Νέα από την FCA

4 Μήνες 1 Ημέρα πριν #5060 από nickstath
Απαντήθηκε από nickstath στο θέμα Νέα από την FCA
O γύρος του κόσμου με ένα Jeep® Wrangler


To θρυλικό μοντέλο της Jeep αναλαμβάνει μία αποστολή κομμένη και ραμμένη στα μέτρα του. Το γύρο του κόσμου!

Ο θρύλος του Jeep® Wrangler αποτελεί μία από τις πιο ξεχωριστές ιστορίες στο χώρο του αυτοκινήτου. Γεννημένο μέσα στη θύελλα του 2ου Παγκοσμίου Πολέμου, το Jeep Wrangler, εξελίχθηκε σε ένα πραγματικό ορόσημο χάρη στο μοναδικό του στιλ και βέβαια τη δυνατότητα του να ξεπερνά ακόμα και τις πιο δύσκολες εκτός δρόμου διαδρομές.



Με βάση τις δυνατότητες του μοντέλου, δεν αποτελεί έκπληξη η επιλογή του Jeep Wrangler από την ομάδα Expedition Earth ως το όχημα με το οποίο θα πραγματοποιήσει μέσα σε περίοδο τριών ετών το γύρο του κόσμου, περνώντας από 7 ηπείρους και καλύπτοντας συνολικά 350.000χλμ. Το Jeep Wrangler, με το χαϊδευτικό όνομα Gunther, παρέα με τους Νεοζηλανδούς Topher Richwhite και Bridget Thackwray, είναι το τρίτο μέλος της ομάδας που βρίσκεται ήδη στο δρόμο εδώ και 526 ημέρες.



Το Gunther είναι ένα λευκό Jeep Wrangler Rubicon με τον κινητήρα βενζίνης των 3,6 λίτρων. Εφοδιασμένο με μία σειρά αξεσουάρ της Mopar, επίσημη μάρκα υπηρεσιών After Sales της FCA, έχει ήδη καταφέρει να περάσει από εξαιρετικά δύσκολες διαδρομές από την Αλάσκα και τη Γη του Πυρός, έως τις ερήμους της Αφρικανικής Ηπείρου.



Στόχος της ομάδας Expedition Earth είναι, εκτός των άλλων, να ευαισθητοποιήσει το κοινό για την προστασία του πλανήτη. Όπως δήλωσε η Bridget Thackwray: «Το Expediation Earth εστιάζει στο να προβάλει τη φυσική ομορφιά αυτού του πλανήτη. Παρουσιάζοντας τις απειλές που αντιμετωπίζει η Γη, αλλά και το πόσο εύθραυστο είναι το φυσικό μας περιβάλλον, θέλουμε να εμπνεύσουμε το κοινό να προστατεύσει τον πλανήτη μας».

  • Administrator
  • Administrator

  • Δημοσιεύσεις: 2441
  • Κάρμα: 22
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες: 74

  • Φύλο: Άρρεν
  • Γενέθλια: Άγνωστο
  • Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    3 Μήνες 4 Εβδομάδες πριν #5064 από nickstath
    Απαντήθηκε από nickstath στο θέμα Νέα από την FCA
    Panda Trussardi, μια νέα άποψη για την πολυτέλεια



    • Το Panda Trussardi είναι η πρώτη έκδοση του μοντέλου που εξερευνά το χώρο της πολυτέλειας.
    • Βασισμένο στην έκδοση Cross, το μοντέλο ξεχωρίζει χάρη στο ειδικό ματ χρώμα Caffe Italiano Brown.
    • Στο εσωτερικό ο πολυτελής χαρακτήρας τονίζεται από την επιλογή των υλικών και τις εμπνευσμένες από την Trussardi λεπτομέρειες.
    • Το μοντέλο είναι διαθέσιμο και σε έκδοση 4x4 για όσους αναζητούν την περιπέτεια με ξεχωριστό στιλ.
    • Η Αμερικανίδα τραγουδίστρια Ava Max συνοδεύει το λανσάρισμα αυτού του ξεχωριστού μοντέλου που συνδέει το αυτοκίνητο με τη μόδα.
    • Με περισσότερες από 7.5 εκ. πωλήσεις το Fiat Panda παραμένει από το 2003 το δημοφιλέστερο μοντέλο στην κατηγορία του. Η ειδική έκδοση Trussardi αποκαλύπτει ακόμα μια πτυχή στο χαρακτήρα του best seller.
    Η ειδική έκδοση του δημοφιλούς μοντέλου αποτελεί το αποτέλεσμα της συνεργασίας της Fiat με την Trussardi και είναι η πρώτη φορά που το Panda εξερευνά το χώρο της πολυτέλειας και της μόδας.



    «Το όνομα Panda, με 39 χρόνια επιτυχημένης πορείας αποτελεί το δημοφιλέστερο μοντέλο της Ευρώπης στην κατηγορία του από το 2003. Περισσότερες από 7.5εκ. μονάδες κατασκευάστηκαν, ενώ περίπου 5εκ. οχήματα βρίσκονται ακόμα σε κυκλοφορία», δήλωσε ο κ. Olivier François, Πρόεδρος της Fiat σε παγκόσμιο επίπεδο. «Παράλληλα είναι ένα μοντέλο που ξέρει να σπάει τα ρεκόρ. Ήταν το πρώτο 4x4 αυτοκίνητο πόλης, το πρώτο μικρό αυτοκίνητο με αυτόματο κιβώτιο, το πρώτο αστικό SUV και το πρώτο μικρό αυτοκίνητο που ανέβηκε στο Έβερεστ. Σήμερα παρουσιάζουμε το πρώτο Panda πολυτελείας, το Panda Trussardi».

    «Η Trussardi ήταν η πρώτη Ιταλική μάρκα που έφερε τη μόδα στο ευρύ κοινό διοργανώνοντας επιδείξεις μόδας σε ανοικτούς χώρους», σχολίασε ο Tomaso Trussardi, CEO της Trussardi. «Πάντα δημιουργούσαμε προϊόντα με μοναδικό σχεδιασμό και ξεχωριστό χαρακτήρα. Σήμερα το Fiat Panda φοράει το στιλ της Trussardi και μετατρέπεται σε ένα σύγχρονο και πρακτικό αυτοκίνητο με εξαιρετική προσοχή στη λεπτομέρεια. Είμαι πολύ χαρούμενος για αυτή την ενέργεια και ευχαριστώ πολύ την ομάδα της Fiat για τη συνεργασία.»

    Η Trussardi ξεκίνησε με την παραγωγή δερμάτινων προϊόντων και εξελίχθηκε σε μία εταιρεία που ορίζει το lifestyle. Ήταν η πρώτη εταιρεία που έφερε τις επιδείξεις μόδας στο ευρύ κοινό, μεγάλο μέρος του οποίου επιλέγει μοντέλα της Fiat για τις μετακινήσεις του. Το Panda Trussardi είναι ιδανικό για κάθε περίσταση. Είναι για εκείνους που αναζητούν ένα στιλάτο αυτοκίνητο πόλης, ή για εκείνους που θέλουν να καλύψουν τις μεταφορικές ανάγκες μιας μικρής οικογένειας. Εφοδιάζεται με τον αποδοτικό κινητήρα Turbo TwinAir με τους 85 ίππους με κίνηση στους δύο ή και στους τέσσερις τροχούς και τον ατμοσφαιρικό κινητήρα 1.2 με τους 69 ίππους.




    Το Panda εξερευνά νέους δρόμους στο στιλ

    Το Panda επιλέχθηκε για να φορέσει το «κουστούμι» της Trussardi. Σαν βάση χρησιμοποιήθηκε η έκδοση Cross με τον περιπετειώδη χαρακτήρα.

    Το Panda αποτελεί το πιο δημοφιλές μοντέλο της Fiat με ιστορία που αγγίζει τα 40 έτη. Το πρώτο Panda 4x4 παρουσιάστηκε πριν 35 χρόνια και είναι το πρώτο τετρακίνητο αυτοκίνητο πόλης το οποίο οδήγησε τη Fiat σε σειρά ρεκόρ και τους κατόχους του σε κάθε γωνιά του πλανήτη. Αυτό το μοντέλο έκανε την τετρακίνηση προσιτή για όλους και τώρα το Panda Trussardi με τη σειρά του κάνει προσιτό το ξεχωριστό στιλ. Το πλαίσιο της έκδοσης Cross δεν προσφέρει απλά μεγαλύτερες δυνατότητες εκτός δρόμου στις εκδόσεις 4x2 και 4x4, αλλά και μοναδική προσωπικότητα.

    Από το λανσάρισμα της, η έκδοση Cross, κερδίζει συνεχώς δημοτικότητα και πλέον 40% των Panda που πωλούνται ανήκουν σε αυτή την έκδοση. Το 2019 το Panda μαζί με το 500 επιβεβαίωσαν την απόλυτη κυριαρχία τους στην κατηγορία κατακτώντας το 14,8% της αγοράς με αύξηση μεριδίου κατά 1,8% σε σχέση με το 2018. Ήδη περισσότερα από 7,5εκ. Panda έχουν περάσει τη γραμμή παραγωγής, ενώ η έκδοση Trussardi έρχεται να ενισχύσει περαιτέρω την παρουσία του μοντέλου.



    Για πρώτη φορά στην ιστορία του το Panda διαθέσιμο με ματ χρώμα και το έμβλημα της Trussardi

    Σε συνεργασία με το Fiat Style Centre, οι σχεδιαστές της Trussardi δημιούργησαν ένα ξεχωριστό «κουστούμι» που αντανακλά το ιταλικό στιλ και την προσωπικότητα του Panda. Για πρώτη φορά στην ιστορία του, το μοντέλο είναι διαθέσιμο σε ματ χρώμα, το Caffè Italiano Brown. Το λογότυπο του διάσημου Ιταλικού οίκου έρχεται να συμπληρώσει τη ξεχωριστή εικόνα σε σημεία όπως τα πλαϊνά πίσω παράθυρα, τα κέντρα των τροχών αλουμινίου και τα μαρσπιέ. Παράλληλα οι μαύρες ράγες οροφής και τα προστατευτικά του αμαξώματος ενισχύουν την οπτική αντίθεση με το αμάξωμα.

    Στο εσωτερικό η επιλογή των υφασμάτων και των υπόλοιπων υλικών συνδυάζονται με μοναδικές στιλιστικές λεπτομέρειες με την υπογραφή της Trussardi. Οι καφέ ραφές στα μαύρα δερμάτινα σημεία των καθισμάτων και το λογότυπο της Trussardi στο κέντρο του τιμονιού δίνουν το στίγμα της ειδικής έκδοσης.

    Παράλληλα με το ξεχωριστό στιλ το Panda Trussardi ξεχωρίζει και για τον τεχνολογικό εξοπλισμό, με το σύστημα πολυμέσων Uconnect να προσφέρει κορυφαίες λύσεις συνδεσιμότητας μέσω της δωρεάν εφαρμογής Uconnect app, ενώ το σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος που επενεργεί σε ταχύτητες έως 30χλμ./ώρα κάνει ακόμα πιο ασφαλείς τις αστικές μετακινήσεις.



    Ξεχωριστή καμπάνια επικοινωνίας για ένα ξεχωριστό αυτοκίνητο


    Το λανσάρισμα του Panda Trussardi συνοδεύεται από μία ξεχωριστή καμπάνια επικοινωνίας στο επίκεντρο της οποίας βρίσκεται η δημοφιλής Αμερικανίδα τραγουδίστρια Ava Max με το νέο της single "Torn", το οποίο παρουσιάστηκε στις 27 Αυγούστου στο YouTube και στοχεύει να ξεπεράσει την επιτυχία του "Sweet but psycho" που έχει 417εκ. προβολές. Η νέα καμπάνια έχει σαν στόχο να παρουσιάσει τα πρακτικά πλεονεκτήματα του Panda και παράλληλα να το προβάλει σαν ένα πραγματικά ξεχωριστό προϊόν.


  • Administrator
  • Administrator

  • Δημοσιεύσεις: 2441
  • Κάρμα: 22
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες: 74

  • Φύλο: Άρρεν
  • Γενέθλια: Άγνωστο
  • Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    3 Μήνες 4 Εβδομάδες πριν #5067 από nickstath
    Απαντήθηκε από nickstath στο θέμα Νέα από την FCA
    O μύθος της Alfa Romeo ταξιδεύει στο Technik Museum Sinsheim



    • To Technik Museum Sunsheim στη Γερμανία, το οποίο προσελκύει περισσότερους από ένα εκατομμύριο επισκέπτες κάθε χρόνο, φιλοξενεί μία ξεχωριστή έκθεση με 40 εκθέματα από την ιστορία της Alfa Romeo.
    • Η έκθεση περιλαμβάνει θρυλικά αγωνιστικά μοντέλα, αυτοκίνητα παραγωγής, μοναδικά πρωτότυπα, αλλά και μηχανικά μέρη με την υπογραφή της μάρκας που διατηρούνται στο Museo Storico Alfa Romeo - La Macchina del Tempo στο Arese.
    Μια ξεχωριστή έκθεση με την ονομασία "Mito Alfa Romeo" θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν οι επισκέπτες του Technik Museum στο Sinsheim της Γερμανίας. Αφιερωμένη στην ιστορία της μάρκας, η έκθεση καταλαμβάνει 3.000τ.μ. και περιλαμβάνει 40 εκθέματα που εκφράζουν την ιστορία, την τεχνολογία και την αγωνιστική κληρονομιά της Ιταλικής εταιρείας.

    Τα εκθέματα αποτελούν πολύτιμα κομμάτια της συλλογής της FCA Heritage, του οργανισμού που σαν στόχο έχει τη διατήρηση της κληρονομιάς των Ιταλικών μαρκών του ομίλου FCA. Η λίστα δεν περιλαμβάνει μόνο αγωνιστικές κατασκευές όπως η Alfa Romeo SE048SP ή η Alfa Romeo 1900 C2, που έμεινε γνωστή στην ιστορία ως "Disco Volante", αλλά και εξαιρετικά δείγματα του Ιταλικού σχεδιασμού, όπως η Alfa Romeo 6C 2500 Super Sport. Τα αυτοκίνητα πλαισιώνονται από μηχανικά μέρη όπως ένας κινητήρας της Formula 1 ή το πρωτοποριακό σύστημα τετρακίνησης Q4 που χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στην Alfa Romeo 156. Η έκθεση παρουσιάζει την ιστορία της Alfa Romeo και εστιάζει στην εξέλιξη της, από το λογότυπο της, έως τις τεχνολογικές καινοτομίες που έχει πετύχει στα 109 χρόνια ζωής της.

    Το Technik Musuem στο Sinsheim ξεκίνησε τη λειτουργία του το 1981 και σήμερα διατηρεί μία από τις μεγαλύτερες συλλογές μέσων μεταφοράς στην Ευρώπη προσελκύοντας περισσότερους από ένα εκατομμύριο επισκέπτες κάθε χρόνο.

    Μερικά από τα πιο ξεχωριστά εκθέματα που θα φιλοξενήσει η έκθεση είναι:

    Alfa Romeo 6C 2500 Super Sport (1947)



    Γεννημένη το 1939, όπως και οι υπόλοιπες εκδόσεις της 6C 2500, η πορεία της Super Sport διεκόπη από το ξέσπασμα του 2ου Π.Π., με το μοντέλο να γνωρίζει μία δεύτερη νεότητα τα μεταπολεμικά χρόνια. Μέχρι το 1946 η Super Sport ήταν διαθέσιμη μόνο σε σασί, αφήνοντας τους πελάτες να επιλέξουν το αμάξωμα που επιθυμούσαν. Μετά την επανέναρξη των εργασιών κατασκευής στον τιμοκατάλογο προστέθηκε και η επιλογή ενός «πλήρους» αυτοκινήτου, με αμάξωμα σχεδιασμένο από την Touring. Εκτός από τον εντυπωσιακό σχεδιασμό το αυτοκίνητο ξεχώριζε για την υψηλή ποιότητα κατασκευής και τα κορυφαία για την εποχή υλικά. Κίνηση έδινε ένας εξακύλινδρος κινητήρας 2.500 κ.εκ. με 3 καρμπυρατέρ και απόδοση 105 ίππους.

    Alfa Romeo 1900 C2 "Disco Volante" (1952)



    Το 1952 μετά την αποχώρηση της από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1, o επικεφαλής ανάπτυξης της Alfa Romeo Orazio Satta Puliga και οι τεχνικοί, σκέφτηκαν να χρησιμοποιήσουν την 1900 σαν βάση ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου για την κατηγορία Sport. Παράλληλα αυτή η επιλογή θα ικανοποιούσε και τον εισαγωγέα της μάρκας στην Καλιφόρνια, Max Hoffman, που ζητούσε μία barchetta ικανή να αγωνιστεί στις ΗΠΑ. Η ομάδα της εταιρείας τροποποίησε τον κινητήρα τοποθετώντας αλουμινένιο μπλοκ αυξάνοντας παράλληλα τη χωρητικότητα στα 2 λίτρα. Η ισχύς αυξήθηκε στους 158 ίππους, ενώ η τελική ξεπέρασε τα 220χλμ./ώρα. Το χαλύβδινο σωληνωτό πλαίσιο έντυνε το ελαφρύ αλουμινένιο «φόρεμα» της Carrozzeria Touring. Αρχικά κατασκευάστηκαν δύο διθέσια spider με βάρος μόλις 824 κιλά. Ο φουτουριστικός σχεδιασμός χάρισε στο μοντέλο το προσωνύμιο "Disco Volante" (Ιπτάμενος Δίσκος).

    Alfa Romeo SE048 SP (1989) and V1035 engine (1990)



    Το 1989 η Alfa Romeo με τη βοήθεια της Abarth προετοιμαζόταν κάτω από άκρα μυστικότητα για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Πρωτοτύπων (Group C). Κατασκευάστηκε ένα πλαίσιο από ανθρακονήματα, ενώ το αμάξωμα ήταν κατασκευασμένο από ανθρακονήματα και Kevlar. Πραγματοποιήθηκαν δοκιμές με διάφορους κινητήρες, συμπεριλαμβανομένου και ενός ατμοσφαιρικού V10, χωρητικότητας 3,5λίτρων (κωδικός V1035) που η Alfa Romeo αρχικά είχε εξελίξει το 1986 για την ομάδα της Ligier στη Formula 1. Το νέο αγωνιστικό αυτοκίνητο πήρε το όνομα SE048 SP -χρησιμοποιώντας τον ονοματολογικό κώδικα της Abarth-, αλλά τελικά δεν αγωνίστηκε ποτέ αφού η εταιρεία ακύρωσε τη συμμετοχή της λόγω και της έλλειψης ενδιαφέροντος από την FIA.

    Σύστημα τετρακίνησης Q4 (Alfa Romeo 156 Crosswagon 2004)



    To 2004 η Alfa Romeo ονόμασε Q4 το νέο σύστημα μόνιμης τετρακίνησης, το οποίο χρησιμοποιούσε ένα κεντρικό διαφορικό Torsen για τη διανομή της ροπής στους δύο άξονες. Το σύστημα χρησιμοποιήθηκε στην Alfa Romeo 156 Crosswagon, μια ειδική έκδοση της station έκδοσης του μοντέλου με επιπλέον απόσταση από το έδαφος κατά 6,5εκ. Υπό κανονικές συνθήκες το σύστημα μετέφερε περισσότερη ροπή στον πίσω άξονα. Κατά την επιτάχυνση αυτό το ποσοστό έφτανε το 80%.

    Ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα του Q4 ήταν ότι μπορούσε να συνεργαστεί εξαιρετικά με τα ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης, όπως τα συστήματα ελέγχου πρόσφυσης (ASR) και ελέγχου ευστάθειας (ESP).

    Μοντέλο αεροδυναμικής σήραγγας της Alfa Romeo 155 V6 TI (1992)(1992)



    Με την Alfa Romeo 155 V6 TI, η ιταλική μάρκα κυριάρχησε στο Γερμανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού (DTM). Το αγωνιστικό έκανε το ντεμπούτο του το 1993, με την Alfa Romeo και τον Nicola Larini να επικρατούν του δυνατού γερμανικού ανταγωνισμού. Κίνηση στην Alfa Romeo 155 V6 TI έδινε ένας ατμοσφαιρικός V6 βενζινοκινητήρας 2.5 λίτρων που απέδιδε περίπου 420 ίππους. Στην έκθεση το κοινό μπορεί να ανακαλύψει το μοντέλο (κλίμακα 1:4) που χρησιμοποιήθηκε για την αεροδυναμική εξέλιξη του αυτοκινήτου.

  • Administrator
  • Administrator

  • Δημοσιεύσεις: 2441
  • Κάρμα: 22
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες: 74

  • Φύλο: Άρρεν
  • Γενέθλια: Άγνωστο
  • Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    3 Μήνες 4 Εβδομάδες πριν #5069 από nickstath
    Απαντήθηκε από nickstath στο θέμα Νέα από την FCA
    Η Fiat Chrysler Automobiles επενδύει σε νέες υπηρεσίες για τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα



    • Η FCA σε συνεργασία με την Terna εγκαινιάζουν ένα νέο ερευνητικό κέντρο στο Τορίνο για την εξέλιξη των υπηρεσιών V2G (Vehicle-to-Grid).
    • Οι δοκιμές των νέων υπηρεσιών θα ξεκινήσουν άμεσα.
    Ο Luigi Ferraris, CEO της Terna, εταιρείας που διαχειρίζεται το δίκτυο διανομής ηλεκτρικής ενέργειας στην Ιταλία και ο CEO της FCA για την περιοχή ΕΜΕΑ, Pietro Gorlier, υπέγραψαν ένα Μνημόνιο Κατανόησης για τη συνεργασία των δύο ομίλων στην έρευνα των υπηρεσιών που αφορούν στα δίκτυα V2G, τα οποία επιτρέπουν τη σύνδεση των ηλεκτρικών και υβριδικών οχημάτων στο κεντρικό δίκτυο διανομής ηλεκτρικής ενέργειας.

    Η συνεργασία περιλαμβάνει τη κατασκευή ενός πρωτοποριακού εργαστηρίου στο Τορίνο με την ονομασία E-mobilityLab, το οποίο θα επιτρέψει την πραγματοποίηση δοκιμών σχετικών με τις δυνατότητες των ηλεκτρικών οχημάτων να ενταχθούν στα συστήματα V2G και τις σχετικές υπηρεσίες που θα πρέπει να αναπτυχθούν ώστε να γίνει δυνατή η αποδοτική ανταλλαγή ενέργειας ανάμεσα στα οχήματα και το κεντρικό δίκτυο διανομής. Στην έρευνα θα συμμετέχει ένας στόλος ηλεκτρικών οχημάτων, ενώ θα δημιουργηθεί μία περιοχή V2G και μέσα στο βιομηχανικό συγκρότημα Mirafiori της FCA.

    Όταν τα οχήματα είναι συνδεδεμένα στο σύστημα θα ανταλλάσουν ενέργεια ανάλογα με τις απαιτήσεις ώστε να διασφαλίζουν τη βέλτιστη χρησιμοποίηση της ηλεκτρικής ενέργειας. Η παροχή ηλεκτρισμού στο δίκτυο από τα οχήματα θα βοηθήσει στη σταθεροποίηση του συστήματος και παράλληλα θα μειώσει το συνολικό κόστος χρήσης του αυτοκινήτου.

    «Αυτή η συμφωνία επιβεβαιώνει το κεντρικό ρόλο της Terna στην έρευνα νέων τεχνολογιών. Η συνεργασία με έναν κορυφαίο όμιλο, όπως είναι αυτός της FCA, μας επιτρέπει να μοιραστούμε τη γνώση μας και να προχωρήσουμε σε ένα νέο, πιο αποδοτικό, πιο ασφαλές και φιλικό προς το περιβάλλον δίκτυο διανομής ηλεκτρικής ενέργειας», δήλωσε ο CEO της Terna, κ. Luigi Ferraris.

    Από την πλευρά του ο CEO του ομίλου FCA για την περιοχή ΕΜΕΑ, κ. Pietro Gorlier, δήλωσε: «Αυτή η συνεργασία με την Terna έρχεται να πλαισιώσει μια σειρά νέων προϊόντων τα οποία θα παρουσιάσει η FCA στον τομέα της ηλεκτροκίνησης. Οι τεχνολογίες V2G θα βελτιστοποιήσουν τα οφέλη για τους χρήστες των οχημάτων, θα μειώσουν το κόστος χρήσης και παράλληλα με ένα φιλικό προς το περιβάλλον τρόπο θα βελτιώσουν τη λειτουργία και την αποδοτικότητα του συστήματος διανομής ηλεκτρικής ενέργειας.»

  • Administrator
  • Administrator

  • Δημοσιεύσεις: 2441
  • Κάρμα: 22
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες: 74

  • Φύλο: Άρρεν
  • Γενέθλια: Άγνωστο
  • Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    3 Μήνες 3 Εβδομάδες πριν #5072 από nickstath
    Απαντήθηκε από nickstath στο θέμα Νέα από την FCA
    Οι δηλώσεις της Alfa Romeo Formula 1 Team μετά το Grand Prix της Σιγκαπούρης



    rédéric Vasseur - Επικεφαλής της ομάδας Alfa Romeo Racing και CEO της Sauber Motorsport AG:
    "Η συγκομιδή ενός βαθμού σε ένα τόσο απρόβλεπτο αγώνα είναι κάτι το θετικό, παρ' όλα αυτά είναι στενάχωρο το πώς εξελίχθηκε το Grand Prix. Ο Antonio είχε ένα εξαιρετικό αγώνα και δεν έκανε κανένα λάθος. Αν το αυτοκίνητο ασφαλείας είχε βγει μερικούς γύρους νωρίτερα θα μπορούσαμε να είχαμε ένα εκπληκτικό για εκείνον αποτέλεσμα. Ο Antonio κατάφερε τελικά να διασφαλίσει το βαθμό παρά το τραυματισμένο του μονοθέσιο. Ο Kimi επίσης έκανε ένα καλό αγώνα, κερδίζοντας θέσεις και είχε ελπίδες να βαθμολογηθεί. Δυστυχώς είχε ένα ατύχημα με τον Kvyat ενώ τον ταλαιπωρούσαν τα φθαρμένα ελαστικά του και τελικά εγκατέλειψε. Ο ένας βαθμός είναι κάτι, αλλά σίγουρα στοχεύουμε για περισσότερους την επόμενη εβδομάδα στο Sochi.."

    Kimi Räikkönen (αριθμός μονοθεσίου 7 - "Stelvio"):
    Alfa Romeo Racing C38 (Chassis 06/Ferrari)
    Εγκατέλειψε, Ταχύτερος Γύρος 1:47.062
    Ελαστικά: 15 γύροι με τη μέση γόμα και 34 με την σκληρή γόμα

    "Δεν ήταν το αποτέλεσμα που ελπίζαμε ότι θα έχουμε, αλλά έτσι είναι οι αγώνες. Τα ελαστικά μου έχαναν την απόδοση τους και παρ' ότι κατάφερα να διατηρήσω τη θέση μου μετά την πρώτη επανεκκίνηση, στη δεύτερη τα ελαστικά ήταν πολύ κρύα. Έχασα εκεί τρεις θέσεις και από εκεί και πέρα δυσκολεύτηκα πολύ. Το ατύχημα με τον Daniil Kvyat τερμάτισε τον αγώνα μου, αλλά έτσι και αλλιώς δεν θα κατάφερνα πολλά πράγματα. Όταν κοίταξα στην ευθεία ήταν πολύ πίσω μου, αλλά όταν έστριψα τον είδα με την άκρη του ματιού μου και πλέον ήταν πολύ αργά για να αντιδράσω. Είδα τους κριτές, όμως δεν πιστεύω ότι θα υπάρξει συνέχεια στο συμβάν."

    Antonio Giovinazzi (αριθμός μονοθεσίου 99 - "Giulia"):
    Alfa Romeo Racing C38 (Chassis 04/Ferrari)
    10η θέση, Ταχύτερος Γύρος 1:45.630
    Ελαστικά: 33 γύροι με τη μέση γόμα, 2 με τη σκληρή και 26 με τη μαλακή γόμα

    "Ήταν μια μεγάλη μάχη και χαίρομαι που τελικά έφερα ένα βαθμό για την ομάδα, αν και πιστεύω ότι θα μπορούσα να είχα τερματίσει σε καλύτερη θέση. Μείναμε στην πίστα με τη μεσαία γόμα για περισσότερους γύρους απ' όσο θα έπρεπε, αν και είναι εύκολο να το λες αυτό ξέροντας το αποτέλεσμα. Αν είχαμε κάνει νωρίτερα την αλλαγή πιθανά θα μπορούσαμε να βρισκόμαστε μπροστά από τον Norris (7η θέση). Δυσκολεύτηκα με τα ελαστικά και η σύγκρουση με τον Ricciardo δεν βοήθησε την κατάσταση, αφού δημιούργησε πρόβλημα στην αριστερή μου ανάρτηση. Το τιμόνι έχασε την ευθυγράμμιση του και δυσκολεύτηκα πολύ μέχρι το τέλος του αγώνα. Σίγουρα πάντως το να οδηγείς την κούρσα και να μάχεσαι με τις Ferrari και τις Mercedes ήταν ένα εκπληκτικό συναίσθημα!!"


  • Administrator
  • Administrator

  • Δημοσιεύσεις: 2441
  • Κάρμα: 22
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες: 74

  • Φύλο: Άρρεν
  • Γενέθλια: Άγνωστο
  • Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    3 Μήνες 3 Εβδομάδες πριν #5074 από nickstath
    Απαντήθηκε από nickstath στο θέμα Νέα από την FCA
    O Roberto Mancini «παίζει μπάλα» με το νέο 500Χ Sport



    O προπονητής της Εθνικής Ιταλίας και ένα από τα θρυλικά 10αρα στο χώρο του ποδοσφαίρου, ο Roberto Mancini, συνάντησε το νέο Fiat 500Χ Sport. Παρουσιάζοντας το νέο της μοντέλο στo προπονητικό κέντρο της FIGC (Ιταλική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία) στη Φλωρεντία, η Fiat κάνει σαφή σύνδεση του χαρακτήρα του 500Χ Sport με τις αξίες των κορυφαίων ποδοσφαιριστών, όπως είναι η δύναμη, η ακρίβεια και η ευελιξία.

    Ο Roberto Mancini «έπαιξε μπάλα» εκτός έδρας με το 500Χ Sport συναντώντας το στο συγκρότημα του Mirafiori στο Τορίνο. Διαιτητής της αναμέτρησης ήταν ο επικεφαλής των Fiat και Abarth για την περιοχή EMEA, κ. Luca Napolitano. Ο δημιουργικός τρόπος παιξίματος του Mancini και η ικανότητα του στην ντρίπλα ήρθαν αντιμέτωπα με την ακρίβεια και την υψηλή κατευθυντικότητα που προσφέρει η ανάρτηση, αλλά και τα σπορ ελαστικά των 19'' του νέου 500Χ Sport.

    Γεννημένος στις 27 Νοεμβρίου του 1964, ο προπονητής της Εθνικής Ιταλίας έχει πραγματοποιήσει μία αξιοζήλευτη καριέρα ως ποδοσφαιριστής κατακτώντας σειρά τροπαίων σε τοπικό, Ευρωπαϊκό και Παγκόσμιο επίπεδο. Η ηγετική του φυσιογνωμία ως παίκτης αποτέλεσε χρήσιμο προσόν για την προπονητική του καριέρα που ξεκίνησε το 2001. Από το 2018 ο Roberto Mancini ανέλαβε την Εθνική ομάδα της Ιταλίας. Το Fiat 500X Sport αποτελεί το νεότερο μοντέλο της σειράς 500. Οι αλλαγές στην εμφάνιση και κυρίως στην ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης σε σχέση με το 500Χ, προσδίδουν στην έκδοση Sport μοναδικά χαρακτηριστικά οδηγικής απόλαυσης. Η έκδοση 500Χ Sport θα είναι διαθέσιμη στην Ελληνική αγορά τον προσεχή Νοέμβριο.

  • Administrator
  • Administrator

  • Δημοσιεύσεις: 2441
  • Κάρμα: 22
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες: 74

  • Φύλο: Άρρεν
  • Γενέθλια: Άγνωστο
  • Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    • Δεν Επιτρέπεται: για δημιουργία νέου θέματος.
    • Δεν Επιτρέπεται: για απάντηση.
    • Δεν Επιτρέπεται: να επεξεργαστείτε το μήνυμά σας.
    Συντονιστές: foxfire
    Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.647 δευτερόλεπτα
    Powered by Kunena Φόρουμ