Απ:Διόδια

Περισσότερα
5 Χρόνια 6 Μήνες πριν #4548 από Filippos
Απαντήθηκε από Filippos στο θέμα Απ:Διόδια
Αν θελήσω να ξαναπάω κάποτε στα Γιάννενα, υπάρχει πάντα και το νεφρό μου», σχολίασε περιχαρής ο Στάθης, μιλώντας στο «Κουλούρι».
Χαχαχαχα είναι απίθανο στο κουλούρι τί σκέφτονται κάθε φορά!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 4 Μήνες πριν - 5 Χρόνια 4 Μήνες πριν #4780 από foxfire
Εγνατία Οδός: Δικαστήριο δικαίωσε οδηγό που δεν πλήρωνε διόδια



Το ποσό των 1.700 ευρώ καλείται να επιστρέψει η Εγνατία Οδός ΑΕ σε οδηγό από την Ξάνθη μετά από απόφαση του Ειρηνοδικείου Θεσσαλονίκης η οποία καθαρογράφθηκε πριν λίγες μέρες.

Ο οδηγός κατέθεσε αγωγή εναντίον της Εγνατίας Οδού Α.Ε. μετά τη βεβαίωση προστίμου, συνολικού ύψους 1.700 ευρώ για τις διελεύσεις του χωρίς πληρωμή από τους σταθμούς διοδίων του Ιάσμου, της Μουσθένης και της Ανάληψης, οι οποίοι βρίσκονται κατά μήκος του οδικού άξονα Ξάνθης-Θεσσαλονίκης.

Το Δικαστήριο δέχθηκε την αγωγή του οδηγού σημειώνοντας ότι η Εγνατία Οδός Α.Ε. εξέδιδε βεβαιώσεις προστίμων, στο σώμα των οποίων μνημονευόταν μια υπουργική απόφαση, που εκδόθηκε σε χρόνο μεταγενέστερο της βεβαίωσης του προστίμου, η οποία και καταργούσε όλες τις προηγούμενες.
Ο δικηγόρος του οδηγού Γιάννης Πατζανακίδης εξήγησε ότι σε αρκετές περιπτώσεις οι βεβαιώσεις των προστίμων της Εγνατίας Οδού που έφταναν στα χέρια των οδηγών επικαλούνταν υπουργικές αποφάσεις που είχαν μεταγενέστερη ημερομηνία από το χρόνο τέλεσης της παράβασης.

Ο συγκεκριμένος οδηγός πέρασε 20 φορές από τα διόδια χωρίς να πληρώσει από τον Απρίλιο μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2014. Η Εγνατία Οδός του επέβαλε πρόστιμο ύψους 1,70 τέλος διοδίου, προσαυξημένο κατά 50 φορές ανά διέλευση για συνολικά 20 διελεύσεις, φτάνοντας συνολικά το ποσό των 1700 ευρώ το οποίο βεβαιώθηκε στην αρμόδια ΔΟΥ.

πηγή
  • Last edit: 5 Χρόνια 4 Μήνες πριν by foxfire.

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    Περισσότερα
    5 Χρόνια 3 Μήνες πριν #4781 από Niccolò Machiavelli
    Απαντήθηκε από Niccolò Machiavelli στο θέμα Απ:Διόδια
    @Filippos Αυτό δημιουργεί δεδικασμένο; Είναι τελεσίδικη απόφαση;

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    Περισσότερα
    5 Χρόνια 3 Μήνες πριν - 5 Χρόνια 3 Μήνες πριν #4809 από Niccolò Machiavelli
    Απαντήθηκε από Niccolò Machiavelli στο θέμα Απ:Διόδια
    Σπίρτζης: Απαλλαγή από τα διόδια...

    ...για τους κατοίκους Ωρωπού και Βαρνάβα.

    Την απαλλαγή από τις 23 Μαΐου των κατοίκων του δήμου Ωρωπού και της κοινότητας Βαρνάβα από την πληρωμή όλων των διοδίων (μετωπικά και πλευρικά) ανακοίνωσε ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, σε συνέλευση κατοίκων στο Καπανδρίτι. Η απαλλαγή θα ισχύσει μέχρι το τέλος του 2022 που θα ολοκληρωθεί η εφαρμογή του νέου συστήματος ηλεκτρονικών διοδίων. Ανακοίνωσε παράλληλα ότι μέχρι το τέλος του χρόνου, τα δρομολόγια του προαστιακού προς Χαλκίδα θα εκτελούνται ανά μισή ώρα κατά τις ώρες αιχμής και ανά μια ώρα την υπόλοιπη ημέρα.
    πηγή
    Last edit: 5 Χρόνια 3 Μήνες πριν by Niccolò Machiavelli. Αιτία: Προσθήκη συνδέσμου

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    Περισσότερα
    4 Χρόνια 11 Μήνες πριν - 4 Χρόνια 11 Μήνες πριν #5070 από Niccolò Machiavelli
    Απαντήθηκε από Niccolò Machiavelli στο θέμα Απ:Διόδια
    "Απαραίτητα τα διόδια στον ΒΟΑΚ..." BINTEO



    Διόδια ζήτησε για τον Βόρειο Οδικό Άξονας Κρήτης (ΒΟΑΚ) η βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Ντόρα Μπακογιάννη αμέσως μετά τη συνάντηση που είχε με τον αντιπεριφερειάρχη Νίκο Καλογερή την Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου γιατί, όπως υποστήριξε «δεν μπορεί να γίνει αλλιώς».

    Όπως χαρακτηριστικά τόνισε απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων, «εγώ έχω πει από την αρχή, από την προεκλογική περίοδο, και θα το θυμάστε όλοι σας, ότι ένα τέτοιο έργο δεν μπορεί να γίνει χωρίς διόδια. Γιατί θέλουμε το έργο να γίνει. Άρα, το να υπάρξει η θέση, η οποία κατά την άποψή μου είναι ακραία λαϊκίστικη, ότι ένα τέτοιο έργο, αυτού του μεγέθους, μπορεί να υπάρξει χωρίς διόδια, είναι μία ουτοπία».

    Όπως ακόμα ανέφερε, «συζητήσαμε με τον αντιπεριφερειάρχη ορισμένες ιδέες για το τι θα μπορεί να γίνει για τους ανθρώπους που χρησιμοποιούν καθημερινά αυτό τον δρόμο και πώς θα δοθούν λύσεις ώστε να καλυφθούν οι ανάγκες αυτών των ανθρώπων. Θα συζητηθεί και θα κάνουμε ότι είναι ανθρωπίνως δυνατόν για να μπορέσουν να διευκολυνθούν κυρίως οι μόνιμοι κάτοικοι, οι οποίοι χρησιμοποιούν τον δρόμο αυτόν καθημερινά ή πολλές φορές την ημέρα. Αλλά αυτό είναι ένα άλλο θέμα. Αλλά επί της αρχής ο ΒΟΑΚ θα έχει διόδια, διότι αν μπούμε σε άλλη λογική τα δισέγγονά μας δεν θα έχουν δρόμο για να μπορούν να πάνε με ασφάλεια από τα Χανιά στο Ηράκλειο ή στον Άγιο Νικόλαο».


    Κληθείσα τέλος να σχολιάσει την ανακοίνωση των τεσσάρων Νομαρχιακών Επιτροπών Κρήτης του ΣΥΡΙΖΑ για τον Βόρειο Οδικό Άξονα , η κα Μπακογιάννη δήλωσε:

    «Διάβασα την ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ. Σκέφθηκα πολύ εάν θα πρέπει κάποιος να απαντήσει ή όχι. Το μόνο που έχω να πω είναι ότι στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σκοινί. Και καλά θα κάνουν τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ να συνειδητοποιήσουν ότι η εποχή της κοροϊδίας και της επικοινωνιακής πολιτικής τελείωσε οριστικά με τις εκλογές. Από δω και πέρα, αυτά τα οποία θα λέμε θα είναι εφαρμόσιμα, υλοποιήσιμα με χρονοδιάγραμμα και με χρήματα. Διότι δυστυχώς αυτό που ο κ. Σπίρτζης έκανε στον ΒΟΑΚ ήταν μία απόλυτη κοροϊδία του κρητικού λαού. Εμείς δεν θα ακολουθήσουμε αυτή την τακτική και είμαστε σε θέση να παρουσιάσουμε και θα παρουσιάσουμε ακριβώς τι παρέλαβε η νέα ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών από την παλαιά».

    Η κ Μπακογιάννη επανέλαβε ότι η δημιουργία ενός σύγχρονου και ασφαλούς αυτοκινητόδρομου στην Κρήτη αποτελεί έργο πρώτης προτεραιότητας για την κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη...
    πηγή
    Last edit: 4 Χρόνια 11 Μήνες πριν by Niccolò Machiavelli.

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    Περισσότερα
    4 Χρόνια 3 Μήνες πριν - 4 Χρόνια 3 Μήνες πριν #5395 από Niccolò Machiavelli
    Απαντήθηκε από Niccolò Machiavelli στο θέμα Απ:Διόδια
    Μπαίνουν διόδια στην Κηφισιά, κατεδάφιση της γέφυρας Βαρυμπόμπης


    Μπαίνουν διόδια στο ύψος της Κηφισιάς και του Αγίου Στεφάνου ενώ ταυτόχρονα προβλέπεται η κατεδάφιση της γέφυρας Βαρυμπόμπης.

    Να απορρίψει το Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής την μελέτη για την τοποθέτηση διοδίων στη γέφυρα Βαρυπόμπης ζητούν οι Δήμοι Κηφισιάς και Διονύσου επισημαίνοντας ότι τα έργα θα προκαλέσουν ανυπολόγιστες κυκλοφοριακές επιπτώσεις στις γύρω περιοχές ενώ θα επιβληθεί χρέωση σε αστικές μετακινήσεις.

    Στο Συμβούλιο που συνεδριάζει σήμερα με τηλεδιάσκεψη έρχεται προς έγκριση το θέμα με τίτλο «Τροποποίηση των εγκεκριμένων περιβαλλοντικών όρων (ΚΥΑ 126119/8-2-2007) του τμήματος Μεταμόρφωση – Υλίκη του Αυτοκινητοδρόμου ΠΑΘΕ όπως τροποποιήθηκε, ανανεώθηκε και ισχύει ως προς τον σχεδιασμό, κατασκευή και λειτουργία του Α/Κ Βαρυμπόμπης με την προσθήκη των προσωρινών έργων στον κόμβο των οδών Ελαιών και Ερμιόνης, στην περιοχή Αδάμες του Δήμου Κηφισιάς». Πρακτικά, ζητείται η γνώμη της Περιφέρειας Αττικής για την Μελέτη του Υπουργείου Περιβάλλοντος ώστε μετά το Υπουργείο Υποδομών να ξεκινήσει το έργο.



    Η τοποθέτηση διοδίων στο ύψος της Βαρυμπόμπης συνοδεύεται και από την κατεδάφιση της σημερινής γέφυρας που θα αντικατασταθεί από κυκλικό κόμβο (round about) ενώ φαίνεται πως μετά από αρκετές αλλαγές στον σχεδιασμό τα διόδια θα είναι πλευρικά και όχι ηλεκτρονικά. Στον δε κόμβο Κηφισιάς, αντί για την υπόγεια διάβαση που είχε αρχικά σχεδιαστεί, τελικά επελέγη η κατασκευή μιας γέφυρας που θα συνδέει την οδό Ιλισίων με το ρεύμα προς Αθήνα (σήμερα η κίνηση αυτή δεν είναι δυνατή).



    Η διαδικασία αδειοδότησης των διοδίων Βαρυμπόμπης και Αγίου Στεφάνου ξεκίνησε το 2014 και ξεσήκωσε αντιδράσεις, με το Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής να γνωμοδοτεί αρνητικά καθώς ως όργανο έχει μόνο γνωμοδοτικό χαρακτήρα . Η υπόθεση μπήκε στο συρτάρι, καθώς διαδοχικοί υπουργοί Περιβάλλοντος αρνήθηκαν να την υπογράψουν και σήμερα όλοι εκτιμούν πως περάσει δεν περάσει την Τετάρτη από την διοίκηση Πατούλη ο Υπουργός κ. Κωστής Χατζηδάκης ο οποίος εκλέγεται κι στην περιοχή του επίμαχου έργου (Κηφισιά βόρειος τομέας Αθηνών) θα βρεθεί σε δύσκολη θέση.

    Οι Δήμοι Κηφισιάς και Διονύσου έχουν επανειλημμένως χαρακτηρίσει άδικη την απόφαση του 2007 και προβλέπουν «τεράστιες επιπτώσεις περιβαλλοντικές, κυκλοφοριακές και οικονομικές για τους κατοίκους, τους εργαζόμενους, τους επαγγελματίες, και τους επισκέπτες των περιοχών μας».

    Για το κόστος των διοδίων ακούγονται τιμές από 50 λεπτά έως 2.10 ευρώ αναλόγως το σημείο διέλευσης. Σημειώνεται επίσης ότι όσοι προσπαθήσουν να αποφύγουν την χρέωση στα διόδια της Βαρυμπόμπης θα μπαίνουν στον στενό παράλληλο δρόμο πριν τις Αφίδνες και θα φθάνουν έως την Κηφισιά δημιουργώντας τεράστια συμφόρηση μέσα σε αστικές περιοχές. Συγκεκριμένα, ο δήμος Κηφισιάς εκτιμά πως η κυκλοφορία θα αυξηθεί στο εσωτερικό οδικό δίκτυο από 160% έως 250%.



    Στο πρόσφατο ψήφισμά του το δημοτικό Συμβούλιο Κηφισιάς:
    • Ζητά από το Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής να απορρίψει την μελέτη, όπως παρομοίως έπραξε και στο παρελθόν και από τα αρμόδια Υπουργεία Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων, καθώς και Περιβάλλοντος και Ενέργειας να μην την κυρώσουν.
    • Αντιτίθεται για πολλοστή φορά, στην εγκατάσταση των διοδίων στους Α/Κ Βαρυμπόμπης – Αγ. Στεφάνου, που επαναφέρει η μελέτη – παρά τις σχετικές ανακοινώσεις, πρώην και νυν Υπουργού – και των έργων που συνοδεύουν αυτήν, αλλά και σε κάθε είδος και μορφή διοδίων στην περιοχή μας.


    Δυο χρόνια η Εθνική οδός θα περνάει μέσα από τις γειτονιές της Κηφισιάς
    Η προβλεπόμενη, από τη μελέτη, κατεδάφιση και ανακατασκευή της γέφυρας Βαρυμπόμπης θα πάρει τουλάχιστον για δύο έτη και θα αυξήσει τον κυκλοφοριακό φόρτο, τόσο στους δύο παραδρόμους δυτικό και ανατολικό της ΕΟ, όσο και στο εσωτερικό οδικό δίκτυο από 160% έως 250%! Ομοίως και ο προτεινόμενος κυκλικός κόμβος (round about) που προαναφέραμε στην Ελαιών/Ερμιόνης θα έχει δυσμενέστατες επιπτώσεις (κυκλοφοριακές και περιβαλλοντικές) στη συνοικία των Αδαμών, αφού διεισδύει στον αστικό ιστό κατά 500-600 μ.
    πηγή
  • Last edit: 4 Χρόνια 3 Μήνες πριν by Niccolò Machiavelli. Αιτία: Προσθήκη πληροφοριών

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    Συντονιστές: foxfire
    Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.387 δευτερόλεπτα
    Powered by Kunena Φόρουμ

    ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ