Νέα από την FCA

  • nickstath
  • Το Άβαταρ του/της nickstath Συντάκτης θέματος
  • Εκτός
  • Administrator
  • Administrator
Περισσότερα
8 Μήνες 2 Εβδομάδες πριν #3668 από nickstath
Απαντήθηκε από nickstath στο θέμα Νέα από την FCA
H Abarth στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης 2018


  • Το Abarth 695 Rivale, που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Riva, θα είναι εκεί, για να πιστοποιήσει τη συνεργασία δύο εκ των πιο ποιοτικών εταιριών της Ιταλίας, παγκοσμίως γνωστών τόσο για την προσοχή τους στη λεπτομέρεια όσο και για την αναζήτηση της ταχύτητας.
  • Οι επιδόσεις, η τεχνολογία και το εμβληματικό ιταλικό στυλ αποτελούν τους βασικούς παράγοντες πίσω από τη σταθερά ανοδική -παγκόσμια- επέκταση της μάρκας με σήμα τον Σκορπιό.
  • Αγώνες σε πίστες, αγώνες ράλι και νέοι οδηγοί σηματοδοτούν για την Abarth, την αγωνιστική σαιζόν 2018.

«Να μεταμορφώνει το συνηθισμένο σε κάτι εξαιρετικό, προσφέροντας τα καλύτερα προϊόντα στον τομέα των μικρών σπορ αυτοκινήτων». Αυτή είναι η αποστολή της μάρκας που το διάσημο σήμα της, ο Σκορπιός, κουβαλάει τη φήμη των υψηλών επιδόσεων και του εμβληματικού ιταλικού στυλ. Δεν θα μπορούσε να λείπει φυσικά από το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.

H γνωστή, με στυλ υψηλού τουρισμού, σιλουέτα της ειδικής αυτής έκδοσης με το όνομα Abarth 695 Rivale, θα φέρει εξωτερικά τη διχρωμία Riva Sera Blue και Riva Shark Gray, ενώ στο εσωτερικό θα έχει δέρμα σε μπλε χρώμα. Σχεδιασμένο σε συνεργασία με την θρυλική κατασκευάστρια εταιρία σκαφών Riva, το αυτοκίνητο είναι ο τέλειος συνδυασμός κομψότητας και επιδόσεων.

Το αυτοκίνητο που θα παρουσιαστεί θα είναι ουσιαστικά μια πρόσκληση για το κοινό, να μάθει περισσότερα για τις αξίες της μάρκας, που βασίζεται στις κορυφαίες επιδόσεις, τη δεξιοτεχνία και τη συνεχή τεχνική αναβάθμιση. Αυτές οι βασικές αξίες καθοδηγούν τους σχεδιαστές, τους μηχανικούς και τους τεχνικούς της Abarth, να δημιουργούν τα μικρά συμπαγή supercars με σήμα τον Σκορπιό, έτοιμα για υψηλές επιδόσεις είτε στο δρόμο είτε στην πίστα.


Abarth 695 Rivale

Το Abarth 695 Rivale είναι η ειδική έκδοση, που σχεδιάστηκε σε συνεργασία με την Riva, την παγκοσμίου φήμης ιταλική κατασκευάστρια εταιρία γιοτ. Είναι η πιο εκλεπτυσμένη από όλες τις δημιουργίες της Abarth και ο τέλειος συνδυασμός κομψότητας και απόδοσης.

Τα κορυφαία υλικά και οι επιδόσεις supercar, είναι ο συνδυασμός που κάνει το Rivale 695 μοναδικό.

Διατίθεται ως hatchback ή κάμπριο - όπως το μοντέλο που παρουσιάζεται στη Γενεύη - και ξεχωρίζει για την αποκλειστική του εμφάνιση με τα γυαλιστερά Riva Sera Blue και Shark Gray χρώματα και την υπέροχη λεπτομέρεια δύο λωρίδων σε aquamarine χρώμα, που "τρέχει" στη μέση του αμαξώματος, όπως η αντίστοιχη "γραμμή ομορφιάς" που εμφανίζεται στα γιοτ.

Το φινίρισμα σατινέ χρωμίου στις χειρολαβές των τριών θυρών και τα σήματα "695 Rivale" στα πλαϊνά και πίσω, καθιστούν το μοντέλο αυτό ακόμα πιο ξεχωριστό, δείχνοντας τη στιλιστική συγγένεια με τις πλευρικές όψεις των νέων γιοτ της Riva.

Όλα αυτά τα στοιχεία υψηλής αισθητικής, συμβαδίζουν με τις κορυφαίες επιδόσεις και την τεχνική υπεροχή που κουβαλάει κάθε αυτοκίνητο Abarth. Κάτω από το καπό του 698 Rivale κρύβεται ένας κινητήρας 1368 cm3 που προσφέρει μέγιστη ισχύ 180 HP και ροπή 250 Nm. Ο λόγος βάρους/ισχύος του 695 Rivale, είναι όσο ενός πραγματικού supercar (5.8 kg/HP με βάρος 1045 kg) και οι επιδόσεις είναι εκπληκτικές: τελική ταχύτητα 225 km / h και μόλις 6.7 δευτερόλεπτα (6.9 δευτερόλεπτα με σειριακό κιβώτιο) για επιτάχυνση από 0 έως 100 km / h.

Ο βασικός στόχος του 695 Rivale είναι να υπερβεί τις παραδοσιακές αξίες της Abarth, περικλείοντας τη μοναδική γοητεία της Riva. Να ικανοποιήσει την ανάγκη για μια συναρπαστική εμπειρία που συνδυάζει επιδόσεις, κομψότητα και πολυτέλεια. Το στυλ του είναι εμπνευσμένο από το ολοκαίνουργιο Riva "56 Rivale", ένα από τα πιο κομψά, ταχύτατα σκάφη που έχει κατασκευάσει ποτέ το ναυπηγείο στο Sarnico.

Στο εσωτερικό, κυριαρχεί το ταμπλό από μαόνι, κάτι που σαφώς παραπέμπει στη ναυτική αισθητική. Το ξύλο - το πιο φυσικό από τα υλικά - συνδυάζεται με την τεχνολογία αιχμής και το αποτέλεσμα είναι άριστο, όπως και στα γιοτ της Riva.

Επιπλέον στο εσωτερικό ξεχωρίζει το μπλε και μαύρο δερμάτινο τιμόνι με ένα κομμάτι μαόνι στην κορυφή του, η μπλέ δερμάτινη επένδυση του πίνακα οργάνων, ο ξύλινος λεβιές ταχυτήτων και η μεταλλική πινακίδα με τον μοναδικό αριθμό του μοντέλου, η οποία είναι τοποθετημένη με τις ίδιες βίδες που χρησιμοποιεί η Riva στο σκάφος Rivale 56.

Επίσης, ο σπορ χαρακτήρας του Abarth χαρακτηρίζεται από την εξάτμιση Akrapović με απολήξεις από ανθρακόνημα, τα φρένα της Brembo με τις μαύρες τετραπίστονες δαγκάνες, τις ζάντες αλουμινίου Supersport 17 ιντσών με ειδικό γυαλιστερό γκρι φινίρισμα και το σύστημα ανάρτησης Abarth by Koni με τεχνολογία FSD (Frequency-Selective Damping).

Αυτά τα μοναδικά χαρακτηριστικά καθιστούν αμέσως το Abarth 695 Rivale κλασικό και φυσικά απολύτως άξιο να βρίσκεται στο Abarth Register, το οποίο περιλαμβάνει μόνο τα πιο ξεχωριστά αυτοκίνητα, με συλλεκτικά τεχνικά ή ιστορικά χαρακτηριστικά.


Αγώνες σε πίστες, αγώνες ράλι και νέοι οδηγοί σηματοδοτούν για την Abarth, την αγωνιστική σαιζόν 2018.



Τα αγωνιστικά σχέδια της Abarth για το 2018 επικεντρώνονται σε δύο περιοχές: στα ράλι, με ένα φιλόδοξο διεθνές πρόγραμμα που περιλαμβάνει το FIA R-GT Cup, το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα και τους εθνικούς αγώνες σε διάφορες ευρωπαϊκές χώρες, αλλά και σε αγώνες σιρκουί με το Abarth Selenia Trophy και τα ιταλικά και γερμανικά πρωταθλήματα F4.

Μετά το εντυπωσιακό ντεμπούτο της το 2017, η οποία κέρδισε με το Abarth 124 Rally, το ιταλικό και το ισπανικό πρωτάθλημα στην κατηγορία του, η Abarth αποφάσισε να στοχεύσει ψηλότερα, να απονείμει βραβεία και να προσφέρει κίνητρα στους οδηγούς που αγωνίζονται στα κορυφαία διεθνή πρωταθλήματα μέσω του Abarth 124 Selenia International Challenge.

Τα μεγαλύτερα βραβεία είναι για τους οδηγούς που συμμετέχουν στο FIA R-GT CUP, με τον τελικό νικητή να λαμβάνει ένα Abarth 124 Rally. Eπίσης θα υπάρχουν πολλά βραβεία σε μεμονωμένους αγώνες, καθώς και κίνητρα συμμετοχής. Τα βραβεία για όσους αγωνίζονται στα αντίστοιχα εθνικά τους πρωταθλήματα στην Ευρωπαϊκή Ένωση, στην κατηγορία R-GT, θα είναι επίσης πολύ ελκυστικά.

Το 2017, το Abarth 124 Rally κέρδισε την κατηγορία R-GT στο ιταλικό πρωτάθλημα, με τον Fabrizio Andolfi Jr και στην Ισπανία με τον Alvaro Muñiz Mora, επιδεικνύοντας εξαιρετική αξιοπιστία και ανταγωνιστικότητα στην πρώτη του σεζόν. Ο Andolfi ολοκλήρωσε και τους 10 αγώνες που έλαβε μέρος (επτά ισχύει για το 124 Trophy Rally Selenia, μαζί με το Rally di Romagna, το Ράλι San Marino σε μη ασφαλτοστρωμένους δρόμους και το Rallye du Valais), κερδίζοντας την κατηγορία του οκτώ φορές και επιτυγχάνοντας πολύ εντυπωσιακά αποτελέσματα. Μια ακόμα επίδειξη της δυναμικής του σπάιντερ της Abarth, ήρθε πολύ πρόσφατα στο Montecarlo Rallye, όπου οι Andrea Nucita και Marco Vozzo κατέγραψαν με απίστευτο τρόπο την τέταρτη καλύτερη επίδοση - μεταξύ των επίσημων WRCs - στην πιο δύσκολη ειδική δοκιμαστική φάση του αγώνα, με συνθήκες χιονιού και πάγου. Κάνοντας εξαιρετική χρήση των ηλεκτρονικών του κινητήρα και του ελέγχου πρόσφυσης, ο Ιταλός οδηγός έδειξε ότι οι δύσκολες συνθήκες αναδεικνύουν τις δυνατότητες του πισωκίνητου αυτοκινήτου, προβάλλοντας την αγωνιστική του ταυτότητα ακόμα πιο πολύ.

Στα αγωνιστικά σιρκουί, το Abarth Selenia Trophy διοργανώνεται για δέκατη φορά φέτος. Ένα πραγματικό ρεκόρ, δεδομένου ότι το αυτοκίνητο που χρησιμοποιήθηκε από την αρχή ήταν το Abarth 500 Assetto Corse. Προστέθηκε το 2012 το Abarth 695 Assetto Corse, ενώ αναβαθμίστηκε το 2014 για να αυξήσει την ισχύ του σε 215 HP, παρέχοντας απόλυτες επιδόσεις και πραγματικές συγκινήσεις για τους θεατές.

Οι οδηγοί μπορούν να αγωνιστούν στο Trophy Abarth Selenia 2018 είτε στο Abarth 695 Assetto Corse Evoluzione είτε στο Abarth 500 Assetto Corse, σε ξεχωριστές κατηγορίες. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στους νέους οδηγούς ηλικίας 16 έως 18 ετών, οι οποίοι μπορούν να λάβουν μέρος στο πρωτάθλημα αυτό, χάρη σε συμφωνία με την Acisport, η οποία βοηθά τους αγωνιζόμενους αθλητές και αθλήτριες να κερδίσουν τις αγωνιστικές άδειές τους με ειδικές δοκιμαστικές συνεδρίες. Θα υπάρχει ειδική κατηγορία για τις γυναίκες οδηγούς.

Η σεζόν του Abarth Selenia Trophy αποτελείται από επτά αγώνες, δύο από αυτούς στο εξωτερικό. Αυτό το πρωτάθλημα αποκτά όλο και περισσότερη διεθνή αναγνώριση, προσελκύοντας μεγάλο αριθμό ξένων οδηγών. Για παράδειγμα, ο νικητής της σεζόν του 2017 ήταν ο Ιταλός οδηγός Cosimo Barberini, μπροστά από τον Juuso Pajuranta από τη Φινλανδία, τον Joakim Darbom από τη Σουηδία και τον Kuzey Eroldu από την Τουρκία.

Με δεδομένη την εξαιρετική επιτυχία που σημειώθηκε στην Ιταλία και τη Γερμανία κατά τις προηγούμενες σεζόν, η Abarth αποφάσισε να υποστηρίξει την τέταρτη έκδοση του πρωταθλήματος F4 στη Γερμανία και να επιβεβαιώσει τη συμμετοχή της στο ιταλικό πρωτάθλημα ως χορηγός και επίσημος προμηθευτής κινητήρων.

Ο κινητήρας 1.4 Turbo T-Jet με ισχύ 160 ίππων, που προέρχεται από τον αδειδοτημένο για δρόμο 595 και που χρησιμοποιείται στα αυτοκίνητα Abarth που αγωνίζονται στα Trophies Abarth, θα εξοπλίσει όλα τα αυτοκίνητα του Ιταλού κατασκευαστή Tatuus και πάλι φέτος. Την περασμένη σεζόν, περισσότεροι από 40 νέοι οδηγοί αγωνίστηκαν στο γερμανικό πρωτάθλημα και πάνω από 30 στο ιταλικό.

Ένα πρωτάθλημα θα διεξαχθεί στα κράτη της Βόρειας Ευρώπης και ένα άλλο στη Μέση Ανατολή με το ίδιο μοντέλο αυτοκινήτου.

Το περίπτερο της Abarth

Το ευρύ κοινό που θα επισκέπτεται το περίπτερο στη Γενεύη θα δει από κοντά, διάφορα υλικά που επιλέχθηκαν για να περιγράψουν τον χαρακτήρα του Abarth. Οι δημιουργίες με το σήμα του Σκορπιού θα παρουσιαστούν δίπλα στα μοντέλα της Fiat με τρόπο που θα ενισχύσει τα διακριτικά χαρακτηριστικά και των δύο μαρκών καθώς πρόκειται για δύο συγγενικούς, αλλά ταυτόχρονα διακριτούς κόσμους.

Ακατέργαστοι τοίχοι με φινίρισμα τσιμέντου και μεταλλικά φύλλα στο πάτωμα παραπέμπουν στον κόσμο των αγώνων, ενώ ο δυναμισμός είναι το θέμα ολόκληρου του εκθεσιακού χώρου. Αξίζει να σημειωθεί η τοποθέτηση του 695 Rivale πάνω σε μια κατασκευή με εφέ κινούμενου νερού που δημιουργείται με έξυπνα γραφικά.

Θα διανεμηθούν επίσης ενημερωτικά φυλλάδια και θα τοποθετηθούν ειδικά αντικείμενα γύρω από το περίπτερο, για να γνωρίσει το κοινό τα προϊόντα της FCA Bank, της χρηματοοικονομικής εταιρείας που ειδικεύεται στον τομέα της χρηματοδότησης αυτοκινήτων. Η εταιρεία δραστηριοποιείται στις κύριες ευρωπαϊκές αγορές και στην Ελβετία μέσω της FCA Capital Suisse SA, υποστηρίζοντας τις πωλήσεις οχημάτων του ομίλου Fiat Chrysler Automobiles με καινοτόμα χρηματοοικονομικά προϊόντα και καινοτόμα προγράμματα χρηματοδοτικής μίσθωσης που απευθύνονται σε δίκτυα αντιπροσώπων, λιανικούς πελάτες και εταιρείες.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • nickstath
  • Το Άβαταρ του/της nickstath Συντάκτης θέματος
  • Εκτός
  • Administrator
  • Administrator
Περισσότερα
8 Μήνες 2 Εβδομάδες πριν #3669 από nickstath
Απαντήθηκε από nickstath στο θέμα Νέα από την FCA
Η Fiat στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης 2018


  • Οι οικογένειες του S-Design και του Mirror ανεβαίνουν στη σκηνή της Γενεύης για να δώσουν την «απάντηση» της Fiat στις τελευταίες απαιτήσεις του στυλ, του urban χαρακτήρα και της συνδεσιμότητας.
  • Η τεχνολογία και το στυλ είναι τα δυνατά σημεία των 500X Mirror, 500 Mirror και 500L Mirror: πρόκειται για την πρώτη ειδική σειρά της οικογένειας 500, την εξέλιξη του εμβληματικού Fiat που έχει «κατακτήσει» εκατομμύρια οδηγούς σ' όλο τον κόσμο.
  • Oι ειδικές σειρές ήταν πάντα ένα από τα μοναδικά χαρακτηριστικά της μάρκας, το κλειδί της επιτυχίας αρκετών από τα μοντέλα της και, πάνω απ' όλα, το μυστικό πίσω από τη διαχρονικότητα του εμβληματικού 500.

Η Fiat επιδιώκει να κερδίσει τις εντυπώσεις στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, με μια πλούσια παρουσίαση, πιο ολοκληρωμένη από ποτέ: θα συστήσει στο κοινό τις οικογένειες S-Design και Mirror, που προσφέρουν λύσεις στις πιο σύγχρονες απαιτήσεις του στυλ, του urban χαρακτήρα αλλά και της συνδεσιμότητας.

Στην Έκθεση θα παρουσιαστούν οχήματα με πολύ διαφορετικά χαρακτηριστικά, σχεδιασμένα γι' αυτούς που θέλουν να εκφράζουν τη δυναμική τους προσωπικότητα ακόμα και μέσω της επιλογής του αυτοκινήτου τους.

Το S-Design είναι πράγματι η απάντηση της Fiat σε όσους αναζητούν στυλ με ουσία σε έναν σύγχρονο, δυναμικό και ιδιαίτερο χαρακτήρα. Είναι η επιτομή του κομψού σχεδιασμού, της δύναμης και της γοητείας, ικανό να κερδίσει τους οδηγούς με την πρώτη ματιά. Διαθέτει μια αλάνθαστη, δυνατή «προσωπικότητα», με την οποία ο νέος, δυναμικός καταναλωτής μπορεί να ταυτιστεί. Είναι η πρώτη φορά που μια ειδική σειρά αποπνέει απόλυτα και τους δύο κόσμους που αντιπροσωπεύει η μάρκα: και τη λειτουργική, αλλά και τη συναισθηματική πλευρά της Fiat.

Η Fiat όμως δεν βρίσκεται στη Γενεύη μόνο για το S-Design. Ένα μέρος της παρουσίασης θα φιλοξενήσει επίσης και την οικογένεια Mirror, την πρώτη ειδική σειρά που αγκαλιάζει ολόκληρη την οικογένεια 500. Οι ειδικές σειρές της Fiat ήταν πάντα ένα μοναδικό χαρακτηριστικό της μάρκας, ένα από τα κλειδιά της επιτυχίας αρκετών μοντέλων της γκάμας της μάρκας και, πάνω απ' όλα, της διαχρονικότητας του εμβληματικού 500, ενός αυτοκινήτου που υπάρχει σε πληθώρα εκδόσεων και έχει καταφέρει να διατηρήσει την αιώνια «νιότη» του μέχρι και σήμερα. Κάποιες από τις πιο αξιομνημόνευτες εκδόσεις του περιλαμβάνουν το 500C Gucci, το 500 Diesel, το 500 Riva και τις πρόσφατες επετειακές εκδόσεις 500-60th και Anniversario, αφιερωμένες στην 60ή επέτειο του θρυλικού μοντέλου.

Από την πρώτη του εμφάνιση, το Fiat 500 σπάει τους κανόνες της αγοράς, αποδεικνύοντας ότι ακόμα κι ένα μικρό όχημα μπορεί να δημιουργήσει μια ολόκληρη οικογένεια οικονομικά προσιτών και ελκυστικών μοντέλων, ικανών να εγγυηθούν τα μέγιστα επίπεδα λειτουργικότητας αλλά και προσωπικότητας, επιτυγχάνοντας ταυτόχρονα να γίνουν και διεθνή success stories. Το 80% όλων των Fiat 500 που παράγονται πωλούνται εκτός Ιταλίας και, μέσα στο 2017, το εμβληματικό όχημα της Fiat ήταν το κορυφαίο αυτοκίνητο σε πωλήσεις σε 8 χώρες και σε πολύ υψηλή θέση στην κατάταξη άλλων 7 χωρών.

Με τις εκδόσεις 500L και 500X, το Fiat 500 ξεφεύγει από την παραδοσιακή κατηγορία αυτοκινήτων, συνδυάζοντας διαφορετικά χαρακτηριστικά και αναβιώνοντας δύο οχήματα που αποτελούν σημείο αναφοράς στην κατηγορία τους. Μ' αυτόν τον τρόπο, η οικογένεια 500 προσφέρει τρία πολύ διαφορετικά οχήματα σε ό,τι αφορά τη λειτουργικότητα και την προσωπικότητα, τα οποία καλύπτουν τις ανάγκες όλων των καταναλωτών και τις απαιτήσεις τους για νέες εμπειρίες, συνεχίζοντας, παράλληλα, να μοιράζονται το ίδιο αυθεντικό και συναρπαστικό στυλ του εμβληματικού Fiat 500.

Η τεχνολογία και ο σχεδιασμός είναι αδιαμφισβήτητα τα πλεονεκτήματα της νέας ειδικής σειράς Mirror, που είναι διαθέσιμη σε όλη την οικογένεια 500, χάρη στο ηχοσύστημα 7" HD Live UconnectTM με υψηλής ανάλυσης οθόνη αφής.

Με τις οικογένειες Mirror και S-Design, λοιπόν, η Fiat απαντά στις τελευταίες ανάγκες της αγοράς και προσφέρει σε κάθε καταναλωτή την ευκαιρία να εκφράσει την προσωπικότητά του μέσω του αυτοκινήτου που οδηγεί. Το εκθεσιακό stand της Fiat συμπληρώνεται από μεγάλη ποικιλία σε αξεσουάρ και προϊόντα που έχουν σχεδιαστεί και αναπτυχθεί από τη Mopar για την εξατομίκευση του κάθε οχήματος.


Fiat 500X S-Design

Το Fiat 500X στην έκδοση S-Design αποτελεί έναν εξαιρετικά επιτυχημένο συνδυασμό της σπορ αισθητικής σε ένα αυτοκίνητο πόλης, με στυλ και γοητεία που κερδίζουν τον καθένα από την πρώτη ματιά. Είναι σχεδιασμένο να αντικατοπτρίζει την προσωπικότητα του νεανικού, ανήσυχου κοινού μιας σύγχρονης πόλης.

Το αυτοκίνητο που βρίσκεται στο περίπτερο Fiat, το S-Design Cross, διαθέτει τον υψηλής απόδοσης MultiAir βενζινοκινητήρα 1.4 170 ίππων ενώ φέρει αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων.

Το ματ χρώμα του περιέχει αποκλειστικές λεπτομέρειες στον στιλβωμένο χάλυβα Myron finish, που περιλαμβάνει τα πλαϊνά προστατευτικά, τα χερούλια στις πόρτες, τη μπροστινή αεροτομή, το σκελετό των προβολέων, τη λαβή του χώρου αποσκευών και τα καλύμματα των καθρεπτών. Προσφέρει επίσης σκούρα πίσω παράθυρα.

Οι ζάντες του οχήματος που βρίσκεται στο stand είναι 18'' και φέρουν ένα χαρακτηριστικό φινίρισμα δύο αποχρώσεων. Τέλος, οι προβολείς Xenon, επίσης από στιλβωμένο χάλυβα, δίνουν στο 500X ένα δυναμικό και ξεχωριστό «προφίλ», αναγνωρίσιμο με μια ματιά. Αυτές οι σκούρες λεπτομέρειες επαναλαμβάνονται και στο στυλ του εσωτερικού, για παράδειγμα στην επένδυση του ταμπλό, στα πλαϊνά του κεντρικού tunnel και στην επένδυση που έχουν οι πόρτες. Τα καθίσματα έχουν σπορ ύφασμα, με κεντημένο το λογότυπο στο χρώμα του χαλκού. Με το S-Design, η αλάνθαστη κομψότητα του 500Χ εμπλουτίζεται με μια πινελιά μοντέρνου στυλ και σπορ ταυτότητας.


500 Mirror - Η πιο "connected" οικογένεια της Fiat



Η νέα οικογένεια Mirror ανταποκρίνεται στη μακρά παράδοση που έχει η Fiat στο να διευκολύνει την πρόσβαση στον εξοπλισμό υψηλής τεχνολογίας και στις λειτουργίες που απλοποιούν τη ζωή των οδηγών, αλλά και των επιβατών. Οι σειρές 500X Mirror, 500L Mirror και 500 Mirror περιέχουν σύγχρονες, καινοτόμες τεχνολογίες, δίνοντας τη δυνατότητα στους οδηγούς να συνδέουν το smartphone τους με το σύστημα Uconnect με πρακτικό και, πάνω απ' όλα, ασφαλή τρόπο.

Η κάμερα οπισθοπορείας (μόνο στο 500X και 500L) και το ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης Tom Tom 3D είναι διαθέσιμα.

Το στυλ των 3 οχημάτων αντλεί έμπνευση από τον κόσμο της τεχνολογίας, ξεκινώντας από τον χρωματικό κώδικα στις αποχρώσεις του μπλε, το χρώμα του Hi-Tech και της συνδεσιμότητας. Και στα τρία μοντέλα ξεχωρίζουν το λογότυπο "Mirror" στην B-κολώνα αλλά και οι ιδιαίτερες λεπτομέρειες χρωμίου. Είναι σχεδιασμένα για καταναλωτές που ενδιαφέρονται κυρίως για τη συνδεσιμότητα και αναζητούν τις τελευταίες τάσεις στο χώρο του infotainment αλλά έχουν, ταυτόχρονα, και πολλές απαιτήσεις σχετικά με το στυλ του αυτοκινήτου που οδηγούν.

Ειδικότερα, το Fiat 500 Mirror είναι σχεδιασμένο για τον κόσμο των Millenials και έρχεται σε τόσο σε 3-θυρη έκδοση με γυάλινη οροφή όσο και σε Cabrio. Το Fiat 500L είναι το αυτοκίνητο για τις οικογένειες που θέλουν να είναι πάντα connected, με τη νέα απόχρωση Venezia Blue σε δύο τόνους σε συνδυασμό με ματ γκρι οροφή και ματ μαύρες ζάντες 17'' από κράμα αλουμινίου με διαμαντένιο φινίρισμα.

Fiat 500X Mirror

Βασισμένο στο επίπεδο εξοπλισμού του Pop Star, το νέο 500X Mirror είναι η τέλεια μίξη στυλ και τεχνολογίας, και χαρακτηρίζεται από αποκλειστικούς χρωματικούς συνδυασμούς και συγκεκριμένο βασικό εξοπλισμό. Το όχημα που βρίσκεται στο περίπτερο της Γενεύης έχει τον καινούργιο χαρακτηριστικό ματ Jeans Blue χρώμα (διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας) και στυλιστικές λεπτομέρειες σατινέ-χρωμίου που περιλαμβάνουν τα εξωτερικά χερούλια, τα πλαϊνά προστατευτικά, τις βάσεις των προβολέων ομίχλης, τα καλύμματα των καθρεπτών και τις μπάρες οροφής (τα τελευταία κατόπιν παραγγελίας). Η εμφάνισή του τονίζεται ακόμα περισσότερο από το σήμα "Mirror" στη Β-κολώνα, τις κομψές, ματ μαύρες ζάντες 17'' από κράμα αλουμινίου με διαμαντένιο φινίρισμα, και τους αποδοτικούς προβολείς Xenon. Εξίσου φρέσκια και νεανική εμφάνιση υπάρχει και στο εσωτερικό του, όπου η αποκλειστική πρόσοψη του ταμπλό συνδυάζεται μοναδικά με το καινούργιο ύφασμα του καθίσματος με τις μπλε ραφές.

Στον βασικό εξοπλισμό συμπεριλαμβάνεται και το σύστημα Uconnect HD Live 7''. Το όχημα της παρουσίασης φέρει τον 1.4 κινητήρα MultiAir 140 ίππων με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DCT, και η γκάμα επίσης περιλαμβάνει τον κινητήρα βενζίνης 1.6 e-TorQ 110 ίππων, αλλά και τους πετρελαιοκινητήρες 1.3 Multijet II 95 ίππων και 1.6 Multijet II 120 ίππων, επίσης με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DCT.


Fiat 500 Mirror

Το Mirror 500 επιστρέφει στη Γενεύη σε ανανεωμένη έκδοση, βασισμένη στην έκδοση Lounge. Διατίθεται και σε κάμπριο έκδοση, όπως το όχημα της παρουσίασης, αλλά και σε 3-θυρο (με γυάλινη οροφή). Η νέα ειδική σειρά ξεχωρίζει για τις κομψές λεπτομέρειες χρωμίου στον εσωτερικό καθρέφτη και στον μπροστινό προφυλακτήρα, στα φώτα ομίχλης, στο σήμα "Mirror" στη Β-κολώνα, αλλά και για τον αποκλειστικό χρώμα Azzurro Italia, που είναι διαθέσιμος ως εναλλακτική στα βασικά χρώματα του οχήματος. Όπως είναι φυσικό, το εσωτερικό περιλαμβάνει πληθώρα εξαιρετικών χαρακτηριστικών όπως το σύστημα Uconnect, διαθέσιμο στον βασικό εξοπλισμό της οικογένειας Mirror.

Το 500 Mirror διατίθεται με όλους τους κινητήρες των εκδόσεων Lounge στη γκάμα του 500.

Fiat 500L Mirror

To 500L Mirror που βρίσκεται στην έκθεση φέρει έναν νέο, αποκλειστικό Venezia blue χρώμα σε συνδυασμό με ματ γκρι οροφή, με λεπτομέρειες χρωμίου στους προφυλακτήρες και αντίστοιχα Matte Grey στα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών. Το τελικό αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό, και οπτικά δίνει την εντύπωση της υψηλής τεχνολογίας, ενώ «σφραγίζεται» από το σήμα Mirror στη Β-κολώνα. Το απαράμιλλο στυλ του οχήματος της παρουσίασης ολοκληρώνεται από τα φώτα ομίχλης, τις 17 ιντσών ζάντες από κράμα αλουμινίου με διαμαντένιο φινίρισμα, το μπροστινό υποβραχιόνιο στο κέντρο, τους αισθητήρες παρκαρίσματος και το αποκλειστικό Hi-Fi Beats Audio ηχοσύστημα.

To 500L Mirror διατίθεται με όλους τους κινητήρες του επιπέδου φινιρίσματος του Pop Star στη γκάμα του 500L.

Το περίπτερο της Fiat

Το περίπτερο στην Έκθεση της Γενεύης είναι ήδη έτοιμο να υποδεχτεί τους επισκέπτες με την γνωστή Ιταλική κομψότητα και το στυλ που χαρακτηρίζει τη Fiat, σε έναν ολοκαίνουργιο εκθεσιακό χώρο που ανταποκρίνεται άψογα στις απαιτήσεις του σύγχρονου design. Τα οχήματα της Fiat θα συνοδεύονται και από τα οχήματα της Abarth, υπογραμμίζοντας, έτσι, τη σχέση που υπάρχει ανάμεσα στις δύο μάρκες. Δύο κόσμοι μαζί, οι οποίοι θα διατηρήσουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους γνωρίσματα και θα παρουσιαστούν σε εύκολα αναγνωρίσιμες περιοχές του stand, χωρίς, όμως, ξεκάθαρες γραμμές να τους διαχωρίζουν.

Design με ρέουσες φόρμες και δυναμικό στυλ, δίνει ξεχωριστή ταυτότητα στις δύο περιοχές χωρίς όμως σαφή όρια να δημιουργούν οπτικά εμπόδια. Multimedia εφαρμογές εμπλουτίζουν το χώρο και είναι ορατές από κάθε γωνία του περιπτέρου, προσκαλώντας τους επισκέπτες σε ένα virtual ταξίδι για να ανακαλύψουν τους κόσμους της Fiat και της Abarth. Θα υπάρχει, επίσης, ειδικός χώρος όπου οι επισκέπτες θα μπορούν να δουν από κοντά αυθεντικά αξεσουάρ της Mopar που δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με τη Fiat.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • nickstath
  • Το Άβαταρ του/της nickstath Συντάκτης θέματος
  • Εκτός
  • Administrator
  • Administrator
Περισσότερα
8 Μήνες 2 Εβδομάδες πριν #3672 από nickstath
Απαντήθηκε από nickstath στο θέμα Νέα από την FCA
Η Alfa Romeo στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης



H Alfa Romeo είναι αναμφισβήτητα ένα από τα «αστέρια» της Έκθεσης. Η προβολή της στο κοινό θα περιστρέφεται κυρίως γύρω από τις επιδόσεις αλλά και τη μοναδικότητά της. Στο περίπτερο της μάρκας κυριαρχούν οι Stelvio Quadrifoglio Nring και Giulia Quadrifoglio Nring. Δύο περιορισμένης παραγωγής εκδόσεις, οι οποίες αποτελούν ορόσημο για τις επιδόσεις και τα ρεκόρ που έχουν καταγράψει στη θρυλική πίστα του Nurburgring, αναδεικνύοντας την ανωτερότητα της Alfa Romeo.

Εκτενής χρήση ανθρακονήματος, μοναδικά χαρακτηριστικά και εξαιρετικές επιδόσεις. Αυτή είναι η Giulia Veloce Ti, η ειδική έκδοση που φέρει το περίφημο έμβλημα "Turismo Internazionale", που πάντα συνόδευε τις πιο ελκυστικές και high-tech εκδόσεις. Άλλωστε, το DNA της Alfa Romeo πάντα περιελάμβανε το σπορ χαρακτήρα και τη επισταμένη προσοχή στη λεπτομέρεια. Χαρακτηριστικά που είναι ευδιάκριτα, σε όλη τη γκάμα των Stelvio και Giulia.


108 χρόνια τώρα, τα αυτοκίνητα της Alfa Romeo προσφέρουν μεγάλες συγκινήσεις στους οδηγούς, χάρη στο απαράμιλλο ιταλικό τους στυλ, που αντικατοπτρίζει τις κορυφαίες επιδόσεις, την υψηλή τεχνολογία και τη μοναδική οδηγική απόλαυση, η οποία ξεκινά με το γύρισμα της μίζας. Φέτος, οι επισκέπτες της Έκθεσης της Γενεύης θα αντιληφθούν αμέσως ότι η μάρκα έχει επενδύσει ακόμα περισσότερο στις υψηλές επιδόσεις, τη μοναδικότητα αλλά και τις δυνατότητες εξατομίκευσης των αυτοκινήτων της. Παρέχει στους κατόχους των οχημάτων της, πληθώρα επιλογών από κορυφαίους οίκους μόδας. Όλα τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά ενός -κατά παραγγελία- φτιαγμένου υφάσματος είναι εκεί και δένουν άψογα με τα μηχανικά σύνολα. Τα Stelvio, Giulia, 4C Spider και 4C Coupe σίγουρα θα ενθουσιάσουν όχι μόνο τους οπαδούς της μάρκας, αλλά και κάθε επισκέπτη της Έκθεσης της Γενεύης, άλλους για τις επιδόσεις και άλλους για τα υψηλής ποιότητας υλικά. Φυσικά, δεν θα απουσιάσουν και οι νέες εκπληκτικές ειδικές σειρές.

Όλα τα βλέμματα θα είναι στραμμένα στη συναρπαστική "Nürburgring" έκδοση της "Stelvio Quadrifoglio" που φέρει το σήμα "Nring". Μόλις 108 οχήματα της συγκεκριμένης έκδοσης θα κατασκευαστούν, ένα για κάθε χρόνο ιστορίας της Alfa Romeo. Δεν πρόκειται απλώς για ένα αυτοκίνητο, αλλά αποτελεί τη χειροπιαστή έκφραση της εφευρετικότητας, της σκληρής δουλειάς και της αφοσίωσης. Των μυστικών δηλαδή, για την επίτευξη των πιο φιλόδοξων στόχων και της κατάρριψης μακροχρόνιων ρεκόρ. Όλα αυτά σε ένα μοναδικό αισθητικό αποτέλεσμα. Με την έκδοση αυτή, η μάρκα γιορτάζει και την επιτυχία του SUV που έκανε το γύρο της θρυλικής πίστας, σε 7 λεπτά και 51,7 δευτερόλεπτα, τον γρηγορότερο χρόνο στην κατηγορία του.

Quadrifoglio: μια λέξη είναι αρκετή για ένα αυτοκίνητο που είναι μια κατηγορία από μόνο του. Ένα όχημα που αψηφά όλες τις «κανονικές» κατηγοριοποιήσεις. Κι αυτό ισχύει τόσο για τη Stelvio όσο και για τη Giulia, που είναι ήδη έτοιμες να συναρπάσουν το κοινό της Γενεύης και να συνεχίσουν να σαγηνεύουν, σε καθημερινή βάση, τους 108 τυχερούς κατόχους τους. Ο 2.9 V6 Twin-Turbo κινητήρας των 510 ίππων, το διαφορικό Torque Vectoring και το Chassis Domain Control (CDC) που χαρακτηρίζουν τα συγκεκριμένα μοντέλα, σε συνδυασμό με το ειδικό χρώμα, το υψηλού κύρους όνομα και τις προσεγμένες λεπτομέρειες, αποτελούν τα υπέρτατα παραδείγματα της ανωτερότητας της Alfa Romeo.

Δεν είναι σύμπτωση ότι αυτά τα δύο έξοχα αυτοκίνητα έχουν το όνομα της φημισμένης γερμανικής πίστας. Τα αυτοκίνητα της Alfa Romeo ξεκίνησαν να καταγράφουν νίκες στην πίστα του Nürburgring κατά τη δεκαετία του 1930, στα χέρια παγκοσμίου κλάσης οδηγών όπως ο Tazim Nuvolari, που κέρδισε το Grand Prix της Γερμανίας με ένα 8C 2300 Tipo Monza το 1932 αλλά και με ένα Tipo B-P3 το 1935. Εξίσου αξιομνημόνευτες χρονιές ήταν το 1966, όταν το Giulia Sprint GTA έγινε το πρώτο GT που έκανε τον γύρο της πίστας του Nürburgring σε κάτω από 10 λεπτά, αλλά και το 1975, όταν το 33ΤΤ 12 που οδηγούσε ο Arturo Merzario θριάμβευσε στη Γερμανία πριν συνεχίσει - και κερδίσει - στο World Sportscar Championship. Τελευταία, αλλά εξίσου σημαντική, η διπλή νίκη του 155 V6 Ti του Nicola Larini στο DTM Championship, που επίσης πραγματοποιήθηκε στην πίστα Nürburgring. Ο Ιταλός οδηγός επανέλαβε το κατόρθωμα του Tazim Nuvolari, κατατροπώνοντας τα υπόλοιπα αυτοκίνητα, που ήταν όλα γερμανικά!

Στο χώρο λοιπόν, "Quadrifoglio", οι εκδόσεις Stelvio και Giulia που με υπερηφάνεια φέρουν το σήμα "NRING", γιορτάζουν τα ρεκόρ που έχουν καταγράψει τα δύο μοντέλα, ενώ ο ενθουσιασμός συνεχίζεται και στο χώρο που είναι αφιερωμένος στις Giulia Veloce Ti και Stelvio Super με το Pack Sport, το νέο Performance Pack, τα νέα δερμάτινα ταμπλό και πάνελ θυρών. Και τα δύο αυτοκίνητα είναι εξοπλισμένα με το σύστημα τετρακίνησης Q4. Η πολυτέλεια της μάρκας εκφράζεται μέσω του Luxury Pack, ενώ ο σπορ χαρακτήρας της εκφράζεται μέσω της γκάμας 4C, με τις ειδικές εκδόσεις Competizione και Italia, που έχουν δημιουργηθεί για το Coupé και το Spider.

Οι εκδόσεις Nürburgring Edition Stelvio και Giulia Quadrifoglio "NRING"

Τα «αστέρια» της Έκθεσης θα είναι σίγουρα οι περιορισμένες εκδόσεις Nürburgring Stelvio Quadrifoglio Nring και Giulia Quadrifoglio Nring, που δημιουργήθηκαν για τον εορτασμό των ρεκόρ της Alfa Romeo στη θρυλική γερμανική πίστα. Η Stelvio κρατά το ρεκόρ στην κατηγορία της, με το χρόνο των 7 λεπτών και 51.7 δευτερολέπτων. Είναι το γρηγορότερο SUV, με τον κορυφαίο 2.9 V6 Bi-Turbo βενζινοκινητήρα 510 ίππων και 600Nm ροπή, που φτάνει τα 283 χλμ./ώρα με επιτάχυνση από 0 στα 100 σε μόλις 3.8 δευτερόλεπτα. Η Giulia Quadrifoglio κρατά το ρεκόρ των σεντάν παραγωγής, με lap time 7'32'', χάρη στον εξαιρετικό της χειρισμό, τη μέγιστη ταχύτητα των 307 χλμ./ώρα και την επιτάχυνση από το 0 στα 100 χλμ/ώρα, την οποία επιτυγχάνει σε μόλις 3.9 δευτερόλεπτα.

Μόνο 108 αυτοκίνητα θα παραχθούν για κάθε μοντέλο, για τους συλλέκτες αλλά και για τους πιο πιστούς οπαδούς της Alfa Romeo. Οι νέες εκδόσεις έχουν αποκλειστικά χαρακτηριστικά, όπως το αριθμημένο σήμα στο ταμπλό με ανθρακονήματα και το μοναδικό χρώμα Circuito Grey, αποκλειστικά για την περιορισμένη έκδοση.

Εκτός από τις παραπάνω ξεχωριστές λεπτομέρειες, ο βασικός εξοπλισμός της σειράς Nring περιλαμβάνει κεραμικά φρένα από ανθρακόνημα, αγωνιστικά καθίσματα Sparco με κόκκινες ραφές και σκελετό επίσης από ανθρακόνημα. Τα ανθρακονήματα κυριαρχούν επίσης στη λαβή του αυτόματου κιβωτίου της Mopar και στο δερμάτινο alcantara τιμόνι. Το μπροστινό σήμα, τα καλύμματα των καθρεπτών και οι λεπτομέρειες στις πλαϊνές ποδιές, είναι φτιαγμένα επίσης από ανθρακονήματα, ενώ υπάρχουν, ακόμη, φιμέ παράθυρα, ενεργό cruise control, premium πακέτο ήχου από την Harman Kardon και το AlfaTM Connect 3D Nav infotainment system με οθόνη 8,8 ιντσών και DAB. Επιπλέον η Giulia λανσάρει μια νέα οροφή από ανθρακόνημα, ενώ και οι δύο φέρουν το ματ λογότυπο της Mopar.

Οι Nürburgring Stelvio Quadrifoglio Nring και Giulia Quadrifoglio Nring είναι κάτι πολύ περισσότερο από κορυφαίες εκδόσεις μοντέλων, είναι η χειροπιαστή υπεροχή της Alfa Romeo στην καλύτερη εκδοχή της.

Οι εκδόσεις Quadrifoglio είναι πρότυπα μηχανολογικής ποιότητας και κορυφαίων επιδόσεων από μόνα τους. Για παράδειγμα, για πρώτη φορά στη Stelvio ο κινητήρας 2.9 Bi-Turbo συνδυάζεται με το καινοτόμο σύστημα τετρακίνησης Q4, και εγγυάται ασυναγώνιστες επιδόσεις, πρόσφυση, οδηγική απόλαυση και ασφάλεια υπό όλες τις συνθήκες. Και τα δύο αυτοκίνητα έχουν επίσης ενσωματωμένο το AlfaTM Chassis Domain Control, που συντονίζει όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα του οχήματος, προσφέροντας κάθε φορά τη βέλτιστη απόδοση και τη μέγιστη οδηγική απόλαυση. Συγκεκριμένα, το σύστημα διευθύνει και μεταφέρει συγκεκριμένες λειτουργίες στα υπόλοιπα ενεργά συστήματα, όπως το σύστημα τετρακίνησης Q4 (στη Stelvio Quadrifoglio), το AlfaTM Active Torque Vectoring system, το AlfaTM Active Suspension, το ESC και το AlfaTM DNA Pro selector με τη λειτουργία Race. Η τεχνολογία Torque Vectoring αξιοποιεί με τον καλύτερο τρόπο τις δυνατότητες των Stelvio και Giulia και τονίζει τον σπορ χαρακτήρα τους. Οι δύο συμπλέκτες που ελέγχονται ηλεκτρονικά από το σύστημα Torque Vectoring δίνουν τη δυνατότητα ελέγχου της ροπής στην κάθε ρόδα ξεχωριστά. Αυτό εξασφαλίζει τη βέλτιστη μεταφορά της ισχύος στο έδαφος ακόμα και όταν το αυτοκίνητο ωθείται στα όριά του. Με αυτόν τον τρόπο η οδήγηση είναι πάντα ασφαλής και διασκεδαστική, χωρίς να χρειάζεται η επέμβαση του συστήματος ελέγχου σταθερότητας.

Το αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων ZF, που παρέχεται με τον βασικό εξοπλισμό, είναι ειδικά ρυθμισμένο να αλλάζει σε μόλις 150 χιλιοστά του δευτερολέπτου σε Race mode, και διαθέτει διακόπτη κλειδώματος, που χαρίζει στον οδηγό μια δυνατή αλλά και εξαιρετικά ακριβή αίσθηση της επιτάχυνσης. Ανάλογα με το mode που επιλέγει ο οδηγός, το όχημα μπορεί να αξιοποιεί με τον καλύτερο τρόπο τη κύλιση, την άνεση και την ευκολία της οδήγησης σε όλα τα περιβάλλοντα, ακόμα και γύρω από την πόλη και να βελτιώνει ακόμα περισσότερο την κατανάλωση καυσίμου, περιορίζοντας, ταυτόχρονα, τις εκπομπές CO2.

Η υπεροχή που προσφέρει, λοιπόν, δεν εξαντλείται στις επιδόσεις. Και τα δύο αυτοκίνητα, τόσο το SUV όσο και το σεντάν είναι εξαιρετικά λειτουργικά και σε ό,τι αφορά τις εκπομπές ρύπων και κατανάλωσης καυσίμου, χάρη στο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα απενεργοποίησης των κυλίνδρων αλλά και της λειτουργίας sailing, που είναι διαθέσιμη στο σύστημα οδήγησης Advanced Efficiency. Τελευταίο, αλλά εξίσου σημαντικό χαρακτηριστικό: και τα δύο είναι εξοπλισμένα με paddle shifters κατασκευασμένα από συμπαγές αλουμίνιο και ενσωματωμένα στην κολώνα του τιμονιού.

Alfa Romeo Stelvio Super με το νέο Performance Pack

Στο περίπτερο της εταιρίας στην Έκθεση της Γενεύης, θα παρουσιαστούν επίσης -με υπερηφάνεια- δύο αυτοκίνητα Stelvio που είναι εξοπλισμένα με κινητήρα 2.0 Turbo, σε εκδόσεις 200 και 280 ίππων, με αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων και σύστημα τετρακίνησης Q4. Ο κινητήρας είναι τετρακύλινδρος και φτιαγμένος εξ' ολοκλήρου από αλουμίνιο και ανθρακόνημα. Περιλαμβάνει το ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα ενεργοποίησης βαλβίδων MultiAir, το σύστημα 2-in-1" υπερτροφοδοσίας και το σύστημα άμεσου ψεκασμού υψηλής πίεσης 200 bar, το οποίο εξασφαλίζει ακαριαία απόκριση σε όλο το φάσμα στροφών και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.

H Stelvio με τον βενζινοκινητήρα 2.0 280 HP Turbo είναι το κορυφαίο μοντέλο της κατηγορίας σε επίπεδο επιτάχυνσης, φτάνοντας από το 0 στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 5.7 δευτερόλεπτα, με μέγιστη ταχύτητα τα 230 χλμ./ώρα. Δίπλα της θα βρίσκεται, ένα ακόμα αυτοκίνητο με τον ίδιο κινητήρα, σε έκδοση 200 ίππων με μέγιστη ροπή 330 Nm στις 1,750 rpm, μέγιστη ταχύτητα 215 χλμ./ώρα και επιτάχυνση από το 0 στα 100 σε 7.2 δευτερόλεπτα.

Δύο νέα σημαντικά χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων της Έκθεσης είναι το καινούργιο δερμάτινο ταμπλό και τα καινούργια πάνελ στις πόρτες, αλλά και το Performance Pack, που περιλαμβάνει το Alfa Active Suspension (διατίθεται επίσης χωριστά, σαν πρόσθετος εξοπλισμός.

Τα δύο αυτοκίνητα έχουν εμπλουτιστεί από δύο πακέτα που υπογραμμίζουν τον πολύπλευρο χαρακτήρα των Alfa Romeo SUV, αποπνέοντας εξίσου σπορ αλλά και πολυτελή αισθητική. Η Mopar, Official Service Partner της Alfa Romeo για το σέρβις, τα εφεδρικά εξαρτήματα, τα γνήσια αξεσουάρ, τη βοήθεια και την εξυπηρέτηση πελατών, έχει ετοιμάσει ειδικά αξεσουάρ για τα συγκεκριμένα οχήματα, που περιλαμβάνουν μαύρους ματ τροχούς 20 ιντσών.

Δίπλα τους θα υπάρχει επίσης μια πολυτελής Stelvio Super 200 ίππων, σε χρώμα Volcano Black, με μπεζ δερμάτινα καθίσματα και ταμπλό και ξύλινες γκρι λεπτομέρειες. Το συγκεκριμένο μοντέλο διαθέτει τροχούς 20 ιντσών από κράμα αλουμινίου με μαύρα καπάκια.

Alfa Romeo Giulia Veloce Ti

Εξοπλισμένη με turbo βενζινοκινητήρα 280 ίππων, αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων και σύστημα τετρακίνησης Q4, η Giulia Veloce Ti είναι η τέλεια ενσάρκωση της τεχνικής και αυτοκινητιστικής υπεροχής της γκάμας Giulia.



Ο χαρακτηρισμός "Ti" συμβολίζει το Turismo Internazionale και χρησιμοποιείται πάντα για τις πιο πλούσια εξοπλισμένες, υπερσύγχρονες, "ακραίες" θα λέγαμε, εκδόσεις. Η Giulia Ti παρουσιάζεται σε χρώμα Racing Red. Αποτελεί την πιο ξεχωριστή έκδοση της γκάμας, συνδυάζοντας επιτυχημένα τη σπορ «γεύση» της Giulia Veloce με ελκυστικό στυλ, πλούσιο βασικό εξοπλισμό και την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Μια κοντινή «συγγενής» της Quadrifoglio, με την οποία μοιράζεται αρκετά χαρακτηριστικά σε ό,τι αφορά το σχεδιασμό.

Η μαύρη οροφή, το ταμπλό που είναι ντυμένο με δέρμα και λεπτομέρειες ανθρακονήματος και τα δερμάτινα Alcantara καθίσματα με μαύρες ραφές, τραβούν αμέσως τα βλέμματα, μαζί με τις λεπτομέρειες που σχεδιάστηκαν από τη Mopar, όπως το λογότυπο Alfa Romeo, το "V" στο μπροστινό μέρος και τα καλύμματα των καθρεπτών. Οι πλαϊνές ποδιές, επίσης με λεπτομέρειες ανθρακονήματος, καθώς και η πίσω αεροτομή είναι απόλυτα χαρακτηριστικά στοιχεία μιας Quadrifoglio έκδοσης.

Οι ζάντες αλουμινίου 19'' με 5 ακτίνες, είναι άλλο ένα πραγματικό χαρακτηριστικό αγωνιστικού στυλ, ενώ οι κόκκινες δαγκάνες των φρένων ξεχωρίζουν μέσα από τις ακτίνες της ζάντας.

Ο σπορ χαρακτήρας του μοντέλου επιβεβαιώνεται από την πολύ έντονη προσοχή που έχει δοθεί σε κάθε λεπτομέρεια και την εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος. Ολοκληρώνεται από το σύστημα infotainment, AlfaTM Connect 3D το 8.8" 3D σύστημα πλοήγησης με DAB, το Active Cruise Control, τα φιμέ παράθυρα και το premium ηχοσύστημα της Harman Kardon.

Alfa Romeo Giulia Super

Η Giulia Super έρχεται σε Volcano Black χρώμα με το μοναδικό Luxury Pack που περιλαμβάνει μπεζ δερμάτινο εσωτερικό με λεπτομέρειες από γκρι αληθινό ξύλο δρυός. Είναι το ιδανικό αυτοκίνητο για όσους θέλουν να απολαύσουν τις επιδόσεις της Giulia, μέσα σε μια ασύγκριτη άνεση και πολυτέλεια. Κάτω από το καπό βρίσκεται ο τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας των 200 ίππων, με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.



4C: το σύγχρονο έμβλημα της μάρκας στις ειδικές σειρές "Competizione" και "Italia"



Στο περίπτερο της Alfa Romeo θα παρουσιαστεί επίσης, το 4C, που εκφράζει το αγωνιστικό πνεύμα, αναπόσπαστο κομμάτι του DNA της Alfa Romeo. Βέλτιστες επιδόσεις και εξαιρετικός μηχανικός σχεδιασμός για την απόλυτη απόλαυση του... να οδηγείς με στυλ που κόβει την ανάσα! Δύο αυτοκίνητα, ένα Coupé και ένα Spider των ειδικών σειρών "Competizione" και "Italia" θα βρίσκονται στη Γενεύη και σίγουρα θα προκαλέσουν τον θαυμασμό των επισκεπτών. Το Coupé έχει μια πολύ πιο σπορ προσωπικότητα που δημιουργεί στο μυαλό αγωνιστικούς συνειρμούς, ενώ το Spider, παρόλο που είναι επίσης ικανό για συναρπαστικές επιδόσεις, έχει έναν πιο κομψό, εκλεπτυσμένο χαρακτήρα.

Και τα δύο είναι εξοπλισμένα με τον ισχυρό βενζινοκινητήρα 1750 Turbo 210 ίππων. Σε συνδυασμό με το TCT αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, προσφέρει επιδόσεις supercar. Με αναλογία λιγότερων από 4 κιλών ανά ίππο, μέγιστη ταχύτητα 258 χλμ./ώρα (και 257 χλμ./ώρα για το 4C Spider), επιτάχυνση από το 0 στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 4.5 δευτερόλεπτα, πλευρική επιτάχυνση του 1.1 g και μέγιστη επιβράδυνση του 1.25 g. Αυτές οι επιδόσεις είναι αποτέλεσμα και της εκτενούς χρήσης ultralight υλικών όπως τα ανθρακονήματα, το αλουμίνιο και το SMC.



Οι δύο σειρές (σε περιορισμένες εκδόσεις και οι δύο) έχουν ξεχωριστό σχεδιασμό. Το ματ Vesuvio Grey του Coupé, υπογραμμίζει τον ασυμβίβαστο σπορ χαρακτήρα του. Εκτός από το εξωτερικό, οι πρόσθετες λεπτομέρειες από ανθρακόνημα ανεβάζουν τη σπορ... «θερμοκρασία». Η οροφή, οι προφυλακτήρες, τα καλύμματα των καθρεπτών, οι αεραγωγοί και οι προβολείς, όλα δίνουν έμφαση στη "μυϊκή" δύναμη του αυτοκινήτου αλλά και στον εξαιρετικό μηχανολογικό σχεδιασμό του, παραπέμποντας ξεκάθαρα στον κόσμο των αγώνων.

Η αγωνιστική διάθεση συνεχίζεται και μέσα στο κόκπιτ. Τα καθίσματα είναι από δέρμα με κόκκινες ραφές, το τιμόνι είναι αγωνιστικό και για να κλείσουμε, το ξεχωριστό επίπεδο της περιορισμένης έκδοσης των 108 μοναδικών αυτοκινήτων υπογραμμίζεται από το αριθμημένο σήμα στο κεντρικό τούνελ και την αλουμινένια πλακέτα "Competizione" στο ταμπλό. Η ειδική σειρά Spider "Italia" είναι αμέσως αναγνωρίσιμη, χάρη στο Misano Blue του αμαξώματος, αποκλειστικό για τα 108 αυτοκίνητα της συλλεκτικής έκδοσης.

Στο εξωτερικό, χαρακτηριστικά που αιχμαλωτίζουν τα βλέμματα είναι οι τροχοί 5 ακτίνων, 18'' μπροστά και 19'' πίσω και οι κίτρινες δαγκάνες των φρένων. Στο πλάι βλέπουμε το αυτοκόλλητο "Spider Italia" στα τρία χρώματα της ιταλικής σημαίας. Η βασική εμφάνιση του 4C Spider περιλαμβάνει διπλές εξατμίσεις τιτανίου Akrapovič με φινίρισμα ανθρακονήματος. Ο εξοπλισμός ολοκληρώνεται με το υψηλής ποιότητας Alpine Hi-Fi ηχοσύστημα, με subwoofer, αλλά και αριθμημένο σήμα στο κεντρικό τούνελ και αλουμινένια πλακέτα "Italia" στο ταμπλό.

Ένα περίπτερο με θέμα τις κορυφαίες επιδόσεις και την μοναδική πολυτέλεια

Η παρουσίαση της Alfa Romeo στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης λαμβάνει χώρα σε έναν μοναδικό χώρο με πρωτόγνωρες κατασκευαστικές λεπτομέρειες, όπου δημιουργείται ένα εντυπωσιακό «παιχνίδι» με τα φώτα, που τονίζουν τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά των νέων προϊόντων. Το δάπεδο είναι επενδεδυμένο με αγωνιστικά μοτίβα που υπογραμμίζουν τις θρυλικές επιδόσεις των αυτοκινήτων Alfa Romeo. Η κατασκευή είναι εντυπωσιακή, αφού αξιοποιεί διάφορα κατασκευαστικά χαρακτηριστικά σε μια έξυπνη διαρρύθμιση στην οποία η ποιότητα, οι επιδόσεις και τα συναισθήματα συναντώνται και γίνονται ένα.

Το δάπεδο ενσωματώνει μια σειρά από κυκλικές διαδρομές επάνω στις οποίες τα αυτοκίνητα είναι τοποθετημένα με έναν τρόπο που δίνει έμφαση στον σπορτίφ τρόπο οδήγησης. Ενώ τα μοντέλα της εταιρίας δείχνουν τον χαρακτήρα της Alfa Romeo, η δυνατότητα αλληλεπίδρασης και τα βίντεο που προβάλλονται καταφέρνουν και κάτι ακόμα, να αιχμαλωτίσουν τη ματιά του επισκέπτη που γίνεται μάρτυρας των κορυφαίων επιδόσεων των αυτοκινήτων στις πιο δύσκολες, κλειστές στροφές της Ιταλίας. Στην καρδιά του περιπτέρου, ένα τμήμα αφιερωμένο στις ιδρυτικές αξίες της μάρκας ολοκληρώνει την αφήγηση της ιστορίας της Alfa Romeo, στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης για το 2018.

Χάρη στα ενημερωτικά φυλλάδια και τα ειδικά στοιχεία που είναι τοποθετημένα στο περίπτερο, οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να εξοικειωθούν με τα προϊόντα της FCA Bank, που εξειδικεύεται σε οικονομικά πακέτα για οδηγούς. Η εταιρεία δραστηριοποιείται στις κύριες Ευρωπαϊκές αγορές και στην Ελβετία μέσω της FCA Capital Suisse SA, που υποστηρίζει τις πωλήσεις των οχημάτων του Fiat Chrysler Automobiles Group μέσω πρωτοποριακών οικονομικών προϊόντων και προγραμμάτων leasing που είναι σχεδιασμένα για δίκτυα εμπόρων, πελατών λιανικής και εταιρειών.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • nickstath
  • Το Άβαταρ του/της nickstath Συντάκτης θέματος
  • Εκτός
  • Administrator
  • Administrator
Περισσότερα
8 Μήνες 1 Εβδομάδα πριν #3678 από nickstath
Απαντήθηκε από nickstath στο θέμα Νέα από την FCA
H ομάδα της Αbarth ενισχύεται με την άφιξη του Giovanni Bernacchini


Η ομάδα της Abarth ενισχύεται από την άφιξη του Giovanni Bernacchini, ως Motor Sports Manager ο οποίος θα συνεργαστεί μαζί με τον Fabio Migliavacca - Racing Μαnager και αναμένεται να δώσει μεγάλη ώθηση στον αγωνιστικό χαρακτήρα της ομάδας.

"Η εμπειρία του Giovanni Bernacchini," δήλωσε ο Luca Napolitano, Head Fiat & Abarth Brands, "θα συμβάλει στην ενίσχυση των αγώνων ταχύτητας και των άλλων δραστηριοτήτων μας, με τις διάφορες ιδιωτικές ομάδες που αγωνίζονται με αυτοκίνητα Abarth τόσο στα σιρκουί όσο και στους αγώνες ταχύτητας. Με τον Fabio Migliavacca, ως Racing Manager, θα έλεγα ότι έχουμε μια πολύ καλή ομάδα και θα ήθελα να υπογραμμίσω ότι για να είμαστε ακόμα πιο κοντά στους πελάτες μας, φέτος αποφασίσαμε να κάνουμε μεγάλες αυξήσεις στα χρηματικά μας βραβεία ".

Ο Bernacchini θα έχει μια ζωτικής σημασίας θέση στο Abarth Racing, λαμβάνοντας υπόψη και τις υψηλού επιπέδου διεθνείς προεκτάσεις που δόθηκαν στην ομάδα Abarth 124 Selenia International Challenge φέτος και τη συμμετοχή της στο FIA R-GT Cup και τα ευρωπαϊκά πρωταθλήματα, στα οποία το Abarth 124 Rally θα είναι βασικός διαγωνιζόμενος, όχι μόνο στην Ιταλία αλλά και στο εξωτερικό. Παράλληλα με αυτά τα πρωταθλήματα, δεν πρέπει να ξεχνάμε το Abarth Selenia Trophy, που θα πραγματοποιηθεί για δέκατη φορά αυτή τη χρονιά, με τα Abarth 695 Assetto Corse Evoluzione και Abarth 500 Assetto Corse. Το χρηματικό έπαθλο που προσφέρεται για όλα τα κύπελλα είναι πραγματικά αξιόλογο. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στους οδηγούς κάτω των 18 ετών στο Abarth Selenia Trophy και στο F4 που υποστηρίζονται από τα πρωταθλήματα Abarth στην Ιταλία και τη Γερμανία.

Ο 45άχρονος Giovanni Bernacchini, διεθνής συνοδηγός αγώνων ταχύτητας, μετά από μία 23άχρονη καριέρα ως συνοδηγός κατέχει το ρεκόρ των 132 συμμετοχών στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα αγώνων ταχύτητας. Έκανε το ντεμπούτο του σαν συνοδηγός στο Fiat 500 Trophy το 1995 δίπλα στον Ιταλό πρωταθλητή στην κατηγορία κάτω των 23 ετών Ussai. Έχει επίσης αγωνιστεί με τους Andreucci, Galli, Dallavilla, Pedersoli, Tempestini και Nasser. Έχει κερδίσει το Ευρωπαϊκό Κύπελλο Fiat 500 δύο φορές, μια φορά το παγκόσμιο WRC-2, 4 τίτλους FIA MERC με τον Nasser Al-Attiyah και έναν τίτλο WRC-3 Junior World με τον Tempestini.

Ο Giovanni Bernacchini κληρονόμησε το πάθος του από τον πατέρα του Arnaldo, επίσημο συνοδηγό της Fiat ο οποίος το 1974 κέρδισε τον πρώτο του αγώνα σε Παγκόσμιο Πρωτάθλημα δίπλα στον Lele Pinto με Fiat Abarth 124 και με Lancia στις δεκαετίες του '70 και '80. Αγωνίστηκε με οδηγούς όπως οι Munari, Bettega, Pinto, Vudafieri και Zanussi.

Ο Fabio Migliavacca, τριάντα εννέα ετών, κάτοχος πτυχίου μηχανολογίας και μεταπτυχιακού τίτλου από το LUISS, εργάστηκε στο παρελθόν για τους Pininfarina, Audi Sport Italia και Lamborghini. Μετά την ένταξή του στην FCA το 2011, κατείχε διάφορα πόστα στην Fiat και την Alfa Romeo πριν μετακινηθεί στην Abarth το 2017.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • nickstath
  • Το Άβαταρ του/της nickstath Συντάκτης θέματος
  • Εκτός
  • Administrator
  • Administrator
Περισσότερα
8 Μήνες 3 Ημέρες πριν #3689 από nickstath
Απαντήθηκε από nickstath στο θέμα Νέα από την FCA
Spring Check Up για Fiat, Fiat Professional, Alfa Romeo και Abarth

Διαγνωστικός έλεγχος 15 σημείων και service κλιματιστικού που περιλαμβάνει αλλαγή φίλτρου, απολύμανση και εργασία, μόνο με 29€ (συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ) παρέχει η Mopar® σε όλους τους κατόχους Fiat, Fiat Professional, Alfa Romeo και Abarth.

H ενέργεια πραγματοποιείται στο πλαίσιο της καμπάνιας ''SPRING CHECK UP 2018'' κατά την οποία η Mopar® προσφέρει τον απαραίτητο έλεγχο για την προετοιμασία των αυτοκινήτων Fiat/Fiat Professional/AlfaRomeo/Abarth ενόψει των κλιματολογικών συνθηκών της ανοιξιάτικης περιόδου και των αυξημένων μετακινήσεων κατά την περίοδο αυτή και με σκοπό τη διαφύλαξη της οδηγικής ασφάλειας και την ενίσχυση της απόδοσης των οχημάτων.

Η Mopar® είναι η επίσημη μάρκα υπηρεσιών μετά την πώληση για τα αυτοκίνητα του ομίλου FCA, η οποία διαθέτει την απαραίτητη τεχνογνωσία, καθώς αποτελεί μέρος του ομίλου που τα κατασκεύασε. Όλες οι εργασίες είναι πιστοποιημένες και εκτελούνται με εξαιρετική ακρίβεια ώστε το αυτοκίνητο να διατηρείται πάντα σε άριστη κατάσταση. Οι κάτοχοι των αυτοκινήτων μπορούν να εκμεταλλευτούν τη δυνατότητα για τα εποχιακά check-ups που παρέχονται από τα επίσημα κέντρα επισκευής Fiat, Fiat Professional, Alfa Romeo και Abarth για να ξεκινήσουν το ταξίδι με ασφάλεια. Η Τεχνογνωσία της Mopar® είναι στην διάθεση των πελατών της.

Η προσφορά ισχύει από 19 Μαρτίου μέχρι και 31 Μαΐου 2018. Όλοι οι κάτοχοι μπορούν να απευθυνθούν άμεσα στα εξουσιοδοτημένα κέντρα επισκευής που συμμετέχουν στην ενέργεια.

Ο διαγνωστικός έλεγχος 15 σημείων περιλαμβάνει:
  • Κατάσταση και πίεση ελαστικών
  • Κατάσταση και επίπεδα φόρτισης μπαταρίας
  • Κατάσταση λάστιχων καθαριστήρων (εμπρός και πίσω)
  • Στάθμη και πυκνότητα αντιψυκτικού κινητήρα
  • Στάθμη λαδιού κινητήρα
  • Στάθμη βαλβολίνης κιβωτίου ταχυτήτων (και οπίσθιου διαφορικού, όπου προβλέπεται)
  • Στάθμη υγρού πλύσης παρμπρίζ/πίσω τζαμιού και έλεγχος ψεκαστήρων εμπρός/πίσω
  • Στάθμη υγρών φρένων, Κατάσταση φθοράς τακακιών φρένων
  • Κατάσταση και λειτουργία εξωτερικών φώτων
  • Κατάσταση και λειτουργία συστήματος κλιματισμού (ψύξη/θέρμανση/φίλτρο γύρης)
  • Διαγνωστικός έλεγχος (με το Witech/Examiner)
  • Έλεγχος καυσαερίων
  • Έλεγχος συστήματος διεύθυνσης
  • Έλεγχος αναρτήσεων εμπρός-πίσω
  • Έλεγχος ιμάντων κίνησης βοηθητικών συστημάτων κινητήρων
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • nickstath
  • Το Άβαταρ του/της nickstath Συντάκτης θέματος
  • Εκτός
  • Administrator
  • Administrator
Περισσότερα
7 Μήνες 4 Εβδομάδες πριν - 7 Μήνες 4 Εβδομάδες πριν #3692 από nickstath
Απαντήθηκε από nickstath στο θέμα Νέα από την FCA
Panda Raid 2018: Το ασταμάτητο Fiat Panda κατακτά την έρημο



  • 3.000 χιλιόμετρα, επτά διαδρομές και 400 ομάδες από όλο τον κόσμο, είναι μόνο μερικά από τα νούμερα ρεκόρ, του δέκατου Panda Raid, του αγώνα που είναι ανοικτός μόνο για κλασικά αυτοκίνητα Panda.
  • Mε αφετηρία τη Μαδρίτη μέχρι τη λίμνη Μοχάμεντ V, κυριαρχούν τα δύσβατα μονοπάτια, οι αμμώδεις εκτάσεις, τα ερημικά τοπία και ένας ατέλειωτος ορίζοντας, έως το θρυλικό Μαρακές.
  • Ένα καταπληκτικό ταξίδι, με ένα εμβληματικό αυτοκίνητο, τόσο εύκολο στον χειρισμό αλλά ταυτόχρονα και τόσο ανθεκτικό ακόμα και στις πιο σκληρές συνθήκες. Από το 1980 που πρωτοπαρουσιάστηκε, τα χαρακτηριστικά αυτά το ακολουθούν έως και σήμερα..
  • Μαζί με τα κλασικά Panda, πήρε μέρος και το νέο Fiat Panda Cross 4x4, ένας συνδυασμός ασταμάτητου εξερευνητή της ερήμου και αδιαφιλονίκητου βασιλιά των μεγαλουπόλεων της Ευρώπης.
  • Ο φυσικός κληρονόμος του μυθικού Panda 4x4 που ξεκίνησε πριν από 35 χρόνια, το σημερινό Panda Cross 4x4, έχει τον μοναδικό χαρακτήρα των μεγαλύτερων high-end SUV, μόλις σε 3,7 μέτρα.


Την περασμένη Κυριακή έλαβε τέλος το Panda Raid 2018, ο συναρπαστικός αγώνας μόνο για μοντέλα Fiat Panda που φτιάχτηκαν πριν από το 2003. Διαθέτοντας εκδόσεις 4x2 και 4x4, ξεκίνησε από τη Μαδρίτη στις 3 Μαρτίου, φτάνοντας στο Μαρακές στις 10 Μαρτίου, διασχίζοντας τη μαροκινή έρημο. Η διαδρομή κάλυψε συνολικά 3.000 χιλιόμετρα, περνώντας από ηλιόλουστα χωριά και αμμώδη μονοπάτια, διασχίζοντας σκληρά δύσβατα εδάφη, τα οποία θα ήταν μια πρόκληση ακόμη και για μεγαλύτερα SUVs.

Καθιερωμένο πλέον στο ημερολόγιο Rally Raid -το οποίο περιλαμβάνει και το θρυλικό Ντακάρ- και παρά το ερασιτεχνικό του πνεύμα, το δέκατο Panda Raid προσέλκυσε τον αριθμό ρεκόρ των 400 αυτοκινήτων Panda, από τις τέσσερις γωνιές της Γης. Από την Αργεντινή και την Καμπότζη έως και την Πενσυλβάνια και την Ιταλία.

Ξεκινώντας από τη Μαδρίτη, το πολύχρωμο καραβάνι κατευθύνθηκε αρχικά προς την ακτή, στο λιμάνι του Motril, από όπου, μετά από σύντομο ταξίδι με φέρι, ταξίδεψε στη λίμνη Μοχάμεντ V (4 Μαρτίου). Από κει, η αποστολή αντιμετώπισε τεράστιες αμμώδεις εκτάσεις, ερημικές περιοχές και τοπία καθώς και έναν ατέλειωτο ορίζοντα. Στάσεις έγιναν στο Bni Tadjide (5 Μαρτίου), στην Errachidia (6 Μαρτίου), στην Merzouga (8 Μαρτίου) και στο Tansikht (9 Μαρτίου). Η τελική φάση έλαβε χώρα στις 10 Μαρτίου, τελειώνοντας στο θρυλικό Μαρακές.

Ένα καταπληκτικό ταξίδι που προσφέρει την περιπέτεια στη φύση και τα παρθένα τοπία, εδώ και 10 χρόνια. Με ένα εμβληματικό αυτοκίνητο, το οποίο μετράει συνολικά περισσότερες από 7,5 εκατομμύρια μονάδες από το 1980 που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά, μέχρι σήμερα. Εύκολο στο χειρισμό του και ταυτόχρονα τόσο ανθεκτικό ακόμα και στις πιο σκληρές συνθήκες.

Μαζί με τα 400 κλασικά Panda στον αγώνα, βρέθηκε και ένα νέο Fiat Panda Cross 4x4, το οποίο κάλυψε ολόκληρη τη διαδρομή. Μια συμβολική ενέργεια που έγινε για να ενώσει το παρελθόν και το παρών ενός από τα πιο επιτυχημένα εμπορικά μοντέλα στην Ευρώπη, τα τελευταία 15 χρόνια. Με άλλα λόγια, ο αδιαμφισβήτητος βασιλιάς των ευρωπαϊκών πόλεων απέδειξε για άλλη μια φορά ότι είναι εξίσου άνετος και στους αμμόλοφους της ερήμου.



Ο φυσικός κληρονόμος του μυθικού Panda 4x4, που ξεκίνησε πριν από 35 χρόνια, το σημερινό Panda Cross 4x4 έχει τον μοναδικό χαρακτήρα των high-end SUV, σε μόλις 3,7 μέτρα.

Τα μυστικά της επιτυχίας του είναι ο μοναδικός συνδυασμός του συστήματος πρόσφυσης ενός γνήσιου off-road οχήματος, των χαρακτηριστικών ενός SUV, με τις εξωτερικές διαστάσεις, την αποτελεσματικότητα και την ευκινησία ενός αστικού αυτοκινήτου. Το Panda Cross 4x4 είναι ένα "crossover" γιατί μπορεί να ξεπεράσει οποιοδήποτε εμπόδιο - χάρη στην 4WD κίνηση και το Electronic Differential Lock, τα οποία πρώτο εισήγαγε στην αγορά. Προσελκύει μια μεγάλη γκάμα πελατών γιατί προσφέρει όλες τις σωστές απαντήσεις στις σημερινές ανάγκες της αυτοκίνησης.

Επιπλέον, η εκπληκτική επιτυχία του "Panda Raid 2018" είναι απλώς ένα από τα πολλά ρεκόρ. Για παράδειγμα, αποτέλεσε το πρώτο αυτοκίνητο πόλης με 4WD (1983), ήταν επίσης το πρώτο αυτοκίνητο στην κατηγορία του που έλαβε τον πολυπόθητο τίτλο "Car of the Year" (2004) και το ίδιο έτος ήταν επίσης το πρώτο αστικό αυτοκίνητο που ανέβηκε σε υψόμετρο 5.200 μέτρων, στην ορειβατική κατασκήνωση του Everest.

Και τα ρεκόρ συνεχίστηκαν το 2006, όταν το Fiat Panda έγινε το πρώτο αυτοκίνητο πόλης με φυσικό αέριο, που μπορούσε να παραχθεί σε μεγάλη κλίμακα. Σήμερα είναι το μοναδικό αυτοκίνητο στην κατηγορία του που προσφέρει τρεις εκδόσεις κινητήρων (βενζίνη, πετρέλαιο και βενζίνη/φυσικό αέριο), τρεις εκδόσεις (Urban look, City Cross και 4x4) και δύο τύπους μετάδοσης, χειροκίνητη και αυτόματη Dualogic.
Last edit: 7 Μήνες 4 Εβδομάδες πριν by nickstath. Αιτία: Διόρθωση

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.501 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ