Απ:Διόδια

Περισσότερα
6 Χρόνια 8 Μήνες πριν - 6 Χρόνια 8 Μήνες πριν #3466 από Niccolò Machiavelli
Απαντήθηκε από Niccolò Machiavelli στο θέμα Απ:Διόδια
Δωρεάν διέλευση ανέργων και μείωση διοδίων στην Εγνατία Οδό...



Σε μια ιδιαίτερα θετική απόφαση προχώρησε ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης.

Ειδικότερα, σύμφωνα με πληροφορίες, ο υπουργός αποφάσισε πλέον οι άνεργοι να μην πληρώνουν διόδια στην Εγνατία Οδό.

Η άνοδος των μπαρών θα γίνεται με την επίδειξη της κάρτας ανεργίας τους.

Τα διόδια της Παμβώτιδας ξεκινήσαν να λειτουργούν από σήμερα (14 Δεκεμβρίου), με κόστος για τα ΙΧ στο 1,20 ευρώ.

Αντίστοιχα, μειωμένο αντίτιμο 2,10 ευρώ θα πληρώνουν οι οδηγοί και στα διόδια σε Τύρια και Μαλακάσι από 2,40 ευρώ που είναι σήμερα.
Η μείωση αγγίζει το 12% στα μεσαία και τα μεγάλα φορτηγά όπου οι τιμές με βάση την απόφαση διαμορφώνονται ως εξής: για φορτηγά, λεωφορεία από τα 6 στα 5,3 ευρώ και για τα μεγαλύτερα οχήματα από τα 8,40 στα 7,40 ευρώ.

Αντίστοιχα 3 ευρώ θα καταβάλουν φορτηγά και λεωφορεία για τη διέλευση από το νέο σταθμό της Παμβώτιδας και 4,20 ευρώ τα μεγαλύτερα.

Μέριμνα υπάρχει στην ΚΥΑ για τους ανέργους, τα άτομα με αναπηρία, αλλά και τα Ι.Χ. ή επαγγελματικά οχήματα που ανήκουν σε κατοίκους ή επιχειρήσεις όμορης περιοχής, οι οποίοι δεν θα καταβάλλουν διόδια με τους σχετικούς όρους να προβλέπεται να καθοριστούν με απόφαση του κ. Σπίρτζη.

Από τις 31 Αυγούστου κατόπιν πιέσεων των θεσμών στα συναρμόδια υπουργεία, προγραμματίζονταν να λειτουργούν οι σταθμοί σε Παμβώτιδα, Ευζώνους, Ιεροπηγή και Μέστη. Λόγω όμως των αντιδράσεων αλλά και των διαφωνιών που υπήρξαν για το ύψος των τελών (αν θα εφαρμοστεί χρέωση 0,03 ευρώ ή 0,06 ανά χιλιόμετρο που είναι στους αυτοκινητοδρόμους), η Κοινή Υπουργική Απόφαση των υπουργών Οικονομικών και Υποδομών Τσακαλώτου, Σπίρτζη είχε καθυστερήσει.



Με βάση το σχεδιασμό της Εγνατίας στόχος είναι να λειτουργήσουν μάξιμουμ άλλοι τέσσερις σταθμοί: στη Θεσσαλονίκη που είναι υπό κατασκευή με ορίζοντα ολοκλήρωσης το καλοκαίρι του 2018, στην Ασπροβάλτα που είναι σε διαδικασία υπογραφής της σύμβασης με τον ανάδοχο και σε Καβάλα και Στρυμονικό που δεν έχουν προκηρυχθεί ακόμη. Οι τέσσερις αυτοί προγραμματίζονταν να τεθούν σε λειτουργία τον Οκτώβριο του 2017. Από τον υπόλοιπο σχεδιασμό των 38 συνολικά διοδίων, δύσκολα θα μπορέσουν να λειτουργήσουν άλλοι καθώς είναι αδύνατο να προχωρήσουν χωρίς την έγκριση περιβαλλοντικών όρων. Άλλωστε από το β εξάμηνο του 2018 αναμένεται να μπει σε εφαρμογή από την Εγνατία το αναλογικό σύστημα πληρωμών που ο κ. Σπίρτζης έχει ανακοινώσει ότι θα βασιστεί στην δορυφορική τεχνολογία.
πηγή πηγή
Συνημμένα:
Last edit: 6 Χρόνια 8 Μήνες πριν by Niccolò Machiavelli. Αιτία: Διόρθωση

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 8 Μήνες πριν #3497 από Niccolò Machiavelli
Απαντήθηκε από Niccolò Machiavelli στο θέμα Απ:Διόδια
Μνημονιακό deadline στις εκπτώσεις διοδίων...


Έχω το κακό συνήθειο να διαβάζω τις ειδήσεις σε βάθος και να βρίσκω διάφορα... Θυμάστε που λέγαμε για δωρεάν διέλευση ανέργων και μείωση διοδίων στην Εγνατία Οδό; Δεν θα κρατήσει για πολύ...

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Χρήστος Σπίρτζης, αναγκάστηκε σε αναδίπλωση μετά τη δυσαρέσκεια των δανειστών, ξεκαθαρίζοντας ότι η εκπτωτική πολιτική για ανέργους και κατοίκους των γύρω περιοχών που αποφάσισε στα τέλη Νοεμβρίου, ισχύει μόνο μέχρι την παραχώρηση του άξονα. Βέβαια, η διατύπωση της απόφασης που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ δείχνει ότι η πρόθεση ήταν διαφορετική, αιφνιδιάζοντας ΤΑΙΠΕΔ και δανειστές.

Στο επικαιροποιημένο κείμενο του μνημονίου για την ολοκλήρωση της τέταρτης αξιολόγησης, προβλέπεται η έκδοση νέας υπουργικής απόφασης με την οποία ο Υπουργός Υποδομών θα ορίζει ότι κάθε εκπτωτική πολιτική θα τερματιστεί μόλις η τιμολογιακή πολιτική, που θα συμφωνηθεί με το ΤΑΙΠΕΔ, εγκριθεί από τη Γενική Διεύθυνση Μεταφορών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

Ερωτώμενος από δημοσιογράφους για την εφαρμογή του ηλεκτρονικού συστήματος για την ελεύθερη διέλευση, ο κ. Σπίρτζης έδωσε έμφαση στο ότι είναι πρώτη φορά που βγαίνει υπουργική απόφαση για απαλλαγή και την επόμενη ημέρα υπάρχει ηλεκτρονικό σύστημα. «Δεν είναι ένα σύστημα που απλά καταθέτεις μία αίτηση. Στη συνέχεια προβλέπει ελέγχους, προβλέπει συγκεκριμένη διαδικασία. Είναι κάτι που δεν το περιμένει κανείς, γιατί όταν το λέγαμε, κάποιοι που είχαν θεσμοθετήσει το πού, το πώς θα είναι τα διόδια και το πόσο θα είναι τα μετωπικά διόδια, μας έκαναν κριτική» είπε.

Χωρίς να σχολιάσει την ανατροπή της απόφασής του από τους δανειστές, σημείωσε ότι «πρέπει το ΤΑΙΠΕΔ και οι σύμβουλοι του να έχουν αντίστοιχες προβλέψεις και για τους νομούς που έχει προβλεφθεί μέχρι τώρα και για τους συμπολίτες μας που έχουν ειδική αναπηρία και για τους ανέργους. Εμείς αυτό που είχαμε στο μυαλό μας το υλοποιήσαμε».
πηγή
Πως σας φαίνεται η κυβίστηση* ;

*(το) ουσ. κ. κυβίστησης (η) ουσ. ακροβατικός ελιγμός με το κεφάλι προς τα κάτω, κολοτούμπα
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 8 Μήνες πριν #3517 από Niccolò Machiavelli
Απαντήθηκε από Niccolò Machiavelli στο θέμα Απ:Διόδια
Νέες τιμές διοδίων στη Ιόνια Οδό...


Ανακοινώθηκαν από την «Νέα Οδό» οι νέες τιμές των διοδίων στον αυτοκινητόδρομο της Ιόνιας Οδού, οι οποίες θα ισχύσουν από τα μεσάνυχτα της Κυριακής 7 Ιανουαρίου προς Δευτέρα 8 Ιανουαρίου. Οι όποιες αυξήσεις έχουν γίνει, κυμαίνονται από 0,05 ευρώ έως 0,10 ευρώ.

Ειδικότερα οι νέες τιμές των διοδίων είναι οι ακόλουθες:

Στον μετωπικό σταθμό της Κλόκοβας θα ισχύουν οι εξής τιμές:

*Δίκυκλα και τρίκυκλα 2,10 ευρώ.

*ΙΧ επιβατικά αυτοκίνητα 3,00 ευρώ.

*Φορτηγά, λεωφορεία και άλλα οχήματα με λιγότερους από τέσσερις άξονες 7,50 ευρώ.

*Φορτηγά και άλλα οχήματα με τέσσερις ή περισσότερους άξονες 10,50 ευρώ

Στον πλευρικό σταθμό του Μεσολογγίου οι τιμές θα είναι οι ακόλουθες:

*Δίκυκλα και τρίκυκλα 0,85 ευρώ.

*ΙΧ επιβατικά αυτοκίνητα 1,25 ευρώ.

*Φορτηγά, λεωφορεία και άλλα οχήματα με λιγότερους από τέσσερις άξονες 3,15 ευρώ.

*Φορτηγά και άλλα οχήματα με τέσσερις ή περισσότερους άξονες 4,40 ευρώ.

Στον μετωπικό σταθμό του Αγγελοκάστρου οι τιμές θα είναι οι εξής:

– Δίκυκλα και τρίκυκλα 2,45 ευρώ.

– ΙΧ επιβατικά αυτοκίνητα 3,50 ευρώ.

– Φορτηγά, λεωφορεία και άλλα οχήματα με λιγότερους από τέσσερις άξονες 8,85 ευρώ.

– Φορτηγά και άλλα οχήματα με τέσσερις ή περισσότερους άξονες 12,35 ευρώ.

Στον πλευρικό σταθμό Κουβαρά οι τιμές θα είναι οι ακόλουθες:

– Δίκυκλα και τρίκυκλα 1,15 ευρώ.

– ΙΧ επιβατικά αυτοκίνητα 1,60 ευρώ.

– Φορτηγά, λεωφορεία και άλλα οχήματα με λιγότερους από τέσσερις άξονες 4,10 ευρώ.

– Φορτηγά και άλλα οχήματα με τέσσερις ή περισσότερους άξονες 5,75 ευρώ.

Στα μετωπικά διόδια του Μενιδίου θα ισχύουν οι εξής τιμές:

– Δίκυκλα και τρίκυκλα 2,10 ευρώ.

– ΙΧ επιβατικά αυτοκίνητα 3,00 ευρώ.

– Φορτηγά, λεωφορεία και άλλα οχήματα με λιγότερους από τέσσερις άξονες 7,50 ευρώ.

– Φορτηγά και άλλα οχήματα με τέσσερις ή περισσότερους άξονες 10,55 ευρώ.

Στον πλευρικό σταθμό ‘Αρτας θα ισχύσουν οι ακόλουθες τιμές:

– Δίκυκλα και τρίκυκλα 0,50 ευρώ.

– ΙΧ επιβατικά αυτοκίνητα 0,75 ευρώ.

– Φορτηγά, λεωφορεία και άλλα οχήματα με λιγότερους από τέσσερις άξονες 1,90 ευρώ.

– Φορτηγά και άλλα οχήματα με τέσσερις ή περισσότερους άξονες 2,70 ευρώ.

Στα πλευρικά διόδια του Γοργόμυλου οι τιμές θα είναι οι εξής:

– Δίκυκλα και τρίκυκλα 0,70 ευρώ.

– ΙΧ επιβατικά αυτοκίνητα 1,00 ευρώ.

– Φορτηγά, λεωφορεία και άλλα οχήματα με λιγότερους από τέσσερις άξονες 2,55 ευρώ.

– Φορτηγά και άλλα οχήματα με τέσσερις ή περισσότερους άξονες 3,55 ευρώ.

Στα μετωπικά διόδια του Τερόβου θα ισχύουν οι εξής τιμές:

– Δίκυκλα και τρίκυκλα 2,15 ευρώ.

– ΙΧ επιβατικά αυτοκίνητα 3,10 ευρώ.

– Φορτηγά, λεωφορεία και άλλα οχήματα με λιγότερους από τέσσερις άξονες 7,75 ευρώ.

– Φορτηγά και άλλα οχήματα με τέσσερις ή περισσότερους άξονες 10,90 ευρώ.

Επίσης, από τα μεσάνυχτα της Τρίτης 9 Ιανουαρίου προς Τετάρτη 10 Ιανουαρίου θα ξεκινήσει και η λειτουργία του πλευρικού σταθμού Γαβρολίμνης στην Αιτωλοακαρνανία, με τον οποίο και ολοκληρώνεται το σύστημα χρέωσης του αυτοκινητοδρόμου.

Τα διόδια τέλη ανά κατηγορία οχήματος θα είναι τα εξής:

– Δίκυκλα και τρίκυκλα 1,45 ευρώ.

– ΙΧ επιβατικά αυτοκίνητα 2,10 ευρώ.

– Φορτηγά, λεωφορεία και άλλα οχήματα με λιγότερους από τέσσερις άξονες 5,30 ευρώ.

– Φορτηγά και άλλα οχήματα με τέσσερις ή περισσότερους άξονες 7,45 ευρώ.

Σύμφωνα πάντα με την «Νέα Οδό», «σε καμία περίπτωση δεν είναι δυνατόν, οδηγός που πληρώνει διόδιο τέλος σε μετωπικό σταθμό να πληρώσει ξανά σε πλευρικό σταθμό της ίδιας ζώνης, στο ίδιο ταξίδι». Αντιστοίχως, όπως ανακοινώθηκε, «σε καμία περίπτωση δεν είναι δυνατόν οδηγός που πληρώνει διόδιο τέλος σε πλευρικό σταθμό να πληρώσει και σε μετωπικό ή άλλον πλευρικό σταθμό της ίδιας ζώνης, στο ίδιο ταξίδι».
πηγή

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 7 Μήνες πριν - 3 Χρόνια 8 Μήνες πριν #3543 από Niccolò Machiavelli
Απαντήθηκε από Niccolò Machiavelli στο θέμα Απ:Διόδια
Γιατί διόδια υπάρχουν...

Του καταπληκτικού Jo Di
  • Last edit: 3 Χρόνια 8 Μήνες πριν by Niccolò Machiavelli.

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    Περισσότερα
    6 Χρόνια 7 Μήνες πριν - 3 Χρόνια 8 Μήνες πριν #3588 από Niccolò Machiavelli
    Απαντήθηκε από Niccolò Machiavelli στο θέμα Απ:Διόδια
    Όλα είναι (δημόσιος) δρόμος



    Τι κάνεις όταν ο πατέρας των ιδιωτικοποιήσεων, Μίλτον Φρίντμαν, σου λέει ότι οι αυτοκινητόδρομοι πρέπει να μένουν πάντα υπό δημόσιο έλεγχο; Στις παραδοσιακές μητροπόλεις του καπιταλισμού, τις ΗΠΑ, τη Βρετανία και τη Γερμανία, τον υπάκουσαν. Σε κάποιες οικονομικές αποικίες τον αποκάλεσαν «σοσιαλιστή των δρόμων».
    Συντάκτης: Άρης Χατζηστεφάνου

    Πλησιάζει μισός αιώνας από την εποχή που το γερμανικό συγκρότημα Kraftwerk παρουσίασε το θρυλικό άλμπουμ Autobahn, εμπνευσμένο σύμφωνα με αρκετούς μουσικοκριτικούς από τον περίφημο αυτοκινητόδρομο Α555. Σήμερα αρκετοί Γερμανοί θυμούνται τον Α555, που κατασκευάστηκε το 1929 όταν ήταν δήμαρχος της Κολονίας ο Κόνραντ Αντενάουερ, γιατί καταρρίπτει έναν μεταπολεμικό μύθο: ότι το περίφημο δίκτυο γερμανικών αυτοκινητόδρομων Autobahn κατασκευάστηκε από τους ναζί («ναι, αλλά έφτιαξαν δρόμους»).

    Στην πραγματικότητα, το μετέπειτα καμάρι της Γερμανίας οφείλει την ύπαρξή του στον δημόσιο τομέα της Δημοκρατίας της Βαϊμάρης. Ο Χίτλερ μάλιστα προώθησε, χωρίς επιτυχία, την πρώτη ΣΔΙΤ (σύμπραξη δημόσιου-ιδιωτικού τομέα) που άκουγε στο όνομα HaFraBa και θα έδινε σε ιδιώτες εργολάβους ένα κομμάτι της πίτας των μεγάλων έργων.

    Εξίσου αποτυχημένη ήταν και η προσπάθεια του Σόιμπλε, σχεδόν οκτώ δεκαετίες αργότερα, να προσφέρει στον ιδιωτικό τομέα το 49,9% της κατασκευής και διαχείρισης των Autobahn. Το κύμα οργής, ακόμη και στο ίδιο του το κόμμα, ήταν τόσο μεγάλο ώστε ο πρώην υπουργός συνέχισε να μοιράζεται σχετικές ιδέες μόνο με τους ομολόγους του σε οικονομικές «αποικίες» της Γερμανίας και ποτέ με τους ομοεθνείς του.

    Ο αγγλοσαξονικός καπιταλισμός έμεινε επίσης πιστός στον δημόσιο χαρακτήρα των αυτοκινητόδρομων. Όταν ακόμη και ο γκουρού του νεοφιλελευθερισμού, Μίλτον Φρίντμαν, κήρυσσε την ανάγκη διατήρησης των οδικών δικτύων υπό τον έλεγχο του κράτους, μόνο ελάχιστοι γραφικοί τολμούσαν να επιχειρηματολογούν για το αντίθετο.

    Την τελευταία δεκαετία βέβαια ορισμένοι κυβερνήτες αμερικανικών Πολιτειών αμφισβήτησαν το κατά Φρίντμαν Ευαγγέλιο και… το πλήρωσαν ακριβά. Στην Ιντιάνα, η κατάσταση έλαβε κωμικοτραγικές διαστάσεις καθώς ένα κονσόρτσιουμ ισπανικών και αυστραλιανών εταιρειών, που ανέλαβε τον έλεγχο των διοδίων για 75 χρόνια, άλλαζε την τιμή κατά το δοκούν ανάλογα με το αν το Κογκρέσο ενέκρινε ή όχι μια επιπρόσθετη επιδότηση που θα το κρατούσε στη ζωή.

    Τη μια μέρα οι οδηγοί μπορεί να πλήρωναν 4,5 δολάρια και την επόμενη η τιμή να ξεπερνούσε τα 10 δολάρια. Χρησιμοποιώντας σύνθετα χρηματοπιστωτικά εργαλεία για την αναδιάρθρωση των χρεών του (τα οποία θύμιζαν επικίνδυνα τη «φούσκα» στην αγορά κατοικίας) το κονσόρτσιουμ κατάφερε τελικά να… χρεοκοπήσει.

    Παρά το γεγονός ότι ακόμη τρεις ΣΔΙΤ εθνικών οδών χρεοκόπησαν στην Αλαμπάμα, στο Τέξας και στην Καλιφόρνια, ο πρόεδρος Τραμπ αποφάσισε να στηρίξει στις συμπράξεις δημόσιου-ιδιωτικού τομέα την πολιτική του για την ενίσχυση των υποδομών στους αυτοκινητόδρομους. Το γεγονός άλλωστε ότι τοποθέτησε στη θέση του αντιπροέδρου τον πρώην κυβερνήτη της Ιντιάνα, Μάικ Πενς, που επόπτευσε μια από τις πιο αποτυχημένες ΣΔΙΤ στην αμερικανική ιστορία, λέει πολλά για το μέλλον.

    Παρά τις λυσσαλέες προσπάθειες ιδιωτικοποίησης, όμως, οι συμπράξεις με τον ιδιωτικό τομέα στους αμερικανικούς αυτοκινητόδρομους δεν ξεπερνούν ακόμη το 1% του δικτύου, αποδεικνύοντας ότι το ξεπούλημα των δρόμων είναι ένα πικρό φάρμακο που η λεγόμενη συναίνεση της Ουάσινγκτον εφάρμοσε στις οικονομικές αποικίες της αλλά όχι στον εαυτό της.

    Σχεδόν όλες οι χώρες της Νότιας Αμερικής έχουν να διηγηθούν μια τρομακτική ιστορία αποτυχίας από την εμπλοκή του ιδιωτικού τομέα στη διαχείριση εθνικών οδών. Το Μεξικό, ύστερα από μια δεκαετία ιδιωτικοποιήσεων που ξεκίνησαν στα τέλη της δεκαετίας του ’80, έφτασε να έχει από τα υψηλότερα διόδια στον κόσμο. Μια απόσταση 20 χιλιομέτρων από το κέντρο της Πόλης του Μεξικού κόστιζε έξι δολάρια, δηλαδή το διπλάσιο από το μέσο ημερομίσθιο.

    Οι εργολάβοι άρχιζαν να χτίζουν φαραωνικούς αυτοκινητόδρομους στη μέση του μεξικανικού πουθενά κερδοσκοπώντας με τις επιδοτήσεις. Σε ορισμένες περιπτώσεις μάλιστα έχτιζαν αυτοκινητόδρομους απλώς για να αυξήσουν την αξία απομακρυσμένων οικοπέδων που ανήκαν στους πολιτικούς που τους ανέθεταν τις εργολαβίες.

    Ακόμη και στις πιο εμφανείς αποτυχίες όμως οι θιασώτες των ιδιωτικοποιήσεων συνέχιζαν να επαναλαμβάνουν μονότονα τους τρεις λόγους για τους οποίους πιστεύουν ότι ένα δημόσιο δίκτυο αυτοκινητόδρομων μπορεί να περάσει στον ιδιωτικό τομέα: ανάγκη επενδύσεων, αναζήτηση τεχνογνωσίας, έσοδα για τα δημόσια ταμεία.

    Αν όμως αυτοί είναι οι χρυσοί κανόνες μιας παραχώρησης, δημιουργείται το ερώτημα «γιατί η ελληνική κυβέρνηση και το ΤΑΙΠΕΔ θέλουν να πουλήσουν την Εγνατία οδό, δηλαδή μια επιχείρηση του Δημοσίου που δεν χρειάζεται επενδύσεις για να ολοκληρωθεί, εξάγει τεχνογνωσία και σε γειτονικές χώρες και αποτελεί μια από τις πιο σταθερές πηγές εσόδων του ελληνικού Δημοσίου με έσοδα που αναμένεται να ξεπεράσουν τα 5 δισεκατομμύρια ευρώ σε βάθος χρόνου;».

    Αυτό ακριβώς το ερώτημα, στο οποίο ακόμη και σήμερα δεν έχουν πάρει απάντηση, θέτουν οι εργαζόμενοι στην «Εγνατία Οδός Α.Ε.», στο μίνι ντοκιμαντέρ που παρουσίασαν αυτή την εβδομάδα με τη συνεργασία της Infowar productions – δηλαδή και του γράφοντος που σας ιστορεί.

    πηγή
  • Last edit: 3 Χρόνια 8 Μήνες πριν by Niccolò Machiavelli. Αιτία: Αποκατάσταση φωτογραφίας

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    Περισσότερα
    6 Χρόνια 6 Μήνες πριν #3677 από Niccolò Machiavelli
    Απαντήθηκε από Niccolò Machiavelli στο θέμα Απ:Διόδια
    Νέες τιμές διοδίων στον αυτοκινητόδρομο Πατρών-Αθηνών...


    Ανακοινώθηκαν από την «Ολυμπία Οδό» οι νέες τιμές των διοδίων στον αυτοκινητόδρομο Πατρών - Αθηνών, οι...
    οποίες θα ισχύσουν από τα μεσάνυχτα της Τετάρτης 7 Μαρτίου προς Πέμπτη 8 Μαρτίου 2018. Οι τιμές των διοδίων, σύμφωνα με την «Ολυμπία Οδό», αναπροσαρμόζονται βάσει του Δείκτη Τιμών Καταναλωτή του Σεπτεμβρίου 2017.

    Η αναπροσαρμογή που προκύπτει είναι της τάξης των 0,10 ευρώ και αφορά κυρίως τις κατηγορίες οχημάτων με 2-3 άξονες με ή χωρίς ρυμουλκούμενο και ύψος πάνω από 2,20 μέτρα και οχήματα με 4 ή περισσότερους άξονες με ή χωρίς ρυμουλκούμενο και ύψος από 2,20 μέτρα.

    Σύμφωνα πάντα με την «Ολυμπία Οδό», κάθε χρόνο η τιμαριθμική αναπροσαρμογή γίνεται στο τέλος του έτους, αλλά ειδικά φέτος πραγματοποιείται με δίμηνη καθυστέρηση, προκειμένου να ενσωματώσει και την ολοκλήρωση των εργασιών στον κόμβο του Ρίου.

    Αναλυτικά οι τιμές όλων των διοδίων ανά σταθμό διοδίων και κατηγορία οχήματος διαμορφώνονται ως εξής:

    Στον μετωπικό σταθμό του Ρίου θα ισχύουν οι εξής τιμές:

    Δίκυκλα και τρίκυκλα 1,60 ευρώ.
    ΙΧ επιβατικά αυτοκίνητα 2,20 ευρώ.
    Φορτηγά, λεωφορεία και άλλα οχήματα με λιγότερους από τέσσερις άξονες 5,70 ευρώ.
    Φορτηγά και άλλα οχήματα με τέσσερις ή περισσότερους άξονες 8 ευρώ.

    Στον μετωπικό σταθμό του Ελαιώνα οι τιμές θα είναι οι ακόλουθες:

    Δίκυκλα και τρίκυκλα 2,20 ευρώ.
    ΙΧ επιβατικά αυτοκίνητα 3,20 ευρώ.
    Φορτηγά, λεωφορεία και άλλα οχήματα με λιγότερους από τέσσερις άξονες 8,10 ευρώ.
    Φορτηγά και άλλα οχήματα με τέσσερις ή περισσότερους άξονες 11,40 ευρώ.

    Στον μετωπικό σταθμό του Κιάτου οι τιμές θα είναι οι εξής:

    Δίκυκλα και τρίκυκλα 1,60 ευρώ.
    ΙΧ επιβατικά αυτοκίνητα 2,30 ευρώ.
    Φορτηγά, λεωφορεία και άλλα οχήματα με λιγότερους από τέσσερις άξονες 5,70 ευρώ.
    Φορτηγά και άλλα οχήματα με τέσσερις ή περισσότερους άξονες 8 ευρώ.

    Στον μετωπικό σταθμό Ισθμού οι τιμές θα είναι οι ακόλουθες:

    Δίκυκλα και τρίκυκλα 1,20 ευρώ.
    ΙΧ επιβατικά αυτοκίνητα 1,80 ευρώ.
    Φορτηγά, λεωφορεία και άλλα οχήματα με λιγότερους από τέσσερις άξονες 4,50 ευρώ.
    Φορτηγά και άλλα οχήματα με τέσσερις ή περισσότερους άξονες 6,40 ευρώ.

    Στα μετωπικά διόδια της Ελευσίνας θα ισχύουν οι εξής τιμές:

    Δίκυκλα και τρίκυκλα 1,50 ευρώ.
    ΙΧ επιβατικά αυτοκίνητα 2,10 ευρώ.
    Φορτηγά, λεωφορεία και άλλα οχήματα με λιγότερους από τέσσερις άξονες 5,30 ευρώ.
    Φορτηγά και άλλα οχήματα με τέσσερις ή περισσότερους άξονες 7,50 ευρώ.

    Στον πλευρικό σταθμό Δρεπάνου θα ισχύσουν οι ακόλουθες τιμές:

    Δίκυκλα και τρίκυκλα 1,20 ευρώ.
    ΙΧ επιβατικά αυτοκίνητα 1,70 ευρώ.
    Φορτηγά, λεωφορεία και άλλα οχήματα με λιγότερους από τέσσερις άξονες 4,30 ευρώ.
    Φορτηγά και άλλα οχήματα με τέσσερις ή περισσότερους άξονες 6 ευρώ.

    Στα πλευρικά διόδια Καλαβρύτων οι τιμές θα είναι οι εξής:

    Δίκυκλα και τρίκυκλα 1,60 ευρώ.
    ΙΧ επιβατικά αυτοκίνητα 2,40 ευρώ.
    Φορτηγά, λεωφορεία και άλλα οχήματα με λιγότερους από τέσσερις άξονες 6 ευρώ.
    Φορτηγά και άλλα οχήματα με τέσσερις ή περισσότερους άξονες 8,40 ευρώ.

    Στα πλευρικά διόδια Ακράτας θα ισχύουν οι εξής τιμές:

    Δίκυκλα και τρίκυκλα 1,20 ευρώ.
    ΙΧ επιβατικά αυτοκίνητα 1,70 ευρώ.
    Φορτηγά, λεωφορεία και άλλα οχήματα με λιγότερους από τέσσερις άξονες 4,30 ευρώ.
    Φορτηγά και άλλα οχήματα με τέσσερις ή περισσότερους άξονες 6,10 ευρώ.

    Στα πλευρικά διόδια Δερβενίου οι τιμές θα είναι οι εξής
    :

    Δίκυκλα και τρίκυκλα 0,90 ευρώ.
    ΙΧ επιβατικά αυτοκίνητα 1,30 ευρώ.
    Φορτηγά, λεωφορεία και άλλα οχήματα με λιγότερους από τέσσερις άξονες 3,30 ευρώ.
    Φορτηγά και άλλα οχήματα με τέσσερις ή περισσότερους άξονες 4,70 ευρώ.

    Στα πλευρικά διόδια Κιάτου θα ισχύουν οι εξής τιμές:

    Δίκυκλα και τρίκυκλα 0,60 ευρώ.
    ΙΧ επιβατικά αυτοκίνητα 0,80 ευρώ.
    Φορτηγά, λεωφορεία και άλλα οχήματα με λιγότερους από τέσσερις άξονες 2,20 ευρώ.
    Φορτηγά και άλλα οχήματα με τέσσερις ή περισσότερους άξονες 3 ευρώ.

    Στα πλευρικά διόδια Ζευγολατιού οι τιμές θα είναι οι εξής:

    Δίκυκλα και τρίκυκλα 0,50 ευρώ.
    ΙΧ επιβατικά αυτοκίνητα 0,70 ευρώ.
    Φορτηγά, λεωφορεία και άλλα οχήματα με λιγότερους από τέσσερις άξονες 1,90 ευρώ.
    Φορτηγά και άλλα οχήματα με τέσσερις ή περισσότερους άξονες 2,60 ευρώ.

    Στα πλευρικά διόδια Αγίων Θεοδώρων θα ισχύουν οι εξής τιμές:

    Δίκυκλα και τρίκυκλα 0,30 ευρώ.
    ΙΧ επιβατικά αυτοκίνητα 0,50 ευρώ.
    Φορτηγά, λεωφορεία και άλλα οχήματα με λιγότερους από τέσσερις άξονες 1,30 ευρώ.
    Φορτηγά και άλλα οχήματα με τέσσερις ή περισσότερους άξονες 1,90 ευρώ.

    Στα πλευρικά διόδια Πάχης οι τιμές θα είναι οι εξής:

    Δίκυκλα και τρίκυκλα 0,60 ευρώ.
    ΙΧ επιβατικά αυτοκίνητα 0,90 ευρώ.
    Φορτηγά, λεωφορεία και άλλα οχήματα με λιγότερους από τέσσερις άξονες 2,30 ευρώ.
    Φορτηγά και άλλα οχήματα με τέσσερις ή περισσότερους άξονες 3,20 ευρώ.

    Στα πλευρικά διόδια Νέας Περάμου θα ισχύουν οι εξής τιμές:

    Δίκυκλα και τρίκυκλα 1 ευρώ.
    ΙΧ επιβατικά αυτοκίνητα 1,40 ευρώ.
    Φορτηγά, λεωφορεία και άλλα οχήματα με λιγότερους από τέσσερις άξονες 3,60 ευρώ
    Φορτηγά και άλλα οχήματα με τέσσερις ή περισσότερους άξονες 5 ευρώ.
    πηγή

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    Συντονιστές: foxfire
    Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.404 δευτερόλεπτα
    Powered by Kunena Φόρουμ

    ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ