file Κάμερες

Περισσότερα
7 Χρόνια 8 Μήνες πριν - 5 Μήνες 3 Εβδομάδες πριν #301 από nickstath
nickstath απάντησε στο θέμα: Απ:Κάμερες
Κάμερα ελέγχου ταχύτητας στη λεωφόρο Μαραθώνος.
Τελευταία διόρθωση: 5 Μήνες 3 Εβδομάδες πριν από nickstath.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Χρόνια 2 Μήνες πριν #566 από nickstath
nickstath απάντησε στο θέμα: Απ:Κάμερες
400 ΚΑΜΕΡΕΣ ΣΕ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΡΜΑΝΙΟΛΕΣ...

«Φρένο» στην υπερβολική ταχύτητα με την ευρεία χρήση ηλεκτρονικών συστημάτων, ραντάρ και καμερών προτίθεται να βάλει το υπουργείο Υποδομών, όπου ήδη...
μελετώνται αντίστοιχα συστήματα του εξωτερικού. Ηδη σχεδιάζεται να δημιουργηθεί και στην Ελλάδα αυτόματο σύστημα διαχείρισης και επιβολής προστίμων, «πιλότο» για το οποίο θα αποτελέσει το αντίστοιχο της γαλλικής πόλης Λιλ όπου και εδρεύει το Εθνικό Κέντρο Διαχείρισης Προστίμων. Προηγουμένως θα μελετηθεί ο τρόπος εφαρμογής του, ώστε να μην τίθεται ζήτημα παραβίασης προσωπικών δεδομένων. Τα... «ηλεκτρονικά μάτια», τα οποία αρχικώς θα εφαρμοστούν με τις υφιστάμενες κάμερες, θα «συλλαμβάνουν» τους γρήγορους οδηγούς με στόχο τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας, καθώς έχει αποδειχτεί ότι η υπερβολική ταχύτητα είναι άμεσα συνυφασμένη με την πρόκληση τροχαίων ατυχημάτων και μάλιστα θανατηφόρων. Το σύστημα στην Ελλάδα πρόκειται να διευρυνθεί σταδιακά και να χρησιμοποιεί 400 κάμερες, οι οποίες θα τοποθετηθούν σε σημεία-καρμανιόλες, που θα υποδειχτούν από σχετικές μελέτες τόσο στο εθνικό όσο και στο τοπικό οδικό δίκτυο. Αυτά τα σημεία θα προκύψουν από την ανάλυση των τροχαίων ατυχημάτων, ενώ για τη λειτουργία του συστήματος ενδέχεται να υπάρξει συνεργασία με τον Θάλαμο Επιχειρήσεων Παρακολούθησης και Ελέγχου της Κυκλοφορίας. Οι αντίστοιχες μελέτες θα επαναλαμβάνονται μία φορά τον χρόνο, με στόχο οι κάμερες να μετακινούνται και να ελέγχουν κάθε φορά τα πλέον επικίνδυνα σημεία του οδικού δικτύου. Για την εφαρμογή του συστήματος εξετάζονται μοντέλα Σύμπραξης Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα, ώστε να υπάρχει συνεργασία του Εθνικού Κέντρου Διαχείρισης Προστίμων με ιδιωτικές εταιρείες που θα αναλάβουν την εκτύπωση και την αποστολή των κλήσεων στους παραβάτες. Σύμφωνα με πληροφορίες, αυτό το μοντέλο θα δώσει οικονομική αυτοτέλεια στο σύστημα εξαιτίας των εισπραττόμενων προστίμων, αφού ακόμα κι αν τα ποσά δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλα, η λειτουργία του θα είναι συνεχής. Στόχος είναι η δραστική μείωση των τροχαίων, καθώς με το συγκεκριμένο σύστημα θα υπάρχει αποτελεσματική, έγκαιρη και έγκυρη επιβολή κυρώσεων για τους παραβάτες, χωρίς σε αυτό να υπεισέρχεται ο ανθρώπινος παράγοντας με εξαίρεση την πιστοποίηση της παράβασης, ενώ στον σχεδιασμό εντάσσεται η σταδιακή διεύρυνσή του σε όλο το οδικό δίκτυο. Η αρχική χρήση των καμερών θα αφορά τα όρια ταχύτητας, ενώ στη συνέχεια ενδέχεται να διευρυνθεί και σε άλλες παραβάσεις, όπως η παραβίαση του ερυθρού σηματοδότη, η οποία ήδη εφαρμόζεται στη Γαλλία. Σύμφωνα με τον σχεδιασμό, η εφαρμογή παρόμοιου συστήματος στην Ελλάδα μπορεί να συμβάλει: Στην ταχύτατη ολοκλήρωση της διαδικασίας και επιβολής των ποινών. Στην εξοικονόμηση αστυνομικών, οι οποίοι θα μπορέσουν να χρησιμοποιηθούν σε άλλους τροχονομικούς ελέγχους. Στη συνεχή κάλυψη του συνόλου των διαπραττόμενων παραβάσεων των ορίων ταχύτητας στο οδικό δίκτυο που καλύπτουν, αντί του μικρού αριθμού δειγματοληπτικών ελέγχων που πραγματοποιούνται από τους τροχονόμους. Στη δραστική μείωση των τροχαίων ατυχημάτων, καθώς η συνεχής λειτουργία του θα αποτρέπει τους οδηγούς να παραβιάζουν τα όρια ταχύτητας. Το συστημα - πιλοτος της Γαλλίας Στο δόκανο ακόμα και με 5 επιπλέον χλμ. Δύο εκατομμύρια κλήσεις συνολικού ύψους 100 εκατομμυρίων ευρώ ήταν ο απολογισμός της λειτουργίας του Εθνικού Κέντρου Διαχείρισης Προστίμων στη Γαλλία σε έναν χρόνο! Το αυτόματό σύστημα καταγραφής παραβάσεων τέθηκε σε εφαρμογή στη Γαλλία το 2003 αρχικώς με 207 ραντάρ, τα 123 εκ των οποίων ήταν σταθερά και τα υπόλοιπα μετακινούμενα. Η τεχνολογία τους είναι ψηφιακή και περιλαμβάνουν διπλό φλας, ψηφιακή κάμερα και ένα ραντάρ. Το σύστημα είναι σε θέση να εντοπίζει το όχημα το οποίο υπερβαίνει την προβλεπόμενη ταχύτητα. Αμέσως στέλνει σήμα στην κάμερα που τραβά δύο φωτογραφίες, μία του οδηγού και μία της πινακίδας του αυτοκινήτου. Αυτόματα οι φωτογραφίες αποστέλλονται με ασύρματη σύνδεση στο Εθνικό Κέντρο Διαχείρισης στη Λιλ, όπου αναλύονται και αναγνωρίζεται από την πινακίδα ο ιδιοκτήτης του οχήματος. Στη συνέχεια η κλήση αποστέλλεται στο σπίτι του παραβάτη, ο οποίος μπορεί είτε να την πληρώσει ή να διαμαρτυρηθεί εγγράφως. Το γαλλικό ηλεκτρονικό σύστημα μάλιστα είναι τόσο ευαίσθητο που καταγράφει παράβαση ακόμα και όταν ο οδηγός έχει υπερβεί το προβλεπόμενο όριο ταχύτητας κατά 5 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα συστήματα εφαρμόζονται σε ΗΠΑ, Γερμανία, Ολλανδία και Αγγλία. Τι προβλεπεται Η νομοθεσία για τις κάμερες Συστήματα καταγραφής και βεβαίωσης παραβάσεων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας με ειδικές ηλεκτρονικές τεχνικές συσκευές ή άλλα μέσα, όπως ραντάρ, φωτογραφικές ή κινηματογραφικές μηχανές που εγκαθίστανται και λειτουργούν χωρίς την παρουσία αστυνομικών σε χώρους που χρησιμοποιούνται για τη δημόσια κυκλοφορία, προβλέπονται και στην Ελλάδα από το Π.Δ. 287/2001. Σύμφωνα με το Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας, κάθε περίπτωση καταγραφής παράβασης με τις συγκεκριμένες συσκευές θεωρείται και αντιμετωπίζεται ως «επ’ αυτοφώρω». Οι συσκευές αυτές εγκαθίστανται ύστερα από πρόταση της τοπικής αρμόδιας υπηρεσίας Τροχαίας προς την υπηρεσία ή τον φορέα ΟΤΑ που έχει αρμοδιότητα συντήρησης της οδού και οι οποίοι συντάσσουν μελέτη εγκατάστασης και λειτουργίας, η οποία αποστέλλεται στην Αστυνομική Διεύθυνση ή τη Διεύθυνση Τροχαίας του νομού για την έκδοση σχετικής απόφασης. Οι κάμερες τοποθετούνται σε μόνιμες και σταθερές βάσεις, ενώ παρέχεται η δυνατότητα μεταφοράς από μία βάση σε μία άλλη. Η βεβαίωση των παραβάσεων γίνεται με τη λήψη φωτογραφιών που απεικονίζουν τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματος. Για κάθε παράβαση εκτυπώνονται τρία αντίγραφα της φωτογραφίας, από τα οποία το ένα επιδεικνύεται ή αποστέλλεται στον παραβάτη μόνο μετά από έγγραφο αίτημά του, αλλιώς παραμένει στο αρχείο της υπηρεσίας που βεβαίωσε την παράβαση. Κάθε έκθεση παράβασης που βεβαιώνεται στο πλαίσιο του συγκεκριμένου Π.Δ. επιδίδεται στον παραβάτη από το αστυνομικό τμήμα του τόπου της μόνιμης κατοικίας του, με αποδεικτικό επίδοσης, το οποίο επιστρέφεται στην αποστέλλουσα υπηρεσία.
Έθνος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Χρόνια 1 Μήνας πριν #594 από evans
evans απάντησε στο θέμα: Απ:Κάμερες
Αυτες τις μερες εχουν μπλοκο στην ανοδο της κατεχακη για Καρεα απο Μεσογειων πανω πανω στη στροφη.
Απο κατω οπως ανεβαινεις δεν φαινονται γιατι καλυπτονται απο τα δεντρα που υπαρχουν στη νησιδα στη μεση του δρομου.
Το οριο ειναι 70χλμ.Σταματανε τους παντες γιατι το μπλοκο εχει εισπρακτικο χαρακτηρα.
Συνηθως ειναι το πρωι,εγω τους βλεπω καθε μερα 8.45πμ που περναω απο εκει και φυσικα τους χαιρεταω με το γνωστο τροπο...
Περυσι με ειχαν γραψει:( γιατι λεει πηγαινα με υπερβολικη ταχυτητα 80χλμ :woohoo: ετσι μου ειπε το ...οργανο

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 11 Μήνες πριν #749 από nickstath
nickstath απάντησε στο θέμα: Απ:Κάμερες
Έρχεται η "έξυπνη" κάμερα τροχαίας που θα ελέγχει την ταχύτητα του διερχόμενου αυτοκινήτου, θα "τσεκάρει" αυτόματα την πινακίδα του οχήματος για πιθανές παρασπονδίες (απλήρωτη ασφάλεια, χρωστούμενα τέλη κ.α.), θα φωτογραφίζει το εσωτερικό του οχήματος για να διαπιστώσει αν ο οδηγός φοράει ζώνη, θα συνδέεται δορυφορικά με GPS με τους ηλεκτρονικές υπολογιστές της αστυνομίας και θα στέλνει σήμα εντός δευτερολέπτων σε κάθε αρμόδια υπηρεσία για να ξεκινήσει τα…δέοντα κατά του οδηγού.

Η νέα γενιά καμερών, που θα αποτελέσει πραγματικό φόβητρο για τους οδηγούς, αναπτύσσεται στο πλαίσιο του,χρηματοδοτούμενου από την Ευρωπαϊκή Ένωση με περίπου 8 εκατ. ευρώ, έργου Asset.
Το νέο σύστημα, κάθε ένα από τα οποία αναμένεται να κοστίζει γύρω στα 60.000 ευρώ, δοκιμάζεται ήδη στους δρόμους της Φινλανδίας και αναμένεται να εφαρμοστεί στην υπόλοιπη Ευρώπη από το 2013, σύμφωνα με τη βρετανική Ντέιλι Μέιλ.

Η κάμερα έχει και άλλες δυνατότητες, όπως να μετράει την απόσταση ανάμεσα στα κινούμενα οχήματα, ενώ μπορεί να φωτογραφίζει ένα όχημα όχι όταν αυτό περνά από δίπλα της, αλλά όταν ακόμα βρίσκεται σε απόσταση περίπου 50 μέτρων.

Είναι η πρώτη κάμερα «πολλαπλών καθηκόντων», που μπορεί να εντοπίσει και να καταγράψει ταυτόχρονα πολλές παραβάσεις και όχι μόνο την υπέρβαση του ορίου ταχύτητας. Το νέο σύστημα θα μπορεί να τοποθετηθεί στο εσωτερικό των περιπολικών της τροχαίας.

Οι πρώτες δοκιμές του συστήματος θα διαρκέσουν έως το Δεκέμβριο του 2011, με στόχο τη βελτίωση της ασφάλειας στους δρόμους, μέσα από την καλύτερη επιτήρηση των οδηγών. Το σύστημα πάντως καταστρέφει αυτομάτως τις εικόνες που τράβηξε, μετά από παρέλευση διαστήματος ενός μήνα, καθώς και όσες φωτογραφίες δεν δείχνουν κάποια παράβαση του κώδικα οδικής κυκλοφορίας.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 11 Μήνες πριν #774 από nickstath
nickstath απάντησε στο θέμα: Απ:Κάμερες
Σταθερά Ραντάρ Ταχύτητας Αττικής Οδού

Επεξήγηση συμβόλων

ΧΘ= Χιλιομετρική Θέση

Β = Βριλήσσια
Υ = Υμηττός
Ρ = Ραφήνα
Χ = Χολαργός
Κ = Κατεχάκη
Μ = Μαρκόπουλο

SLVMS = Οι πράσινοι μεταλλικοί πίνακες που δίνουν ενημέρωση για όρια ταχύτητας και άνοιγμα ή κλείσιμο λωρίδων- μακρόστενοι)
MVMS = Οι μαύροι ηλεκτρονικοί πίνακες που δίνουν πληροφορίες για την κίνηση (μακρόστενοι)

Κάμερες Περιφερειακής Υμηττού - Ανά ζεύγη

ΧΘ - Ρ 7.1 (πλευρική κάμερα στο τούνελ)
ΧΘ - Υ 6.9 (πλευρική κάμερα - εμφανής)

ΧΘ - Χ 6.6 (κρυμμένη κάμερα στο SLVMS)

ΧΘ - Β 6.2 (κρυμμένη κάμερα στο SLVMS)

ΧΘ - Κ 3.0 (πλευρικό τοποθετημένο όμως στο MVMS του αντίθετου ρεύματος)

ΧΘ - Μ 3.0 (κρυμμένη κάμερα στο ΜVMS)
ΧΘ - Κ 0.6 (κρυμμένη κάμερα στο SLVMS)

Κάμερες Κεντρικής αρτηρίας Αττικής οδού
__________________________________
Α = κατεύθυνση Αεροδρόμιο
Ε = κατεύθυνση Ελευσίνα
__________________________________

ΧΘ - Ε 39.5 (κρυμμένη κάμερα στο ΜVMS) (ΣΕΑ Μεσογείων) - προς Ελευσίνα

ΧΘ - Α 39.5 (κρυμμένη κάμερα στο ΜVMS) (ΣΕΑ Μεσογείων) - προς Αεροδρόμιο
ΧΘ - Α 19.4 (κρυμμένη κάμερα στο SLVMS) (Δημοκρατίας) - προς Αεροδρόμιο

ΧΘ - Α 15.2 (κρυμμένη κάμερα στο SLVMS) (Μαύρη ώρα) - προς Αεροδρόμιο
(επιπλέον, μία προς Ελευσίνα - ιδε κατωτέρω)
ΧΘ - Ε 9.2 (πλευρικό αριστερά) (ΣΕΑ Ασπροπύργου) - προς Ελευσίνα

+ οι δύο κάμερες που υπήρχαν ήδη, δηλαδή :
μία, στην είσοδο της Αττικής Οδού από Ελευσίνα στο τέλος του τούνελ δεξιά και
μια, στο ύψος της εξόδου των Νέων Λιοσίων πριν το τούνελ της Μαύρης Ώρας προς Ελευσίνα, (κρυμμένη πίσω από το SLVMS)


ΠΡΟΣΟΧΗ !!!
Να υπολογίσετε max (!) ΑΝΟΧΗ περίπου 20% πάνω από τα επιτρεπόμενα όρια ταχύτητας !

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 10 Μήνες πριν #1061 από nickstath
nickstath απάντησε στο θέμα: Απ:Κάμερες
Κρήτη: Κάμερες Ταχύτητας σε όλο τον ΒΟΑΚ
Μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2012 θα ολοκληρωθεί η εργολαβία της τοποθέτησης και λειτουργίας ηλεκτρονικών μηχανισμών ελέγχου ταχύτητας σε επιλεγμένα σημεία κατά μήκος του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης.

Αυτό γνωστοποίησε με έγγραφό του στη Βουλή ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Ιωάννης Μαγκριώτης.

Σύμφωνα με το έγγραφο, ηλεκτρονικοί μηχανισμοί θα τοποθετηθούν σε εννέα σημεία του Νομού Ηρακλείου, σε 13 σημεία του Νομού Χανίων, σε εφτά σημεία του Νομού Ρεθύμνης, και σε πέντε σημεία του Νομού Λασιθίου

Προϋπόθεση πάντως για να λειτουργήσει το σύστημα, επισημαίνει ο υφυπουργός είναι ότι θα έχει ολοκληρωθεί η απαιτούμενη ηλεκτροδότηση από τη ΔΕΗ.

Ο υφυπουργός τόνισε πως το υπουργείο εκτελεί το έργο «Ηλεκτρονικοί Μηχανισμοί Ελέγχου Ταχύτητας σε Επικίνδυνες Θέσεις του Εθνικού Οδικού Δικτύου, Προμήθεια-Εγκατάσταση και Συντήρηση των Ηλεκτρονικών Μηχανισμών Ελέγχου», συμβατικής δαπάνης 10.459.042 ευρώ, αντικείμενο του οποίου είναι η προμήθεια υλικών και η κατασκευή της υποδομής για την καταγραφή και φωτογράφηση των οχημάτων που παραβιάζουν το όριο ταχύτητας, σε επιλεγμένα σημεία του Εθνικού Οδικού Δικτύου της χώρας.

Το έγγραφο διαβιβάστηκε στη Βουλή μετά από σχετική ερώτηση του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Ευτύχη Δαμιανάκη για την ανάγκη λειτουργίας ηλεκτρονικών μέσων παρακολούθησης της οδικής συμπεριφοράς στον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης. Ο κ. Δαμιανάκης στην ερώτησή του είχε επισημάνει ότι στην Κρήτη τον Μάρτιο του 2010 υπήρξαν οι περισσότεροι νεκροί ανά 100.000 κατοίκους, από όλες τις περιφέρειες της χώρας μας, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής. Επιπλέον, ο βουλευτής Χανίων επικαλέσθηκε και πρόσφατη έρευνα του Πολυτεχνείου Κρήτης, σύμφωνα με την οποία συνολικά για το έτος 2010 η κατάσταση, όσον αφορά τα τροχαία, επιδεινώθηκε σημαντικά στις τρεις από τις τέσσερις περιφερειακές ενότητες του νησιού (Χανίων, Ηρακλείου και Λασιθίου).

Υπέρ των νέων μέτρων που ανακοινώθηκαν είναι αξιωματικοί τμημάτων τροχαίας της Κρήτης που μίλησαν στην «Π», αλλά και ο διευθυντής της ΕΛΠΑ και πρόεδρος του Εθελοντικού Συλλόγου Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων Γιάννης Λιονάκης.

Σύμφωνα με αξιωματικούς της ΕΛΑΣ, από τις βασικότερες αιτίες πρόκλησης τροχαίων ατυχημάτων και δυστυχημάτων είναι η υπερβολική ταχύτητα, αλλά και η απροσεξία των οδηγών.

«Εάν «πέφτουν» πρόστιμα είναι βέβαιο ότι οι οδηγοί θα το σκεφτούν καλά πριν πατήσουν το γκάζι του αυτοκινήτου τους. Από την εμπειρία μου, οδηγοί οι οποίοι πιάστηκαν από τα φωτογραφικά ραντάρ για υπερβολική ταχύτητα και χρειάστηκε να πληρώσουν ένα σημαντικό ποσό, θα έλεγα ότι συμμορφώθηκαν στη συνέχεια» ανέφερε αξιωματικός της ΕΛΑΣ.

Από την πλευρά του ο κ. Λιονάκης μας είπε ότι πρόκειται για ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση, όμως υπό προϋποθέσεις. Ο ίδιος ανέφερε χαρακτηριστικά:

«Χρειαζόμαστε έλεγχο, χρειάζονται κάμερες ελέγχου της ταχύτητας στον ΒΟΑΚ. Όμως θα ήταν σωστό και ωφέλιμο να εγκαθίστανται τα μέσα ηλεκτρονικού ελέγχου της κυκλοφορίας αφού πρώτα έχουν αποκατασταθεί, έχουν βελτιωθεί και έχουν δοθεί προς χρήση κυρίως σωστές οδικές υποδομές. Εάν δηλαδή έχεις έναν δρόμο που σκοτώνει ούτως ή άλλως από τη φύση του, γιατί είναι πεπαλαιωμένος και δεν έχει συντηρηθεί , δεν έχει στηθαίο ασφαλείας κοκ, το να βάλεις ένα ραντάρ να γράψεις κάποιον, αυτό δεν προάγει την οδική ασφάλεια . Προάγεται περισσότερο ο εισπρακτικός μηχανισμός. Τα μέσα και τα μέτρα ηλεκτρονικού ελέγχου της κυκλοφορίας τοποθετούνται όταν οι υποδομές, οι συνθήκες , οι συντηρήσεις των οχημάτων, οι οδηγοί είναι όλα αυτά κατά το δυνατόν “πεντάστερα”. Ελπίζω λοιπόν να μη γίνει κάποια παρέμβαση η οποία θα οδηγήσει και πάλι στο να «φαγωθούν» κάποια χρήματα όπως έγινε μέχρι σήμερα και να καταστούν βορρά στις ορέξεις του καθενός που δε συμφωνεί με το συγκεκριμένο μέτρο» σημείωσε ο κ. Λιονάκης.

Θάνος Περβολαράκης ΠΑΤΡΙΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.270 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ