Απ:Διόδια

Περισσότερα
6 Χρόνια 11 Μήνες πριν #3215 από Niccolò Machiavelli
Απαντήθηκε από Niccolò Machiavelli στο θέμα Απ:Διόδια
Από τα μεσάνυχτα της Τετάρτης 13 προς Πέμπτη 14 Σεπτεμβρίου, θα ξεκινήσει η λειτουργία των σταθμών διοδίων του τμήματος "Α/K Αμφιλοχίας – Α/Κ Εγνατίας" της Ιόνιας Οδού.



Σύμφωνα με την εταιρεία οι ζώνες χρέωσης που τίθενται σε εφαρμογή στο συγκεκριμένο τμήμα είναι δυο:

α) «Α/Κ Αμφιλοχίας - Α/Κ Φιλιππιάδας», με μήκος 46,6χλμ., η οποία περιλαμβάνει το μετωπικό σταθμό Μενιδίου, καθώς και τους πλευρικούς σταθμούς διοδίων στον Α/Κ Άρτας και

β) «Α/Κ Φιλιππιάδας – Α/Κ Εγνατίας (τέλος έργου)», με μήκος 48,2χλμ., που περιλαμβάνει το μετωπικό σταθμό Τερόβου, καθώς και τους πλευρικούς σταθμούς διοδίων στον Α/Κ Γοργόμυλου.



"Σε καμία περίπτωση δεν είναι δυνατόν, χρήστης που πληρώνει διόδιο τέλος σε μετωπικό σταθμό να πληρώσει ξανά σε πλευρικό σταθμό της ίδιας ζώνης, στο ίδιο ταξίδι. Αντιστοίχως, σε καμία περίπτωση δεν είναι δυνατόν χρήστης που πληρώνει διόδιο τέλος σε πλευρικό σταθμό να πληρώσει και σε μετωπικό ή άλλον πλευρικό σταθμό της ίδιας ζώνης στο ίδιο ταξίδι.

Επισημαίνουμε ότι με τη λειτουργία των παραπάνω σταθμών διοδίων το σύνολο των μετωπικών σταθμών της Ιόνιας Οδού τίθεται σε λειτουργία. Για την ολοκλήρωση του συστήματος χρέωσης του αυτοκινητοδρόμου αναμένεται και η έναρξη λειτουργίας των πλευρικών σταθμών διοδίων στον Α/Κ Γαβρολίμνης", αναφέρει η εταιρεία.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 10 Μήνες πριν #3259 από Niccolò Machiavelli
Απαντήθηκε από Niccolò Machiavelli στο θέμα Απ:Διόδια
Μεγαλώνει το μέτωπο κατά των διοδίων στην Ήπειρο.. .


Έντονη κινητικότητα στο νέο «μέτωπο» κατά των διοδίων που δημιουργείται στην Ήπειρο, καταγράφεται το τελευταίο διάστημα. Στο επίκεντρο βρίσκεται η επικείμενη λειτουργία του σταθμού διοδίων Δροσοχωρίου στην Εγνατία, έξω από τα Ιωάννινα στην κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη.

Μετά την Περιφέρεια Ηπείρου, που ανακοίνωσε την προσφυγή της μαζί με άλλους φορείς στο ΣτΕ και την κατάθεση ασφαλιστικών μέτρων ώστε να μη λειτουργήσει ο σταθμός, και ο Δήμος Ζαγορίου θα κινηθεί προς αυτή την κατεύθυνση.

Το Δημοτικό Συμβούλιο που συνεδρίασε την Τρίτη αποφάσισε να καταθέσει αίτηση ακύρωσης κατά της σχετικής κοινής υπουργικής απόφασης, αλλά και αίτηση αναστολής με αίτημα τη χορήγηση προσωρινής διαταγής και συζήτηση της αναστολής.

Στο σκεπτικό της απόφασης αναφέρεται ότι «στον Δήμο Ζαγορίου και ιδιαίτερα όσοι διαμένουν ή κινούνται από και προς το Ανατολικό Ζαγόρι θα επιβαρυνθούν οικονομικά από τη λειτουργία των νέων διοδίων και με την προσφυγή στο ΣτΕ επιδιώκεται να μην τεθούν σε λειτουργία τα διόδια Δροσοχωρίου, ή να διατεθούν κάρτες ελεύθερης διέλευσης στους μόνιμους κατοίκους, ή να εφαρμοστεί η αναλογική χρέωση, όπως έχει δεσμευτεί η κυβέρνηση χωρίς όμως να προσδιορίζει χρονικά την εφαρμογή του συστήματος».

Το πρόβλημα που θα παρουσιαστεί με τη λειτουργία του νέου σταθμού είναι ότι θα αυξηθεί το κόστος μετακίνησης για μόνιμους κατοίκους και επισκέπτες περιοχών όπως το ανατολικό Ζαγόρι (Βωβούσα, Γρεβενίτι κα) ή το Μέτσοβο, αλλά και για μεγαλύτερες αποστάσεις, τις οποίες όμως καλύπτουν πολλές φορές και καθημερινά όσοι εργάζονται π.χ. στον άξονα Ιωάννινα–Γρεβενά.

Επιπλέον, θα αυξήσει το κόστος για τους τουρίστες, κάτι που υπολογίζουν πολύ οι τοπικοί φορείς των Ιωαννίνων, μετά και την αύξηση του τουριστικού ρεύματος τα τελευταία χρόνια.

Ένα επιπλέον θέμα που έχει θέσει η Περιφέρεια είναι το πώς εξασφαλίζεται η εναλλακτική διαδρομή από το επαρχιακό οδικό δίκτυο για κάποιον που θα ήθελε να αποφύγει την Εγνατία και τα διόδια, τα οποία, μαζί με το Δροσοχώρι, θα γίνουν τρία σε σχετικά κοντινή απόσταση για την Ήπειρο (μαζί με τους σταθμούς σε Τύρια και Μαλακάσι).

Οι κινήσεις κατά των διοδίων μπορεί να έχουν περισσότερο θεσμικό χαρακτήρα πλέον και να μη μοιάζουν με τις κινήσεις του κινήματος «Δεν πληρώνω», παρ’ όλα αυτά απασχολούν ιδιαίτερα την κοινή γνώμη και είναι βέβαιο ότι το ερώτημα θα τεθεί και στο προσεχές Περιφερειακό Αναπτυξιακό Συνέδριο που θα γίνει στα Ιωάννινα 23-24 Οκτωβρίου παρουσία του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα.

Επιπλέον, από άλλες πλευρές, τίθεται ξανά συνολικά το θέμα της αναγκαιότητας διοδίων στους μεγάλους οδικούς άξονες. Το ΚΚΕ προχώρησε σε συμβολική κινητοποίηση τη Δευτέρα στα διόδια Τερόβου της Ιόνιας Οδού με αίτημα την κατάργηση όλων των διοδίων, ενώ η περιφερειακή παράταξη της ριζοσπαστικής αριστεράς ΑΡΠΗ συγκάλεσε σύσκεψη την Τρίτη για τη συγκρότηση μιας Πανηπειρωτικής Επιτροπής για την «κατάργηση των διοδίων»...
πηγή
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 10 Μήνες πριν #3285 από Niccolò Machiavelli
Απαντήθηκε από Niccolò Machiavelli στο θέμα Απ:Διόδια
40 ευρώ διόδια για να πάει ο Τσίπρας στο χωριό του!



Όχι ένα αλλά 10 διόδια πρέπει να διαβεί ο Αλέξης Τσίπρας για να φθάσει από την Κυψέλη στην Αρτα. Το ποσό που θα χρειαστεί να πληρώσει ξεπερνά τα 40 ευρώ εάν συνυπολογίσει σ΄αυτά το εισιτήριο της Αττικής Οδού αλλά και το εισιτήριο της Γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου που είναι στα 13,30 ευρώ.

Προσθέστε και 50-80 ευρώ βενζίνη ή πετρέλαιο και μόνο το να πάει στην Αρτα ο Αλέξης παρέα με την Μπέττυ και στο πίσω κάθισμα την έξοχη ντιζέζ Ολγα Γεροβασίλη δεν του φθάνουν τα 100 ευρώ καθότι στο δρόμο θα κεράσει και τους καφέδες.

100 ευρώ μόνο το πήγαινε!

Καλύτερα να του παραγγείλει μια Ουκρανή ο Καμμένος παρά να πάρει την κούρσα και να πάει στην Αρτα.



Δεν θα μπορούσαν να του κάνουν μεγαλύτερο χουνέρι ο Μπόμπολας με τον Σπίρτζη τον οξυδερκή.

Δεν μπορεί να κάνει εκλογές ο Τσίπρας με 100 ευρώ μόνο το πήγαινε στην Αρτα λαίω και κλαίω.

Θα κλαίει με μαύρο δάκρυ για τα ποσοστά του Σύριζα στην Ηπειρο. Αυτά τα διόδια είναι απαγορευτικά.

Γι΄αυτό και πολλοί αυτοκινητιστές χρησιμοποιούν την παλαιά εθνική οδό. Μόνο από το Αντίρριο ως την Αρτα υπάρχουν 3 σταθμοί διοδίων.

Κάθε 30-40 χλμ σταματάς για να πληρώσεις σε σταθμό διοδίων. Αυτό δεν μπορεί παρά να είναι άγριο στήσιμο του Τσίπρα από τον εισοδιστή Πασόκο Σπίρτζη σε συνεργασία με τον Μπόμπολα.

Ο Σύριζα μόνο εξαιτίας της Ιονίας και της Ολυμπίας Οδού βρίσκεται στο 3,5% στο νομό Αρτας σύμφωνα με δημοσκόπηση τοπικής εφημερίδας.

Μιλάμε για πολύ ξύλο…

πηγή
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 10 Μήνες πριν - 6 Χρόνια 10 Μήνες πριν #3290 από Niccolò Machiavelli
Απαντήθηκε από Niccolò Machiavelli στο θέμα Απ:Διόδια
Σύγχρονος Κολοκοτρώνης ενάντια στα διόδια...

Ριζοσπαστική λύση έψαξε ένας κάτοικος του Αιγίου ο οποίος αγανάκτησε από τα πανάκριβα διόδια της Ολυμπίας Οδού. Έχοντας χάσει πια την υπομονή του, ο Άγγελος Δούκας αποφάσισε να βρει ένα πρωτότυπο τρόπο και αυτός στο οποίο κατέληξε ήταν να προσπαθήσει να περάσει τα διόδια στον Ελαιώνα πάνω σε ένα άλογο πόνυ. Σημειώνεται μάλιστα πως απαίτησε να μην πληρώσει τίποτε αφού το πέρασμα με ζώο δε χρεώνεται.

Οι αχρείου διαχειριστές των διοδίων δυστυχώς δεν τον άφησαν να περάσει, οπότε ο Άγγελος Δούκας έφιππος και περήφανος σαν τον Τζένγκις Χαν αποφάσισε να γυρίσει πίσω, με την υπόσχεση πως θα ξαναγυρίσει για μια δεύτερη προσπάθεια. Οι παρευρισκόμενοι τον αγάπησαν όμως, καθώς βγήκαν κι από τα αυτοκίνητα για να αποθανατίσουν τη στιγμή. Δε μπορούμε παρά να ελπίζουμε πως η απελευθέρωσή μας από τα διόδια θα έρθει από κάποιον σύγχρονο καβαλάρη, όπως ο Κολοκοτρώνης με το έφιππο άγαλμα του στην Παλιά Βουλή.
πηγή
Συνημμένα:
Last edit: 6 Χρόνια 10 Μήνες πριν by Niccolò Machiavelli. Αιτία: Προσθήκη πηγής

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 10 Μήνες πριν #3345 από Niccolò Machiavelli
Απαντήθηκε από Niccolò Machiavelli στο θέμα Απ:Διόδια
Αλλαγές στα διόδια εξήγγειλε ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, σε συνέντευξη του στην ΕΡΤ.

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών,ανακοίνωσε αλλαγές στα διόδια που προβλέπουν να μπει ενιαίο σύστημα με κάρτες. Όπως τόνισε μάλιστα στη συνέντευξή του στην ΕΡΤ έχει ολοκληρωθεί ήδη η μελέτη και μέσα στην χρονιά θα διεξαχθεί διαγωνισμός για να μπει το σύστημα για κάρτες.

Εκτός αυτού, επανέλαβε την εξαγγελία για αλλαγή στον τρόπο υπολογισμού της τιμής των διοδίων, καθώς πλέον ο πολίτης θα πληρώνει το ποσό που αντιστοιχεί χιλιομετρικά από την είσοδο σε αυτοκινητόδρομο μέχρι την έξοδο, συνεπώς, όπως είπε θα μειωθούν οι τιμές στα διόδια.

Εγώ πάλι θα ρωτήσω: Πως θα γίνει η αναλογική χρέωση αν τα διόδια είναι μετωπικά και όχι στις εξόδους;
Γιατί ενώ το έχουν εξαγγείλει πριν την ολοκλήρωση των εθνικών οδών,έφτιαξαν καινούργιους μετοπικούς σταθμούς διοδίων στις Εθνικές οδούς;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 10 Μήνες πριν #3346 από Filippos
Απαντήθηκε από Filippos στο θέμα Απ:Διόδια
Καλά μέχρι να γίνει θα βρουν χρόνο να φτιάξουν και στις εξόδους…
Μετωπικούς σταθμούς υποθέτω έφτιαξαν για να τα παίρνουν μέχρι να ολοκληρωθεί και το άλλο σχέδιο με τα αναλογικά… μη χάσει και κανα ευρώ ο κουμπαράς...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: foxfire
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.267 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ