file Νέα από την FCA

Περισσότερα
1 Μήνας 3 Ημέρες πριν #3836 από nickstath
Replied by nickstath on topic Νέα από την FCA
Giulia και Stelvio NRING: Αποδείξεις υπεροχής της Alfa Romeo


  • Η Giulia Quadrifoglio "NRING" και ή Stelvio Quadrifoglio "NRING" Nürburgring Limited Editions, ένας φόρος τιμής στην ιστορική επιτυχημένη πορεία της Alfa Romeo στη θρυλική Γερμανική πίστα. Οι παραγγελίες άνοιξαν σήμερα.
  • Για την περιοχή της EMEA θα κατασκευαστούν μόλις 108 αυτοκίνητα ανά μοντέλο, ένα για κάθε χρόνο της ιστορίας της Alfa Romeo.
  • Αποκλειστικές φωτογραφίες δείχνουν τα δύο εξαιρετικά αυτοκίνητα να "καταπίνουν" τις στροφές του "Green Hell"
  • Επιδόσεις, DNA υπεροχής και ιταλικό στιλ, συμπληρώνονται με μία αποκλειστική, υπέρτατη εμπειρία για τον πελάτη.
  • Οι τυχεροί αγοραστές της περιορισμένης έκδοσης θα λάβουν ένα μοντέλο σε κλίμακα του αυτοκινήτου που έχουν αγοράσει, ένα ειδικά σχεδιασμένο welcome kit και μία πρόσκληση για την απόλυτη Alfa Romeo εμπειρία: να οδηγήσουν στην πίστα του Nürburgring.
  • Η «συλλεκτική» αξία αυτών των περιορισμένων εκδόσεων τονίζεται ακόμα περισσότερο από την αποκλειστική πιστοποίηση η οποία εκδίδεται από το FCA Heritage.
Από το 1927 που άνοιξε για πρώτη φορά, το Nürburgring αποτελεί το απόλυτο σημείο αναφοράς στους αγώνες αυτοκινήτου: η μοναδική διάταξη της πίστας του μέσα από δάση, οι ατελείωτες στροφές της, τα εναλλασσόμενα σαμαράκια, ανηφόρες και κατηφόρες της καθώς και η δημοτικότητα της στον κόσμο έχουν κάνει την Γερμανική πίστα μια γη της επαγγελίας για τους λάτρεις του σπορ δημιουργώντας προσμονή για επικά κατορθώματα. Η μακρόχρονη, σχεδόν ενός αιώνα, ιστορία του Green Hell γράφτηκε με σημαντική συμμετοχή της Alfa Romeo, η οποία έχτισε τον μύθο της μέσα από μια πολλαπλές νίκες και αξέχαστα ρεκόρ στο Nürburgring. Η Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio, το πρώτο SUV στην ιστορία της μάρκας, κατέχει το ρεκόρ στην κατηγορία της, έχοντας διανύσει τα 20.832 km του Nordschleife σε 7 λεπτά και 51.7 δευτερόλεπτα. Αυτό την καθιστά το ταχύτερο SUV στην κατηγορία, εφοδιασμένο με ένα εξαιρετικό 2.9 V6 Bi-Turbo βενζινοκινητήρα με 510 HP και ροπή 600 Nm που αποδίδει τελική ταχύτητα 283 km/h και επιτάχυνση 0-100 km/h σε μόλις 3.8 δευτερόλεπτα. Η Giulia Quadrifoglio έχει ταχύτερο γύρο στα 7'32", που επιτεύχθηκε χάρη στην εξαίσια οδηγική της συμπεριφορά, τελική ταχύτητα 307 km/h και επιτάχυνση 0-100 km/h σε 3.9 δευτερόλεπτα. Οι Giulia Quadrifoglio "NRING" και Stelvio Quadrifoglio "NRING" Nürburgring Limited Editions έχουν δημιουργηθεί για να τιμήσουν την ιστορική αυτή σχέση με την πίστα, που αναζωπυρώθηκε πρόσφατα με τις θρυλικές επιδόσεις των νέων μοντέλων Quadrifoglio. Τη σχέση αυτή προβάλλει κι ένα εμπνευσμένο σετ από φωτογραφίες που παρουσιάζει τα δύο αυτοκίνητα στο περιβάλλον που αναδεικνύει απόλυτα τα εκπληκτικά χαρακτηριστικά τους, στις πιο αναγνωρίσιμες στροφές του 'Ring' και στα πιο εμβληματικά του τμήματα, συμπεριλαμβανομένου του διάσημου Caracciola-Karussell.

Τα συλλεκτικά Limited edition μοντέλα είναι τώρα διαθέσιμα για παραγγελίες

Διαθέσιμες, στην περιοχή της EMEA, με μόλις 108 αυτοκίνητα από κάθε μοντέλο που προορίζονται μόνο για συλλέκτες και τους πιο πιστούς πελάτες της Alfa Romeo, οι νέες περιορισμένες εκδόσεις έχουν μοναδικό εξοπλισμό, όπως το αριθμημένο σήμα στο ταμπλό από ανθρακονήματα και τη μοναδική εμφάνιση Circuito Grey, αποκλειστικά διαθέσιμη σ' αυτήν την περιορισμένη έκδοση.

Επιπλέον των αριστοτεχνικών χαρακτηριστικών που χαρακτηρίζουν όλα τα αυτοκίνητα Quadrifoglio, ο στάνταρ εξοπλισμός στην ειδική σειρά "NRING" είναι υπερπλήρης και περιλαμβάνει φρένα carbon-ceramic, αγωνιστικά καθίσματα Sparco® με κόκκινο γαζί και σκελετό από ανθρακονήματα, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Mopar® με λεβιέ με λεπτομέρειες από ανθρακονήματα, τιμόνι από δέρμα και Alcantara, επίσης με λεπτομέρειες από ανθρακονήματα. Το μπροστινό σήμα και τα καλύμματα των εξωτερικών καθρεφτών είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα, όπως και οι πλευρικοί μαρσπιέδες. Και η λίστα δεν τελειώνει εδώ: σκουρόχρωμα τζάμια, Adaptive Cruise Control, πακέτο ηχοσυστήματος Harman Kardon premium, και σύστημα AlfaTM Connect 3D Nav με οθόνη 8.8'', Apple CarPlayTM, Android AutoTM και DAB. Η Giulia λανσάρει τη νέα οροφή από ανθρακονήματα ενώ η Stelvio εξοπλίζεται με ηλεκτρικά ανοιγόμενη πανοραμική ηλιοροφή. Και οι δύο έχουν πατάκια με κόκκινο λογότυπο και από την Mopar. Οι Stelvio και Giulia Quadrifoglio Nürburgring Edition sporting που φέρουν το σήμα "NRING" αποτελούν την κορυφαία απόδειξη της απόλυτης υπεροχής της Alfa Romeo.

Μνημειώδης ισχύς και κορυφαία τεχνολογία αιχμής

Τα μοντέλα Quadrifoglio είναι υποδείγματα ποιοτικής τεχνολογίας και κορυφαίας επίδοσης. Για παράδειγμα, στη Stelvio, ο βενζινοκινητήρας 2.9 V6 Bi-Turbo των 510 HP συνδυάζεται με το καινοτόμο σύστημα τετρακίνησης Q4, το οποίο εγγυάται μία αξεπέραστη απόδοση, πρόσφυση, οδηγική απόλαυση και ασφάλεια σε όλες τις συνθήκες. Και τα δύο αυτοκίνητα διαθέτουν επίσης το AlfaTM Chassis Domain Control, το οποίο συντονίζει όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα του αυτοκινήτου, έτσι ώστε να παρέχουν πάντοτε τη βέλτιστη απόδοση και τη μέγιστη οδηγική απόλαυση. Πιο συγκεκριμένα, το σύστημα διαχειρίζεται και αναθέτει ταυτόχρονα συγκεκριμένες λειτουργίες στα διάφορα ενεργά συστήματα, όπως το Q4 all-wheel drive (στην Stelvio Quadrifoglio), το σύστημα AlfaTM Active Torque Vectoring, το AlfaTM Active Suspension, το ESC και τον επιλογέα AlfaTM DNA Pro με λειτουργία Race. Η τεχνολογία Torque Vectoring βελτιστοποιεί την κατανομή της ροπής στην Stelvio και στην Giulia και αναδεικνύει τον σπορ χαρακτήρα τους. Οι δύο ηλεκτρονικά ελεγχόμενοι συμπλέκτες μέσα στο σύστημα Torque Vectoring καθιστούν εφικτό τον έλεγχο της παρεχόμενης ροπής σε κάθε ένα τροχό ξεχωριστά. Αυτό εξασφαλίζει τη βέλτιστη μεταφορά της ισχύος στο έδαφος σε όλες τις συνθήκες οδήγησης. Αυτό κάνει ασφαλή και απολαυστική την Stelvio για την οδήγηση πάντοτε, χωρίς την ανάγκη παρεμβατικών εισόδων από το σύστημα ελέγχου ευστάθειας. Το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων ZF 8 σχέσεων, που παρέχεται σαν στάνταρ, είναι ειδικά καλιμπραρισμένο για να αλλάζει ταχύτητες σε μόλις 150 milliseconds όταν είναι στην λειτουργία Race. Το σύστημα μετάδοσης έχει μία ασφάλιση συμπλέκτη έτσι ώστε να δίνει στον οδηγό μία αίσθηση δύναμης και ακρίβειας, κατά την αλλαγή στην επιτάχυνση. Ανάλογα με τον τρόπο λειτουργίας που έχει επιλογέα AlfaTM DNA Pro το νέο αυτόματο κιβώτιο βελτιστοποιεί τη ρευστότητα, την άνεση και την ευκολία στην οδήγηση σε όλες τις συνθήκες, ακόμα κι εκτός πόλης, βελτιώνει ακόμα περισσότερο την αποδοτικότητα του καυσίμου και μειώνει τις εκπομπές του CO2. Έτσι, η υπεροχή αυτής της πρότασης δεν βρίσκεται μόνο στις επιδόσεις: και το sport SUV της Alfa Romeo αλλά και το sedan είναι επίσης απίστευτα αποδοτικά όσον αφορά τις εκπομπές ρύπων και την αποδοτικότητα του καυσίμου, χάρη στο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων και την λειτουργία "πλεύσης", που είναι διαθέσιμα στην λειτουργία οδήγησης Advanced Efficiency. Τέλος, εξ ίσου σημαντικό στη βελτιστοποίηση της οδηγικής εμπειρίας, είναι το γεγονός ότι και οι δύο είναι εφοδιασμένες με χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων κατασκευασμένα από καθαρό αλουμίνιο τα οποία είναι ενσωματωμένα στην κολόνα του τιμονιού.

Μία ολιστική, μοναδική εμπειρία

Η Alfa Romeo έχει δημιουργήσει μία πραγματικά κορυφαία, ολιστική εμπειρία για τους 216 αγοραστές των Giulia Quadrifoglio "NRING" και Stelvio Quadrifoglio "NRING" Nürburgring Limited Editions. Η εμπειρία ξεκινάει πριν την παράδοση καθώς, η αποστολή ενός αριθμημένου μοντέλου σε κλίμακα 1:18, προηγείται της άφιξης του αυτοκινήτου. Και οι εκπλήξεις δεν τελειώνουν εδώ: όταν παραδίδεται το αυτοκίνητο, στο εσωτερικό του, ο αγοραστής θα βρει ένα welcome kit, που αποτελείται από αγωνιστικά γάντια Sparco® και εξατομικευμένο ειδικό σακάκι, σπορ τσάντα στο μοτίβο της Alfa Romeo, μανικετόκουμπα "Quadrifoglio" και τα γνήσια υποδήματα, σχεδιασμένα από το Car Shoe, με το επίσημο σήμα "Quadrifoglio". Τα υποδήματα από δέρμα και τεχνητές ίνες, είναι εμπνευσμένα από το σχεδιασμό αγωνιστικών μποτών και έχουν το σύμβολο που ενσωματώνει απόλυτα τις υψηλότερες επιδόσεις της Alfa Romeo. Και υπάρχουν ακόμα πιο πολλά: όλοι οι ιδιοκτήτες Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio "NRING" και Giulia Quadrifoglio "NRING" θα μπορούν να παρακολουθήσουν, κατά την διάρκεια του 2019, ένα σεμινάριο τεχνικής για σπορ οδήγηση στην πίστα του Nürburgring. Μια ειδική τηλεφωνική υπηρεσία εξυπηρέτησης θα υποστηρίζει τους πελάτες του NRING σε όλη την διάρκεια της εμπειρίας τους με την Alfa Romeo.

Πιστοποίηση

Επιπλέον, η γέννηση της νέας περιορισμένης έκδοσης των εκδόσεων NRING θα τιμηθεί με ειδικό "Πιστοποιητικό Αυθεντικότητας" που εκδίδεται από το FCA Heritage, το τμήμα της FCA Group που διατηρεί και προωθεί το ιστορικό αρχείο των Ιταλικών μαρκών.

Η απόφαση για την παροχή των ειδικών αυτών εκδόσεων με "Πιστοποιητικό Αυθεντικότητας", που κανονικά εκδίδεται μόνο για ιστορικά αυτοκίνητα, τους δίνει αμέσως ένα status γνήσιου "Instant Classic", τοποθετώντας τα μεταξύ των αυτοκινήτων που βαθμολογούνται σαν συλλεκτικά αντικείμενα (και ασφαλείς επενδύσεις) αμέσως μόλις βγουν στην αγορά, λόγω της αποκλειστικότητας τους, της απόδοσης και της περιορισμένης παραγωγής που έχουν.

Κάθε νέος ιδιοκτήτης θα λάβει ένα kit που αποτελείται από το πιστοποιητικό αυθεντικότητας του κατασκευαστή, μία αριθμημένη πλακέτα πιστοποίησης που αναγράφει τον αριθμό πλαισίου του αυτοκινήτου, ένα λεύκωμα με φωτογραφίες και τις τεχνικές προδιαγραφές.

Η Alfa Romeo στο Nürburgring: ζωντανή ιστορία

Οι νέες ειδικές περιορισμένες εκδόσεις εδραιώνουν τον δεσμό μεταξύ μίας μάρκας και μίας θρυλικής πίστας. Η πρώτη από τις πολλές νίκες της Alfa Romeo στο Green Hell καταγράφηκε το 1932 από τον Rudolf Caracciola, οδηγώντας ένα Gran Premio Tipo B, το οποίο κέρδισε μπροστά από δύο άλλες Alfa Romeo με τους Nuvolari και Borzacchini στο τιμόνι. Τρία χρόνια αργότερα ήταν ο ίδιος ο "ιπτάμενος Mantovan" που, λίγο πριν βγει στη σύνταξη, πρωταγωνίστησε σε έναν αγώνα που έκοβε την ανάσα: οδηγώντας μία Alfa Romeo Tipo B ξεπέρασε τους αντιπάλους του ακόμα και από τα προκριματικά στάδια και πέτυχε μια συντριπτική νίκη στο Γερμανικό Grand Prix. Και δεν ήταν μόνο η Formula 1: από τη δεκαετία του πενήντα, η Alfa Romeo έναν παίκτη-κλειδί στην κατηγορία Tourism με την Giulietta Sprint Veloce, ενώ εδραίωσε αυτή την κυριαρχία κατά την επόμενη δεκαετία με την Giulia TZ, την Giulia TZ2, την Giulia Sprint GTA, την GTA 1300 Junior και τις 1750-2000 GTAm, οι οποίες πέτυχαν μια μεγάλη σειρά νικών στους κορυφαίους αγώνες συμπεριλαμβανομένων των 1000 Km, των 500 Km και των 6 ωρών. Αξιομνημόνευτο είναι και το ρεκόρ των 9' 59.7" της Giulia Sprint GTA που επιτεύχθηκε από τον Andrea De Adamich, την πρώτη φορά που ένα αυτοκίνητο GT με κινητήρα μικρότερο από 1600 cc έσπασε το φράγμα των 10 λεπτών. Ενώ τα μοντέλα GTA ήταν ασυναγώνιστα στην κατηγορία τους, η Alfa Romeo εισήλθε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα για κατασκευαστές με το νέο Tipo 33: δύο νίκες το 1968 και το 1969, στην κατηγορία των δύο λίτρων και δύο τίτλοι παγκόσμιου πρωταθλήματος, το 1975 και το 1977. Το 1975, οι Merzario και Laffite κέρδισαν επτά από τους οκτώ αγώνες της περιόδου, συμπεριλαμβανομένης της νίκης στο Nürburgring. Άλλη μία σπουδαία νίκη της Alfa Romeo που χρονολογείται από το 1993, ήταν όταν η 155 V6 TI που οδηγούσε ο Nicola Larini γύρισε με νίκη: χωρίς μία επιτυχία στο Nürburgring, ο τίτλος του DTM θα ήταν ημιτελής.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
4 Εβδομάδες 1 Ημέρα πριν #3839 από nickstath
Replied by nickstath on topic Νέα από την FCA
H Abarth έλαμψε στο Syntium Rally στην Τσεχία και στο Misano World Circuit στο Selenia Trophy και στο πρωτάθλημα F4



  • Εξαιρετική απόδοση για το Abarth 124 rally με πλήρωμα τους Martin Rada, Jaroslav Jugas στην Τσεχία.
  • Το Abarth Selenia Trophy ήταν συναρπαστικό όπως πάντα με 3 νικητές σε ισάριθμους αγώνες: Barberini (ITA),Mabellini (ITA), Pajuranta (FIN).
  • Χατ τρικ νίκη για τον Enzo Fittipaldi (BRA) σε 3 αγώνες του Ιταλικού πρωταθλήματος F4 όπου χρησιμοποιούνται κινητήρες Abarth. Ο Βραζιλιάνος προηγείται στη βαθμολογία με την ελάχιστη δυνατή διαφορά (1 βαθμό) έναντι του Ιταλού Lorandi.
Άριστη απόδοση από την ομάδα Agrotec Abarth 124 rally στο Syntium Rally στην Τσεχία, Ο Martin Rada (CZE) με συνοδηγό τον Jaroslav Jugas (CZE), ήταν δεύτερος στο πρώτο μέρος προτού εγκαταλείψει. Το Abarth 124 rally σημείωσε την καλύτερη επίδοσή του στο πιο δύσκολο οδόστρωμα. Το αυτοκίνητο συνδυάζει τεχνολογία αιχμής και συναρπαστική κίνηση στους πίσω τροχούς εξασφαλίζοντας δυνατές συγκινήσεις σε πλήρωμα και θεατές.

Abarth Selenia Trophy στο Misano Adriatico



Υπήρξαν τρεις διαφορετικοί νικητές σε ισάριθμους αγώνες στο Abarth Selenia Trophy στην πίστα Misano Adriatico. Ο CosimoBarberini (ITA) πήρε την 1η, ο Andrea Mabellini (ITA) τη 2η, ενώ η 3η νίκη πήγε στον Φινλανδό Juuso Pajuranta. Ο 3ος αγώνας αναπλήρωσε αυτόν που είχε ακυρωθεί στο Le Castellet, της Γαλλίας λόγω κακοκαιρίας. Ο Barberini προηγείται στη βαθμολογία του Trofeo Abarth Selenia με 121 βαθμούς. Στον αγώνα βρέθηκε το τοπικό Abarth club. Τα μέλη του απόλαυσαν τη φιλοξενία του Σκορπιού και την ατμόσφαιρα στα πιτ και στα πάντοκ. Επίσης είχαν την ευκαιρία να οδηγήσουν το Abarth 695 Competizione και το 124 Spider στην πίστα που φέρει το όνομα του Marco Simoncelli.

Χατ τρικ για τον Enzo Fittipaldi στο Ιταλικό πρωτάθλημα F4 με κινητήρες Abarth
Ήταν μια καλή μέρα για τον Enzo Fittipaldi (BRA), που πήρε 3 νίκες και πλέον προηγείται στην βαθμολογία έναντι του LorenzoLorandi για ένα βαθμό. Ο Lorandi τερμάτισε 2ος και 4ος αντίστοιχα: "Μετά από δυο εγκαταλείψεις στη Monza έπρεπε να κερδίσω εδώ ", σημείωσε ο Enzo Fittipaldi.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
3 Εβδομάδες 5 Ημέρες πριν #3843 από nickstath
Replied by nickstath on topic Νέα από την FCA
Η Alfa Romeo Giulia κερδίζει την 25η έκδοση του βραβείου "Compasso d'Oro ADI”



  • Η τελετή απονομής του βραβείου -που δημιουργήθηκε το 1954- πραγματοποιήθηκε χθες, στο Castello Sforzesco - Cortile della Rocchetta στο Μιλάνο.
  • Κατά τη διάρκεια της τελετής, το κοινό θαύμασε μια Giulia Quadrifoglio και μια 4C Spider "Italia", δύο αυτοκίνητα που εκφράζουν το αγωνιστικό πνεύμα που διακατέχει το DNA της Alfa Romeo.
Η Alfa Romeo Giulia κέρδισε την 25η έκδοση του Compasso d'Oro ADI, του πιο σημαντικού βραβείου σχεδιασμού παγκοσμίως. Το βραβείο Compasso d'Oro ADI - το οποίο δημιουργήθηκε το 1954 - απονέμεται με βάση την προεπιλογή που κάνει η ADI (Italian Industrial Design Association) Osservatorio Permanente del Design, που αποτελείται από μια επιτροπή εμπειρογνωμόνων, σχεδιαστών, κριτικών, ιστορικών και από ειδικευμένους δημοσιογράφους, που εργάζονται συνεχώς κάθε χρόνο, για τη συλλογή πληροφοριών και την αξιολόγηση των καλύτερων προϊόντων.

Η Giulia, όπως κάθε Alfa Romeo, κουβαλώντας τη μεγάλη κληρονομιά της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, δημιουργήθηκε εκφράζοντας με τον καλύτερο τρόπο το ιταλικό στυλ, την τέλεια ισορροπία ανάμεσα σε ταχύτητα και ομορφιά. Έτσι, ενσωματώνει όλα τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της Alfa Romeo. Άψογες αναλογίες, απλότητα, υψηλής ποιότητας φινίρισμα σε κάθε εκατοστό της επιφάνειάς της, πρωτοποριακό σχεδιασμό, πιστό στη μεγάλη της παράδοση.

Οι αναλογίες βασίζονται στον τεχνικό σχεδιασμό του αυτοκινήτου, ενώ οι στυλιστικές λεπτομέρειες είναι σαν να σμιλεύονται πάνω στα μηχανικά του μέρη. H νέα Giulia ξεχωρίζει για τη χαμηλή μετόπη, το μακρύ καπό και τα μακριά μπροστινά φτερά. H καμπίνα των επιβατών έχει "μετακινηθεί" προς τους κινητήριους πίσω τροχούς ενώ τα μυώδη πίσω φτερά, ουσιαστικά δείχνουν το σημείο εκείνο, που απελευθερώνεται όλη η δύναμη στο δρόμο. To πίσω μέρος εξισορροπεί άψογα τις αναλογίες του αυτοκινήτου και προσφέρει επαρκή χωρητικότητα.

Στη δυναμική εμφάνιση του αυτοκινήτου συμβάλλει ακόμα, η τοποθέτηση του κινητήρα σε διαμήκη διάταξη και η υιοθέτηση μετάδοσης κίνησης στους πίσω τροχούς. Ο κινητήρας και τα μηχανικά μέρη είναι τοποθετημένα με τέτοιον τρόπο, ώστε να εξασφαλίζουν την τέλεια κατανομή βάρους. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα ένα μεγάλο μεταξόνιο τοποθετημένο σε ένα συμπαγές πλαίσιο. Οι στρογγυλεμένες γωνίες και οι "κολώνες" του αυτοκινήτου, αποπνέουν δύναμη, δημιουργώντας ένα προφίλ "σταγόνας" που θυμίζει τη Giulietta Sprint, ένα από τα ομορφότερα αυτοκίνητα που κατασκευάστηκε ποτέ.

Μια δεύτερη πτυχή του ιταλικού στυλ είναι η απλότητα. Μια απλότητα που είναι ικανή να περιβάλλει αυτό που, στην πραγματικότητα, είναι μία από τις πιο πολύπλοκες δημιουργικές διαδικασίες στη βιομηχανία. Το σχεδιασμό ενός αυτοκινήτου. Είναι θέμα στυλ το πώς θα τοποθετήσεις ένα πολύπλοκο έργο πίσω από τις απλές, φυσικές γραμμές και τα κομψά σχήματα που επιτάσσει η εκλεπτυσμένη ιταλική φινέτσα. Ο σχεδιασμός της Alfa Romeo εκφράζεται πάντα με καθαρές σχεδιαστικές γραμμές, που συνδυάζονται άψογα με τις μεγάλες επιφάνειες. Ακόμα μια φορά, η νέα Giulia διαθέτει μια ισχυρή ταυτότητα που μοιάζει να έχει σχεδιαστεί με λίγες απλές, αλλά πολύ υπολογισμένες μολυβιές. Μια "σμιλεμένη γραμμή" αγκαλιάζει τα πλευρά της, τις πόρτες, τις χειρολαβές και φυσικά το θρυλικό σήμα Quadrifoglio, αναμφισβήτητα την πιο γνωστή, αναγνωρίσιμη στιλιστική λεπτομέρεια στην ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Ένα βασικό στοιχείο έμπνευσης για τον σχεδιασμό της νέας Giulia, είναι ο ίδιος ο οδηγός. Το εσωτερικό του αυτοκινήτου επικεντρώνεται στην οδηγική εμπειρία και ικανοποίηση, με έναν καθαρό και ουσιαστικό τρόπο. Η παρουσία της τεχνολογίας μπορεί να γίνει αμέσως αντιληπτή. Όλα μοιάζουν να είναι φτιαγμένα γύρω από τον οδηγό. Η κεντρική κονσόλα έχει μια διαγώνια κλίση, το τιμόνι, το οποίο συγκεντρώνει όλα τα κύρια χειριστήρια, είναι μικρό και απλό, κατάλληλο για όλα τα στυλ οδήγησης. Το σύνολο πλαισιώνεται από ποιοτικά υλικά, που επιλέγονται προσεκτικά για την αντοχή και την αισθητική τους και συναρμολογούνται με τον καλύτερο τρόπο.

Το πολύτιμο βραβείο δόθηκε χθες στο Castello Sforzesco - Cortile della Rocchetta στο Μιλάνο, όπου το κοινό θαύμασε μια Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, το πιο ισχυρό street-law sedan που δημιουργήθηκε ποτέ από την Alfa Romeo, μαζί με μια 4C Spider "Italia" Special Edition.

Η πρώτη εφοδιάζεται με ένα βενζινοκινητήρα V6 BiTurbo που παράγει 510 hp και 600 Nm, κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από αλουμίνιο, ικανό να επιταχύνει από 0 έως 100 km / h σε μόλις 3,9 δευτερόλεπτα. Ο λόγος βάρους/ισχύος είναι στην κορυφή της κατηγορίας με 2,99 kg / hp και επιτυγχάνεται από την εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος, στην οροφή, το καπό, τον άξονα μετάδοσης, το μπροστινό πλέγμα, τον πίσω διαχύτη.

Μια 4C Spider "Italia" θα εμφανιστεί δίπλα στην Giulia. Αυτή η ειδική έκδοση φέρει το αμάξωμα Misano Blue, με γυαλιστερό μαύρο ένθετο πλέγμα στον προφυλακτήρα, αποκλειστικά για τα 108 αυτοκίνητα αυτής της συλλογής. Στο εξωτερικό, τα εντυπωσιακά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν τους θρυλικούς πεντάκτινους τροχούς Alfa Romeo, 18 ιντσών μπροστά και 19 ιντσών πίσω με τις κίτρινες δαγκάνες των φρένων, που δένουν αρμονικά με τη ραφή στα καθίσματα, το ταμπλό, το τιμόνι και τα πάνελ των θυρών. Στο πλάι, πίσω από τις πόρτες, υπάρχει ένα αποκλειστικό αυτοκόλλητο "Spider Italia" με τα τρία χρώματα της ιταλικής σημαίας.

Η έκδοση Spider "Italia" της 4C, περιλαμβάνει ακόμα, ακροσωλήνια εξάτμισης τιτανίου Akrapovič - διπλής λειτουργίας- με κάλυμμα από ανθρακόνημα. Ο εξοπλισμός ολοκληρώνεται από το ηχοσύστημα Alpine Premium Hi-Fi, με subwoofer, αριθμημένο σήμα και αλουμινένια πλακέτα "Italia", στην κεντρική κονσόλα.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
3 Εβδομάδες 5 Ημέρες πριν #3846 από nickstath
Replied by nickstath on topic Νέα από την FCA
Μια ιδιαίτερη επέτειος για την οικογένεια της Alfa Romeo


  • Στις 24 Ιουνίου, η μάρκα γίνεται 108 ετών. Μια ιδιαίτερη επέτειος μέσα στο 2018, μια χρονιά γεμάτη σημαντικά γεγονότα.
  • Κυκλοφόρησαν οι ειδικές εκδόσεις Nürburgring Edition Giulia Quadrifoglio και Stelvio Quadrifoglio "NRING", με 108 μονάδες από κάθε μοντέλο να διατίθενται.
  • Υπάρχει η δυνατότητα να παρακολουθήσετε στο κυριακάτικο Grand Prix, την ομάδα της Alfa Romeo Sauber F1, στη "Sala Giulia" του Museo Storico di Arese.
  • Το μουσείο θα παρουσιάσει το διάσημο "Compasso d'Oro ADI", το πιο έγκυρο βραβείο παγκοσμίως στον τομέα του σχεδιασμού, το οποίο απονεμήθηκε στην Alfa Romeo Giulia την Τετάρτη.
Στις 24 Ιουνίου, η Alfa Romeo γίνεται 108 ετών. Στην πραγματικότητα, το πρώτο αυτοκίνητο που έφερε το σήμα A.L.F.A. πάνω στο ψυγείο του, η 24 HP, σχεδιάστηκε πριν από την ίδρυση της Anonima Lombarda Fabbrica στις 24 Ιουνίου του 1910. Η έκδοσή της "Corsa" έφερε αμέσως άριστα αποτελέσματα σε διάφορους διαγωνισμούς.

Η ιστορία 108 ετών της Alfa Romeo, είναι γεμάτη από αγώνες και συνεχή ανταγωνισμό υψηλού επιπέδου, στοιχεία που είναι μέρος του DNA της μάρκας. Αυτό το DNA, αντικατοπτρίζεται σήμερα στα ειδικά χρώματα της περιορισμένης έκδοσης Nürburgring Giulia Quadrifoglio "NRING" και της Stelvio Quadrifoglio "NRING" . Δύο εκπληκτικά αυτοκίνητα, με μόλις 108 μονάδες από κάθε μοντέλο, για τα 108 χρόνια της Alfa Romeo.

Τα δύο αυτά μοντέλα αντικατοπτρίζουν την υψηλή ποιότητα της μάρκας. Συγκεντρώνουν όλα τα χαρακτηριστικά που συνθέτουν μια ξεχωριστή εμπειρία για τον υποψήφιο αγοραστή. Το άριστο τεχνικό κομμάτι, την υψηλή τεχνολογία, τις επιδόσεις και το στιλ. Απευθυνόμενα σε συλλέκτες ή ήδη πιστούς πελάτες της μάρκας, μαζί με τις εκδόσεις Quadrifoglio, οι εκδόσεις "NRING" διαθέτουν πληρέστατο εξοπλισμό αλλά και ένα ειδικό Welcome Kit.

Ο κινητήρας των 510 ίππων, ο 2,9 V6 Bi-Turbo που υιοθετήθηκε στη Giulia και τη Stelvio Quadrifoglio είναι ο ισχυρότερος κινητήρας Alfa Romeo που διατίθεται σήμερα, για χρήση στο δρόμο. Είναι, φυσικά, σε θέση να δείξει την υπεροχή του και στην πίστα. Δεν είναι τυχαίο ότι η Stelvio Quadrifoglio είναι το γρηγορότερο SUV στον κόσμο, κατέχοντας την πρώτη θέση στην κατηγορία στην πίστα του Nürburgring, όπου η Alfa Romeo έχει γράψει ανεξίτηλες σελίδες της μακράς και ένδοξης ιστορίας της. Η Stelvio εκμεταλλεύτηκε τη ροπή των 600Nm, την επιτάχυνση των 3,8 δευτερολέπτων για τα 0-100km/h και με τελική ταχύτητα 283 km/h, κάλυψε τα 20.832km του Nordschleife σε 7 λεπτά και 51,7 δευτερόλεπτα.

Εκτός από το Nürburgring, αυτή η σεζόν σημαδεύτηκε από τη μεγάλη επιστροφή της Alfa Romeo στις πίστες της Formula 1 και το Museo Storico di Arese, για να γιορτάσει τα γενέθλια της μάρκας, της ετοιμάζει ένα μεγάλο αφιέρωμα για το "cuore sportivo", την αθλητική της καρδιά. Γι' αυτή την περίσταση μια εκθεσιακή C37 Alfa Romeo Sauber F1 Team, θα βρίσκεται στο "La Macchina del Tempo", για να αναδείξει τη σχέση του παρελθόντος, με το παρόν και το μέλλον της μάρκας.

Στο μουσείο στο Arese επίσης, εκτίθεται μόνιμα, η "Alfetta" 158 με την οποία ο Nino Farina κέρδισε το πρώτο Πρωτάθλημα Formula 1 το 1960 αλλά και η 159 με την οποία ο Juan Manuel Fangio επανέλαβε την επιτυχία το επόμενο έτος.

Για μια μέρα, το ιστορικό αυτό μέρος θα μετατραπεί σε "εξέδρα" από την οποία οι οπαδοί θα μπορέσουν να παρακολουθήσουν το Grand Prix της Formula 1 στη Γαλλία, σε συνεργασία με το Sky Sports. Για να δημιουργηθεί η σωστή ατμόσφαιρα, δεν θα υπάρχει μόνο η γοητευτική C37, αλλά και οι πρωτότυπες φόρμες που φόρεσαν οι οδηγοί της ομάδας της Alfa Romeo Sauber F1, Charles Leclerc και Marcus Ericsson, στους πρώτους αγώνες του πρωταθλήματος F1 του 2018, οι οποίες θα είναι υπογεγραμμένες από τους ίδιους.

Η εκδήλωση για τη ζωντανή κάλυψη του αγώνα από το Le Castellet, έχει προγραμματιστεί για τις 16:10 στη Sala Giulia, την αίθουσα στην οποία η Alfa Romeo Giulia, το αυτοκίνητο που αντιπροσωπεύει τη νέα εποχή της Alfa Romeo, παρουσιάστηκε για πρώτη φορά παγκοσμίως στις 24 Ιουνίου 2015.

Επίσης στο Museo Storico εκτίθεται και το "Compasso d'Oro ADI", το πιο έγκυρο βραβείο σχεδιασμού παγκοσμίως, το οποίο απονεμήθηκε στη Giulia από μια ομάδα εξειδικευμένων εμπειρογνωμόνων, σχεδιαστών, κριτικών, ιστορικών και δημοσιογράφων και αποτελεί το καλύτερο παράδειγμα της μεγάλης της επιτυχίας.

Η Giulia, όπως κάθε Alfa Romeo, κουβαλώντας την μεγάλη κληρονομιά της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, δημιουργήθηκε εκφράζοντας με τον καλύτερο τρόπο το ιταλικό στυλ, την τέλεια ισορροπία ανάμεσα σε ταχύτητα και ομορφιά. Έτσι, ενσωματώνει όλα τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της Alfa Romeo, τα οποία φέρει με εξαιρετική συνέπεια εδώ και 108 χρόνια. Άψογες αναλογίες, απλότητα, υψηλής ποιότητας φινίρισμα σε κάθε εκατοστό της επιφάνειάς της, πρωτοποριακό σχεδιασμό, πιστό στη μεγάλη της παράδοση.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
3 Εβδομάδες 2 Ημέρες πριν #3848 από nickstath
Replied by nickstath on topic Νέα από την FCA
Η ομάδα της Alfa Romeo Sauber F1 μπήκε ξανά στους βαθμούς



Η ομάδα της Alfa Romeo Sauber F1 μπήκε ξανά στους βαθμούς με τον Charles Leclerc στη 10η θέση. Ο Marcus Ericsson τερμάτισε στην 13η θέση.

Καιρός: Λιακάδα χωρίς υγρασία, 23-26°C στον αέρα, 38-45°C στο οδόστρωμα

Το Σαββατοκύριακο του Γαλλικού Grand Prix εξελίχθηκε θετικά για την ομάδα της Alfa Romeo Sauber με τον Charles Leclerc να παίρνει τον βαθμό της 10ης θέσης ενώ ο Marcus Ericsson τερμάτισε 13ος. Η εκκίνηση του αγώνα ήταν επεισοδιακή. Ο Marcus Ericsson με μαεστρία απέφυγε να εμπλακεί, με αποτέλεσμα να κερδίσει αρκετές θέσεις στον πρώτο γύρο. Ο Charles Leclerc επίσης τα πήγε καλά διατηρώντας ένα σταθερό, δυνατό ρυθμό κατά τη διάρκεια του αγώνα. Αμφότεροι οι οδηγοί έκαναν εξαιρετική δουλειά δίνοντας μάχη με τους αντιπάλους, υπερασπιζόμενοι τις θέσεις τους. Μ' έναν ακόμη βαθμό στην συγκομιδή της, η ομάδα της Alfa Romeo Sauber F1 κατευθύνεται τώρα προς το Spielberg για να λάβει μέρος στον δεύτερο από τους τρεις συνεχόμενους αγώνες, το Αυστριακό Grand Prix. Για 3η συνεχή φορά η ομάδα της Alfa Romeo Sauber F1, πέτυχε το ταχύτερο πιτ στοπ μεταξύ των ομάδων.

Η Alfa Romeo Sauber F1 Team βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην 9η θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών. Στο πρωτάθλημα οδηγών ο Charles Leclerc είναι 14ος (11 βαθμούς), ενώ ο Marcus Ericsson είναι 17ος (2 βαθμούς).

Marcus Ericsson (μονοθέσιο Νο 9):

C37 (Chassis 01/Ferrari)

Αποτέλεσμα: 13ος.

Εκκίνησε με την πολύ μαλακή γόμα μετά από 35 γύρους έβαλε την πάρα πολύ μαλακή.

"Είμαι σχετικά ευχαριστημένος με τον αγώνα μου. Ήταν ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο καθότι συμμετείχα μόνο στο FP1 και στις κατατακτήριες δοκιμές. Τούτου δοθέντος κάναμε καλή δουλειά και είχαμε ρυθμό κατά τη διάρκεια του αγώνα. Εκκίνησα καλά μπόρεσα να αποφύγω το συμβάν του πρώτου γύρου, κερδίζοντας έτσι θέσεις. Μετά από αυτό πάλευα με την ισορροπία κρατήματος του μονοθεσίου, αυτό δεν εξελίχθηκε όπως ελπίζαμε. Στο δεύτερο μισό του αγώνα το μονοθέσιο έδινε πολύ καλύτερη αίσθηση και τα πράγματα κύλισαν πιο ομαλά. Τα ελαστικά δούλευαν καλύτερα και κατάφερα να μειώσω τη διαφορά από τους ανταγωνιστές, που προηγούνταν. Επίσης ξανά ήμασταν πολύ γρήγοροι στο πιτ στοπ. Τώρα πρέπει να σιγουρευτούμε ότι κατανοούμε τι συνέβη στην αρχή του αγώνα και να επιστρέψουμε ακόμη πιο δυνατοί στην Αυστρία το ερχόμενο Σαββατοκύριακο."

Charles Leclerc (μονοθέσιο Νο 16):

C37 (Chassis 04/Ferrari)

Αποτέλεσμα: 10ος.

Εκκίνησε με πάρα πολύ μαλακή γόμα, μετά από 31 γύρους έβαλε την πολύ μαλακή.

"Συνολικά είμαι ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα του Σαββατοκύριακου. Σημείωσα ένα σπουδαίο αποτέλεσμα στις κατατακτήριες δοκιμές του Σαββάτου (8ος) και ένιωθα αυτοπεποίθηση στο μονοθέσιο. Κατάφερα να πάρω άλλον ένα βαθμό για την ομάδα στον αγώνα, αυτό είναι σπουδαίο. Ήταν διασκεδαστικό να οδηγώ και έδωσα μερικές καλές μάχες με τους οδηγούς που βρίσκονταν γύρω μου. Κινούμαστε προς θετική κατεύθυνση και βελτιώνουμε την απόδοσή μας, βδομάδα με τη βδομάδα. Ανυπομονώ να δω τι μπορεί να πετύχουμε το επόμενο Σαββατοκύριακο."

Frédéric Vasseur, Επικεφαλής Ομάδας:

"Είναι ένα θετικό Σαββατοκύριακο για μας. Είχαμε καλό ρυθμό στις κατατακτήριες δοκιμές και βελτιώσαμε το ρυθμό μας βήμα - βήμα. Στον αγώνα και οι δυο οδηγοί μας έδωσαν μάχη για θέσεις στο μέσον της κατάταξης. Σημειώνουμε θετική πρόοδο ως ομάδα. Είναι σημαντικό για μας να συνεχίσουμε να πιέζουμε και να μείνουμε στη μάχη με τους ανταγωνιστές μας στους ερχόμενους αγώνες. Νιώθουμε αυτοπεποίθηση για τον ερχόμενο Grand Prix της Αυστρίας."
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
3 Εβδομάδες 1 Ημέρα πριν #3851 από nickstath
Replied by nickstath on topic Νέα από την FCA
Νέα ειδική έκδοση Alfa Romeo Mito Urban, με έντονη προσωπικότητα και ιδιαίτερα ανταγωνιστική τιμή



Η Alfa Romeo Mito Urban επέστρεψε έτοιμη να κατακτήσει τους δρόμους της πόλης, σε μια έκδοση με ακαταμάχητο urban στυλ και έξτρα εξοπλισμό!

Σπορ αλλά και μεγαλοπρεπής, με τον δυναμικό σχεδιασμό και την απαράμιλλη ιταλική φινέτσα στην οποία μας έχει συνηθίσει η Alfa Romeo, η νέα Mito Urban είναι εμπλουτισμένη με χαρακτηριστικά που κάνουν τη διαφορά σε ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης.

Συγκεκριμένα, ο standard εξοπλισμός της νέας έκδοσης συμπεριλαμβάνει: σύστημα πλοήγησης με οθόνη αφής 5 ιντσών, Bluetooth, USB, αισθητήρες παρκαρίσματος, air-condition, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, cruise control, αεροτομή, χρωμιωμένη απόληξη εξάτμισης και τιμόνι με χειριστήρια, κι όλα αυτά στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική τιμή των €13.400 με τον βενζινοκινητήρα 1.4 78 ίππων και των €16.600 με τον κινητήρα diesel 1.3 95 ίππων, και με προνομιακή χρηματοδότηση.

Το εξωτερικό design της Mito Urban παραμένει συμπαγές και σπορ, διατηρώντας το στυλ που έκανε το μοντέλο να ξεχωρίσει, ενώ οι νέες λεπτομέρειες προσδίδουν έναν ακόμα πιο έντονο και επιβλητικό urban χαρακτήρα. Ο νέος σχεδιασμός πέντε οπών στις ζάντες αλουμινίου, οι σατινέ χρωμιωμένες εξωτερικές χειρολαβές και το χρωμιωμένο ακροσωλήνιο της εξάτμισης δημιουργούν ένα μοναδικό αισθητικό αποτέλεσμα.

Ο εσωτερικός χώρος είναι εμπνευσμένος από την ανάγκη του οδηγού να βιώνει συνεχώς νέα συναισθήματα, ενώ οι ανατρεπτικές λεπτομέρειες, το μαύρο ματ ταμπλό, τα προσεκτικά επιλεγμένα υλικά και το ασπρόμαυρο λογότυπο αποκαλύπτουν την μυστηριώδη «ψυχή» του Mito Urban.

Φυσικά, η νέα έκδοση του μικρού μοντέλου που συμπλήρωσε μοναδικά την γκάμα της Alfa Romeo αναδεικνύει εξίσου επιτυχημένα το γόητρο της μάρκας, ενσωματώνοντας tech-friendly στοιχεία και εξοπλισμό απόλυτης ασφάλειας σε ένα αυτοκίνητο που σχεδιάστηκε για να δημιουργεί μια αληθινά ανώτερη οδηγική αίσθηση. Μια ελκυστική πρόταση με ασυναγώνιστο standard εξοπλισμό και προνομιακή χρηματοδότηση, για τους λάτρεις της ασυμβίβαστης ιταλικής ποιότητας που μόνο μια Alfa Romeo μπορεί να προσφέρει.

Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 1.037 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ