Νέα από την FCA

3 Ημέρες 7 Ώρες πριν - 3 Ημέρες 7 Ώρες πριν #5457 από nickstath
Απαντήθηκε από nickstath στο θέμα Νέα από την FCA
FCA e-Mobility: Εγκαίνια για το μεγαλύτερο δίκτυο V2G στον κόσμο



Εγκαινιάσθηκε η λειτουργία του μεγαλύτερου δικτυού φόρτισης V2G (Vehicle-to-Grid) στον κόσμο, το οποίο εγκαταστάθηκε στο βιομηχανικό συγκρότημα Mirafiori του Ομίλου Fiat Chrysler Automobiles.

Παρουσία του Υπουργού Ανάπτυξης της Ιταλικής κυβέρνησης, κ. Stefano Patuanelli, εγκαινιάστηκε η λειτουργία ενός προηγμένου δικτύου φόρτισης V2G (Vehicle-to-Grid) στο συγκρότημα Mirafiori του Ομίλου FCA (Fiat Chrysler Automobiles) στο Τορίνο. Με την ολοκλήρωση του, το συγκεκριμένο δίκτυο θα είναι το μεγαλύτερο του είδους σε όλο τον κόσμο και θα ενισχύσει σημαντικά τις προσπάθειες για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης.

Το δίκτυο V2G στο Mirafiori, αποτελεί αποτέλεσμα της συνεργασίας της FCA με την ENGIE Eps και την Terna και θα αξιοποιηθεί ποικιλότροπος για την εξέλιξη λύσεων που θα οδηγήσουν σε φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις αυτοκίνησης. Οι πρωτοποριακές τεχνολογίες που θα εφαρμοστούν θα οδηγήσουν στην αποδοτική λειτουργία του δικτύου V2G, το οποίο ουσιαστικά επιτρέπει την αμφίδρομη ανταλλαγή ενέργειας μεταξύ των ηλεκτρικών οχημάτων και του δικτύου ηλεκτροδότησης. Με αυτό τον τρόπο επιτυγχάνεται η βέλτιστη διαχείριση της ενέργειας, αλλά και η σταθερότητα του δικτύου παροχής ηλεκτρισμού.

Για να επιτευχθεί αυτή η ισορροπία είναι εξαιρετικά κρίσιμο τα δύο μέρη, τα ηλεκτρικά οχήματα από τη μία και το δίκτυο από την άλλη, να μιλούν μια κοινή γλώσσα που θα επιτρέπει την γρήγορη και αποδοτική διαχείριση της ενέργειας. Τα δίκτυα V2G αποτελούν μια τεράστια ευκαιρία και η FCA εστίασε άμεσα σε αυτή την προοπτική. Η γραμμή παραγωγής του νέου, αμιγώς ηλεκτρικού, Fiat 500 σχεδιάστηκε εκτός των άλλων και με στόχο να αξιοποιήσει στο μέγιστο αυτή τη δυνατότητα. Για παράδειγμα τα αυτοκίνητα που θα αποθηκεύονται μετά την ολοκλήρωση της παραγωγής τους και μέχρι να φορτωθούν για τον τελικό προορισμό τους, θα μπορούν να συμβάλλον στη σταθερότητα του συστήματος.

Η 1η φάση κατασκευής του δικτύου περιλάμβανε την τοποθέτηση 32 σταθμών V2G, οι οποίοι δίνουν τη δυνατότητα σύνδεσης με έως 64 οχήματα και αποτελεί το πρώτο πιλοτικό βήμα για τη δοκιμή των εγκαταστάσεων. Μέχρι το τέλος του 2021, το δίκτυο θα επεκταθεί ώστε να έχει τη δυνατότητα σύνδεσης 700 ηλεκτρικών οχημάτων, ενώ η εστίαση της έρευνας θα είναι στην οικονομική βιωσιμότητα του προγράμματος. Η κάλυψη των θέσεων στάθμευσης του δικτύου θα γίνει με την τοποθέτηση 12.000 ηλιακών πάνελ με δυνατότητα παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας 6.500 MWh ανά έτος, ενώ το όφελος σε περιβαλλοντολογικό επίπεδο θα είναι η μείωση των εκπομπών ρύπων κατά 2.100 τόνους CO2 ανά έτος.



Στο πλαίσιο των εγκαινίων, ο επικεφαλής του Ομίλου FCA για την περιοχή ΕΜΕΑ, κ. Pietro Gorlier, δήλωσε: «Η βιώσιμη αυτοκίνηση αποτελεί βασικό πυλώνα της FCA. Μόνο στην Ιταλία για τις πρωτοβουλίες που αφορούν στον εξηλεκτρισμό η FCA επενδύει 5 δις. ευρώ, εκ των οποίων τα 2 στο συγκρότημα του Mirafiori. Παράλληλα με το πρόγραμμα V2G, αναπτύσσουμε και μια σειρά άλλων ενεργειών, όπως η τοποθέτηση ηλιακών πάνελ έκτασης 150.000τ.μ., τα οποία έχουν τη δυνατότητα παραγωγής 15 MW ενέργειας, συμβάλλοντας στη μείωση των ρύπων κατά 5.000 τόνους CO2. Ακόμα μια σημαντική πρωτοβουλία που έχουμε λάβει είναι η κατασκευή του Battery Hub, στο οποίο θα συναρμολογούμε εφαρμόζοντας τεχνολογία αιχμής τις μπαταρίες για τα ηλεκτρικά μας οχήματα. Τώρα ήρθε η στιγμή και για ένα εθνικό πλάνο για το ιδιωτικό και δημόσιο δίκτυο φόρτισης που θα υποστηρίζει τον αυξανόμενο αριθμό ηλεκτρικών και εξηλεκτρισμένων οχημάτων

Από την πλευρά του ο Ιταλός Υπουργός Ανάπτυξης, κ. Stefano Patuanelli δήλωσε: «Το υπουργείο βρίσκεται σε συνεχή επαφή και διάλογο με όλους τους φορείς που συμβάλλουν στην οικοδόμηση του μέλλοντος της χώρας μας και εγγυούμαστε την εστίαση μας στη δημιουργία των υποδομών και του νομοθετικού πλαισίου που θα υποστηρίξουν την ηλεκτροκίνηση. Τα δίκτυα V2G αποτελούν σημαντική λύση για να αυξήσουμε την πρόσβαση σε αυτό τον τύπο αυτοκίνησης και η εφαρμογή αυτού του προγράμματος που εγκαινιάζουμε σήμερα τοποθετεί την Ιταλία σε ηγετική θέση στην Ευρώπη.»

Η τελετή των εγκαινίων ολοκληρώθηκε με τον Υπουργό κ. Patuanelli και τον Πρόεδρο της FCA, κ. John Elkann να συνδέουν ένα νέο ηλεκτρικό Fiat 500 σε έναν από τους πυλώνες του δικτύου V2G του Mirafiori.

  • Administrator
  • Administrator

  • Δημοσιεύσεις: 2558
  • Κάρμα: 23
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες: 76

  • Φύλο: Άρρεν
  • Γενέθλια: Άγνωστο
  • Last edit: 3 Ημέρες 7 Ώρες πριν by nickstath.

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    2 Ημέρες 1 Ώρα πριν #5459 από nickstath
    Απαντήθηκε από nickstath στο θέμα Νέα από την FCA
    Ανακαλύπτοντας, βήμα-βήμα, τον κρυμμένο θησαυρό της Alfa Romeo



  • Για δεκαετίες η Alfa Romeo σε ένα απρόσιτο για το ευρύ κοινό κομμάτι του μουσείου της μάρκας στο Arese διατηρούσε μερικά από τα πιο ιδιαίτερα και σπάνια αυτοκίνητα της ιστορίας της. Με αφορμή την επέτειο από το 110 χρόνια από την ίδρυση της, η Alfa Romeo, άνοιξε αυτό το πολύτιμο «κελάρι» και μας αποκαλύπτει αυτό τον καλά κρυμμένο θησαυρό.

  • Alfa Romeo 6C, 33 Stradale, Montreal, Carabo και αναρίθμητα ακόμα αγωνιστικά, πρωτότυπα και μοντέλα παραγωγής. Αναμφίβολα ο επισκέπτης του μουσείου της Ιταλικής μάρκας στο Arese δεν θα πλήξει, έχοντας μπροστά του εκατοντάδες εκθέματα που ξεδιπλώνουν την ιστορία της Alfa Romeo. Με αφορμή όμως τα 110α γενέθλια της μάρκας, οι υπεύθυνοι της εγκατάστασης σκέφτηκαν να χαρίσουν κάτι πραγματικά μοναδικό στο κοινό.



    Επί σειρά ετών, σε ένα τμήμα των εγκαταστάσεων, μακριά από τα μάτια του κόσμου, οι άνθρωποι του μουσείου φύλαγαν έναν κρυμμένο θησαυρό. Οι τεράστιες εγκαταστάσεις του Arese που αποτελούσε στο παρελθόν μονάδα παραγωγής, αλλά και ουσιαστικά το κέντρο της Μιλανέζικης φίρμας, παρείχαν άπλετο χώρο για αυτή την ιδιαίτερη κρύπτη. Η έτσι και αλλιώς εντυπωσιακά πλούσια συλλογή εκθεμάτων του μουσείου δεν άφηνε καμία υποψία στους επισκέπτες ότι λίγα μέτρα μακριά τους κρύβονταν ακόμα περισσότεροι θησαυροί.



    Μια μικρή ομάδα, με αρχηγό τον έφορο του μουσείου κ. Lorenzo Ardizio, χωρίς να το γνωρίζει κανείς διατηρούσε μια ξεχωριστή συλλογή που περιλάμβανε γνωστές, αλλά και σχεδόν άγνωστες δημιουργίες της μάρκας. Επιπλέον η λίστα των εκθεμάτων περιλάμβανε, σχέδια, κινητήρες, βραβεία, μοντέλα υπό κλίμακα, ακόμα και εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν από τους μηχανικούς της μάρκας. Κάτω από τα κόκκινα βαριά καλύμματα και τα σβηστά φώτα όλα τα παραπάνω περίμεναν για δεκαετίες να έρθουν και πάλι στο φως. Τα 110α γενέθλια που γιόρτασε η μάρκα τον περασμένο Ιούνιο ήταν η ιδανική στιγμή και παρά τα προβλήματα που δημιούργησε η πανδημία του COVID-19, ο Ardizio και η ομάδα του ήταν αποφασισμένοι να χαρίσουν αυτή τη μοναδική στιγμή στους εκατομμύρια φίλους της Alfa Romeo. Εκτός του ότι το κοινό πλέον θα είχε πρόσβαση σε αυτό το «μυστικό» κόσμο, δημιουργήθηκε και ένα video που μέσα σε περίπου 4 λεπτά ο θεατής ανακαλύπτει βήμα-βήμα τον μέχρι πρότινος καλά φυλαγμένο θησαυρό. Ο θεατής μπορεί να δει αυτοκίνητα όπως η Alfa Romeo Tipo 177 με την οποία η μάρκα συμμετείχε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1 το 1979, το εκτός δρόμου 1900 Μ που έμεινε στην ιστορία ως “Matta”, δηλαδή «τρελό», καθώς βέβαια και μοντέλα που καθόρισαν τη σχεδιαστική εξέλιξη της μάρκας, όπως το εντυπωσιακό Proteo του 1991, και η Cuneo 33 του 1971. Στο χώρο κρύβονται και λιγότερο εντυπωσιακές στην όψη, αλλά εξίσου σημαντικές για την ιστορία της μάρκας κατασκευές, όπως το τρακτέρ της Alfa Romeo, σκάφη θαλάσσης, αλλά και μια πρωτοποριακή γεννήτρια-αντλία που είχε κατασκευάσει η μάρκα κατά τη διάρκεια του 1ου Π.Π. Εντυπωσιακές είναι επίσης οι τομές αυτοκινήτων που δημιουργήθηκαν για την παρουσίαση νέων μοντέλων, αλλά και τα πλαίσια αγωνιστικών μοντέλων όπως της 155 DTM που θριάμβευσε στο Γερμανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού. Ακόμα και αυτοκίνητα εξέλιξης που μέχρι σήμερα είχαν μείνει στην απόλυτη αφάνεια, είναι πλέον προσβάσιμα σκιαγραφώντας την πορεία της μάρκας, αλλά και ορισμένα από αυτά τους δρόμους που τελικά δεν ακολούθησε η Alfa Romeo. Από την Giulia GTA με τον αριθμό πλαισίου 00001, μέχρι τις συλλεκτικές SZ και RZ, και από την ανοικτή Giulia Super που κατασκευάστηκε ειδικά για τον Πρόεδρο της Ιταλικής Δημοκρατίας μέχρι την Alfetta που το 1973 ταξίδεψε από το Βόρειο Ακρωτήριο της Νορβηγίας στο Νότιο Ακρωτήριο της Ν. Αφρικής, όλες αυτές οι ξεχωριστές κατασκευές συνετέλεσαν στη δημιουργία του μύθου της Alfa Romeo. Η αποκάλυψη αυτού του κρυμμένου θησαυρού αποτελεί τη μεγαλύτερη εξέλιξη στην πορεία του μουσείου της μάρκας, εκτός βέβαια αν ο Lorenzo Ardizio και η ομάδα του κρατούν και άλλους κρυμμένους άσους στο μανίκι τους…


  • Administrator
  • Administrator

  • Δημοσιεύσεις: 2558
  • Κάρμα: 23
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες: 76

  • Φύλο: Άρρεν
  • Γενέθλια: Άγνωστο
  • Συνημμένα:

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    22 Ώρες 57 Λεπτά πριν #5462 από nickstath
    Απαντήθηκε από nickstath στο θέμα Νέα από την FCA
    H Abarth μπαίνει στην πίστα με τις Yamaha YZR-M1 των Maverick Viñales και Valentino Rossi, οι οποίοι θα αγωνιστούν το προσεχές Σαββατοκύριακο στον αγώνα του MotoGP στην πίστα Misano Adriatico


    Με αφορμή την αποκάλυψη του νέου 595 Monster Energy Yamaha – που θα παρουσιαστεί μαζί με το 595 Scorpioneoro μέσω του διαδικτύου την Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου- η Abarth επιστρέφει στη ζελατίνα των YZR-M1 που θα οδηγήσουν οι Maverick Viñales και Valentino Rossi της Monster Energy Yamaha MotoGP Team στον αγώνα “TISSOT Emilia-Romagna and Riviera di Rimini Grand Prix”. Ο αγώνας θα διεξαχθεί στην πίστα του Misano, η οποία έχει πάρει το όνομα του αδικοχαμένου αναβάτη Marco Simoncelli, το προσεχές Σαββατοκύριακο 18 – 20 Σεπτεμβρίου.

    Ο κ. Luca Napolitano, Επικεφαλής για την περιοχή ΕΜΕΑ των Fiat, Lancia και Abarth, εξέφρασε την υπερηφάνεια του για τη συνεργασία μεταξύ των Abarth και Monster Energy Yamaha MotoGP Team: «Η σχέση μας με την Yamaha ξεκινά το 2015 και με την παρουσίαση της νέας ειδικής έκδοσης –που εξελίξαμε μαζί- θέλουμε να ενδυναμώσουμε περαιτέρω αυτή τη φιλιά. Το να έχουμε το λογότυπο μας στις μηχανές των Valentino και Maverick -σε αυτό τον αγώνα που συμπίπτει χρονικά με την παρουσίαση του 595 Monster Energy Yamaha- αποτελεί έναν τρόπο να γιορτάσουμε αυτή τη φιλία που βασίζεται στις κοινές μας αξίες, αυτές των επιδόσεων, των αγώνων, της τεχνολογίας, αλλά και της οδηγικής απόλαυσης

    Οι φίλοι των αγώνων μοτοσυκλέτας θα έχουν την ευκαιρία να δουν το λογότυπο της Abarth στη ζελατίνα των μηχανών της Monster Energy Yamaha MotoGP προς τιμή του νέου Abarth 595 Monster Energy Yamaha, ενός δυναμικού μοντέλου περιορισμένης παραγωγής το οποίο τιμά τη συνεργασία μεταξύ των δύο εταιρειών. Τα χρώματα του μοντέλου στο αμάξωμα και στο εσωτερικό είναι εμπνευσμένα από τα γραφικά που φέρει η YZR-M1 Monster Energy Yamaha MotoGP 2020, με τη προσθήκη της «νυχιάς» της Monster στο καπό να τονίζει τη νέα συνεργασία με το γνωστό ενεργειακό ποτό.



    Αυτό το Σαββατοκύριακο θα τιμήσει το νέο μοντέλο και ο αναβάτης της νέας χιλιετίας, ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του “eSport MotoGP”, Trastevere73, ο οποίος θα οδηγήσει τη νέα συλλεκτική έκδοση της Abarth. Με αφετηρία το Misano, ο Lorenzo Daretti (“Trastevere73”) θα ξεκινήσει το Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου με το 595 Monster Energy Yamaha, με τελικό προορισμό την ιστορική βάση της Abarth, την πόλη του Τορίνο. Στη διαδρομή ο Lorenzo θα συνοδεύεται από τη διαδικτυακή κοινότητα της Abarth που θα μπορεί να ακολουθεί ηλεκτρονικά το ταξίδι, αλλά και να θέτει ερωτήσεις στον οδηγό οι οποίες θα απαντηθούν από τον Πρωταθλητή και τον κ. Napolitano με την άφιξη του αυτοκινήτου στο κέντρο της Abarth.

    Η συνεργασία της Abarth και της Yamaha συνεχίζει να είναι το ίδιο ισχυρή, βασισμένη στην κοινή αγάπη για κάθε μορφής αγώνες και την υποστήριξη αρκετών δυναμικών ειδικών εκδόσεων όπως: το Abarth 595 Yamaha Factory Racing Edition (2015), το διθέσιο Abarth 695 biposto Yamaha Factory Racing Edition (2015) και το Abarth 695 XSR Yamaha (2017). Σήμερα η σκυτάλη περνάει στο νέο Abarth 595 Monster Energy Yamaha -το οποίο θα κατασκευαστεί σε 2.000 μονάδες- και θα συνεχίσει το ταξίδι με επιπλέον δύναμη από τη νέα συνεργασία με το ενεργειακό ποτό Monster, το οποίο επίσης μοιράζεται το πάθος για τις προκλήσεις και τους αγώνες με την Abarth και τη Yamaha.

  • Administrator
  • Administrator

  • Δημοσιεύσεις: 2558
  • Κάρμα: 23
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες: 76

  • Φύλο: Άρρεν
  • Γενέθλια: Άγνωστο
  • Συνημμένα:

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    • Δεν Επιτρέπεται: για δημιουργία νέου θέματος.
    • Δεν Επιτρέπεται: για απάντηση.
    • Δεν Επιτρέπεται: να επεξεργαστείτε το μήνυμά σας.
    Συντονιστές: foxfire
    Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 1.509 δευτερόλεπτα
    Powered by Kunena Φόρουμ