχει προϋπολογιστεί σε 1,8 δις €, με 32% συμμετέχουν οι χρήστες με τα τέλη διοδίων που καταβάλλουν και η πρόοδος του έργου πρέπει να συμβαδίζει με το ποσό των διοδίων που εισπράττει η κοινοπραξία.
Στις 23 Φεβρουαρίου θα εκδικαστούν στο Πρωτοδικείο Πατρών ασφαλιστικά μέτρα κατά της Κοινοπραξίας "Ολυμπία Οδός" περί μη τήρησης των όρων της σύμβασης παραχώρησης κατασκευής του αυτοκινητοδρόμου Ελευσίνα-Πάτρα-Τσακώνα.
Μιλώντας στο "Ράδιο 9" ο αρχιτέκτονας και δημοτικός σύμβουλος στο Δήμο Πατρέων, Δημήτρης Αϊβαλής - ο οποίος προσέφυγε κατά της εταιρείας - τόνισε πως "δεν είναι νόμιμες πο εξαγγελίες περί μείωσης 50% στο αντίτιμο των διοδίων".
Όπως εξήγησε ο κ.Αϊβαλής, με βάση νόμο του κράτους παύει η επιβολή διοδίων 32 μήνες μετά την έναρξη των εργασιών, οι οποίες ξεκίνησαν το 2007.
Ακούστε το ηχητικό
www.radio9.gr/LivePlayer.aspx?a_id=1346&intrv=6432
Η υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης έγινε στις 26/6/07 και η σύμβαση κυρώθηκε με νόμο στη Βουλή στις 21/7/07. Η έναρξη παραχώρησης έχει ημερομηνία 4/8/2008 και το πέρας των εργασιών προβλεπόταν για το 2012.
Όπως παραδέχθηκαν οι εκπρόσωποι του Παραχωρησιούχου «Ολυμπία Οδός», στις 24-11-2010 σε ξενάγηση δημοσιογράφων στα εργοτάξια του έργου, το χρονοδιάγραμμα κατασκευής βρίσκεται πλέον στον αέρα και κανείς από το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων δεν μπορεί να ανακοινώνει συγκεκριμένες προθεσμίες παράδοσης επιμέρους τμημάτων. Το πρώτο τμήμα που ίσως παραδοθεί το 2013 είναι το τμήμα Αρχαία Κόρινθος - Κιάτο, γεγονός που με βεβαιότητα οδηγεί..... σε παράδοση του όλου έργου μετά το 2014, ήτοι με διετή τουλάχιστον καθυστέρηση.
Σύμφωνα με τη σύμβαση μετά την Τέταρτη Αποκλειστική Τμηματική Προθεσμία 32 μήνες από την Ημερομηνία Έναρξης Παραχώρησης (μέχρι την 4η Απριλίου 2011) δηλαδή σε λιγότερο 3 περίπου μήνες από σήμερα πρέπει ο παραχωρησιούχος να έχει ολοκληρώσει τα τμήματα αυτοκινητόδρομου :.Α/Κ Αραχωβιτίκων- Α/Κ Ρίου – Κ1, Αρχαία Κόρινθος – Ζευγολατιό- Α/Κ Κιάτου, Ημικόμβος Μιντιλογλίου – Α/Κ Κ. Αχαiας.
Αν μέχρι τις 4 Απριλίου, δεν έχουν παραδοθεί τα παραπάνω τμήματα –πράγμα αδύνατον- δεν θα πρέπει να εισπράττονται διόδια.
Η σύμβαση παραχώρησης προβλέπει ποινικές ρήτρες για καθυστερήσεις στην πρόοδο του έργου. Ήδη μέχρι σήμερα, σύμφωνα με δηλώσεις της εταιρίας, έχει κατασκευαστεί μόλις το 16% του έργου.
Στη χρηματοδότηση του έργου που έχει προϋπολογιστεί σε 1,8 δις €, με 32% συμμετέχουν οι χρήστες με τα τέλη διοδίων που καταβάλλουν και η πρόοδος του έργου πρέπει να συμβαδίζει με το ποσό των διοδίων που εισπράττει η κοινοπραξία.
Στις 23 Φεβρουαρίου θα εκδικαστούν στο Πρωτοδικείο Πατρών ασφαλιστικά μέτρα κατά της Κοινοπραξίας "Ολυμπία Οδός" περί μη τήρησης των όρων της σύμβασης παραχώρησης κατασκευής του αυτοκινητοδρόμου Ελευσίνα-Πάτρα-Τσακώνα.
Μιλώντας στο "Ράδιο 9" ο αρχιτέκτονας και δημοτικός σύμβουλος στο Δήμο Πατρέων, Δημήτρης Αϊβαλής - ο οποίος προσέφυγε κατά της εταιρείας - τόνισε πως "δεν είναι νόμιμες πο εξαγγελίες περί μείωσης 50% στο αντίτιμο των διοδίων".
Όπως εξήγησε ο κ.Αϊβαλής, με βάση νόμο του κράτους παύει η επιβολή διοδίων 32 μήνες μετά την έναρξη των εργασιών, οι οποίες ξεκίνησαν το 2007.
Ακούστε το ηχητικό
www.radio9.gr/LivePlayer.aspx?a_id=1346&intrv=6432
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Niccolò Machiavelli
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Administrator
Less
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 3001
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 95
13 Χρόνια 9 Μήνες πριν #902
από Niccolò Machiavelli
Απαντήθηκε από Niccolò Machiavelli στο θέμα Απ:Σήμερα δεν πλήρωσε κανείς
Γιατί ο λαός δεύτερη φορά δεν συγχωρεί…
Η πρόθεση της Κυβέρνησης να εισάγει ρύθμιση σε νομοσχέδιο για τις αστικές συγκοινωνίες, με την οποία να ποινικοποιείται η άρνηση πληρωμής διοδίων τελών, σε σταθμούς μάλιστα που εκμεταλλεύονται ιδιώτες, μόνο σαν πολιτικό ατόπημά της μπορεί να
χαρακτηρισθεί. Η κυβέρνηση προφανώς δεν μπορεί ή δεν θέλει να καταλάβει ότι όλοι αυτοί που δεν πληρώνουν διόδια, δεν είναι «τσαμπατζήδες» αλλά άνθρωποι, οι οποίοι απλά έχουν αξιοπρέπεια.
Δεν θέλει να καταλάβει ότι αυτοί που δεν πληρώνουν, δεν το κάνουν για να την αντιπολιτευθούν αλλά γιατί, (σε αντίθεση με τους κυβερνώντες), βιώνουν καθημερινά την αγωνία για την επιβίωσή τους. Και ζώντας σε μια τέτοια κατάσταση, δεν μπορούν να βλέπουν μια «ελίτ» ντόπιων και ξένων μεγαλοεργολάβων και τραπεζιτών, να συνεχίζει να πλουτίζει σε βάρος του λαού, απομυζώντας την «προίκα» των εθνικών δρόμων, οι οποίοι αποτελούν κοινωνικό αγαθό.
Και τέλος δεν θέλει να καταλάβει ότι και αυτοί ακόμα που από φόβο εξακολουθούν να πληρώνουν, έχουν τα ίδια ακριβώς «πιστεύω» στο συγκεκριμένο θέμα, με αυτούς που δεν πληρώνουν.
Η ίδια η Κυβέρνηση προεκλογικά αναγνώριζε ότι οι συμβάσεις παραχώρησης των εθνικών μας δρόμων και τα επιβαλλόμενα διόδια τέλη είναι δυσβάστακτα και άδικα για τους πολίτες και δεσμεύτηκε ότι άμεσα θα προσχωρήσει σε επαναδιαπραγμάτευσή τους για την αποκατάσταση της αδικίας.
Έκτοτε περιμένουμε. Και αντί μετά από ενάμισι περίπου χρόνο, να βρεθεί μια δίκαιη λύση, η Κυβέρνηση δια του αρμόδιου Υπουργού της, αρχικά μας λοιδορεί και μας εξυβρίζει και στη συνέχεια μας αντιμετωπίζει σαν κακοποιούς.
Και όλα αυτά τη στιγμή πολλοί βουλευτές της έχουν ταχθεί κατά των συμβάσεων παραχώρησης, κατά του τρόπου με τον οποίο μας επιβάλλονται τα διόδια τέλη και έχουν μάλιστα συμμετάσχει σε πρωτοβουλίες και κινητοποιήσεις για την εξεύρεση μιας δίκαιης λύσης.
Μετά από όλα αυτά, θεωρούμε ότι η ενδεχόμενη ποινικοποίηση της άρνησης πληρωμής διοδίων και οι ποινικές καταδίκες των πολιτών, προς χάριν μάλιστα των μεγαλοεργολάβων, το μόνο που θα καταφέρουν είναι να γιγαντώσουν το κίνημα κατά των διοδίων, να πυροδοτήσουν την υποβόσκουσα από καιρό κοινωνική έκρηξη, με απρόβλεπτες συνέπειες.
Καλούμε όλους τους βουλευτές και ειδικά τους βουλευτές της Πιερίας:
-Να μην επιτρέψουν να έρθει στη Βουλή οποιαδήποτε διάταξη νόμου που να επιφέρει ποινικές ή αστικές κυρώσεις σε όσους δεν πληρώνουν διόδια.
-Να αντισταθούν και να αρνηθούν να ψηφίσουν μια τέτοια διάταξη.
Εκαναν το μεγάλο λάθος, όπως κάποιοι από αυτούς ομολόγησαν, να ψηφίσουν τις συμβάσεις παραχώρησης των εθνικών δρόμων, γιατί δεν γνώριζαν το τι θα επακολουθήσει.
Τώρα που ξέρουν ας μη κάνουν ένα δεύτερο μεγαλύτερο.
Γιατί ο λαός δεύτερη φορά δεν συγχωρεί…
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ ΣΤΗΝ ΠΙΕΡΙΑ
Η πρόθεση της Κυβέρνησης να εισάγει ρύθμιση σε νομοσχέδιο για τις αστικές συγκοινωνίες, με την οποία να ποινικοποιείται η άρνηση πληρωμής διοδίων τελών, σε σταθμούς μάλιστα που εκμεταλλεύονται ιδιώτες, μόνο σαν πολιτικό ατόπημά της μπορεί να
χαρακτηρισθεί. Η κυβέρνηση προφανώς δεν μπορεί ή δεν θέλει να καταλάβει ότι όλοι αυτοί που δεν πληρώνουν διόδια, δεν είναι «τσαμπατζήδες» αλλά άνθρωποι, οι οποίοι απλά έχουν αξιοπρέπεια.
Δεν θέλει να καταλάβει ότι αυτοί που δεν πληρώνουν, δεν το κάνουν για να την αντιπολιτευθούν αλλά γιατί, (σε αντίθεση με τους κυβερνώντες), βιώνουν καθημερινά την αγωνία για την επιβίωσή τους. Και ζώντας σε μια τέτοια κατάσταση, δεν μπορούν να βλέπουν μια «ελίτ» ντόπιων και ξένων μεγαλοεργολάβων και τραπεζιτών, να συνεχίζει να πλουτίζει σε βάρος του λαού, απομυζώντας την «προίκα» των εθνικών δρόμων, οι οποίοι αποτελούν κοινωνικό αγαθό.
Και τέλος δεν θέλει να καταλάβει ότι και αυτοί ακόμα που από φόβο εξακολουθούν να πληρώνουν, έχουν τα ίδια ακριβώς «πιστεύω» στο συγκεκριμένο θέμα, με αυτούς που δεν πληρώνουν.
Η ίδια η Κυβέρνηση προεκλογικά αναγνώριζε ότι οι συμβάσεις παραχώρησης των εθνικών μας δρόμων και τα επιβαλλόμενα διόδια τέλη είναι δυσβάστακτα και άδικα για τους πολίτες και δεσμεύτηκε ότι άμεσα θα προσχωρήσει σε επαναδιαπραγμάτευσή τους για την αποκατάσταση της αδικίας.
Έκτοτε περιμένουμε. Και αντί μετά από ενάμισι περίπου χρόνο, να βρεθεί μια δίκαιη λύση, η Κυβέρνηση δια του αρμόδιου Υπουργού της, αρχικά μας λοιδορεί και μας εξυβρίζει και στη συνέχεια μας αντιμετωπίζει σαν κακοποιούς.
Και όλα αυτά τη στιγμή πολλοί βουλευτές της έχουν ταχθεί κατά των συμβάσεων παραχώρησης, κατά του τρόπου με τον οποίο μας επιβάλλονται τα διόδια τέλη και έχουν μάλιστα συμμετάσχει σε πρωτοβουλίες και κινητοποιήσεις για την εξεύρεση μιας δίκαιης λύσης.
Μετά από όλα αυτά, θεωρούμε ότι η ενδεχόμενη ποινικοποίηση της άρνησης πληρωμής διοδίων και οι ποινικές καταδίκες των πολιτών, προς χάριν μάλιστα των μεγαλοεργολάβων, το μόνο που θα καταφέρουν είναι να γιγαντώσουν το κίνημα κατά των διοδίων, να πυροδοτήσουν την υποβόσκουσα από καιρό κοινωνική έκρηξη, με απρόβλεπτες συνέπειες.
Καλούμε όλους τους βουλευτές και ειδικά τους βουλευτές της Πιερίας:
-Να μην επιτρέψουν να έρθει στη Βουλή οποιαδήποτε διάταξη νόμου που να επιφέρει ποινικές ή αστικές κυρώσεις σε όσους δεν πληρώνουν διόδια.
-Να αντισταθούν και να αρνηθούν να ψηφίσουν μια τέτοια διάταξη.
Εκαναν το μεγάλο λάθος, όπως κάποιοι από αυτούς ομολόγησαν, να ψηφίσουν τις συμβάσεις παραχώρησης των εθνικών δρόμων, γιατί δεν γνώριζαν το τι θα επακολουθήσει.
Τώρα που ξέρουν ας μη κάνουν ένα δεύτερο μεγαλύτερο.
Γιατί ο λαός δεύτερη φορά δεν συγχωρεί…
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ ΣΤΗΝ ΠΙΕΡΙΑ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Niccolò Machiavelli
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Administrator
Less
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 3001
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 95
13 Χρόνια 9 Μήνες πριν #903
από Niccolò Machiavelli
Απαντήθηκε από Niccolò Machiavelli στο θέμα (Ν)τροπολογία για τα διόδια...
Ας πιάσουμε όλους τους βουλευτές και ας τους "βομβαρδίσουμε" με mail,τηλέφωνα για να
καταψηφίσουν αυτό το αίσχος. Τα στοιχεία των βουλευτών μπορείτε να τα βρείτε στο site
www.hellenicparliament.gr
κάνοντας κλικ στο εικονίδιο "βουλευτές".
καταψηφίσουν αυτό το αίσχος. Τα στοιχεία των βουλευτών μπορείτε να τα βρείτε στο site
www.hellenicparliament.gr
κάνοντας κλικ στο εικονίδιο "βουλευτές".
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Niccolò Machiavelli
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Administrator
Less
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 3001
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 95
13 Χρόνια 9 Μήνες πριν #914
από Niccolò Machiavelli
Απαντήθηκε από Niccolò Machiavelli στο θέμα Απ:(Ν)τροπολογία για τα διόδια...
Δεν φυλάω – Δεν φυλάω
Αίσθηση προκάλεσε η δήλωση του προέδρου των αστυνομικών της Φθιώτιδας πως αδυνατούν να φυλάνε τα διόδια. Πιο συγκεκριμένα, ο πρόεδρος των αστυνομικών είπε «πάλι εγώ θα τα φυλάω;».
Οι μπάτσοι όλης της χώρας θεωρούν υποβάθμισή τη μετατροπή τους από αστυνομικούς σε εισπράκτορες και φοβούνται πως το σύνθημα που θα κυριαρχεί από εδώ και πέρα είναι το «Μπάτσοι-Γουρούνια-Εισπράκτορες».
Σύμφωνα με τον πρόεδρο των αστυνομικών της Φθιώτιδας κ. Καμμενοβούρλο, είναι αδύνατον οι αστυνομικοί να βαράνε και να κόβουν πρόστιμο ταυτόχρονα.
Επίσης, ο κ. Καμμενοβούρλος ζήτησε να μεταφερθούν τα διόδια δίπλα στα νυχτερινά κέντρα και στα κωλόμπαρα της Φθιώτιδας, ώστε να μπορούν οι αστυνομικοί να συνδυάζουν την φύλαξη των διοδίων με την προστασία.
Οι αστυνομικοί δεν θέλουν να μετατραπούν σε εισπράκτορες των εταιριών που εκμεταλλεύονται τα διόδια, επειδή από την προστασία νυχτερινών κέντρων κονομάνε πολύ περισσότερα.
Επίσης, οι αστυνομικοί ζητούν ποσοστά από τις εταιρίες που εκμεταλλεύονται τα διόδια, ενώ, παράλληλα, είναι και σε συνομιλίες με το κίνημα «Δεν πληρώνω», για να αφήνουν τους οδηγούς να περνάνε από τα διόδια, αφού δώσουν πρώτα στον αστυνομικό το ...
μισό ποσό χωρίς απόδειξη. Ο κ. Καμμενοβούρλος ξεκαθάρισε πως οι αστυνομικοί θα επιλέξουν την πιο συμφέρουσα πρόταση.
Σύμφωνα με τον κ. Καμενοβούρλο, αυτήν την εποχή οι αστυνομικοί της Φθιώτιδας είναι ιδιαίτερα απασχολημένοι, αφού –εκτός από την προστασία- γυρνάνε σαν τρελοί όλη μέρα με τα περιπολικά, για να εντοπίσουν τον Βασίλη Παλαιοκώστα.
Οι αστυνομικοί έχουν μαζί τους στο περιπολικό τη γυναίκα τους ή τη μάνα τους ή τον πατέρα τους ή τον παππού τους, ώστε, όταν εντοπίσουν τον Παλαιοκώστα, να υπάρχει κάποιος πολίτης για να τους τον καρφώσει και να μη χάσουν το 1 εκατομμύριο ευρώ της επικήρυξης.
Αίσθηση προκάλεσε η δήλωση του προέδρου των αστυνομικών της Φθιώτιδας πως αδυνατούν να φυλάνε τα διόδια. Πιο συγκεκριμένα, ο πρόεδρος των αστυνομικών είπε «πάλι εγώ θα τα φυλάω;».
Οι μπάτσοι όλης της χώρας θεωρούν υποβάθμισή τη μετατροπή τους από αστυνομικούς σε εισπράκτορες και φοβούνται πως το σύνθημα που θα κυριαρχεί από εδώ και πέρα είναι το «Μπάτσοι-Γουρούνια-Εισπράκτορες».
Σύμφωνα με τον πρόεδρο των αστυνομικών της Φθιώτιδας κ. Καμμενοβούρλο, είναι αδύνατον οι αστυνομικοί να βαράνε και να κόβουν πρόστιμο ταυτόχρονα.
Επίσης, ο κ. Καμμενοβούρλος ζήτησε να μεταφερθούν τα διόδια δίπλα στα νυχτερινά κέντρα και στα κωλόμπαρα της Φθιώτιδας, ώστε να μπορούν οι αστυνομικοί να συνδυάζουν την φύλαξη των διοδίων με την προστασία.
Οι αστυνομικοί δεν θέλουν να μετατραπούν σε εισπράκτορες των εταιριών που εκμεταλλεύονται τα διόδια, επειδή από την προστασία νυχτερινών κέντρων κονομάνε πολύ περισσότερα.
Επίσης, οι αστυνομικοί ζητούν ποσοστά από τις εταιρίες που εκμεταλλεύονται τα διόδια, ενώ, παράλληλα, είναι και σε συνομιλίες με το κίνημα «Δεν πληρώνω», για να αφήνουν τους οδηγούς να περνάνε από τα διόδια, αφού δώσουν πρώτα στον αστυνομικό το ...
μισό ποσό χωρίς απόδειξη. Ο κ. Καμμενοβούρλος ξεκαθάρισε πως οι αστυνομικοί θα επιλέξουν την πιο συμφέρουσα πρόταση.
Σύμφωνα με τον κ. Καμενοβούρλο, αυτήν την εποχή οι αστυνομικοί της Φθιώτιδας είναι ιδιαίτερα απασχολημένοι, αφού –εκτός από την προστασία- γυρνάνε σαν τρελοί όλη μέρα με τα περιπολικά, για να εντοπίσουν τον Βασίλη Παλαιοκώστα.
Οι αστυνομικοί έχουν μαζί τους στο περιπολικό τη γυναίκα τους ή τη μάνα τους ή τον πατέρα τους ή τον παππού τους, ώστε, όταν εντοπίσουν τον Παλαιοκώστα, να υπάρχει κάποιος πολίτης για να τους τον καρφώσει και να μη χάσουν το 1 εκατομμύριο ευρώ της επικήρυξης.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συντονιστές: foxfire
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.413 δευτερόλεπτα