file Νέα από την FCA

Περισσότερα
2 Εβδομάδες 1 Ημέρα πριν #3613 από nickstath
nickstath απάντησε στο θέμα: Απ:Νέα από την FCA
Η Alfa Romeo Stelvio είναι το “Νέο Aυτοκίνητο της Xρονιάς 2018”



Άλλο ένα κορυφαίο βραβείο για την Alfa Romeo Stelvio.

Σύμφωνα με τους αναγνώστες του Ιταλικού περιοδικού Quattroruote το πρώτο SUV της μάρκας Alfa Romeo κέρδισε με μεγάλη διαφορά το πιο πολυπόθητο βραβείο του μηνιαίου περιοδικού. Στον κατάλογο των βραβείων η Stelvio βρίσκεται ακριβώς μετά την Giulia Sports Sedan η οποία είχε κερδίσει τον προηγούμενο τίτλο.


Η τελετή απονομής έγινε στο Μιλάνο στo πλαίσιo της "Quattroruote Day" μπροστά σε ένα κοινό που αποτελούσαν κορυφαίες προσωπικότητες της βιομηχανίας, της δημοσιογραφίας και του αυτοκινητιστικού κλάδου. Το βραβείο απονεμήθηκε στον Alfredo Altavilla, Chief Operating Officer FCA Emea.

Λαμβάνοντας το 34,2% των ψήφων το πρώτο SUV της Alfa Romeo αναδείχθηκε πρώτο στη ψηφοφορία εκτοπίζοντας όχι λιγότερους από 12 εξαιρετικούς ανταγωνιστές. Η νίκη της Stelvio γίνεται ακόμη πιο εντυπωσιακή αν λάβουμε υπόψη ότι τα μοντέλα που κατέλαβαν τη δεύτερη και την τρίτη θέση πήραν μόλις το 10,9% και το 9,2% των ψήφων αντίστοιχα.

Στο διαγωνισμό ο οποίος διεξάγεται από το 2000 τα αυτοκίνητα της FCΑ έχουν πάρει 12 νίκες συνολικά με πιο πρόσφατη αυτή του περασμένου χρόνου με τη Giulia sports sedan, την πρωτοπόρο της καινούργιας γενιάς της Alfa Romeo η οποία όπως και η Stelvio αντιπροσωπεύει την τελειότητα του ιταλικού σχεδιασμού και κατασκευής αυτοκινήτου σε όλο τον κόσμο. Επιπλέον, σύμφωνα με την FCA, η ενθουσιώδης ανταπόκριση των αναγνωστών σχετικά με αυτόν τον τίτλο αντιπροσωπεύει και τη θέση του ιδίου του Quattroruote και των συντακτών του.

Το βραβείο "Nέο Aυτοκίνητο της Xρονιάς 2018" επισφραγίζει την αδιαμφισβήτητη απήχηση της Stelvio στο ευρύ κοινό χάρη στο κομψό σπορ στυλ της, σε συνδυασμό με την εξαιρετική οδική συμπεριφορά και τις άριστες επιδόσεις της. Η Stelvio εκφράζει όλα τα συναισθήματα που είναι συνώνυμα με το αυθεντικό "Alfa Spirit" το οποίο τώρα ενσαρκώνεται σε ένα SUV για πρώτη φορά στον έναν αιώνα ιστορίας της μάρκας. Επιπλέον, η Stelvio Quadrifoglio αναδείχθηκε το πιο γρήγορο και ασφαλές SUV παραγωγής στον κόσμο με χρόνο ρεκόρ στο θρυλικό Nürburgring της Γερμανίας, και έχοντας εξασφαλίζει 5 αστέρια από το Euro NCAP .
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
1 Εβδομάδα 2 Ημέρες πριν #3634 από nickstath
nickstath απάντησε στο θέμα: Απ:Νέα από την FCA
Η αγωνιστική περίοδος Abarth 2018: αγώνες πίστας, ράλι και νέοι σε ηλικία οδηγοί

  • Τα σχέδια της Abarth για τους αγώνες του 2018 περιλαμβάνουν ταχύτητα και ράλι.
  • Το Abarth 124 rally είναι ένας κύριος παίκτης, όχι μόνο στην Ιταλία αλλά επίσης και στο εξωτερικό, με το νέο "Abarth 124 rally Selenia International Challenge" και κίνητρα για ανταγωνισμό τόσο στο FIA R-GT Cup, όσο και στα εθνικά πρωταθλήματα που θα λάβουν χώρα στην Ευρώπη.
  • Το Abarth Selenia Trophy θα πραγματοποιηθεί για 10η φορά με τα αυτοκίνητα Abarth 695 Assetto Corse Evoluzione και Abarth 500 Assetto Corse.
  • Μεγάλες πριμοδοτήσεις για όλα τα τρόπαια.
  • Εστίαση σε οδηγούς κάτω των 18 ετών στο Abarth Selenia Trophy και στο F4 που πριμοδοτούνται από τα πρωταθλήματα της Abarth στην Ιταλία και στην Γερμανία.

Στην τελετή απονομής των βραβείων του Abarth Selenia 2017 Trophy, η οποία έλαβε χώρα στο Officine Abarth, ο Luca Napolitano, Head of EMEA Fiat and Abarth Brand, και ο Fabio Migliavacca, head of Racing, παρουσίασαν το Abarth 124 spider στον νικητή του Abarth 124 rally Selenia Trophy, Fabrizio Andolfi Junior, και τα χρηματικά βραβεία στον κάτω των 23 ετών νικητή, Andrea Modanesi, και τον νικητή του σιρκουί αγώνων Abarth Selenia Trophy, Cosimo Barberini.
Η περίσταση ήταν επίσης ιδανική ευκαιρία για την παρουσίαση των πλάνων της μάρκας για τους αγώνες το 2018, που έχουν επικεντρωθεί, όσον αφορά τα ράλι, σε ένα φιλόδοξο διεθνές πλάνο που σχετίζεται με το FIA R-GT Cup, το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα και την εθνική σειρά στις διάφορες χώρες της Ευρώπης, και όσον αφορά τους αγώνες πίστας, στο Abarth Selenia Trophy και στο Ιταλικό και Γερμανικό πρωτάθλημα F4.


Abarth 124 rally Selenia International Challenge

Η βασική καινοτομία είναι το διεθνές πλαίσιο των προωθητικών πρωταθλημάτων της Abarth, τα οποία βρίσκονται στην κορυφαία θέση του ημερολογίου των αγώνων, φέρνοντας την μάρκα του Σκορπιού σε μερικούς από τους πιο σκληρούς και δύσκολους δρόμους της Ευρώπης.
Μετά από το εντυπωσιακό ντεμπούτο το 2017, στο οποίο το Abarth 124 rally κέρδισε τον Ιταλικό και τον Ισπανικό τίτλο στην κατηγορία του, η Abarth έχει αποφασίσει να στοχεύσει ψηλά, εκχωρώντας βραβεία και παρέχοντας κίνητρα για να τερματίσει στην κορυφή των διεθνών πρωταθλημάτων, μέσω του Abarth 124 rally International Challenge.

Το 2017, το Abarth 124 rally κέρδισε την κατηγορία R-GT στα Ιταλικά Πρωταθλήματα, με τον Fabrizio Andolfi Jr, και στην Ισπανία, με τον Alvaro Muñiz Mora, επιδεικνύοντας εξαιρετική αξιοπιστία και ανταγωνιστικότητα από τον πρώτο κιόλας αγώνα: ο Andolfi τερμάτισε και στους 10 αγώνες που συμμετείχε (7 έγκυρους για το 124 Rally Selenia Trophy, μαζί με το Rally di Romagna, το Rally San Marino σε χωματόδρομους και το Rallye du Valais), κερδίζοντας 8 φορές στην κατηγορία του και επιτυγχάνοντας πολύ εντυπωσιακά αποτελέσματα. Ακόμα μία εξαιρετική απόδειξη των δυνατοτήτων του Abarth spider ήρθε πολύ πρόσφατα στο Montecarlo Rallye, όπου ο Andrea Nucita και ο Marco Vozzo κατέγραψαν ένα απίστευτο 4ο συνολικό καλύτερο χρόνο - μεταξύ των επισήμων των WRCs - στο στάδιο των πιο δύσκολων ειδικών ελέγχων της εκδήλωσης, που γίνονται κάτω από ακραίες συνθήκες με χιόνι και πάγο. Κάνοντας καλή χρήση των ηλεκτρονικών συστημάτων του κινητήρα και των εντολών ελέγχου πρόσφυσης, ο Ιταλός οδηγός έδειξε ότι οι δύσκολες συνθήκες βγάζουν το καλύτερο εαυτό για με αυτοκίνητο κίνηση στους πίσω τροχούς, βοηθώντας να κάνει τον ειδικό αγώνα ακόμα πιο θεαματικό.

Το Abarth Selenia Trophy στις πίστες αγώνων

Το Abarth Selenia Trophy, έγινε για δέκατη φορά αυτό τον χρόνο. Ένα πραγματικό ρεκόρ, λαμβάνοντας υπόψη ότι το αυτοκίνητο που χρησιμοποιήθηκε από την αρχή, είναι το Abarth 500 Assetto Corse, που ξεκίνησε το 2012 σαν Abarth 695 Assetto Corse, και αναβαθμίστηκε περαιτέρω το 2014 για να αυξηθεί η ιπποδύναμη του στα 215 HP, αποδίδοντας επιδόσεις απόλυτης υπεροχής, και αληθινή ανατριχίλα στους θεατές.
Οι οδηγοί μπορούν να αγωνιστούν στο Abarth 2018 Trophy είτε με το Abarth 695 Assetto Corse Evoluzione ή με το Abarth 500 Assetto Corse, σε διαφορετικές κατηγορίες. Υπάρχει μία ειδική προσοχή σε νεαρούς οδηγούς με ηλικία από 16 έως 18 ετών, οι οποίοι μπορούν να λάβουν μέρος αυτή την φορά στο πρωτάθλημα, χάρη σε μία συμφωνία με την Acisport η οποία βοηθάει αυτούς τους εξελισσόμενους αγωνιζόμενους και αγωνιζόμενες να κερδίσουν την δική τους άδεια αγώνων εκτελώντας ειδικούς δοκιμαστικούς γύρους για αυτούς. Θα υπάρξει επίσης μία ειδική κατηγορία για γυναίκες οδηγούς.
Η διοργάνωση του Abarth Selenia Trophy αποτελείται από 7 αγώνες, 2 εκ των οποίων στο εξωτερικό. Το πρωτάθλημα αυτό λαμβανει όλο και περισσότερο διεθνή χροιά, προσελκύοντας ένα μεγάλο αριθμό οδηγών από το εξωτερικό. Για παράδειγμα, ο νικητής της διοργάνωσης του 2017 ήταν ο Ιταλός οδηγός Cosimo Barberini, μπροστά από τον Juuso Pajuranta από την Φιλανδία, τον Joakim Darbom από την Σουηδία και τον Kuzey Eroldu από την Τουρκία.
Η διοργάνωση του Abarth Selenia Trophy αποτελείται από 7 συναντήσεις με δύο αγώνες η κάθε μία, εκ των οποίων δύο θα γίνουν στο εξωτερικό. Το πρωτάθλημα αυτό έχει λάβει όλο και περισσότερο διεθνή χροιά, προσελκύοντας ένα μεγάλο αριθμό οδηγών από το εξωτερικό. Για παράδειγμα, ο νικητής της διοργάνωσης του 2017 ήταν ο Ιταλός οδηγός Cosimo Barberini, μπροστά από τον Juuso Pajuranta από την Φιλανδία, τον Joakim Darbom από την Σουηδία και τον Kuzey Eroldu από την Τουρκία.

Formula 4 σε Ιταλία, Γερμανία, Βόρεια Ευρώπη και Μέση Ανατολή

Δεδομένης της εξαιρετικής επιτυχίας που σημειώθηκε στην Ιταλία και στην Γερμανία κατά τη διάρκεια των προηγούμενων διοργανώσεων, η Abarth έχει αποφασίσει να υποστηρίξει την τέταρτη έκδοση του Πρωταθλήματος F4 στην Γερμανία και να επιβεβαιώσει εκ νέου τη συμμετοχή της στο Ιταλικό Πρωτάθλημα σαν χορηγός και επίσημος προμηθευτής κινητήρων.
Ο κινητήρας 1.4 Turbo t-Jet με 160 HP, προέρχεται από εκείνον που τοποθετείται στο νόμιμο για κυκλοφορία στο δρόμο 595 και χρησιμοποιείται στα αυτοκίνητα Abarth που συμμετέχουν στα Abarth Trophies, θα εξοπλίζει και πάλι αυτή την χρονιά όλα τα αυτοκίνητα που είναι κατασκευασμένα από τον Ιταλό κατασκευαστή Tatuus. Στην προηγούμενη διοργάνωση, περισσότεροι από 40 μικρής ηλικίας οδηγοί αγωνίστηκαν στο Γερμανικό Πρωτάθλημα και πάνω από 30 στο Ιταλικό.
Θα λάβει χώρα ένα πρωτάθλημα στα κράτη της Βόρειας Ευρώπης και ένα άλλο στην Μέση Ανατολή με το ίδιο μοντέλο του αυτοκινήτου.

Ημερολόγιο

Abarth Selenia Trophy

29 Απριλίου Imola

13 Μαΐου Paul Ricard (Γαλλία)

10 Ιουνίου Red Bull Ring (Αυστρία)

24 Ιουνίου Misano Adriatico

15 Ιουλίου Mugello

16 Σεπτεμβρίου Vallelunga

7 Οκτωβρίου Monza

Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ράλι FIA

22-24 Μαρτίου Rally Acores (Πορτογαλία)

3-5 Μαΐου Rally Islas Canarias (Ισπανία)

1-3 Ιουνίου Acropolis Rally (Ελλάδα)

15-17 Ιουνίου Cyprus Rally (Κύπρος)

20-22 Ιουλίου Rally Roma Capitale (Ιταλία)

24-26 Αυγούστου Barum Rally (Βουλγαρία)

21-23 Σεπτεμβρίου Rally of Poland (Πολωνία)

12-14 Οκτωβρίου Rally Liapaja (Λετονία)


FIA R-GT CUP

22-28 Ιανουαρίου Montecarlo Rallye

6-8 Απριλίου Tour de Corse (Γαλλία)

20-22 Ιουλίου Rally Roma Capitale (Ιταλία)

24-26 Αυγούστου Barum Rally (Τσεχία)

18-20 Οκτωβρίου Rallye du Valais (Ελβετία)


Ιταλικό πρωτάθλημα F4 πριμοδοτούμενο από την Abarth

22 Απριλίου Adria International Raceway

13 Μαΐου Paul Ricard (Γαλλία)

3 Ιουνίου Monza

17 Ιουνίου Misano Adriatico

29 Ιουλίου Imola

16 Σεπτεμβρίου Vallelunga

28 Οκτωβρίου Mugello


Πρωτάθλημα ADAC F4 πριμοδοτούμενο από την Abarth

13 Απριλίου Oschersleben

18 Μαΐου Lausitzring

8 Ιουνίου Red Bull Ring

3 Αυγούστου Nurburgring

7 Σεπτεμβρίου Sachsenring

21 Σεπτεμβρίου Hockenheim
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
2 Ημέρες 14 Ώρες πριν #3654 από nickstath
nickstath απάντησε στο θέμα: Απ:Νέα από την FCA
H Ομάδα της Alfa Romeo Sauber F1 αποκαλύπτει το C37



Το C37 φαίνεται πολύ διαφορετικό από το περσινό C36 - τόσο εξαιτίας των νέων τεχνικών κανονισμών, όσο και λόγω της καινούργιας τεχνικής προσέγγισης που ακολουθεί πλέον η ομάδα.

Στη εκκίνηση της σεζόν του 2018, ο αρχηγός της ομάδας, Frédéric Vasseur, αποκαλύπτει: «Ανυπομονώ να ξεκινήσει η σεζόν του 2018 και να δω τον Marcus (Ericsson) και τον Charles (Leclerc) στην πίστα. Έχουμε δουλέψει πολύ για το C37 τους τελευταίους μήνες και είμαστε ενθουσιασμένοι που σήμερα το παρουσιάζουμε. Είμαι πεπεισμένος ότι ο Marcus και ο Charles συνθέτουν το τέλειο δίδυμο πιλότων, αφού ο πρώτος είναι εξαιρετικά έμπειρος και ο δεύτερος πολλά υποσχόμενος. Ο Marcus διανύει ήδη την τέταρτη σεζόν του μαζί μας. Είναι πολύτιμο μέλος της ομάδας μας, και επωφελούμαστε όλοι από την εμπειρία του και τις καίριες τεχνικές του παρατηρήσεις. Όσο για τον Charles, έχει αποδείξει το ταλέντο του σε μικρότερες κατηγορίες και αξίζει πραγματικά να βρίσκεται φέτος στα grid στη Formula 1».

«Ο στόχος μας για το 2018 είναι ξεκάθαρος: να ενταχθούμε δυναμικά στο χώρο και να συνεχίσουμε να βελτιώνουμε τις επιδόσεις μας όσο προχωρά η σεζόν. Έχουμε συγκεντρώσει όλη μας την ενέργεια και την αφοσίωση στην εξέλιξη του C37.
Θέλω να ευχαριστήσω τους συνεργάτες και τους fans για τη συνεχή τους υποστήριξη. Η επιστροφή της Alfa Romeo στη Formula 1 αποτελεί ακόμη ένα ορόσημο στη μεγάλη ιστορία της ομάδας, και είμαι περήφανος που μία τόσο ιστορική μάρκα επέλεξε εμάς για την επανείσοδό της στο άθλημα. Είμαστε ενθουσιασμένοι που ξεκινάμε τη σεζόν ως η Ομάδα Alfa Romeo Sauber F1», συμπληρώνει ο Vasseur.

Η επιστροφή της Alfa Romeo αποκαθιστά τη φήμη ενός από τα μεγαλύτερα ονόματα στην ιστορία της Formula 1 - του σημαντικότερου πρωταθλήματος αγώνων αυτοκινήτου - και σηματοδοτεί την επιστροφή του "Quadrifoglio" στις πίστες: του θρυλικού σήματος που εμφανιζόταν στα αυτοκίνητα κορυφαίων επιδόσεων της Alfa Romeo από το 1923. Το περίφημο γούρι, έμβλημα καλοτυχίας, που βρίσκεται πάνω στο κάλυμμα του κινητήρα του νέου C37 έχει μια συναρπαστική ιστορία, βαθιά ριζωμένη στον κόσμο των αγώνων. Το πρώτο όχημα της Alfa Romeo που είχε το "Quadrifoglio" ήταν το RL, το οποίο κέρδισε την 15η έκδοση της Targa Florio το 1923 με πιλότο τον Ugo Sivocci. To ίδιο έμβλημα εμφανίστηκε και στην P2 του Brilli Peri, όταν θριάμβευσε στο πρώτο Motor Racing World Championship στη Μόντσα το 1925, κερδίζοντας τον πρώτο από τους πέντε παγκόσμιους τίτλους που απέσπασε η Alfa Romeo. Εμφανίστηκε ξανά το 1950 και 1951, όταν ο Giuseppe "Nino" Farina και ο Juan Manuel Fangio οδήγησαν στην επιτυχία τα Alfa Romeo 158 και 159 -τα περίφημα "Alfetta"- στα δύο πρώτα Παγκόσμια Πρωταθλήματα Formula 1. Σήμερα, το θρυλικό σήμα επιστρέφει στους σημαντικότερους αγώνες αυτοκινήτου για να δείξει σ' όλο τον κόσμο ότι η δύναμη και η επιτυχία της φιλοσοφίας της Alfa Romeo συνεχίζεται αδιάκοπα: μια φιλοσοφία που συνίσταται στο σταθερό κυνήγι των διακρίσεων στους αγώνες, και περνά ολοκληρωτικά και στα χαρακτηριστικά των αυτοκίνητων μαζικής παραγωγής. Ο μύθος, λοιπόν, συνεχίζεται.



O Jörg Zander, Τεχνικός Διευθυντής, εξηγεί: «Είναι σπουδαίο που αποκαλύπτουμε το C37 σήμερα. Ο διεκδικητής τίτλου μας για το 2018 είναι το αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς που ο καθένας από εμάς προσέφερε τους τελευταίους μήνες στο εργοστάσιο. Μιλώντας για το C37, η φιλοσοφία του είναι πολύ διαφορετική απ' αυτήν του C36. Το αεροδυναμικό concept έχει αλλάξει σημαντικά και το C37 έχει πολλά καινούργια χαρακτηριστικά σε σύγκριση με τον προκάτοχό του.

Είμαστε αισιόδοξοι ότι το νέο concept μάς προσφέρει πολλές ακόμα ευκαιρίες και θα μας βοηθήσει να προχωρήσουμε σε βελτιώσεις κατά τη διάρκεια της σεζόν. Ο κινητήρας Ferrari 2018 θα συμβάλλει επίσης σημαντικά και σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις μας. Ελπίζουμε ότι θα σημειώσουμε πρόοδο με το C37, και πως θα είμαστε πολύ πιο ανταγωνιστικοί σε σχέση με το 2017».

Η επίσημη παρουσίαση του C37 θα λάβει χώρα με αφορμή τα πρώτα χειμερινά test στο Circuit της Καταλονίας, κοντά στη Βαρκελώνη, από τις 26 Φεβρουαρίου μέχρι την 1η Μαρτίου του 2018.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.588 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ