Νέα από την FCA

6 Μήνες 2 Εβδομάδες πριν #4993 από nickstath
Απαντήθηκε από nickstath στο θέμα Νέα από την FCA
H FCA Heritage στα Schloss Dyck Classic Days


H FCA Heritage, το ειδικό τμήμα της Fiat Chrysler Automobiles που σαν σκοπό έχει τη διατήρηση της πλούσιας ιστορικής κληρονομιάς του ομίλου, συμμετέχει στα Schloss Dyck Classic Days με μια σειρά μοναδικών κλασσικών μοντέλων.

Μία από τις μεγαλύτερες γιορτές του κλασσικού αυτοκινήτου σε παγκόσμια κλίμακα, τα Schloss Dyck Classic Days, θα πραγματοποιηθούν την περίοδο 2-4 Αυγούστου στο ομώνυμο κάστρο που βρίσκεται έξω από το Ντίσελντορφ της Γερμανίας. Η FCA Heritage θα συμμετέχει στη διοργάνωση με 8 από τα πιο ξεχωριστά αυτοκίνητα της συλλογής της.

Συγκεκριμένα η Alfa Romeo θα παρουσιάσει τρία θρυλικά αγωνιστικά αυτοκίνητα, την Παγκόσμια Πρωταθλήτρια του 1975 Tipo 33TT 12, αλλά και τις προπολεμικές 6C GS (1930) και 8C 2300 Touring Spider (1934). Τα τρία αγωνιστικά αυτοκίνητα θα συνοδεύει η Alfa 6 (1979) που χρησιμοποιήθηκε ως αυτοκίνητο ασφαλείας της πίστας του Spa-Francorchamps έως το 1988. Στα πλαίσια της εκδήλωσης ο ηλικίας 76 ετών πρώην οδηγός της Formula 1 Arturo Merzario, θα οδηγήσει την Alfa Romeo Tipo 33TT 12, την οποία μαζί με τους Jacques Laffite, Derek Bell και Henri Pescarolo οδήγησαν στην κατάκτηση του Παγκοσμίου Τίτλου του 1975. Εξελιγμένη από την Autodelta, το αγωνιστικό τμήμα της Alfa Romeo, η Tipo 33TT 12 αποτελεί περαιτέρω εξέλιξη της Tipo 33. Το ακρωνύμιο "TT" σημαίνει "Telaio Tubolare" (σωληνωτό πλαίσιο), ενώ ο αριθμός 12 αποκαλύπτει τον αριθμό των κυλίνδρων του κινητήρα που απέδιδε 450 ίππους.

Η Abarth από την πλευρά της θα παρουσιάσει το Abarth 2000 Sport Spider (1968), το αυτοκίνητο που κυριάρχησε στις αναβάσεις τη δεκαετία του 1960 και το Fiat Abarth 1000 TCR (1971), ενώ τέλος η Fiat θα γιορτάσει το καλοκαίρι με τα ανοιχτά Fiat 124 Sport Spider (1966) και Fiat Dino Spider (1972).


Στο περίπτερο της FCA Heritage οι κάτοχοι κλασσικών Abarth, Alfa Romeo, Fiat και Lancia θα μπορέσουν να ανακαλύψουν τις υπηρεσίες που τους προσφέρει η εταιρεία, αλλά και νέα μοντέλα του ομίλου όπως η Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio και το Fiat 124 spider.

  • Administrator
  • Administrator

  • Δημοσιεύσεις: 2462
  • Κάρμα: 22
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες: 74

  • Φύλο: Άρρεν
  • Γενέθλια: Άγνωστο
  • Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    6 Μήνες 2 Εβδομάδες πριν #4995 από nickstath
    Απαντήθηκε από nickstath στο θέμα Νέα από την FCA
    Ο Alessandro Cinelli στη θέση του Επικεφαλή Αεροδυναμικής της Alfa Romeo Racing


    Ο Alessandro Cinelli είναι ο νέος Επικεφαλής Αεροδυναμικής της Alfa Romeo Racing Formula 1 Team, αντικαθιστώντας τον Jan Monchaux που πρόσφατα ανέλαβε τη θέση του Τεχνικού Διευθυντή της ομάδας. Ο κ. Cinelli προέρχεται από την ομάδα της Ferrari όπου τα τελευταία 17 χρόνια κατείχε μια σειρά θέσεων στο τμήμα της αεροδυναμικής.

    Ο κ. Cinelli θα αναλάβει τα νέα του καθήκοντα στις 19 Αυγούστου.

    Frédéric Vasseur - Επικεφαλής της ομάδας Alfa Romeo Racing και CEO της Sauber Motorsport AG
    "Είμαι ιδιαίτερα ευτυχής που καλωσορίζω τον Alessandro. Εντάσσεται σε μια δυνατή ομάδα αεροδυναμικής και πιστεύουμε ότι θα ενισχύσει την ήδη καλή προσπάθεια μας. Οι πρόσφατες αλλαγές δείχνουν τη θέληση μας να βελτιώσουμε τις δομές μας στηριζόμενοι στη βάση της ομάδας που μας βοήθησε να εξελιχθούμε τα τελευταία χρόνια."

    Alessandro Cinelli, νέος Επικεφαλής Αεροδυναμικής της Alfa Romeo Racing
    "Είμαι ενθουσιασμένος για την ένταξη μου στην ομάδα και ανυπομονώ να αναλάβω τη θέση ενός τμήματος που έχει ιδιαίτερα ταλαντούχους ανθρώπους. Στόχος μου είναι να εστιάσω στις σταθερές βάσεις που έχουν ήδη τεθεί από την ομάδα και να βοηθήσω να φέρουμε θετικά αποτελέσματα στους αγώνες. Είμαι σίγουρος ότι μπορούμε να συνεχίσουμε στην ίδια σωστή κατεύθυνση και να φέρουμε ακόμα μεγαλύτερη επιτυχία στην ομάδα."

    Alessandro Cinelli

    Ημερομηνία γέννησης: 29 Απριλίου1975

    Εθνικότητα: : Ιταλική

    Τόπος γέννησης: Ρώμη, Ιταλία

    Επαγγελματική Εμπειρία
    2002 - 2019 Επικεφαλής του Τμήματος Πειραματικής Αεροδυναμικής, Scuderia Ferrari
    Επικεφαλής Αεροδυναμικής Απόδοσης, Scuderia Ferrari
    Μηχανικός Αεροδυναμικής για τους αγώνες, Scuderia Ferrari
    Μηχανικός Αεροδυναμικής της ομάδας δοκιμών, Scuderia Ferrari
    1998 - 2002 Αεροδυναμιστής, Williams F1
    1997 - 1998 Αεροδυναμιστής, Tyrrell F1

    Εκπαίδευση
    1993 - 1997 Μηχανολόγος Αεροναυπηγός, Imperial College London

  • Administrator
  • Administrator

  • Δημοσιεύσεις: 2462
  • Κάρμα: 22
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες: 74

  • Φύλο: Άρρεν
  • Γενέθλια: Άγνωστο
  • Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    6 Μήνες 2 Εβδομάδες πριν #4998 από nickstath
    Απαντήθηκε από nickstath στο θέμα Νέα από την FCA
    To κορυφαίο Jeep®Compass κάτω από το φράγμα των 25.000€



    Η κορυφαία έκδοση Limited του Jeep Compass, με τον 2λιτρο Diesel κινητήρα με τους 140 ίππους, το αυτόματο κιβώτιο των 9 σχέσεων και την προηγμένη τετρακίνηση, διαθέτει και ένα ιδιαίτερο φορολογικό ατού αφού είναι πλέον διαθέσιμη κάτω από το φράγμα των 25.000 ευρώ για τη Λιανική Τιμή Προ Φόρων.

    Το Jeep® Compass αποτελεί μία από τις πιο ολοκληρωμένες επιλογές στην κατηγορία των C-SUV, προσφέροντας ευρυχωρία, άνεση, υψηλή τεχνολογία και εκτός δρόμου δυνατότητες που μόνο ένα πραγματικό Jeep μπορεί να εγγυηθεί. Η κορυφαία έκδοση του μοντέλου, το Jeep Compass Limited 2.0MTJ 140hp, AT9 4x4, διαθέτει ότι μπορεί να ζητήσει κανείς από ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας:



    Κορυφαίος Εξοπλισμός Limited: Η έκδοση Limited είναι η κορυφαία επιλογή σε επίπεδο εξοπλισμού διαθέτοντας στοιχεία που ενισχύουν την άνεση, την ασφάλεια και τον πολυτελή χαρακτήρα του μοντέλου, όπως π.χ. προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης (ADAS), σύστημα πολυμέσων UConnect με οθόνη αφής 7'' και επιπλέον οθόνη TFT 7'' στον πίνακα οργάνων, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό με ενεργό φίλτρο, αυτόματη λειτουργία για τα φωτά/καθαριστήρες, ηλεκτρικό χειρόφρενο, keyless entry, κ.α.

    Προηγμένος Diesel κινητήρας 2.0MTJ 140hp: Διαθέτοντας την τεχνολογία MultiJet II, ο 2λιτρος κινητήρας του Compass αποδίδει 140 ίππους και 350Nm ροπής που είναι ικανά να ανταπεξέλθουν με ευκολία σε κάθε απαίτηση (ικανότητα ρυμούλκησης 1.500 κιλών).

    Αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων: Ιδανικό για να εκμεταλλευτεί στο μέγιστο βαθμό τα χαρακτηριστικά απόδοσης του κινητήρα, το αυτόματο κιβώτιο των 9 σχέσεων προσφέρει άνεση, ομαλή εναλλαγή σχέσεων, οικονομία, αλλά και εξαιρετική αντοχή ακόμα και στις πιο απαιτητικές συνθήκες, όπως είναι για παράδειγμα η κίνηση σε εκτός δρόμου διαδρομές.

    Τετρακίνηση Jeep Active Drive με Selec-Terrain: Με το όνομα Jeep να εγγυάται τις απόλυτες εκτός δρόμου δυνατότητες, το Compass 2.0MTJ εφοδιάζεται με το σύστημα τετρακίνησης Jeep Active Drive το οποίο μοιράζει αυτόματα τη ροπή ανάμεσα στους δύο άξονες για τη βέλτιστη πρόσφυση, ασφάλεια, αλλά και οικονομία καυσίμου. Παράλληλα, το σύστημα Selec-Terrain δίνει τη δυνατότητα επιλογής 4 προγραμμάτων λειτουργίας ανάλογα με την επιφάνεια στην οποία κινείται το αυτοκίνητο (Auto, χιόνι, λάσπη, άμμος), εξασφαλίζοντας τη δυνατότητα κίνησης στα πλέον δύσβατα εδάφη και παράλληλα την προστασία των μηχανικών μερών της μετάδοσης και του κινητήρα.



    Όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά βρίσκονται στο βασικό εξοπλισμό της έκδοσης Jeep Compass 2.0MTJ Limited AT9 4x4 που είναι πλέον διαθέσιμη με Λιανική Τιμή Προ Φόρων κάτω από το φορολογικό όριο των 25.000 ευρώ, προσφέροντας το μέγιστο όφελος στους πελάτες λιανικής, αλλά και στους χρήστες εταιρικών οχημάτων.

  • Administrator
  • Administrator

  • Δημοσιεύσεις: 2462
  • Κάρμα: 22
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες: 74

  • Φύλο: Άρρεν
  • Γενέθλια: Άγνωστο
  • Συνημμένα:

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    6 Μήνες 1 Εβδομάδα πριν #5001 από nickstath
    Απαντήθηκε από nickstath στο θέμα Νέα από την FCA
    Οι δηλώσεις της Alfa Romeo Racing Formula 1 Team μετά τον αγώνα της Ουγγαρίας


    Καιρικές συνθήκες: ηλιοφάνεια με 25,1 - 25,8°C θερμοκρασία αέρα και 42,7 - 46,6°C θερμοκρασία οδοστρώματος.

    Frédéric Vasseur - Επικεφαλής της ομάδας Alfa Romeo Racing και CEO της Sauber Motorsport AG
    "Ήταν ένας αγώνας πολύ διαφορετικός για τους δύο οδηγούς μας. Ο Kimi έκανε έναν πολύ καλό και καθαρό αγώνα αντέχοντας στην πίεση του Bottas στους τελευταίους γύρους. Η 7η θέση ήταν ότι καλύτερο μπορούσαμε να ελπίζουμε και είμαστε ικανοποιημένοι από τη συγκομιδή των βαθμών. Από την άλλη πλευρά ο Antonio ξεκίνησε από την 17η θέση και ήταν λογικό να δυσκολευτεί σε αυτή την πίστα. Παράλληλα ένα πρόβλημα που αντιμετώπισε με το πρώτο σετ ελαστικών δεν του επέτρεψε να διεκδικήσει κάτι καλύτερο στον αγώνα."

    Kimi Räikkönen (αριθμός μονοθεσίου 7 - "Stelvio")
    7η θέση, Ταχύτερος Γύρος 1:20.880

    "Ήταν ένας καλός αγώνας. Το μονοθέσιο είχε εξαιρετική συμπεριφορά και κατάφερα στον πρώτο γύρο να μην μπλέξω σε προβλήματα. Στη συνέχεια ήμασταν ταχύτεροι από την McLaren, αλλά ήταν αδύνατο να προσπεράσω. Χάσαμε μία θέση στο pit stop και κερδίσαμε μία στη συνέχεια, είναι κρίμα, αλλά συνολικά δεν πρέπει να είμαι απογοητευμένος. Πήραμε τους βαθμούς και προχωράμε. Ανυπομονώ για τις διακοπές που θα περάσω με την οικογένεια μου, αλλά είμαι παράλληλα χαρούμενος και που οι άνθρωποι της ομάδας θα πάρουν μία ανάσα μετά από την πολύ σκληρή δουλειά που κάνουν."

    Antonio Giovinazzi (αριθμός μονοθεσίου 99 - "Giulia")
    18η θέση, Ταχύτερος Γύρος 1:23.134

    "Ήταν ένα απογοητευτικός αγώνας για εμένα. Είχα μια επαφή στον πρώτο γύρο όταν βρέθηκα ανάμεσα από δύο αυτοκίνητα στη στροφή 1 και στη συνέχεια αντιμετώπισα πρόβλημα με το σετ ελαστικών που με ανάγκασε να μπω στα pit πολύ πιο σύντομα απ' όσο είχαμε προγραμματίσει. Είναι κρίμα που το πρώτο μέρος της χρονιάς τελειώνει με αυτό τον τρόπο, ειδικά όταν έχουμε καταφέρει να δείξουμε την ταχύτητα μας στους τελευταίους αγώνες, όμως για ακόμα μία φορά δεν καταφέραμε να μετατρέψουμε τη δυναμική μας σε βαθμούς. Τουλάχιστον τώρα έχουμε μία ανάπαυλα ώστε να ξεκουραστούμε και να επιστρέψουμε για ένα καλύτερο δεύτερο μέρος της σαιζόν. Η αρχή δεν ήταν ιδανική, όμως παίρνω θάρρος από τη βελτίωση που παρουσιάσαμε. Τα συναισθήματα είναι ανάμικτα, αλλά θα συνεχίσω να δουλεύω σκληρά για να βελτιωθώ."

  • Administrator
  • Administrator

  • Δημοσιεύσεις: 2462
  • Κάρμα: 22
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες: 74

  • Φύλο: Άρρεν
  • Γενέθλια: Άγνωστο
  • Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    6 Μήνες 1 Εβδομάδα πριν #5007 από nickstath
    Απαντήθηκε από nickstath στο θέμα Νέα από την FCA
    To αιώνιο καλοκαίρι της Fiat μέσα από 10 cabrio μοντέλα



    Η οδήγηση με ένα ανοικτό αυτοκίνητο αποτελεί μία μοναδική εμπειρία. Με μεσογειακό ταπεραμέντο η Fiat προσέφερε πάντα μοντέλα που επέτρεπαν στον οδηγό και τους επιβάτες να βρεθούν σε απόλυτη επαφή με τη φύση. Αυτά είναι τα 10 πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα από τα ανοικτά Fiat.

    Τα μοντέλα με ανοιγόμενη οροφή αποτελούν μια ιδιαίτερη κατηγορία στο χώρο του αυτοκινήτου. Convertible, Cabrio, Spider, Targa, διθέσια ή τετραθέσια, με υφασμάτινη ή μεταλλική οροφή, τα ανοικτά αυτοκίνητα προσφέρουν μια ξεχωριστή εμπειρία οδήγησης σε κάθε εκδοχή τους. Λιγότερο πρακτικά και συνήθως ακριβότερα από τις αντίστοιχες συμβατικές εκδόσεις, τα ανοικτά αυτοκίνητα δεν επιλέγονται με τη λογική, αλλά με το συναίσθημα και την απόλαυση που προσφέρουν. Άλλα με σπορ χαρακτήρα και αλλά με πιο χαλαρή διάθεση, τα παρακάτω ανοικτά μοντέλα της Fiat δημιούργησαν το δικό τους μύθο προσφέροντας την αίσθηση του αιώνιου καλοκαιριού σε εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο.

    (1) 1200 Spider - 1957



    Το διθέσιο 1200 Spider εκτός από τον αρμονικό εξωτερικό σχεδιασμό ξεχώρισε και για μία ιδιαίτερη καινοτομία. Τα καθίσματα μπορούσαν να περιστραφούν κατά τον κατακόρυφο άξονα επιτρέποντας την ευκολότερη είσοδο και έξοδο για τον οδηγό και τον επιβάτη. Ήταν μία λύση που εκτιμήθηκε ιδιαίτερα από τις γυναίκες που πλέον μπορούσαν να απολαμβάνουν ένα σπορ αυτοκίνητο χωρίς να ανησυχούν ότι θα ταλαιπωρήσουν το φόρεμα τους.

    (2) 500 Jolly "Spiaggina" - 1958



    Εξαρχής το Fiat 500 του 1957 σχεδιάστηκε με ανοιγόμενη υφασμάτινη οροφή έτσι ώστε να κάνει οικονομία στο βάρος και την ποσότητα μετάλλου, αλλά παράλληλα και να προσφέρει σε όσο το δυνατόν περισσότερο κόσμο τη χαρά της οδήγησης ενός cabrio. Η έκδοση Jolly που έμεινε γνωστή με το παρατσούκλι "Spiaggina" πήγε ένα βήμα παραπέρα. Το κατασκευασμένο από την Carrozzeria Ghia Jolly επέτρεπε στους τέσσερις επιβαίνοντες να βρίσκονται σε απόλυτη επαφή με το τοπίο, ενώ η κατασκευασμένη από ψάθα επένδυση των καθισμάτων σήμαινε ότι μπορούσαν να ταξιδεύουν με βρεγμένα μαγιό χωρίς καμία τύψη. Με τιμή διπλάσια από εκείνη του απλού 500, το Jolly αγαπήθηκε από πλήθος γνωστών προσωπικοτήτων, όπως ο Αριστοτέλης Ωνάσης και ο Πρίγκιπας Ρενιέ του Μονακό.

    (3) 850 Spider 1965

    Ακόμα ένα cabrio της Fiat που σχεδιάστηκε από τον Bertone, το 850 Spider, ήταν ένα προσιτό σπορ ανοικτό αυτοκίνητο που συνολικά πούλησε περισσότερες από 140.000 μονάδες. Η τοποθέτηση του κινητήρα στον πίσω άξονα έδωσε ιδιαίτερη ευελιξία στο σχεδιασμό του εμπρός μέρους, ενώ όταν ήταν διπλωμένη η υφασμάτινη οροφή βρισκόταν κάτω από ένα μεταλλικό κάλυμμα αφήνοντας απόλυτα «καθαρό» το σχήμα του αμαξώματος.

    (4) 124 Sport Spider 1966

    Το ξεχωριστό στιλ συνδυάστηκε ιδανικά με τα δυναμικά χαρακτηριστικά δημιουργώντας το 124 Spider, ένα αυτοκίνητο που έμεινε στην ιστορία τόσο λόγω της εμπορικής του επιτυχίας, όσο και των διακρίσεων που κατέκτησε στους αγώνες. Ο Pininfarina δημιούργησε ένα κλασσικό σχήμα, το οποίο αγαπήθηκε ιδιαίτερα τόσο στην Ευρώπη, όσο και στην αγορά των Η.Π.Α. Η έκδοση Abarth με σημαντικές τεχνικές αλλαγές, ιδιαίτερα στην πίσω ανάρτηση, πραγματοποίησε μια εντυπωσιακή αγωνιστική πορεία ενισχύοντας την εικόνα της μάρκας.

    (5) X1/9 1972



    Ένας από τους σημαντικότερους σχεδιαστές όλων των εποχών, ο Marcello Gandini σχεδίασε για λογαριασμό του Studio Bertone ένα από τα πιο χαρακτηριστικά σχήματα στο χώρο του αυτοκινήτου. Το σφηνοειδές σχήμα, αποτέλεσμα και της εγκάρσιας τοποθέτησης του κινητήρα πίσω από την καμπίνα των επιβατών, συνδυαζόταν με μια ανοιγόμενη οροφή τύπου Targa. Στην πορεία σχεδιάστηκε και ένα πρωτότυπο με εντελώς ανοικτή οροφή, το οποίο όμως δεν βρήκε ποτέ το δρόμο για τη μαζική παραγωγή. Το όνομα του μοντέλου παραγωγής είναι ουσιαστικά ο κωδικός του προγράμματος εξέλιξης, στοιχείο που σπάνια συναντά κανείς στην ιστορία του αυτοκινήτου.

    (6) Punto Cabrio - 1993



    Βασισμένο σε ένα από τα πιο πετυχημένα μοντέλα στην ιστορία της Fiat, το Punto Cabrio αποτελούσε τον ορισμό του προσιτού ανοικτού αυτοκινήτου. Με θέσεις για 4 άτομα και ικανό χώρο αποσκευών για μικρές εξορμήσεις, το Punto Cabrio προσέφερε τη χαρά ενός ανοικτού αυτοκινήτου στο ευρύ κοινό. Συνολικά περισσότερα από 55.000 Punto Cabrio πέρασαν τη γραμμή παραγωγής του Bertone, τα περισσότερα εκ των οποίων ήταν βαμμένα σε ιδιαίτερα μοντέρνα χρώματα.

    (7) Barchetta 1995



    Έχοντας ανακηρυχτεί ως ένα από τα πιο όμορφα ανοικτά αυτοκίνητα, η «βαρκούλα» της Fiat σχεδιάστηκε από τον Ανδρέα Ζαπατίνα συνδυάζοντας κλασσικά στοιχεία με έναν απόλυτα μοντέρνο τρόπο. Τη νοσταλγική διάθεση που εξέφραζαν τα στιλιστικά στοιχεία στο αμάξωμα και στην καμπίνα συνόδευε μια μοναδική οδηγική εμπειρία που εξασφάλιζαν η υφασμάτινη οροφή, ο δυνατός κινητήρας των 1,8 λίτρων και η ιδιαίτερα διασκεδαστική ρύθμιση της ανάρτησης.

    (8) Panda Marrakech - 2003



    Το «φάντασμα» του 500 "Spiaggina" έβαλε το χέρι του στη δημιουργία του πρωτοτύπου Marrakech, το οποίο είχε πολύ έντονα στοιχεία από τα beach buggies της δεκαετίας του 60. Εκτός από την απόλυτη επαφή με το περιβάλλον, το Marrakech εφοδιασμένο με σύστημα τετρακίνησης και αυξημένη απόσταση από το έδαφος μπορούσε να κινηθεί με ιδιαίτερη ευκολία σε αμμώδη εδάφη συνεπικουρούμενο και από το χαμηλό βάρος, συνεχίζοντας με τον τρόπο του το θρύλο του Panda 4x4. Το «φάντασμα» του "Spiaggina" χτύπησε και πάλι λίγα χρόνια αργότερα, με ακόμα ένα πρωτότυπο, το Panda Jolly του 2006 που αποτελούσε σαφή αναφορά στο μοντέλο του 1958.

    (9) 500c - 2009


    Η Cabrio έκδοση του 500 πλησιάζει όσο καμία άλλη το αρχέτυπο του Fiat 500 του 1957. Η υφασμάτινη οροφή ακολουθεί με τον ίδιο τρόπο την γραμμή που ορίζουν οι πλαϊνές κολόνες από το παρμπρίζ μέχρι και την πόρτα του χώρου αποσκευών δίνοντας τη δυνατότητα στους 4 επιβάτες να έρθουν σε άμεση επαφή με τον ήλιο. Παράλληλα όπως και ο πρόγονος του, το 500c αποτελεί ένα από τα πιο προσιτά αυτοκίνητα για να γνωρίσει κανείς την απόλαυση της οδήγησης ενός cabrio αυτοκινήτου.

    (10) 124 Spider - 2015



    Η αναβίωση ενός θρυλικού μοντέλου δεν είναι ποτέ απλή υπόθεση. Το νέο 124 Spider διατηρεί μια σειρά σχεδιαστικών χαρακτηριστικών που κάνουν άμεσα αναγνωρίσιμη τη συγγένεια με τον ένδοξο πρόγονο του. Η σπορ διάθεση του πλαισίου και του συστήματος διεύθυνσης είναι ακόμα μία ομοιότητα, ενώ η αγωνιστική έκδοση Abarth 124 rally συνεχίζει την επιτυχημένη παράδοση στους αγώνες κυριαρχώντας τα τελευταία χρόνια στην κατηγορία R-GT.

  • Administrator
  • Administrator

  • Δημοσιεύσεις: 2462
  • Κάρμα: 22
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες: 74

  • Φύλο: Άρρεν
  • Γενέθλια: Άγνωστο
  • Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    6 Μήνες 1 Εβδομάδα πριν #5008 από nickstath
    Απαντήθηκε από nickstath στο θέμα Νέα από την FCA
    H Fiat παρουσιάζει το πιο χαλαρωτικό video για το φετινό καλοκαίρι



    H Fiat παρουσιάζει το πιο χαλαρωτικό video για το φετινό καλοκαίρι

    Οι ακτές της Μεσογείου, ο ήλιος του καλοκαιριού, τα γραφικά στενά και η μοναδική θέα μέσα από την ανοικτή οροφή ενός 500c. H Fiat ετοίμασε το πιο χαλαρωτικό video για το φετινό καλοκαίρι.


    Εικόνες, αρώματα και ο απαλός ήχος του κύματος στην παραλία. Το καλοκαίρι στη Μεσόγειο είναι μια ανεπανάληπτη εμπειρία. Η Fiat παρέα με το ανοικτό 500c ετοίμασε ένα video για να γιορτάσει τη μαγεία του καλοκαιριού και τη χαρά της ελευθερίας. Εικόνες που ξυπνούν αναμνήσεις, και θυμίζουν τη χαρά που μπορεί να φέρει μια βόλτα δίπλα στη θάλασσα. Νοσταλγία και μοναδικό στιλ στο πιο χαλαρωτικό video του φετινού καλοκαιριού.

    Δείτε το νοσταλγικό ταξίδι του 500c:

    Καλές διακοπές!

  • Administrator
  • Administrator

  • Δημοσιεύσεις: 2462
  • Κάρμα: 22
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες: 74

  • Φύλο: Άρρεν
  • Γενέθλια: Άγνωστο
  • Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    • Δεν Επιτρέπεται: για δημιουργία νέου θέματος.
    • Δεν Επιτρέπεται: για απάντηση.
    • Δεν Επιτρέπεται: να επεξεργαστείτε το μήνυμά σας.
    Συντονιστές: foxfire
    Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.538 δευτερόλεπτα
    Powered by Kunena Φόρουμ