file Νέα από την FCA

Περισσότερα
1 Μήνας 3 Εβδομάδες πριν - 1 Μήνας 3 Εβδομάδες πριν #3793 από nickstath
Replied by nickstath on topic Νέα από την FCA
Τα Abarth 124 rally εμφανίστηκαν πιο ανταγωνιστικά από ποτέ και πλασαρίστηκαν εξαιρετικά, σε Γαλλία και Τσεχία



  • Ο νεαρός οδηγός Nicolas Ciamin (FRA) κατετάγη 2ος στο R-GT στο Rallye d'Antibes, στη Γαλλία.
  • Ο Martin Rada (CZE) ήταν 3ος στο Rally Krumlov, στην Τσεχία.
  • Δυο νίκες πήρε στην πίστα του Lausitzring ο Νεοζηλανδός Liam Lawson και μια ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας Lirim Zendeli (DEU) στο πρωτάθλημα ADAC F4 όπου χρησιμοποιούνται κινητήρες Abarth.

Η απόδοση και η αξιοπιστία των αγωνιστικών Abarth 124 rally βελτιώνεται. Τα αποτελέσματα του προηγούμενου Σαββατοκύριακου επιβεβαιώνουν ότι τα αυτοκίνητα με το Σκορπιό είναι ήδη εξαίρετα. Στο Rallye d'Antibes στη Γαλλία, ο νεαρός οδηγός Nicolas Ciamin (FRA) πήρε προβάδισμα μετά τη δεύτερη ειδική, την μεγαλύτερη του αγώνα στις Antibes. Ο Ciamin πέτυχε ένα τιμητικό αποτέλεσμα στο δεύτερο μέρος, κερδίζοντας την υπερειδική διαδρομή του θρυλικού Col de Turini στην κατάταξη R-GT . Ο Γάλλος οδηγός τερμάτισε το Σαββατοκύριακο δεύτερος στην κατηγορία του.

Στο βάθρο ανέβηκαν στο Rally Krumlov, στην Τσεχία, τα Abarth 124 rally της Agrotec Czech Abarth με οδηγούς τους Martin Rada (CZE) και Jaroslav Jugas (CZE), που τερμάτισαν αμφότεροι 3οι στην κατηγορία τους."Αποκομίζω εμπειρίες και το αυτοκίνητο βελτιώνεται σε απόδοση, γενικά το επίπεδό μας ανέβηκε σ' αυτό τον αγώνα ", σχολίασε ικανοποιημένος ο Rada στον τερματισμό.

Η παράσταση συνεχίστηκε στην πίστα με τον αγώνα μονοθεσίων του πρωταθλήματος ADAC F4 που χρησιμοποιούν κινητήρες Abarth στην πίστα του Lausitzring στη Γερμανία. Το αδιαφιλονίκητο αστέρι του Σαββατοκύριακου ήταν ο Νεοζηλανδός Liam Lawson, που πήρε δυο νίκες στον 1ο και στον 3ο αγώνα. Ο Γερμανός Lirim Zendeli κέρδισε στο 2ο αγώνα και πήρε προβάδισμα στη βαθμολογία καθώς προηγείται με 25 βαθμούς έναντι του Lawson. Ο ανερχόμενος David Schumacher, γιος του Ralf, προηγείται στην κατάταξη των Rookie.
Συνημμένα:
Last edit: 1 Μήνας 3 Εβδομάδες πριν by nickstath.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
1 Μήνας 3 Εβδομάδες πριν #3807 από nickstath
Replied by nickstath on topic Νέα από την FCA
Τo Mille Miglia είναι Alfa Romeo



  • Είναι ακόμη νωπός ο ενθουσιασμός για την φετινή διεξαγωγή του αγώνα που ενίσχυσε ακόμα περισσότερο το δεσμό μεταξύ της μάρκας και του "Red Arrow".
  • Ενενήντα χρόνια μετά την πρώτη μας νίκη, εκκίνησαν 47 δικά μας αυτοκίνητα και τρία εξ' αυτών ανέβηκαν στο βάθρο.
  • Διεθνείς αστέρες, οδηγοί και λάτρεις της φίρμας βρέθηκαν μεταξύ των πληρωμάτων των Alfa Romeo που διέθεσε το τμήμα αυτοκινητικής κληρονομίας και κουλτούρας (FCA Heritage).
  • Πραγματοποιήθηκε εορταστική επίσκεψη στο Μιλάνο και στο Ιστορικό Μουσείο του Αρέζε, όπου έγινε χρονομέτρηση στην εσωτερική πίστα.
  • Οι Marcus Ericsson, Charles Leclerc, οδηγοί της Alfa Romeo Sauber F1 Team, ήταν παρόντες, οδηγώντας μία 1932 Gran Premio Tipo B και μία 1955 750 Competizione.
Στο πέρασμα του Mille Miglia αναπόφευκτα οι δρόμοι μεταμορφώνονται. Μετά από ταξίδι 1.800 χιλιομέτρων, επιστρέφοντας σπίτι, η πρώτη αίσθηση που έχεις, είναι πως έχασες το δρόμο. Δεν έχει σημασία ποιο σύστημα πλοήγησης χρησιμοποιείς: Όταν δεν κατευθύνεσαι από τις εκατοντάδες κόκκινες πινακίδες που σηματοδοτούν τη συγκεκριμένη διαδρομή, οποιοσδήποτε δρόμος φαντάζει λάθος. Σε εντυπωσιάζει μάλιστα πως η επιτάχυνση δεν έχει την ίδια γοητεία στους κυκλικούς κόμβους χωρίς ανυπόμονους φωτογράφους και πλήθη που ζητωκραυγάζουν. Ομάδες ανθρώπων που συρρέουν σε κάθε τετράγωνο, έξω από κάθε πόρτα για να παρακολουθήσουν όπως κάθε χρόνο τον αγώνα από τη Μπρέσια, στην Ρώμη και πίσω, δημιουργούν ένα πρωτόγνωρο κύμα ενθουσιασμού. Μάτια εκπαιδευμένα στο "μουσείο που ταξιδεύει", φλας από αμέτρητες φωτογραφικές μηχανές και περηφάνια για τις σύγχρονες Alfa Romeo που υποστηρίζουν την εκδήλωση.

Quadrifoglio: ένα ιστορικό σύμβολο το οποίο φέρνει το μέλλον πιο κοντά

Σίγουρα, δεν μπορεί κανείς να δει από κοντά, κάθε μέρα μία Stelvio Quadrifoglio, την επιτομή υπεροχής της Alfa Romeo. Πρόκειται για ένα SUV που ολοκλήρωσε τον γύρο του Nürburgring σε 7 λεπτά και 51.7 δευτερόλεπτα, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο στην κατηγορία του. Quadrifoglio: μία λέξη ικανή να περιγράψει ένα αυτοκίνητο που αποτελεί μία κατηγορία μόνο του καθώς αψηφά την κανονική κατηγοριοποίηση. Το πρώτο SUV που είναι πραγματική Alfa Romeo, αισθάνεται οικεία μέσα στο πλήθος που εκστατικό εκλαμβάνει το βρυχηθμό του 2.9 V6 Bi-Turbo, ως προειδοποίηση για τη δύναμη που αδημονεί να απελευθερωθεί. Το Mille Miglia ξεκίνησε αφήνοντας την Πάρμα, ένα συννεφιασμένο Σάββατο, νωρίς το πρωί, προς την πεδιάδα του Po και τους ήσυχους δρόμους από την Φιντένζα προς το Σάλσο Μαγγιόρε. Στη συνέχεια, μια παρέλαση στην Πιατσέντζα, στην πλατεία Καβάλι: Παραβρέθηκαν 510 αυτοκίνητα Stelvio και Giulia Quadrifoglio, η πλατεία μετά βίας τα χώρεσε.

Το Mille Miglia και η Alfa Romeo Sauber F1 Team συναντούνται στο Αρέζε

Στο λιμάνι του Σαν Ρόκο, το Mille Miglia αποχαιρέτησε την Εμίλια Ρομάνα και μπήκε στην Λομβαρδία, στην περιοχή όπου σχεδιάστηκε και έγινε πραγματικότητα. Ένας δεσμός που έγινε ισχυρότερος και βαθύτερος αυτή τη χρονιά, χάρη στο θεαματικό πέρασμα από το Μιλάνο και την κατάμεστη, εκπληκτική πλατεία Ντουόμο. Συμβαίνουν πολλά συμβαίνουν στο Μιλάνο, η πόλη τα έχει δει όλα - αλλά όχι το Mille Miglia, που έφερε μια νέα συγκίνηση. Πολλά συστατικά, πολλές "πρωτιές" μαζί. Αφήνοντας πίσω την πυκνή κυκλοφορία της Λεωφόρου Σερτόζα, το καραβάνι με τα αγωνιστικά, πραγματοποίησε μια εορταστική επίσκεψη στο Ιστορικό Μουσείο της Alfa Romeo στο Aρέζε, όπου έλαβαν χώρα δοκιμαστικές διαδρομές στην εσωτερική πίστα. Οι Marcus Ericsson και Charles Leclerc, οι οδηγοί της Alfa Romeo Sauber F1 Team, ήταν παρόντες, οδηγώντας μία 1932 Gran Premio Tipo B και μία 1955 750 Competizione.

Οδηγοί στο βάθρο

Οι δύο οδηγοί Marcus Ericsson και Charles Leclerc χαιρέτησαν επίσης το κοινό στην ειδική της

Μπρέσια. Η Alfa Romeo θριάμβευσε ενενήντα χρόνια μετά την πρώτη νίκη της μάρκας στο Mille Miglia. Η πρώτη αυτή νίκη γιορτάστηκε και με το project " Alfa Romeo: Το Mille Miglia σε 90 μέρη".

Το Mille Miglia του 2018 κέρδισε η Alfa Romeo 6C 1500 GS Testa Fissa με πλήρωμα τους Tonconogy-Ruffini. Στη δεύτερη θέση, με μόλις οκτώ βαθμούς ποινής πίσω από το νικητή, η καταπληκτική 6C 1500 Super Sport του 1928, υπό την επίβλεψη του Stabilimenti Farina. Πρόκειται για ένα εταιρικό αυτοκίνητο, από το τμήμα αυτοκινητικής κληρονομίας και κουλτούρας του FCA Heritage, το οποίο εκτίθεται κανονικά στο Ιστορικό Μουσείο της Alfa Romeo. Το οδήγησε ο Giovanni Moceri με συνοδηγό τον Daniele Bonetti. Στην τρίτη θέση, βρέθηκε η Alfa Romeo 6C 1750 SS Zagato των Vesco-Guerini.

Τα πληρώματα του FCA Heritage και οι VIP καλεσμένοι της Alfa Romeo

Όλα τα αυτοκίνητα που διατέθηκαν από το FCA Heritage τερμάτισαν σε πολύ αξιόλογες θέσεις και όλα ολοκλήρωσαν την 36η ιστορική αναβίωση του Mille Miglia τερματίζοντας στην παραδοσιακή διαδρομή Μπρέσια-Ρώμη-Μπρέσια. Η τελική κατάταξη της επίσημης ομάδας Alfa Romeo περιελάμβανε επαγγελματίες οδηγούς αγώνων και διεθνώς αναγνωρισμένους καλλιτέχνες. Όλοι υποκινούμενοι από την αγάπη τους για τα κλασσικά αυτοκίνητα της Alfa. Αναφέρουμε ενδεικτικά ονόματα όπως του μπασίστα Coldplay, Guy Berryman και του οδηγού αγώνων Derek Hill στο τιμόνι της 1900 Sport Spider του 1954 αλλά και του Roberto Giolito με τον David Giudici σε μία Alfa Romeo 1750 GS του 1930. Ο Paolo Spalluto και ο Ottaviano Checchi οδήγησαν μία 1900 C SS Touring του 1956. Πέρα απ' αυτά ξεχώρισαν μέσα σε μια Alfa Romeo ο Axel Marx, ο οποίος μπορεί να περηφανεύεται για μία φημισμένη συλλογή εκατοντάδων κλασσικών Alfa Romeo, αλλά και ο Fabrizio Buonamassa με τον Piero Pelù και την συνεργάτιδα του Gianna Fratta, μία από τις πιο γνωστές δημοφιλείς διευθύντριες ορχήστρας σε διεθνές επίπεδο. Η παρουσία του Piero Pelu, τραγουδιστή και μουσικού με καταγωγή από τη Φλωρεντία, ευλόγως ενθουσίασε τον κόσμο που ανταποκρίνονταν σε κάθε πέρασμα της προσωπικής του Giulietta Sprint του 1955. Το αυτοκίνητο του Pelu, έχει ανακατασκευαστεί πρόσφατα με σχολαστικό τρόπο, διαθέτει πιστοποιητικό γνησιότητας Alfa Romeo, με έγγραφο που περιέχει τις προδιαγραφές παραγωγής του συγκεκριμένου αριθμού πλαισίου, όπως αναφέρεται στα ιδιόκτητα αρχεία παραγωγής του κατασκευαστή.

Μπορούμε να κρατήσουμε ως παρακαταθήκη για το Mille Miglia τη φετινή εξαιρετική χρονιά, η οποία εδραίωσε ακόμα περισσότερο - αν αυτό είναι εφικτό - το δεσμό μεταξύ του "Red Arrow" και της Alfa Romeo. Όπως ακούστηκε και από την κερκίδα δίπλα στο βάθρο, φέτος περισσότερο από ποτέ, μπορούμε να πούμε ότι η "Alfa Romeo είναι το Mille Miglia, και το Mille Miglia είναι η Alfa Romeo".
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
1 Μήνας 3 Εβδομάδες πριν #3808 από nickstath
Replied by nickstath on topic Νέα από την FCA
Οι επόμενοι αγώνες για το Abarth 124 rally στην Ρουμανία και στην Ιταλία το Σαββατοκύριακο


  • Στη Ρουμανία, το Abarth 124 rally του Florin Tincescu (ROM) και του Alina Pop (ROM) αντιμετωπίζει χωματόδρομους για πρώτη φορά φέτος.
  • Στην Ιταλία, ο νεαρός οδηγός Cristopher Lucchesi (ITA) αναζητάει την τέταρτη φετινή επιτυχία στην κατηγορία R-GT του Ιταλικού Πρωταθλήματος, στο Rally d'Elba.
Αυτό το Σαββατοκύριακο, το Abarth 124 rally της ομάδας του Bernini, που αγωνίζεται στο Aradului στην Ρουμανία με πλήρωμα τους Florin Tincescu (ROM) και Alina Pop (ROM), θα αντιμετωπίσει τους χωματόδρομους για πρώτη φορά. Από την μία πλευρά, αυτό το οδόστρωμα εγγυάται μια συναρπαστική παράσταση για τους θεατές, με θεαματικές πλαγιολισθήσεις (drifting) επάνω σε χωματόδρομους γεμάτους χαλίκι, αλλά από την άλλη πλευρά απαιτεί ένα τέλεια ζυγισμένο αυτοκίνητο με εξαιρετική πρόσφυση, ευελιξία και κορυφαίες δεξιότητες οδήγησης.

Χάρη στην ικανότητα προσαρμογής και στην πρόσφυση και στην απόκριση του κινητήρα κατά την διάρκεια του αγώνα που διαθέτει, το Abarth 124 rally έχει ήδη πραγματοποιήσει εντυπωσιακές εμφανίσεις στα πιο δύσκολα εδάφη, όπως στο Rallye de Montecarlo με τους Ιταλούς Andrea Nucita και Marco Vozzo, οι οποίοι κατέγραψαν τον 4ο καλύτερο συνολικό χρόνο στη πιο δύσκολη ειδική διαδρομή με εναλλαγή παγωμένου, καλυμμένου με χιόνι ή στεγνού οδοστρώματος.

Ο Tincescu (ROM) που έρχεται ανανεωμένος από μία φανταστική 4η θέση στο Transilvania Rally είναι αισιόδοξος μπροστά στον πρώτο χωμάτινο αγώνα του Ρουμανικού πρωταθλήματος.

Το Rally Aradului αποτελείται από δύο μέρη: το πρώτο ξεκινάει από το Arad στις 4 μ.μ. της Παρασκευής 25 Μαΐου και τελειώνει στις 9.50 μ.μ, και το δεύτερο το Σάββατο 26, ξεκινώντας στις 8.30 π.μ. και τελειώνοντας στις 5.25 μ.μ. Υπάρχουν εννέα ειδικές διαδρομές, με ένα σύνολο 132 km απλών διαδρομών σε μία συνολική διαδρομή 498 km.

Στην Ιταλία, ο νεαρός οδηγός Cristopher Lucchesi (ITA) από την Τοσκάνη, με πλοηγό τον Marco Pollicino (ITA), είναι σε αναζήτηση της τέταρτης επιτυχίας του στην σεζόν στην κατηγορία R-GT του Ιταλικού πρωταθλήματος στο Rallye Elba, μετά από τις νίκες του στο "Ciocco", στο "Sanremo" και στο Targa Florio. Ο βασικός του αντίπαλος είναι ο Andrea Modanesi (ITA), από τη Brescia, μαζί με τον Roberto Mometti (ITA) που οδηγούν επίσης ένα Abarth 124 rally της ομάδας Bernini Rally.

Το Rallye Elba έχει μία από τις μεγαλύτερες παραδόσεις μεταξύ των αγώνων αυτού του είδους: διεξήχθη για πρώτη φορά το 1968, και τα αυτοκίνητα Abarth ήταν νικηφόρα σε πολλαπλές περιπτώσεις: το 1974 με το Fiat Abarth 124 Rally, και το 1976, 1978, 1980 και το 1981 με το Fiat 131 Abarth Rally. Το εντυπωσιακό σκηνικό είναι η αποζημίωση για μια ιδιαίτερα σκληρή πορεία. Ο αγώνας διεξάγεται σε δύο ημέρες: ξεκινάει από το Portoferraio στις 4.15 μ.μ. την Παρασκευή 25 Μαΐου, με τον τερματισμό να είναι προγραμματισμένος για τις 5.25 μ.μ. το Σάββατο 26, και υπάρχουν δέκα ειδικές διαδρομές, όλες ασφάλτινες, που δίνουν ένα σύνολο 151.48 km ειδικών διαδρομών σε μία συνολική απόσταση 399 km.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
1 Μήνας 2 Εβδομάδες πριν #3809 από nickstath
Replied by nickstath on topic Νέα από την FCA
Ημέρες Abarth 2018: Επτά συναρπαστικές συναντήσεις για τους οπαδούς του Σκορπιού στην Ευρώπη
  • Επτά συναντήσεις στην Ευρώπη. Μετά την πρώτη, στις 5 Μαΐου στην Αυστρία, η περιοδεία θα φτάσει στην Πορτογαλία, την Γαλλία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ισπανία, την Ιταλία και την Γερμανία.
Επτά συναρπαστικές συναντήσεις για να ζήσετε την εμπειρία Abarth. Η καλύτερη ευκαιρία να βρεθείτε μαζί με άλλους λάτρεις της μάρκας, να οδηγήσετε το δικό σας Abarth στην πίστα αγώνων και να δοκιμάσετε τις τελευταίες προσθήκες στη γκάμα της Abarth.

  • Η κοινότητα της Abarth αριθμεί σήμερα πάνω από 100,000 μέλη και είναι ενεργή σε 10 χώρες.
  • Οι προπωλήσεις εισιτηρίων είναι ήδη ανοιχτές στη σελίδα www.abarthday.com .

    Επτά ραντεβού σε επτά πίστες αγώνων σε όλη την Ευρώπη έρχονται και φέτος στη μεγαλύτερη περιοδεία για τους οπαδούς της Abarth.

    Η πρώτη εκδήλωση έγινε στην Αυστρία, στις 5 Μαΐου, και το πρόγραμμα θα συνεχιστεί μέχρι τον Σεπτέμβριο. Η περιοδεία του 2018 θα είναι πιο συναρπαστική από ποτέ. Τα 100.000 μέλη της «Συντροφιάς» του Σκορπιού, που συγκεντρώθηκαν πέρυσι στα Abarth Days 2017, θα συναντηθούν και πάλι στην ανανεωμένη περιοδεία του 2018 για να ζήσουν άλλη μία μέρα διασκεδαστικών δραστηριοτήτων με άφθονη αδρεναλίνη! Τα αδιαμφισβήτητα αστέρια της περιοδείας θα είναι τα αυτοκίνητα Abarth του σήμερα και του χθες που είναι διαθέσιμα για δοκιμές μέσα στην πίστα των αγώνων αλλά και στους δρόμους που περιβάλλουν την πίστα. Τα φώτα θα στραφούν στο Abarth 595 και στο Abarth 124 spider, πέρα από τα αρκετά ανεκτίμητα vintage μοντέλα που έχουν κατασκευαστεί από το 1949.

    Προβολές της τρέχουσας γκάμας της Abarth και τα εκπληκτικά κλασικά αυτοκίνητα θα "στήνονται" σε κάθε αγώνα. Πρόκειται για κάποια από τα πιο διάσημα αγωνιστικά αυτοκίνητα στην ιστορία της αυτοκίνησης, αποτέλεσμα της εφευρετικότητας του Karl Abarth, ο οποίος κατεύθυνε το πάθος του για τους αγώνες και τις καλύτερες επιδόσεις και στα αυτοκίνητα κανονικής παραγωγής. Ο στόχος του ήταν να μετατρέψει τα κανονικά αυτοκίνητα σε κάτι εξαιρετικό. Άφθονος χώρος θα αφιερωθεί επίσης στα Abarth Clubs - 40 σε ολόκληρη την Ευρώπη - τα οποία θα δημιουργήσουν σημεία συνάντησης για τα υπάρχοντα μέλη τους αλλά και για να φιλοξενήσουν επισκέπτες που δεν έχουν ενταχθεί ακόμα στα Clubs.

    Σε κάθε πίστα κατά την διάρκεια της εκδήλωσης, θα διοργανωθούν ψυχαγωγικές δραστηριότητες για τους λάτρεις της Abarth όλων των ηλικιών. Μία από τις πιο συναρπαστικές δραστηριότητες θα είναι συμμετοχή σαν συνοδηγός δίπλα σε ένα επαγγελματία οδηγό αγώνων για να ζήσει την εμπειρία της θεαματικής απόδοσης του Abarth 124 rally. Επιπλέον, όλοι οι ιδιοκτήτες Abarth θα μπορούν να οδηγήσουν τα αυτοκίνητα τους μέσα στην πίστα των αγώνων. Είναι ήδη διαθέσιμα τα εισιτήρια για προπώληση online.

    Τέλος, η Mopar®, επίσημος συνεργάτης της FCA σε aftersales υπηρεσίες, θα είναι παρούσα σε όλες τις εκδηλώσεις της Ευρωπαϊκής περιοδείας. Το Mopar® Express Care, η καινοτόμος υπηρεσία του εξουσιοδοτημένου κινητού συνεργείου που έχει αναπτυχθεί από την Mopar®, θα παρέχει μία σειρά υπηρεσιών, όπως check-up και διαδικασίες ηλεκτρονικής διάγνωσης, εργασίες προγραμματισμένης συντήρησης (φίλτρα, φρένα, μπαταρία, φώτα, λάδι), συντήρηση συστήματος ελέγχου κλιματισμού, υπηρεσίες ελαστικών, αντικατάσταση και επισκευή παραθύρων, καθαρισμό χώρου επιβατών και τοποθέτηση γνήσιων αξεσουάρ επιπλέον των ειδικών παροχών και των προσφορών που υπάρχουν ειδικά για την εκδήλωση. Οι επισκέπτες της Mopar® θα μπορέσουν επίσης να δουν και να αγοράσουν μία ευρεία γκάμα από αξεσουάρ, όπως την εξάτμιση Record Monza, το κιτ ζαντών Esseesse, το κιτ αναρτήσεων Abarth Koni, τα σετ από πεντάλ και σπορτίβ πόμολα λεβιέ ταχυτήτων.

    Οι λάτρεις της Abarth μπορούν να επιλέξουν από διάφορους τύπους εισιτηρίων για κάθε στάδιο της περιοδείας Abarth Day 2018 ανάλογα με τα ενδιαφέροντα τους. Τα μέλη του "Scorpionship" απολαμβάνουν εκπτώσεις έως και 50%.

    Για να αποκτήσετε πρόσβαση στην κοινότητα της Abarth, που είναι ενεργή σήμερα σε 10 χώρες και αριθμεί πάνω από 100.000 μέλη, μπορείτε απλά να εγγραφείτε χωρίς χρέωση στην ιστοσελίδα scorpionship.abarth.com

    Ημερολόγιο 2018
    • 2 Ιουνίου - Ouest Parisien (Γαλλία)
    • 23 Ιουνίου - Vasco Sameiro Circuit (Πορτογαλία)
    • 30 Ιουνίου - Rockingham Motor Speedway (Ηνωμένο Βασίλειο
    • 30 Ιουνίου - Ascari Circuit - Malaga (Ισπανία)
    • Αύγουστος - Baden Airpak (Γερμανία)
    • Σεπτέμβριος - Autodromo di Varano de' Melegari (Ιταλία)
  • Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    Περισσότερα
    1 Μήνας 2 Εβδομάδες πριν #3812 από nickstath
    Replied by nickstath on topic Νέα από την FCA
    Το Abarth 124 rally ασταμάτητο σε χώμα και άσφαλτο


    • Πρώτη νίκη της σεζόν στο χώμα για τους Florin Tincescu (ROM)/Alina Pop (ROM), οι οποίοι κυριαρχούν στην κατηγορία τους και είναι ενδέκατοι στη συνολική κατάταξη του Ρουμανικoύ πρωταθλήματος
    • Στην Ιταλία, ο νεαρός οδηγός Christopher Lucchesi (ITA) με συνοδηγό το Marco Pollicino (ITA) κατέκτησαν την τέταρτη επιτυχία τους στην κατηγορία R-GT του τοπικού πρωταθλήματος, στο Rallye Elba./li]
    Το Abarth 124 rally επιβεβαίωσε ότι άξιζε την προσοχή μας και στους χωμάτινους αγώνες σε δυο διαφορετικές περιπτώσεις το Σαββατοκύριακο.

    Στη Ρουμανία, στους σκληρούς χωματόδρομους του Arad rally, ο Florin Tincescu (ROM) και o Alina Pop (ROM) κατέκτησαν την νίκη στη κατηγορία R-GT, εξασφαλίζοντας μια ενδέκατη θέση στη συνολική κατάταξη.

    Στην Ιταλία, το Abarth 124 rally που διαθέτει εξαιρετικές ικανότητες προσαρμογής ξεχώρισε στους ελικοειδείς δρόμους της ειδικής διαδρομής στην άσφαλτο του Rallye Elba, φέρνοντας στον νεαρό Christopher Lucchesi (ITA) και στον συνοδηγό Marco Pollicino (ITA) την τρίτη νίκη της φετινής σεζόν στη κατηγορία R-GT. Τερμάτισαν μπροστά από το συνδυασμό Andrea Modanesi (ITA) με συνοδηγό τον Roberto Mometti (ITA) της ομάδας Bernini Rally.

    Με τις δύο αυτές νίκες, το Abarth 124 rally έχει συγκεντρώσει συνολικά 14 στη κατηγορία του και έτσι κερδίζει αυτή τη σεζόν στο Ιταλικό, Γαλλικό, Ρουμανικό, Σλοβενικό και Ισπανικό πρωτάθλημα ενώ επιπλέον έχει κατακτήσει την τέταρτη θέση στο Rally Tour de Corse του παγκόσμιου πρωταθλήματος της FIA R-GT.

    Στη Ρουμανία, το Rally ήταν ιδιαίτερα απαιτητικό, συναρπαστικό, με τις χωμάτινες ειδικές διαδρομές να έχουν πολλές εναλλαγές μέσα στο δάσος. Αυτές οι συνθήκες δεν επιβράδυναν τον νεαρό Ρουμάνο Florin Tincescu, ο οποίος αντιμετώπισε για πρώτη φορά χωμάτινο τερέν με πισωκίνητο αυτοκίνητο. "Ο αγώνας μου με το Abarth 124 ήταν εξαιρετικά αξιόπιστος, κυρίως επειδή δεν είχαμε καθυστερήσει, ούτε και στα πιο σκληρά περάσματα", δήλωσε στο τέλος του αγώνα. "Ήταν ένας πολύ σκληρός και επιλεκτικός αγώνας και για τον λόγο αυτό είμαι ιδιαίτερα ικανοποιημένος από την επιτυχία μας ".

    Στο Rallye Elba, και τα δύο αγωνιστικά αυτοκίνητα Abarth 124 rally έκοψαν το νήμα στη γραμμή τερματισμού, επιβεβαιώνοντας την αξιοπιστία τους. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι τα αυτοκίνητα με το Σκορπιό είναι ήδη εξαίρετα. Για άλλη μια φορά, ο Lucchesi (ITA) πήρε το προβάδισμα και είχε την ικανοποίηση να κάνει άριστο χρόνο στις πιο απαιτητικές ειδικές διαδρομές μιας πολύ θεαματικής και συναρπαστικής πορείας διασχίζοντας το άγριο νησί που εξορίστηκε ο Ναπολέων. "Οι τέσσερις νίκες σε τέσσερις αγώνες σημαίνουν ότι μπορώ να πω σοβαρά τις απαιτήσεις μου, θέλω να κερδίσω το ιταλικό πρωτάθλημα R-GT, είναι ο στόχος μου για αυτή τη σεζόν", δήλωσε. "Η εξαιρετική αξιοπιστία του Abarth 124 rally αποτελεί βασικό στοιχείο για την επίτευξη αυτού του στόχου".

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    Περισσότερα
    1 Μήνας 1 Εβδομάδα πριν #3819 από nickstath
    Replied by nickstath on topic Νέα από την FCA
    Η FCA Heritage χορηγεί το πρώτο Archivissima στο Τορίνο.



    Από τις 6 έως τις 8 Ιουνίου, το Τορίνο φιλοξενεί το πρώτο Archivissima, το διεθνές φεστιβάλ με αρχειακό υλικό, που αναβιώνει τους πολιτιστικούς θεσμούς και τις ιστορικές εταιρείες της πόλης στο πλαίσιο ενός δωρεάν προγράμματος εκδηλώσεων που θα λάβουν χώρα σε δεκάδες τοποθεσίες σε όλη την πόλη. Η FCA Heritage χορηγεί την εκδήλωση με στόχο τη ενίσχυση και την προώθηση της παραδοσιακής κληρονομιάς, μια αποστολή που αποτελεί τον πυρήνα του τμήματος αυτού που προστατεύει την ιστορία των Ιταλικών εμπορικών σημάτων της FCA.

    Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, το περίφημο Centro Storico Fiat, το οποίο βρίσκεται σε ένα κομψό art nouveau κτήριο στη Via Chiabrera 20 στο Τορίνο, θα φιλοξενήσει την έκθεση με τίτλο "Πίσω από τις Διαφημίσεις" (Behind the Adverts), η οποία θα προσφέρει στο ευρύ κοινό μια κοντινή ματιά σε μια σειρά από πολύτιμες αφίσες σε σκίτσο από τη συλλογή του μουσείου, που παρουσιάζονται για πρώτη φορά σε ψηφιακή μορφή. Αδημοσίευτα έργα θα εκτεθούν, συμπεριλαμβανομένων αναπαραγωγών και πρωτότυπων προπαρασκευαστικών σχεδίων, από εικονογράφους όπως ο Mario Sironi, ο Giuseppe Romano, ο Plinio Codognato, ο Giuseppe Riccobaldi, ο Marcello Dudovich και ο Mario Puppo, τα οποία παρουσιάζουν τις τεχνικές, τις στυλιστικές μεταβάσεις και την αναζήτηση της γλώσσας επικοινωνίας που ανέξειξαν την εταιρεία και τα προϊόντα της κατά τη διάρκεια του 20ού αιώνα.

    Αφενός, τα σχέδια απεικονίζουν αυτοκίνητα, φορτηγά, τρακτέρ, υδροπλάνα, τρένα και πλυντήρια - που όλα φέρουν τη μάρκα Fiat - και, αφετέρου, πολεμιστές, εξερευνητές, κομψές ή ονειροπόλες κυρίες, υπηρέτες, επιχειρηματίες αλλά και μητροπόλεις, εργοστάσια και φυτείες σιτηρών. Με έναν αναπάντεχο συνδυασμό αυτών των συστατικών, τα σκίτσα αποκαλύπτουν - μερικές φορές με εκπληκτικά αποτελέσματα, ανώτερα των τελικών διαφημίσεων που και αυτές εκτίθενται στο Centro Storico Fiat - τα ιδανικά της κομψότητας, της ταχύτητας, της ισχύος και των βασικών γραμμών που αποτελούν όχι μόνο την κληρονομιά της εταιρείας αλλά και κορυφαία καλλιτεχνικά κινήματα του 20ού αιώνα.
    Για να είναι διαθέσιμη η έκθεση στο ευρύτερο κοινό, το Centro Storico Fiat θα λειτουργεί εκτεταμένες ώρες κατά τη διάρκεια του Archivissima: από τις 3:00 μ.μ. έως τις 8:00 μ.μ. στις 6 και 7 Ιουνίου και από τις 3:00 μ.μ. έως τις 11μ.μ. στις 8 Ιουνίου. Επιπλέον, για να σηματοδοτήσει την τρίτη έκδοση της «Νύχτας των Αρχείων» (The Night of the Archives), το βράδυ της 8ης Ιουνίου, ξεκινώντας στις 8.30 μ.μ., το Centro Storico Fiat θα φιλοξενήσει την ανάγνωση ενός μυθιστορήματος από τον συγγραφέα Stefano Trinchero εμπνευσμένο από τα αρχειακά υλικά. Στη συνέχεια θα παρουσιαστεί η παράσταση με τίτλο "Turin-Detroit and back. The dawn of Fiat Fordism" από τους μαθητές της σχολής χορού Liceo Coreutico Germana Erba ενώ στο τέλος θα διεξαχθεί μια σύντομη συζήτηση.

    Tο κτίριο στο οποίο βρίσκεται το Centro Storico Fiat χτίστηκε το 1907 και ήταν η πρώτη επέκταση του πρωτότυπου εργαστηρίου στο Corso Dante όπου ιδρύθηκε η Fabbrica Italiana Automobili Torino (FIAT). Από το 1963 φιλοξενεί μια μόνιμη έκθεση που απεικονίζει την καθιέρωση και την τεχνολογική, κοινωνική και οικονομική ανάπτυξη της Fiat. Το 2011 ο εκθεσιακός χώρος επεκτάθηκε για τους εορτασμούς που διοργανώθηκαν για την 150η επέτειο της ενοποίησης της Ιταλίας και σήμερα καλύπτει πάνω από 3000 τετραγωνικά μέτρα.



    Το μουσείο απεικονίζει την υπεροχή της τεχνολογίας Fiat σε όλους τους τομείς. Ενδιαφέροντα εκθέματα περιλαμβάνουν τον πρώτο κινητήρα αεροσκαφών που κατασκευάστηκε το 1908, πολεμική και γεωργική παραγωγή, ένα λεωφορείο Littorina που χρησιμοποιήθηκε στους Ιταλικούς σιδηρόδρομους τη δεκαετία του 1930, μαζικές μηχανές θαλάσσης, ποδήλατα και ηλεκτρικές συσκευές που χαρακτήριζαν τη γέννηση της καταναλωτικής κοινωνίας στην Ιταλία μετά τον Παγκόσμιο Πόλεμο II. Φυσικά, τα αυτοκίνητα είναι τα αστέρια της επίδειξης: τα vintage μοντέλα που δημιουργήθηκαν στο πρώτο μισό της δεκαετίας του 1900, τα οποία εξακολουθούν να εκφράζουν όλη τη γοητεία του μοντέρνου σήμερα.

    Τα βασικά στάδια της περήφανης ιστορίας της Fiat παρουσιάζονται σε μια τεράστια συλλογή αυτοκινήτων, αναμνηστικών, μοντέλων, διαφημιστικών αφισών και σε ένα τεράστιο αρχείο. Επί του παρόντος, το Centro Storico παρουσιάζει τις δραστηριότητες της Fiat κατά τη διάρκεια του 20ου αιώνα σε διάφορες περιοχές και περιλαμβάνει πάνω από 5.000 μέτρα χαρτιού, 300.000 τεχνικά σχέδια, 18.000 αφίσες, 1.300 σκίτσα, 5.000 βιβλία και περιοδικά για την αυτοκινητοβιομηχανία και τη βιομηχανική ιστορία, 6 εκατομμύρια φωτογραφίες και 200 ώρες ιστορικών ταινιών.

    Οι ανακατασκευές των καταστημάτων των πιο συμβολικών εργοστασιακών εγκαταστάσεων της Fiat απεικονίζουν την εξέλιξη των μεθόδων κατασκευής, από τις διστακτικό ξεκίνημα του πρώτου εργαστηρίου με χειροποίητες κατασκευές στο Corso Dante έως τη γραμμή συναρμολόγησης Mirafiori της δεκαετίας του 1950 και το γραφείο του Dante Giacosa, του μηχανικού που σχεδίασε το Topolino, τις σειρές 600 και 500, μοντέλα που πρακτικά έβαλαν την Ιταλία για πρώτη φορά σε τροχούς!

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 5.810 δευτερόλεπτα
    Powered by Kunena Φόρουμ