Νέα από την FCA

1 Χρόνος 4 Εβδομάδες πριν #5016 από nickstath
Απαντήθηκε από nickstath στο θέμα Νέα από την FCA
Ακόμα μία νίκη στο ERC2 για το Abarth 124 rally


  • Το Abarth 124 rally κατέκτησε ακόμα μία νίκη στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλι ERC2 με τον Andrea Nucita να κυριαρχεί στο Barum Rally Zlin στην Τσεχία.
  • Με αυτό το αποτέλεσμα ο Nucita ενίσχυσε περαιτέρω την πρωτοπορία του στο Abarth Rally Cup, ενώ πλέον βρίσκεται στη 2η θέση του ERC2.
  • Στο βάθρο βρέθηκε και ο Πολωνός οδηγός Dariusz Polonski που με το Abarth 124 rally συνεχίζει να έχει ελπίδες για την κατάκτηση του Ευρωπαϊκού τίτλου, αλλά και του Abarth Cup.
Δεύτερη συνεχόμενη και συνολικά τρίτη για τη χρονιά επιτυχία για το Abarth 124 rally στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλι ERC2, με το Ιταλικό πλήρωμα των Andrea Nucita - Bernardo Di Caro να κατακτούν τη νίκη στο Barum Rally Zlin στην Τσεχία. Με αυτή τη νίκη ο Nucita βρέθηκα ακόμα πιο κοντά στην κορυφή του ERC2 έχοντας πλέον μία διαφορά μόλις 5 βαθμών από τον πρωτοπόρο Juan Carlos Alonso.

Οι γρήγορες ειδικές επέτρεψαν στο Abarth 124 rally να δείξει τη δυναμική του κυριαρχώντας στην κατηγορία μπροστά από αγωνιστικά με κίνηση σε όλους τους τροχούς.

Στο Abarth Rally Cup, η νίκη του Nucita μεγάλωσε τη διαφορά στους 8 βαθμούς από τον Polonski. Πλέον υπολείπεται μόλις ένας αγώνας για να ολοκληρωθεί το Abarth Rally Cup 2019, το Ράλι Ουγγαρίας στις 8-10 Νοεμβρίου.

"Ήταν ένας πολύ δύσκολος αγώνας. Δεν είναι εύκολο να διατηρηθείς στην πρώτη θέση σε τόσο γρήγορους αγώνες. Η νίκη αυτή είναι πολύ σημαντική για την επιτυχία μας και στους δύο θεσμούς που αγωνιζόμαστε."
Andrea Nucita - Abarth 124 rally (Team Bernini Rally)



"Δυστυχώς δεν καταφέραμε να κερδίσουμε. Οδηγήσαμε πολύ γρήγορα σε ειδικές που ταιριάζουν με τα χαρακτηριστικά του 124 rally. Το αποτέλεσμα μας κρατά μέσα στη μάχη και θα κάνουμε ότι καλύτερο γίνεται στον τελευταίο αγώνα."
Dariusz Polonski - Abarth 124 rally (Rallyetechnology)

Το Abarth 124 rally επιστρέφει στη δράση το επόμενο Σαββατοκύριακο, με τους Ιταλούς Enrico Brazzoli - Manuel Fenoli να αγωνίζονται στο Ράλι Γερμανίας, αγώνα του WRC και του FIA R GT Cup. Ο Brazzoli βρίσκεται στην κορυφή του κυπέλου R GT και έχει τη δυνατότητα να κατακτήσει τον τίτλο μετά από αυτό τον αγώνα.

Βαθμολογία του Abarth Rally Cup

1) Nucita - Ferrara (ITA) - 102 βαθμοί

2) Polonski - Sitek (POL) - 94 βαθμοί

3) Monarri - Chamorro (SPA) - 25 βαθμοί

4) Garcia Perez - Diaz Negrin (SPA) & Melegari-Bonato (ITA) - 18 βαθμοί

5) Nitišs- Kulšs (LVA) - 12 βαθμοί


  • Administrator
  • Administrator

  • Δημοσιεύσεις: 2558
  • Κάρμα: 23
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες: 76

  • Φύλο: Άρρεν
  • Γενέθλια: Άγνωστο
  • Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    1 Χρόνος 4 Εβδομάδες πριν - 1 Χρόνος 4 Εβδομάδες πριν #5017 από nickstath
    Απαντήθηκε από nickstath στο θέμα Νέα από την FCA
    Το πλαστικό αλλάζει πρόσωπο


    Αποτελεί ένα από τα βασικότερα υλικά στην κατασκευή ενός αυτοκινήτου. Το πλαστικό προσφέρει πολλά και σημαντικά πλεονεκτήματα, αλλά επί σειρά ετών η χρήση του δημιούργησε ένα πολύ υψηλό περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Στα Global Materials Labs της FCA οι ερευνητές αλλάζουν το πρόσωπο αυτού του υλικού περνώντας σε μία νέα γενιά συνθετικών υλικών.



    Το πλαστικό σε διάφορες μορφές αποτελεί βασικό υλικό της καθημερινότητας των ανθρώπων. Παρά το πλήθος των πλεονεκτημάτων που προσφέρει η χρήση του, η παραγωγή, η ανακύκλωση και συνολικά η διαχείριση του μετά το τέλος χρήσης ενός προϊόντος αποτελεί μια ιδιαίτερη περιβαλλοντική πρόκληση. Το πλαστικό σε διάφορες μορφές αποτελεί βασικό συστατικό και για τη δημιουργία ενός αυτοκινήτου, με τη συμμετοχή του να είναι συνεχώς αυξανόμενη λόγω των πολλαπλών πλεονεκτημάτων που προσφέρει. Χαμηλό βάρος, μεγάλη ευελιξία στην παραγωγή πολύπλοκων σχημάτων, δυνατότητα μίξης με άλλα υλικά, το πλαστικό αποτελεί ιδανικό σύμμαχο για τους μηχανικούς και τους σχεδιαστές.



    Τα Global Materials Labs (GML) της Fiat Chrysler Automobiles αποτελούν ένα παγκόσμιο οργανισμό με αποκλειστική αποστολή τη δημιουργία και εξέλιξη νέων υλικών για τα οχήματα της FCA. Με συνολικά 16 εργαστήρια σε όλο τον κόσμο και περισσότερους από 350 ερευνητές, σημαντικό μέρος της προσπάθειας αφιερώνεται στη δημιουργία μίας νέας γενιάς πλαστικών που θα διατηρούν τα «παραδοσιακά» πλεονεκτήματα του υλικού, ενώ παράλληλα θα είναι εξαιρετικά φιλικά προς το περιβάλλον.



    Σε αυτό το επίπεδο τα GML έχουν αναπτύξει μια σειρά τεχνολογιών που δίνουν φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις για την παραγωγή, τη χρήση και τελικά την ανακύκλωση των πλαστικών που χρησιμοποιούνται στα μοντέλα του ομίλου. Σε επίπεδο παραγωγής ήδη μέρος των πλαστικών που χρησιμοποιούνται στα αυτοκίνητα κατασκευάζονται από φυτικές που προέρχονται από καλλιέργειες ή ακόμα και από τα μη βρώσιμα υπολείμματα που προκύπτουν από την επεξεργασία τροφών (π.χ. το κέλυφος από τα αμύγδαλα). Με αυτό τον τρόπο η παραγωγή υλικών όχι μόνο δεν επιβαρύνει το περιβάλλον, αλλά αντίθετα βοηθά στην ανακύκλωση υλικών που μέχρι σήμερα αντιμετωπίζονταν σαν απλά απορρίμματα.

    Αντίστοιχα σε επίπεδο ανακύκλωσης εκτός από το μεγάλο ποσοστό υλικών που μπορεί να επεξεργαστεί για μελλοντικές χρήσεις, τα Global Materials Labs της FCA έχουν αναπτύξει βιοδιασπώμενα πλαστικά που δεν επιβαρύνουν το περιβάλλον ακόμα και στην περίπτωση που δεν αποσυρθούν με τους ενδεδειγμένους τρόπους.


    Το επόμενο βήμα είναι η χρησιμοποίηση υλικών που θα μειώνουν περεταίρω τη συνολική ποσότητα μάζας πλαστικού που θα απαιτείται για την παραγωγή εξαρτημάτων. Σε αυτό το επίπεδο τα Global Materials Labs έχουν αναπτύξει πλαστικά τα οποία θα έχουν τη δυνατότητα να μεταφέρουν ηλεκτρικά σήματα αντικαθιστώντας τις παραδοσιακές καλωδιώσεις που χρησιμοποιούνται π.χ. για το φωτισμό και τους αισθητήρες. Με δεδομένο ότι ένα σύγχρονο αυτοκίνητο διαθέτει περισσότερα από 5χλμ. καλωδιώσεων γίνεται εύκολα αντιληπτό το κέρδος σε επίπεδο αξιοποίησης υλικών και βάρους, ενώ παράλληλα απλούστερη θα γίνει και η διαδικασία συναρμολόγησης και επισκευής ενός οχήματος.


    Με την ανάπτυξη των ηλεκτρικών οχημάτων και της αυτόνομης οδήγησης, η εφαρμογή αυτών των υλικών στα οχήματα της FCA αναμένεται να προσφέρει ακόμα μεγαλύτερα οφέλη. Παράλληλα η παρουσίαση του πρωτότυπου Fiat Concept Centoventi στην φετινή έκθεση της Γενεύης αποκάλυψε ακόμα μία πτυχή της έρευνας που πραγματοποιεί η FCA ώστε να κάνει ακόμα πιο φιλικά προς το περιβάλλον τα πλαστικά.



    Η τεχνολογία 3D knitting στην κατασκευή των επενδύσεων των καθισμάτων και η δημιουργία panels από ανακυκλώσιμο πλαστικό με μικρότερο πάχος μειώνει σημαντικά τη συνολική μάζα πλαστικού υλικού για την παραγωγή των συγκεκριμένων τμημάτων με κέρδος για το περιβάλλον σε επίπεδο της ποσότητας ενέργειας που απαιτείται για την παραγωγή τους, αλλά και μέσω της μειωμένης κατανάλωσης ενέργειας που εξασφαλίζει το χαμηλότερο βάρος του οχήματος. Παράλληλα οι συγκεκριμένες τεχνικές επιτρέπουν την εύκολη αντικατάσταση αυτών των τμημάτων και στη συνέχεια την ανακύκλωση τους για τη δημιουργία νέων αντίστοιχων υλικών.


  • Administrator
  • Administrator

  • Δημοσιεύσεις: 2558
  • Κάρμα: 23
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες: 76

  • Φύλο: Άρρεν
  • Γενέθλια: Άγνωστο
  • Συνημμένα:
    Last edit: 1 Χρόνος 4 Εβδομάδες πριν by nickstath. Αιτία: Διόρθωση

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    1 Χρόνος 3 Εβδομάδες πριν #5024 από nickstath
    Απαντήθηκε από nickstath στο θέμα Νέα από την FCA
    Το Abarth 124 rally και πάλι Πρωταθλητής!


    • Για 2η συνεχόμενη χρονιά το Abarth 124 rally κατακτά το FIA R-GT Cup.
    • Οι Ιταλοί Enrico Brazzoli - Manuel Fenoli οδήγησαν σε αυτή την επιτυχία την Abarth επικρατώντας στα Ράλι Montecarlo, Tour de Corse και Sanremo.
    • Έναν αγώνα πριν το τέλος του πρωταθλήματος, τρία 124 rally βρίσκονται στις τρεις πρώτες θέσεις του FIA R-GT Cup.
    • Σε λίγο περισσότερο από 2 χρόνια το Spider της Abarth κατέκτησε περισσότερες από 80 νίκες στην κατηγορία του.
    Για 2η συνεχόμενη χρονιά το Abarth 124 rally κατέκτησε το FIA R-GT Cup, το διεθνή θεσμό που περιλαμβάνει συνολικά 8 αγώνες, 3 εκ των οποίων βρίσκονται και στο πρόγραμμα του WRC. Ο τερματισμός του Ράλι Γερμανίας, 7ου αγώνα του FIA R-GT Cup, βρήκε τους Ιταλούς Enrico Brazzoli και Manuel Fenoli να κατακτούν με το Abarth 124 rally και μαθηματικά τον τίτλο, επαναλαμβάνοντας την επιτυχία των Γάλλων Raphael Astier και Frédéric Vauclare που αναδείχτηκαν πρωταθλητές το 2018.

    Στον αγώνα της Γερμανίας οι Brazzoli και Fenoli αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν από μία έξοδο που είχαν, αλλά κατάφεραν να κατακτήσουν το πρωτάθλημα μετά τις επιτυχίες στα Ράλι Montecarlo, Tour de Corse και Sanremo. Τρείς δύσκολοι αγώνες, ο καθένας με τις ιδιαιτερότητες του, που ανέδειξαν τα χαρακτηριστικά απόδοσης και αξιοπιστίας του 124 rally.

    Πριν τον τελευταίο αγώνα της χρονιάς, το Rallye du Valais στην Ελβετία (16-19 Οκτωβρίου), τρείς οδηγοί με Abarth 124 rally βρίσκονται στις τρεις πρώτες θέσεις του θεσμού. Μετά τον Brazzoli ακολουθεί ο Πολωνός Dariusz Polonski -που επικράτησε στο πρόσφατο Roma Capitale rally- και ο Zelindo Melegari. Επίσης την 5η θέση μοιράζονται δύο ακόμα οδηγοί με Abarth 124 rally, οι Andrea Nucita και Alberto Sassi.

    «Γνωρίζαμε ότι ο αγώνας στη Γερμανία θα ήταν δύσκολος. Παρά την εγκατάλειψη μας είμαστε χαρούμενοι για τη συνολική μας παρουσία τη φετινή χρονιά. Η κατάκτηση του πρωταθλήματος FIA R-GT αποτελεί μια τεράστια επιτυχία και το ότι οδηγούσαμε ένα Ιταλικό αυτοκίνητο μας δίνει ακόμα μεγαλύτερη ευχαρίστηση
    Enrico Brazzoli - Abarth 124 rally (Team Bernini Rally)

    Σε λιγότερο από τρεις σαιζόν το Abarth 124 rally κατέκτησε 80 νίκες στην κατηγορία του σε Ευρωπαϊκά ράλι. Το ντεμπούτο πραγματοποιήθηκε στο Rally Montecarlo του 2017, όπου το αυτοκίνητο απέδειξε αμέσως τις δυνατότητες του. Την ίδια χρονιά το 124 rally κατέκτησε το Ιταλικό Πρωτάθλημα RGT και το Ισπανικό Πρωτάθλημα RGT Asfalto.

    Το 2018 το Abarth 124 rally κατέκτησε το FIA R-GT Cup καθώς και την κατηγορία του στην Ιταλία και την Ισπανία.



    Φέτος το αγωνιστικό της Abarth με μια σειρά τεχνικών αναβαθμίσεων διατήρησε την ηγετική του θέση βελτιώνοντας περαιτέρω την απόδοση και την αξιοπιστία του.

    Οι σημαντικές επιτυχίες στους αγώνες οδήγησαν την Abarth στη δημιουργία και δύο ειδικών εκδόσεων του μοντέλου παραγωγής. Το Abarth 124 GT εξελίχθηκε από την Abarth Racing Team και εφοδιάζεται με μια υψηλής τεχνολογίας και χαμηλού βάρους σκληρή οροφή η οποία είναι κατασκευασμένη -για πρώτη φορά στην κατηγορία- εξολοκλήρου από ίνες άνθρακα, όπως και εκείνη που χρησιμοποιούν τα 124 rally. Αντίστοιχα η συλλεκτική έκδοση 124 Rally Tribute δημιουργήθηκε με αφορμή την κυριαρχία του αυτοκινήτου στο FIA R-GT Cup του 2018 και κατασκευάστηκε σε μόλις 124 αντίτυπα.

  • Administrator
  • Administrator

  • Δημοσιεύσεις: 2558
  • Κάρμα: 23
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες: 76

  • Φύλο: Άρρεν
  • Γενέθλια: Άγνωστο
  • Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    1 Χρόνος 3 Εβδομάδες πριν #5026 από nickstath
    Απαντήθηκε από nickstath στο θέμα Νέα από την FCA
    Με ένα Jeep® δεν σταματάς πουθενά



    Με τη νέα υπηρεσία Jeep® mobility by Mopar όλοι οι κάτοχοι μοντέλων της μάρκας μπορούν να απολαμβάνουν μία σειρά μοναδικών προνομίων που εξασφαλίζουν ότι με ένα Jeep δεν θα χρειαστείς να σταματήσεις πουθενά.

    Με τα μοντέλα της Jeep® να αποτελούν σημείο αναφοράς για την αντοχή, την αξιοπιστία και τις υψηλές εκτός δρόμου δυνατότητες τους, η Mopar, επίσημη μάρκα υπηρεσιών After Sales της Jeep, δημιούργησε την πρωτοποριακή υπηρεσία Jeep® mobility by Mopar, ώστε να εξασφαλίσει τη μέγιστη δυνατή προστασία ακόμα και στις δύσκολες στιγμές που μπορεί να προκύψουν σε ένα ταξίδι. Η κάλυψη της υπηρεσίας καλύπτει όλη την Ευρώπη, ενώ βασίζεται σε 6 βασικούς πυλώνες:
    • Επιτόπου Επισκευή: Αν το αυτοκίνητο ακινητοποιηθεί στέλνεται τεχνικός για να επισκευάσει τη βλάβη επιτόπου και το αυτοκίνητο να συνεχίσει το ταξίδι του.
    • Ρυμούλκηση: Σε περίπτωση που δεν μπορεί η επισκευή να πραγματοποιηθεί επιτόπου η υπηρεσία υποστήριξης μεταφέρει το αυτοκίνητο στο πλησιέστερο Εξουσιοδοτημένο σημείο Jeep.
    • Αυτοκίνητο Εξυπηρέτησης: Αν ο χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις 4 ώρες τότε στον πελάτη χορηγείται αυτοκίνητο εξυπηρέτησης.
    • Συνέχιση Ταξιδιού ή Επιστροφή στο Σπίτι: Σε περίπτωση που το αυτοκίνητο ακινητοποιηθεί σε απόσταση μεγαλύτερη των 50χλμ. από τον τόπο κατοικίας του πελάτη και δεν μπορεί να επισκευαστεί την ίδια ημέρα, το πρόγραμμα Jeep® mobility by Mopar οργανώνει την επιστροφή του οδηγού και των επιβατών στο τόπο κατοικίας τους ή τη συνέχιση του ταξιδιού τους με άλλο μέσο.
    • Παραμονή σε Ξενοδοχείο: Η υπηρεσία υποστήριξης καλύπτει την παραμονή σε ξενοδοχείο αν το αυτοκίνητο ακινητοποιηθεί σε σημείο με απόσταση μεγαλύτερη των 50 χιλιομέτρων από τον τόπο κατοικίας του πελάτη.
    • 24ωρη Γραμμή Οδικής Βοήθειας: Η υπηρεσία Jeep® mobility by Mopar διαθέτει Γραμμή Οδικής Βοήθειας (210 99 88 183) που λειτουργεί 24 ώρες την ημέρα, 365 ημέρες το χρόνο.


    Οι πελάτες Jeep που ενδιαφέρονται να ενταχθούν ή να μάθουν περισσότερα για την υπηρεσία Jeep® mobility by Mopar μπορούν να απευθυνθούν στο Επίσημο Δίκτυο Διανομέων και Επισκευαστών της Jeep στην Ελλάδα .

  • Administrator
  • Administrator

  • Δημοσιεύσεις: 2558
  • Κάρμα: 23
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες: 76

  • Φύλο: Άρρεν
  • Γενέθλια: Άγνωστο
  • Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    1 Χρόνος 2 Εβδομάδες πριν #5029 από nickstath
    Απαντήθηκε από nickstath στο θέμα Νέα από την FCA
    Fiat Professional CNG: Ο επαγγελματίας στο Φυσικό Αέριο

    Η Fiat Professional συνεχίζει να κυριαρχεί στην αγορά των ελαφρών επαγγελματικών που χρησιμοποιούν για την κίνηση τους φυσικό αέριο (CNG) με περισσότερες από 8 στις 10 πωλήσεις στην κατηγορία.

    Η Fiat Professional διαθέτει μεγάλη παράδοση στην εξέλιξη και παραγωγή αυτοκινήτων που χρησιμοποιούν για την κίνηση τους φυσικό αέριο (CNG). Με περισσότερα από 750.000 Fiat και Fiat Professional CNG να έχουν περάσει τη γραμμή παραγωγής, το φυσικό αέριο έχει αποδείξει τα ισχυρά του πλεονεκτήματα όσον αφορά στην οικονομία καυσίμου, την αξιοπιστία, αλλά και την προστασία του περιβάλλοντος.


    Διαθέτοντας στην Ελληνική αγορά την πληρέστερη γκάμα οχημάτων CNG, η Fiat Professional έχει καταφέρει να κυριαρχήσει στην κατηγορία διατηρώντας περισσότερες από 8 στις 10 πωλήσεις το πρώτο 7μηνο του 2019. Με αιχμή του δόρατος τα Fiorino Cargo και Doblo Cargo -που είναι πρώτα στην κατηγορία τους ανεξαρτήτως καυσίμου- η Fiat Professional προσφέρει στον επαγγελματία μια σειρά μοναδικών χαρακτηριστικών που καθιστούν ακόμα πιο ελκυστική την επιλογή ενός οχήματος CNG.

    • Την πληρέστερη γκάμα επαγγελματικών μοντέλων CNG με συνολικά 4 μοντέλα (Panda Van, Fiorino Cargo, Doblo Cargo & Ducato) που καλύπτουν ένα ευρύτατο πεδίο αναγκών.
    • Τα CNG μοντέλα της Fiat Professional είναι οι μοναδικές bi-fuel επιλογές στην αγορά, προσφέροντας παράλληλα με τις δεξαμενές CNG και κανονικά ρεζερβουάρ βενζίνης που δίνουν τη δυνατότητα στο χρήστη να επιλέγει το είδος καυσίμου που θα χρησιμοποιεί ανά πάσα στιγμή δίνοντας απόλυτη ελευθερία επιλογής και παράλληλα κορυφαία αυτονομία.
    • Δυνατότητα επιλογής δεξαμενών CNG αυξημένης χωρητικότητας που αυξάνουν περαιτέρω την αυτονομία.
    Το συνολικό όφελος στο κόστος καυσίμου ενός αυτοκινήτου CNG σε σχέση με αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν άλλα ορυκτά καύσιμα συμπεριλαμβανομένου του υγραερίου (LPG) είναι της τάξης του 40%, ενώ το φυσικό αέριο διανέμεται μέσω αγωγών και δεν μπορεί να νοθευτεί.

    Η κίνηση με φυσικό αέριο είναι η πλέον φιλική προς το περιβάλλον επιλογή για κινητήρες εσωτερικής καύσης, με 95% χαμηλότερες εκπομπές υδρογονανθράκων και μηδενική εκπομπή μικροσωματιδίων. Παράλληλα η καθαρότερη καύση μειώνει τις ανάγκες συντήρησης του κινητήρα και βελτιώνει την αντοχή του ακόμα και στις εξαιρετικά δύσκολες κυκλοφοριακές συνθήκες των αστικών κέντρων.

    Τα μοντέλα CNG της Fiat Professional καλύπτονται με 5ετη εργοστασιακή εγγύηση και 5 χρόνια οδική βοήθεια, ενώ τα Fiorino Cargo και Doblo Cargo είναι διαθέσιμα και με άτοκη χρηματοδότηση.


  • Administrator
  • Administrator

  • Δημοσιεύσεις: 2558
  • Κάρμα: 23
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες: 76

  • Φύλο: Άρρεν
  • Γενέθλια: Άγνωστο
  • Συνημμένα:

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    1 Χρόνος 2 Εβδομάδες πριν #5030 από nickstath
    Απαντήθηκε από nickstath στο θέμα Νέα από την FCA
    Επιστροφή στις υποχρεώσεις για τους Räikkönen και Giovinazzi


    Σε μία από τις πιο ξεχωριστές πίστες του κόσμου, στο Spa-Francorchamps του Βελγίου, ξεκινά και πάλι μετά την καλοκαιρινή ανάπαυλα η Formula 1 την προσεχή Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου. Η Alfa Romeo Racing, έχει ιδιαίτερη σχέση με αυτή την ιστορική πίστα αφού το 1950 στο πρώτο πρωτάθλημα της Formula 1, δύο μονοθέσια της Alfa Romeo με τους Juan Manuel Fangio και Nino Farina, κατέκτησαν τις δύο πρώτες θέσεις στον αγώνα. Το Spa-Francorchamps είναι ιδιαίτερα αγαπητό, τόσο στους θεατές, όσο και στους οδηγούς, ενώ η περίφημη στροφή Eau Rouge αποτελεί διαχρονικά το πλέον φημισμένο σημείο όπου δοκιμάζονται η απόδοση των μονοθεσίων, αλλά και το θάρρος των οδηγών.

    Οι οδηγοί της Alfa Romeo Racing, Kimi Räikkönen και Antonio Giovinazzi επιστρέφουν στη δράση μετά το σύντομο καλοκαιρινό διάλλειμα. Ο Räikkönen ταξίδεψε στην Ιταλία και στην Ισπανία με την οικογένεια του πριν επιστρέψουν στην Φινλανδία. Ανάμεσα στο ψάρεμα και τη χαλάρωση ο Kimi δεν κατάφερε να μείνει μακριά από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό παραδίδοντας μερικά μαθήματα go-karting στον γιο του Robin.

    Ο Giovinazzi προτίμησε τη ζεστασιά της Μεσογείου για τις διακοπές του, ενώ δεν παρέλειψε να κάνει εκατοντάδες χιλιόμετρα με το ποδήλατο του για να παραμείνει σε φόρμα.



    Frédéric Vasseur - Επικεφαλής της ομάδας Alfa Romeo Racing και CEO της Sauber Motorsport AG

    «Η διακοπή ήταν πολύ σημαντική για όλα τα μέλη της ομάδας, αλλά τώρα θα πρέπει να εστιάσουμε και πάλι στους στόχους μας. Θέλουμε να διατηρήσουμε τη θετική μας πορεία και να δείξουμε ότι μπορούμε να ανταγωνιστούμε τις καλύτερες ομάδες εκτός της πρώτης τριάδας.»

    Kimi Räikkönen (αριθμός μονοθεσίου 7 - "Stelvio")

    «Θα ήθελα να είχαμε ακόμα περισσότερο χρόνο για διακοπές για να είμαι κοντά με την οικογένεια μου, παρ' όλα αυτά ανυπομονώ να οδηγήσω και πάλι. Έμαθα ότι με αναφέρουν ως τον «Βασιλιά του Spa» γιατί έχω κερδίσει αρκετές φορές εδώ, αλλά αυτό δεν σημαίνει κάτι για εμένα. Πράγματι είναι η αγαπημένη μου πίστα, αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι δουλέψαμε σκληρά για να πάρουμε ότι καλύτερο από το μονοθέσιο και να συνεχίσουμε τις καλές μας εμφανίσεις.»

    Antonio Giovinazzi (αριθμό μονοθεσίου 99 - "Giulia")

    «Πέρασα πολύ όμορφα τις διακοπές μου στην Ιταλία και τώρα ανυπομονώ να επιστρέψω στους αγώνες. Ήμουν στη βάση της ομάδας στο Hinwil αυτή την εβδομάδα και προετοιμαστήκαμε για τον αγώνα στο Spa. Είχαμε ανοδική πορεία πριν τη διακοπή του πρωταθλήματος και έτσι ελπίζουμε ότι θα συνεχίσουμε το ίδιο καλά και τώρα. Το Spa είναι μία καταπληκτική πίστα και είμαι πολύ χαρούμενος που θα αγωνιστώ εκεί.»

    Το Grand Prix του Spa-Francorchamps με τη γλώσσα των αριθμών:

    Χρονιά που πραγματοποιήθηκε το 1ο Grand Prix στην πίστα του Spa: 1950

    Αριθμός γύρων: 44

    Μήκος γύρου: 7.004χλμ.

    Συνολική απόσταση αγώνα: 308.052χλμ.

    Ταχύτερος γύρος: 1:46.286 - Valtteri Bottas (2018)

  • Administrator
  • Administrator

  • Δημοσιεύσεις: 2558
  • Κάρμα: 23
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες: 76

  • Φύλο: Άρρεν
  • Γενέθλια: Άγνωστο
  • Συνημμένα:

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    • Δεν Επιτρέπεται: για δημιουργία νέου θέματος.
    • Δεν Επιτρέπεται: για απάντηση.
    • Δεν Επιτρέπεται: να επεξεργαστείτε το μήνυμά σας.
    Συντονιστές: foxfire
    Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 1.135 δευτερόλεπτα
    Powered by Kunena Φόρουμ