Νέα από την FCA

Περισσότερα
1 Μήνας 4 Εβδομάδες πριν #4129 από nickstath
Απαντήθηκε από nickstath στο θέμα Νέα από την FCA
Nέο Abarth 595: Αφετηρία από το Targa Florio!


Το νέο Abarth 595 πραγματοποίησε την πρώτη του γνωριμία με το κοινό στα πλαίσια του θρυλικού αγώνα "Targa Florio".

  • Η Abarth ήταν ο χορηγός του 102ου Targa Florio
  • Οι δρόμοι της Σικελίας, που φιλοξένησαν μια σειρά ξεχωριστών test drives της νέας σειράς 595, γέμισαν από τον ήχο του συστήματος εξάτμισης Record Monza των 595 Competizione και 595 Pista.
  • To "Targa Florio Classica", ο αγώνας régularité για ιστορικά αυτοκίνητα, συμπεριλάμβανε εκτός των άλλων και τρείς συμμετοχές από τη συλλογή της FCA Heritage
Το "Targa Florio" που ολοκληρώθηκε την περασμένη Κυριακή, αποτελεί τον γηραιότερο αγώνα αυτοκινήτου στον κόσμο. Η φετινή, 102η διοργάνωσή του, υποστηρίχθηκε από την Abarth , η οποία βρήκε αυτή την εξαιρετική ευκαιρία για να παρουσιάσει για πρώτη φορά στο κοινό τη νέα σειρά Abarth 595. Η ιταλική εταιρεία έχει συνδέσει άρρηκτα το όνομα της με το χώρο των αγώνων, έχοντας κατακτήσει από τις αρχές της δημιουργίας της και μέχρι και σήμερα σειρά σημαντικών διακρίσεων.

«Ο Karl Abarth είχε συνδεθεί με το Targo Florio από τα πρώτα χρόνια μετά τον 2ο Π.Π. Οι γεμάτοι στροφές δρόμοι της Σικελίας είναι λες και δημιουργήθηκαν για να αναδείξουν τις δυνατότητες των αυτοκινήτων που έφτιαξε. Όσοι θαυμάζουν τα ιστορικά μοντέλα που έχτισαν τον μύθο της Abarth, μπορούν εύκολα να εκτιμήσουν πως όλα αυτά τα χρόνια οι αγώνες βοήθησαν στο να δημιουργηθούν τα σημερινά μας μοντέλα. Η συμμετοχή μας στον φετινό αγώνα αποτελεί φόρο τιμής για τα 110 χρόνια από τη γέννηση του ιδρυτή της εταιρείας, αλλά και την τέλεια αφορμή για να παρουσιάσουμε τη νέα σειρά Abarth 595, υπογραμμίζοντας τη σύνδεση μας με την ιστορία και τους αγώνες.»

Luca Napolitano, Επικεφαλής των Fiat και Abarth για την περιοχή ΕΜΕΑ (Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική)

Στιλ και επιδόσεις

Η νέα σειρά Abarth 595 συνδυάζει ιδανικά το στιλ με τις επιδόσεις. Οι εκδόσεις που την απαρτίζουν εστιάζουν στις επιδόσεις (595 Competizione), στην άνεση και την ταχύτητα (Turismo), την απόλυτη οδηγική αίσθηση (Pista) και το ξεχωριστό στιλ (695 Rivale). Σε κάθε περίπτωση, ακόμα και στη βασική έκδοση 595, διαθέσιμος είναι όλος εκείνος ο εξοπλισμός, αλλά και ο ξεχωριστός χαρακτήρας που δίνουν το στίγμα ενός πραγματικού Abarth.

«Το Abarth 595 είναι η εξέλιξη ενός θρύλου και έκανε ιδιαίτερη αίσθηση με την παρουσίαση του πριν από μερικές εβδομάδες. Οι εστιασμένες τεχνικές αλλαγές και η προσοχή σε κάθε λεπτομέρεια, σε συνδυασμό με την επιλογή των υλικών εκφράζουν απόλυτα τα δύο πρόσωπα της μάρκας: τις επιδόσεις και το στιλ. Με αυτό τον τρόπο οι πελάτες έχουν δύο δρόμους για να γνωρίσουν το μοναδικό κόσμο της Abarth.»

Luca Napolitano, Επικεφαλής των Fiat και Abarth για την περιοχή ΕΜΕΑ

Με αγωνιστικό DNA

Η πλούσια παράδοση της Abarth στο χώρο των αγώνων, αντικατοπτρίζεται και μέσω τον πολυάριθμων νικών που κέρδισε η μάρκα σε διάφορες κατηγορίες του Targa Florio. Μοντέλα όπως τα Abarth 1000 SP, Abarth 124 Rally, Abarth 131 Rally, αλλά και τα νεότερα Fiat Punto Super 1600 και Abarth Grande Punto S2000 κατέκτησαν τεράστιες επιτυχίες στους αγώνες. Όπως άλλωστε δήλωσε και ο κ. Napolitano, «Οι αγώνες αποτελούν βασικό στοιχείο της ιστορίας αλλά και του σήμερα για την Abarth. Μέσα από τους αγώνες η μάρκα δοκίμασε και τελειοποίησε τεχνολογίες οι οποίες στη συνέχεια μεταφέρθηκαν στα αυτοκίνητα παραγωγής ώστε να προσφέρουν αξεπέραστη απόδοση, ασφάλεια και αξιοπιστία. Είναι μια παράδοση που πολύ λίγοι κατασκευαστές διαθέτουν. Σήμερα το νέο Abarth 124 rally αποτελεί το σημείο αναφοράς στην κατηγορία R-GT, έχοντας ήδη κατακτήσει το αντίστοιχο παγκόσμιο πρωτάθλημα της FIA.»

Στα πλαίσια του αγώνα, η νέα σειρά 595 συνδυάστηκε ιδανικά με τρεις θρύλους που έφερε για την περίπτωση η FCA Heritage, το τμήμα του ομίλου που σαν σκοπό έχει τη διαφύλαξη της πλούσιας κληρονομιάς των ιταλικών μαρκών. Τα Abarth 2400 coupé (1964), Autobianchi A112 Abarth 58 HP (1974) και το Fiat 500 (1974) αναβαθμισμένο με το "Abarth Classiche 595 Conversion Kit", εκπροσώπησαν τρεις διαφορετικές φιλοσοφίες συμμετέχοντας στο "Targa Florio Classica". Το 2400 coupé αποτελεί ένα εξαιρετικό παράδειγμα της ικανότητας της Abarth να δημιουργεί κορυφαία GT αυτοκίνητα, το A112 θυμίζει την ένταξη της εταιρείας στο αγωνιστικό τμήμα της Fiat, ενώ το Fiat 500 εστιάζει στα ένδοξα χρόνια όπου η Abarth έγινε διάσημη αναβαθμίζοντας τα μικρά Fiat.

Τέλος ο αγώνας τιμήθηκε και από δύο σύμβολα για τη μάρκα, την κ. Anneliese Abarth και το 2400 Coupé, το οποίο ανήκε στο σύζυγο της, Eris Tondelli, οδηγό αγώνων και εξέλιξης της Abarth, ο οποίος εργάστηκε εκτός των άλλων και για τη δημιουργία της σειράς 595 τη δεκαετία του 60.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
1 Μήνας 3 Εβδομάδες πριν #4154 από nickstath
Απαντήθηκε από nickstath στο θέμα Νέα από την FCA
750.000 Fiat με Φυσικό Αέριο!

Κατέχοντας ηγετική θέση στην εξέλιξη και παραγωγή αυτοκινήτων που χρησιμοποιούν για την κίνηση τους φυσικό αέριο (CNG), η Fiat, ξεπέρασε το ορόσημο της διάθεσης 750.000 οχημάτων CNG στην Ευρώπη.



Η Fiat, είναι πρωτοπόρος στην εξέλιξη και παραγωγή αυτοκινήτων που χρησιμοποιούν για την κίνηση τους φυσικό αέριο (CNG). Η χρήση φυσικού αερίου ως καύσιμο αποτελεί αυτή τη στιγμή την πιο άμεση και προσιτή λύση στο ευρύ κοινό για μετακινήσεις με το μικρότερο δυνατό κόστος, αλλά και το μικρότερο περιβαλλοντολογικό αποτύπωμα.



Έχοντας ξεπεράσει ήδη από πέρυσι την παραγωγή 300.000 Panda CNG , η Fiat, ξεπερνά ακόμα ένα ορόσημο διαθέτοντας πλέον των 750.000 αυτοκινήτων CNG στην Ευρώπη. Η δημοτικότητα των μοντέλων με φυσικό αέριο οφείλετε σε μια σειρά λόγων όπως:

  • Προσφέρουν κορυφαία οικονομία στο κόστος καυσίμου (χαμηλή κατανάλωση και χαμηλό κόστος καυσίμου). Ενδεικτικά ένα Panda CNG απαιτεί λιγότερο από 3 ευρώ για κάθε 100χλμ.
  • Αποτελεί την πλέον φιλική προς το περιβάλλον λύση, τόσο λόγο του τρόπου παραγωγής του καυσίμου, όσο και λόγο της σύνθεσης του. Σε σχέση με τη βενζίνη, η μείωση των εκπομπών CO2 ξεπερνά το 20% ενώ η μείωση των εκπομπών ΝΟΧ το 50%. Επίσης μηδενικές είναι οι εκπομπές μικροσοματιδίων από την καύση
  • Tη μεγάλη ευελιξία και αυτονομία. Η δυνατότητα χρήσης φυσικού αερίου και βενζίνης προσφέρει στον οδηγό την επιλογή καυσίμου ανά πάσα στιγμή, ενώ ενισχύει σημαντικά την αυτονομία η οποία στο Panda CNG ξεπερνά τα 1.000χλμ
  • Είναι μια εργοστασιακή λύση που παρέχει απόλυτη ασφάλεια και κορυφαία αξιοπιστία. Παράλληλα η σύνθεση του καυσίμου μειώνει τις επικαθήσεις στον κινητήρα και τη φθορά του.
  • Η επέκταση του δικτύου ανεφοδιασμού που πλέον και στην Ελλάδα επιτρέπει σε πολύ μεγάλο μέρος του πληθυσμού να έχει άμεση πρόσβαση στο CNG.
  • Το κόστος αγοράς που ειδικά στην περίπτωση του Panda CNG (11.990ευρώ) διαφέρει ελάχιστα σε σχέση με εκείνο ενός συμβατικού βενζινοκίνητου οχήματος, εξασφαλίζοντας οικονομία για το χρήστη από το 1ο χιλιόμετρο λειτουργίας.
Εκτός από το Panda CNG, το οποίο αποτελεί το δημοφιλέστερο μοντέλο φυσικού αερίου της εταιρείας, η γκάμα της Fiat περιλαμβάνει και επαγγελματικά οχήματα CNG όπως τα Fiorino, Doblo Cargo και Ducato.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
1 Μήνας 3 Εβδομάδες πριν - 1 Μήνας 3 Εβδομάδες πριν #4159 από nickstath
Απαντήθηκε από nickstath στο θέμα Νέα από την FCA
Ο Luca Napolitano σχολιάζει τη φετινή επιτυχημένη πορεία της Abarth στους αγώνες και παρουσιάζει τη νέα σειρά Abarth 595



Σε μία μίνι-συνέντευξη, ο Luca Napolitano επικεφαλής των Fiat και Abarth για την περιοχή ΕΜΕΑ (Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική), σχολιάζει την εξαιρετική αγωνιστική χρονιά της Abarth, αλλά και την αύξηση πωλήσεων που πέτυχε η μάρκα στην Ευρώπη, με τα αποτελέσματα μέχρι και τα τέλη Σεπτεμβρίου να παρουσιάζουν αύξηση της τάξης του 15% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Η Abarth, με το 124 rally, κατέκτησε ήδη πριν το τέλος της σαιζόν το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα FIA R-GT, ενώ στο θρυλικό Targa Florio, το γηραιότερο αγώνα αυτοκινήτων στον κόσμο, η εταιρεία παρουσίασε τη νέα σειρά Abarth 595, η οποία αποτελεί μια αυθεντική έκφραση της φιλοσοφίας Abarth, συνδυάζοντας ιδανικά το στιλ και τις επιδόσεις.

Συνημμένα:
Last edit: 1 Μήνας 3 Εβδομάδες πριν by nickstath. Αιτία: Προσθήκη φωτογραφίας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
1 Μήνας 3 Εβδομάδες πριν - 1 Μήνας 3 Εβδομάδες πριν #4162 από nickstath
Απαντήθηκε από nickstath στο θέμα Νέα από την FCA
H Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio κατακτά το ‘Driver’s Award’ στα βραβεία Carwow 2018



  • Η Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio, κατέκτησε το "Driver's Award" στα βραβεία Carwow 2018 στο Λονδίνο.
  • Η κορυφαία έκδοση της Stelvio ξεχώρισε χάρη στο μοναδικό της οδηγικό ταπεραμέντο και τις κορυφαίες επιδόσεις που προσφέρει ο V6 Bi-Turbo βενζινοκινητήρας των 2,9 λίτρων απόδοσης 510 ίππων.
Συνεχίζοντας να εντυπωσιάζει χάρη στις επιδόσεις και το μοναδικό οδηγικό χαρακτήρα που διαθέτει, η Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio , το ταχύτερο SUV της κατηγορίας της, κατέκτησε και το "Driver's Award" στα βραβεία Carwow 2018, μια ετήσια εκδήλωση που πραγματοποιείται στο Shard του Λονδίνου.

Η Stelvio Quadrifoglio, το πιο ισχυρό SUV παραγωγής στην ιστορία της Alfa Romeo, επικράτησε μεταξύ ισχυρών αντιπάλων που φημίζονται για την οδηγική απόλαυση που προσφέρουν, όπως το Honda Civic Type R και το Mazda MX-5.

Συνδυάζοντας την ιδανική κατανομή βάρους (50:50), με το προηγμένο σύστημα τετρακίνησης και τον Bi-Turbo V6 βενζινοκινητήρα με τους 510 ίππους, η Alfa Romeo Stelvio επιταχύνει από στάση στα 100χλμ./ώρα σε μόλις 3,8δλ., ενώ επιτυγχάνει τελική ταχύτητα 283χλμ./ώρα.



Η κριτική επιτροπή του Carwow σχολίασε σχετικά: «Αν και η Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio δεν είναι το πρώτο SUV υψηλών επιδόσεων, είναι μακράν το πιο απολαυστικό στην οδήγηση. Για την ακρίβεια είναι πολύ πιο απολαυστική από πολλά αμιγώς σπορ αυτοκίνητα για αυτό και κατέκτησε το "Driver's Award". Είναι πραγματικά ένα αυτοκίνητο που δεν μπορείς να το χορτάσεις

"Το να κατακτάς αυτό το πολύ σημαντικό βραβείο είναι μια τεράστια αναγνώριση για την Alfa Romeo και μία ακόμα απόδειξη του πάθους που έχουμε στο να δημιουργούμε αυτοκίνητα που ξεχωρίζουν για τις επιδόσεις και τον οδηγικό τους χαρακτήρα."

Andrew Tracey, Διευθυντής Πωλήσεων και Marketing της Alfa Romeo

Η Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio χρησιμοποιεί μια σειρά προηγμένων τεχνολογιών, όπως τον ηλεκτρονικό έλεγχο ανάρτησης, το σύστημα διαχείρισης AlfaTM D.N.A. Pro με λειτουργία Race mode και τον ηλεκτρονικό έλεγχο ροπής ώστε να προσφέρει κορυφαία οδηγική ευχαρίστηση και παράλληλα μέγιστη ασφάλεια. Ήδη, σε λιγότερο από 1 χρόνο από την παρουσίαση της, η Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio, έχει κατακτήσει σειρά διακρίσεων, όπως τον παγκόσμιο τίτλο του ταχύτερου SUV παραγωγής ολοκληρώνοντας έναν γύρο στο θρυλικό Nürburgring σε χρόνο 7 λεπτών και 51,7 δευτερολέπτων, τον τίτλο "Crossover of the Year" από το Popular Mechanics, την ανάδειξη της ως SUV of the Year 2018 από το Auto Zeitung, κ.α.
Last edit: 1 Μήνας 3 Εβδομάδες πριν by nickstath. Αιτία: Προσθήκη συνδέσμου

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
1 Μήνας 2 Εβδομάδες πριν #4176 από nickstath
Απαντήθηκε από nickstath στο θέμα Νέα από την FCA
Στα άδυτα του νέου κινητήρα Firefly της FCA

Με την παρουσίαση της νέας οικογένειας Turbo βενζινοκινητήρων FireFly, η FCA δημιούργησε το πιο προηγμένο μηχανικό σύνολο της κατηγορίας. Μια ματιά στα ενδότερα του νέου κινητήρα αποκαλύπτει εκτός από την υψηλή τεχνολογία και τα μοναδικά του πλεονεκτήματα.

Η Fiat διαθέτει τεράστια παράδοση* στο σχεδιασμό και εξέλιξη κινητηρίων συνόλων. Από μικρούς κινητήρες για αυτοκίνητα πόλης, μέχρι κορυφαία σύνολα που κινούν απόλυτα supercars, η FCA εκμεταλλευόμενη και την εμπλοκή της στο μηχανοκίνητο αθλητισμό, δημιουργεί μηχανικά σύνολα που ξεχωρίζουν για την απόδοση, την οικονομία, αλλά και τα γενικότερα χαρακτηριστικά λειτουργίας τους. Στην περίπτωση του νέου Turbo βενζινοκινητήρα FireFly που παρουσιάστηκε στο νέο 500Χ, οι μηχανικοί της FCA χρησιμοποίησαν, τόσο δοκιμασμένες λύσεις του ομίλου, όσο και νέες τεχνολογίες, δημιουργώντας τον πλέον προηγμένο κινητήρα της κατηγορίας. Μια ματιά στα ενδότερα της νέας γενιάς κινητήρων αποκαλύπτει, τόσο τα ξεχωριστά του χαρακτηριστικά, όσο και τα πλεονεκτήματα που αυτά προσφέρουν.


  • Έξυπνη αρχιτεκτονική = Χαμηλό βάρος και υψηλή αποδοτικότητα



  • Ο σχεδιασμός της νέας γενιάς κινητήρων έχει δημιουργηθεί γύρω από την πιο αποδοτικά δυνατή αρχιτεκτονική όπου κάθε κύλινδρος έχει χωρητικότητα 0,33 λίτρων. Αποτέλεσμα ένας 3κυλινδρος κινητήρας 1.0 λίτρου και ένας 4κυλινδρος χωρητικότητας 1,33 λίτρων. Κοινός παρανομαστής η υψηλή απόδοση (120 και 150 ίπποι αντίστοιχα), αλλά και το εξαιρετικά χαμηλό βάρος (μόλις 93 κιλά για το μπλοκ). Το σύνολο του κινητήρα είναι κατασκευασμένο από κράμα αλουμινίου, ενώ ειδικότερα η κεφαλή έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την Teksid και είναι κατασκευασμένη με χρήση χύτευσης υψηλής πίεσης. Παράλληλα, η βάση του κινητήρα έχει εξελιχθεί ώστε να παρέχει τον καλύτερο συνδυασμό αντοχής, χαμηλών κραδασμών και χαμηλού βάρους.


  • Προηγμένο σύστημα τροφοδοσίας = Κορυφαία απόδοση και οικονομία καυσίμου



  • Σε συνδυασμό με την έξυπνη αρχιτεκτονική, το προηγμένο σύστημα τροφοδοσίας προσφέρει εξαιρετικά χαρακτηριστικά λειτουργίας (χαμηλή στάθμη θορύβου, απουσία κραδασμών, κτλ.) ακόμα και στην περίπτωση του 3κυλινδρου συνόλου. Το πρωτοποριακό σύστημα MultiAir (αποκλειστικότητα της FCA) εξελίχθηκε στην 3 γενιά του, προσφέροντας ακόμα υψηλότερη απόδοση μέσω της καλύτερης «αναπνοής» του κινητήρα. Μέσω του ελέγχου του χρονισμού - βυθίσματος των βαλβίδων εισαγωγής, το σύστημα MultiAir III βελτιώνει την ελαστικότητα στις χαμηλές στροφές, αλλά και την απόδοση υπό υψηλό φορτίο, όπου μέσω της καθυστέρησης του κλεισίματος των βαλβίδων μειώνει τα φαινόμενα προ-ανάφλεξης με αποτέλεσμα καλύτερη λειτουργία, χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου, αλλά και αυξημένη διάρκεια ζωής. Παράλληλα η χρήση αρκετών προηγμένων τεχνικών χαρακτηριστικών, όπως ο εξελιγμένος άμεσος ψεκασμός, ο στροβυλοσυμπιεστής (turbo) χαμηλής αδράνειας με ηλεκτρονικά ελεγχόμενη βαλβίδα ανακούφισης, κ.α., συνεισφέρουν στην αυξημένη απόδοση και την άνεση, αλλά και την άμεση απόκριση στις εντολές του οδηγού.


  • Νέο λογισμικό και ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης ρύπων = Αξιοπιστία και φιλικότητα προς το περιβάλλον

  • Γνωστή για την ευαισθησία της στα θέματα προστασίας του περιβάλλοντος, η FCA στην περίπτωση της νέας γενιάς κινητήρων FireFly χρησιμοποίησε τις πλέον σύγχρονες εφαρμογές τόσο σε επίπεδο λογισμικού, όσο και συστημάτων αντιρρυπαντικής τεχνολογίας. Οι κινητήρες είναι προδιαγραφών Euro 6/D-TEMP και εφοδιάζονται με φίλτρο μικροσωματιδίων. Παράλληλα κατά την εξέλιξη τους ολοκληρώθηκαν περισσότερες από 75.000 ώρες δοκιμών σε προσομοιωτή, καθώς και 60.000 ώρες εξέλιξης με πραγματικά οχήματα που κάλυψαν 5 εκατομμύρια χλμ. σε όλο τον κόσμο, έτσι ώστε να εξασφαλιστεί κορυφαίο επίπεδο αντοχής και αξιοπιστίας.


  • Σχεδιαστική ευελιξία = Δυνατότητες μελλοντικών εξελίξεων



  • Η προηγμένη τεχνολογική δομή των κινητήρων FireFly αποτελεί την ιδανική βάση για τη δημιουργία νέων συνόλων που θα προστεθούν στη γκάμα κινητήρων της FCA. Έχοντας σχεδιαστεί εξαρχής για να συνδυάζεται με υβριδικά συστήματα, ο κινητήρας FireFly, διαθέτει όλη τη σχεδιαστική ευελιξία ώστε να διατηρεί τα κατασκευαστικά του πλεονεκτήματα σε μεγάλο βάθος χρόνου. Παράλληλα ο έξυπνος σχεδιασμός και η υψηλή αξιοποίηση κοινών τμημάτων επιτρέπει την παραγωγή διαφόρων εκδόσεων του κινητήρα στην ίδια γραμμή παραγωγής, με σημαντικά οφέλη για το κόστος, την αξιοπιστία, αλλά και το περιβαλλοντολογικό αποτύπωμα της παραγωγικής διαδικασίας.

    *Στην αιχμή της τεχνολογίας

    Η Fiat, στη μακρόχρονη ιστορία της έχει πρώτη εξελίξει μερικά από τα πιο προηγμένα συστήματα κινητήρων, ανοίγοντας το δρόμο για νέες τεχνολογίες στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Όπως για παράδειγμα:

    • Variable Valve Timing (1960): Για πρώτη φορά η Fiat χρησιμοποιεί σύστημα μεταβλητού χρονισμού σε αυτοκίνητο παραγωγής
    • Common Rail (1997): Το πρωτοποριακό σύστημα που άλλαξε τα δεδομένα στους κινητήρες Diesel, παρουσιάστηκε από την Fiat.
    • MultiJet (2003) : Η Fiat πρωτοπορεί και πάλι στον τομέα των κινητήρων Diesel, με το MultiJet να προσφέρει πρωτόγνωρα επίπεδα απόδοσης και οικονομίας.
    • MultiAir (2009): Με την παρουσίαση του συστήματος MultiAir, η Fiat δημιούργησε μια νέα φιλοσοφία για το σύστημα εισαγωγής των κινητήρων βενζίνης.
    • TwinAir(2010) : Με τον κινητήρα TwinAir, η Fiat, δημιουργεί τον πιο αποδοτικό 2κυλινδρο βενζινοκινητήρα, ο οποίος κατακτά και το βραβείο Internation Engine of the Year το 2011.
    • Turbo FireFly (2018): Με τη νέα οικογένεια FireFly, η φιλοσοφία του downsizing -της οποίας η Fiat υπήρξε πρωτοπόρος- μπαίνει σε μία νέα εποχή.
    Συνημμένα:

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    Περισσότερα
    1 Μήνας 1 Εβδομάδα πριν #4183 από nickstath
    Απαντήθηκε από nickstath στο θέμα Νέα από την FCA
    2018 Formula 1 Pirelli Μεξικάνικο Grand Prix



    Η Alfa Romeo Sauber F1 Team ανέβηκε στην 8η θέση του πρωταθλήματος Κατασκευαστών με τον τερματισμό και των δυο μονοθεσίων της, στη βαθμολογούμενη δεκάδα, στο GP του Μεξικό.

    Καιρός: ήλιος/συννεφιά, στεγνό, 19 - 22°C στον αέρα, 33-39°C στο οδόστρωμα



    Καταβάλλοντας σπουδαία προσπάθεια η Alfa Romeo Sauber F1 Team ολοκλήρωσε το Σαββατοκύριακο του Μεξικάνικου Grand Prix με διπλό τερματισμό στους βαθμούς. Ο Charles Leclerc πήρε έξι βαθμούς τερματίζοντας 7ος και ο Marcus Ericsson άλλους δυο τερματίζοντας 9ος.

    Η εκκίνηση ήταν ασφυκτική και έκανε την καρδιά των θεατών και των μελών των ομάδων να χτυπήσει δυνατά. Αμφότεροι οι οδηγοί της ομάδας μας είχαν σταθερή και δυνατή απόδοση στους πρώτους γύρους. Εκκινήσαμε στον αγώνα με την εξαιρετικά μαλακή γόμα (hypersoft) που είχε χρησιμοποιηθεί για να προκριθούμε το Σάββατο στο Q3. Οι προκλήσεις του απαιτητικού αυτοκινητοδρόμιου Hermanos Rodriquez δεν αφορούν μόνο στην απόλυτη ταχύτητα αλλά και στη διαχείριση των ελαστικών. Η διατήρηση των θέσεων ήταν ο καθοριστικός παράγοντας για την επιτυχία, όχι μόνο για την Alfa Romeo Sauber F1 Team, αλλά για όλες τις ομάδες.

    Οι Charles Leclerc και Marcus Ericsson εκκίνησαν από την 9η και 10η θέση αντίστοιχα. Αμφότεροι είχαν στρατηγική μιας αλλαγής ελαστικών και στόχευαν στη συλλογή βαθμών. Το πρώτο μέρος ήταν καθοριστικό όσον αφορά στη στρατηγική αλλά και στη διαχείριση των ελαστικών. Αμφότεροι οι οδηγοί έκαναν άριστη δουλειά σημειώνοντας το μέγιστο της απόδοσης. Τόσο ο Charles Leclerc όσο και ο Marcus Ericsson συνέχισαν μετά να προοδεύουν διατηρώντας το δυνατό ρυθμό και στο δεύτερο μέρος. Έτσι ανάκτησαν σημαντικές θέσεις και τελικά τερμάτισαν στο Μεξικάνικο Grand Prix με σημαντική επιτυχία στον αγωνιστικό αποτέλεσμα.

    Έχοντας συνολικά 36 βαθμούς στο ενεργητικό της η Alfa Romeo Sauber F1 Team ανέβηκε στην 8η θέση του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών. Ο Charles Leclerc βρίσκεται στην 15η θέση του Πρωταθλήματος Οδηγών (27 βαθμοί) και ο Marcus Ericsson στην 17η θέση (9 βαθμοί).



    Marcus Ericsson (μονοθέσιο Νο 9):
    C37 (Chassis 05/Ferrari)
    Αποτέλεσμα: 9ος. Εκκίνησε με την εξαιρετικά μαλακή γόμα και μετά από 16 γύρους έβαλε την πολύ μαλακή γόμα.
    "Ήταν ένα σπουδαίο αποτέλεσμα για την ομάδα σήμερα. Χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια για να τερματίσουν και τα δυο μονοθέσια στους βαθμούς. Έτσι ανεβήκαμε μια θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών. Είμαι περήφανος για τον αγώνα μου, νομίζω ότι πρόκειται για μια από τις καλύτερες αποδόσεις που είχα στη Formula 1. Χρειάστηκε να προσπαθήσω σκληρά για να διαχειριστώ τα ελαστικά καθώς ανάκτησα πολλές θέσεις μετά το πιτ στοπ. Δεν έκανα λάθη, οπότε είμαι ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα."



    Charles Leclerc (μονοθέσιο Νο 16):
    C37 (Chassis 02/Ferrari)
    Result: 7th. Start on hypersoft tyres, after 13 lap change to supersoft tyres
    "Ήταν καλός αγώνας και είμαι χαρούμενος με την 7η θέση, πρόκειται για το δεύτερο καλύτερο αποτέλεσμα που έχω πετύχει μέχρι τώρα στην Formula 1. Η διαχείριση των ελαστικών ήταν ιδιαίτερα απαιτητική και ο αγώνας γεμάτος προκλήσεις γύρω απ' αυτό το θέμα. Η προσπάθεια της ομάδας ήταν καλή, κατορθώσαμε να πάρουμε αρκετούς βαθμούς ώστε να κερδίσουμε θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών. Συνολικά ήταν ένα θετικό αποτέλεσμα και ελπίζω να έχουμε ένα παρόμοιο και στον επόμενο αγώνα στη Βραζιλία."

    Frédéric Vasseur, Επικεφαλής Ομάδας:
    "Ήταν ένα θετικό Grand Prix για μας, σημειώσαμε καλή πρόοδο το Σαββατοκύριακο. Τόσο ο Charles όσο και ο Marcus μπήκαν στο Q3 των δοκιμών και στον αγώνα πήραν βαθμούς. Έτσι η ομάδα κέρδισε μια θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών. Ο αγώνας ήταν σκληρός, όλοι οι οδηγοί είχαν θέμα με τα ελαστικά τους λόγω των προκλήσεων που θέτει η πίστα. Αμφότεροι οι Charles και Marcus έκανα εξαιρετική δουλειά στη διαχείριση των ελαστικών και κατάφεραν να διατηρήσουν τις θέσεις τους. Το τελικό αποτέλεσμα είναι επιτυχία για την ομάδα. Θα πρέπει να συνεχίσουμε να πιέζουμε ώστε να τελειώσουμε τη σεζόν με αυτό τον τρόπο. Θα δώσουμε μάχη για ένα ακόμη καλό αποτέλεσμα στον επόμενο αγώνα στο Σάο Πάολο."

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    • Δεν Επιτρέπεται: για δημιουργία νέου θέματος.
    • Δεν Επιτρέπεται: για απάντηση.
    • Δεν Επιτρέπεται: για προσθήκη συνημμένων.
    • Δεν Επιτρέπεται: να επεξεργαστείτε το μήνυμά σας.
    Συντονιστές: foxfire
    Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.777 δευτερόλεπτα
    Powered by Kunena Φόρουμ