Νέα από την FCA

Περισσότερα
6 Μήνες 2 Εβδομάδες πριν #3755 από nickstath
Απαντήθηκε από nickstath στο θέμα Νέα από την FCA
Εξαιρετικός αγώνας για την Alfa Romeo Sauber F1 Team με τον Charles Leclerc να τερματίζει έκτος


2018 Formula 1 Azerbaijan Grand Prix - Race - Sunday

Καιρός: Συννεφιά/αέρας χωρίς υγρασία, 16-17°C στον αέρα, 23-28°C στο οδόστρωμα

Η Alfa Romeo Sauber F1 Team είχε ένα φανταστικό Grand Prix στην πόλη του Μπακού. Σ' ένα επεισοδιακό και συναρπαστικό αγώνα με δυσκολίες τόσο στη διαδρομή όσο και στις καιρικές συνθήκες κατορθώσαμε να πετύχουμε το στόχο μας που ήταν να τερματίσουμε στις καλύτερες δυνατές θέσεις. Οι Charles Leclerc και Marcus Ericsson έκαναν πολύ καλή δουλειά. Ο Μονεγάσκος στην πρώτη του χρονιά στη F1, τερμάτισε στον 4ο αγώνα του, 6ος, αποκομίζοντας 8 βαθμούς για την ομάδα. Είχε εκκινήσει από την 13η θέση και ακολούθησε στρατηγική μιας αλλαγής ελαστικών. Έχοντας δυνατή και σταθερή απόδοση κατόρθωσε να βρεθεί μπροστά από άλλους οδηγούς στο μέσο της κατάταξης. Ο Marcus Ericsson πέτυχε τελικά να τερματίσει 11ος, σ' έναν δύσκολο γι' αυτόν αγώνα, ο οποίος οριοθετήθηκε από την εμπλοκή του, σε συμβάν στην αρχή. Αυτό τον υποχρέωσε να πει στα πιτ και ν' αλλάξει στρατηγική. Η Alfa Romeo Sauber F1 Team έχει ήδη 10 βαθμούς στο φετινό πρωτάθλημα Κατασκευαστών και βρίσκεται στην 9η θέση της βαθμολογίας. Ο Charles Leclerc βρίσκεται στη 13η θέση του πρωταθλήματος Οδηγών και ο Marcus Ericsson στην 16η.

Marcus Ericsson (μονοθέσιο Νο 9):
C37 (Σασί 03/Ferrari)
Αποτέλεσμα: 11ος. Εκκίνησε με πολύ μαλακή γόμα, στον 1ο γύρο άλλαξε σε μαλακή γόμα. Στον 18ο γύρο έβαλε την πάρα πολύ μαλακή γόμα και στον 36ο γύρο έβαλε ένα ακόμη σετ πάρα πολύ μαλακής γόμας.
"Ήταν ένας δύσκολος αγώνας για μένα. Αναμίχθηκα σε συμβάν στην αρχή και αυτό προκάλεσε ζημιά στο μονοθέσιο. Ήταν δύσκολο να διατηρήσω την πορεία μου μετά απ' αυτό και υπερέβαλλα εαυτόν για να φτάσω εκ νέου τους άμεσους ανταγωνιστές μου. Στο τέλος ήταν επιτυχία που κατάφερα να τερματίσω στην 11η θέση. Ως ομάδα πήραμε βαθμούς για 2η φορά φέτος, αυτό μας δίνει κίνητρο για τη συνέχεια. Η δυναμική μας φαίνεται πιο καθαρά, κάθε Σαββατοκύριακο, που περνά. Πρέπει να συνεχίσουμε την καλή δουλειά τώρα. Ανυπομονώ για το επόμενο αγωνιστικό Σαββατοκύριακο στη Βαρκελώνη."

Charles Leclerc (μονοθέσιο Νο 16):
C37 (Σασί 02/Ferrari)
Αποτέλεσμα: 6ος. Εκκίνησε με την πολύ μαλακή γόμα, έβαλε τη μαλακή στον 24ο γύρο και την πάρα πολύ μαλακή στον 40οστό γύρο.

"Ήταν ένας εκπληκτικός αγώνας σήμερα, είμαι πολύ χαρούμενος για το αποτέλεσμα. Ήταν σίγουρα επεισοδιακός με πολλά συμβάντα στην πίστα, η οδήγηση ήταν ιδιαίτερα απαιτητική και συνάμα διασκεδαστική. Νιώθω άνετα μέσα στο μονοθέσιο και έκανα ότι καλύτερο μπορούσα ώστε να βρεθώ μπροστά από τους οδηγούς που ήταν στο μέσο της κατάταξης. Είναι απίστευτο συναίσθημα να κερδίζεις για πρώτη φορά βαθμούς στη Formula 1. Ως ομάδα βλέπουμε τη δυναμική μας και ξέρουμε τις δυνατότητές μας. Είμαι πολύ ευχαριστημένος και ανυπομονώ να συνεχίσουμε, σ' αυτό το θετικό μονοπάτι. "

Frédéric Vasseur, επικεφαλής ομάδας:
"Είμαστε πάρα πολύ ευχαριστημένοι με τη δουλειά που κάναμε όλο το αγωνιστικό τριήμερο. Ξεκινήσαμε από την Παρασκευή, μετά πήγαμε καλά στις κατατακτήριες δοκιμές. Ο Charles κέρδισε τους πρώτους του βαθμούς στη Formula 1 τερματίζοντας στην 6η θέση. Ο ρυθμός του, στον αγώνα, ήταν δυνατός και έκανε σταθερή δουλειά. Ο Marcus πάλεψε καλά. Ενεπλάκη σε συμβάν στην αρχή του αγώνα, αυτό τον έριξε πίσω και τα πράγματα έγιναν δύσκολα γι' αυτόν. Παραταύτα κατάφερε ν' ανακάμψει και να πλησιάσει τους οδηγούς που βρίσκονταν στο μέσο της κατάταξης. Τελικά τερμάτισε 11ος, παραλίγο να κερδίσει βαθμούς. Ήταν ένα σπουδαίο επίτευγμα για την ομάδα, όχι μόνο οι βαθμοί αλλά και ο ρυθμός που είχαμε ειδικά στο πρώτο μέρος του αγώνα. Τώρα πρέπει να μείνουμε συγκεντρωμένοι, ώστε να συνεχίσουμε την καλή δουλειά."

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Μήνες 1 Εβδομάδα πριν #3763 από nickstath
Απαντήθηκε από nickstath στο θέμα Νέα από την FCA
Ένα σαββατοκύριακο γεμάτο δράση για την Abarth



Τα αυτοκίνητα Abarth 124 rally συμμετέχουν σε τρεις Ευρωπαϊκούς αγώνες ενώ τα μονοθέσια με κινητήρα Abarth επιστρέφουν στην πίστα για το δεύτερο αγώνα του πρωταθλήματος ADAC F4.

  • Τέσσερα αγωνιστικά αυτοκίνητα Abarth 124 στη γραμμή εκκίνησης : Δυο πληρώματα στην Ιταλία στο διάσημο Targa Florio, ένα στην Ισπανία στο Canary Islands Rally και ένα στην Ρουμανία στο Transilvania Rally.
  • Στην πίστα του Hockenheim στη Γερμανία, πάνω από 30 νέοι οδηγοί θα συμμετέχουν στο δεύτερο αγώνα του πρωταθλήματος ADAC F4 με μονοθέσια που χρησιμοποιούν κινητήρα Abarth.
Ένα ακόμη συναρπαστικό Σαββατοκύριακο για την Abarth και τους οδηγούς του Σκορπιού. Στην Ιταλία διεξάγεται το Targa Florio, 3ος αγώνας του Ιταλικού πρωταθλήματος Ράλι, στην Ισπανία το Canary Islands Rally, και στη Ρουμανία το Transilvania Rally. Στη Γερμανία νεαροί οδηγοί συμμετέχουν στο 2ο αγώνα του πρωταθλήματος ADAC F4 με μονοθέσια που χρησιμοποιούν κινητήρα Abarth.

Tο Targa Florio είναι ένας από τους πιο εμβληματικούς αγώνες παγκοσμίως. Προσμετρά στο Abarth 124 rally Selenia International Challenge και θα αγωνιστούν δυο αυτοκίνητα Abarth 124 της Bernini Rally team: Το πρώτο πλήρωμα έχει οδηγό τον Cristopher Lucchesi, και συνοδηγό/πλοηγό τον Marco Pollicino και το δεύτερο οδηγό τον Andrea Modanesi, με συνοδηγό/πλοηγό τον Michele Castelli. Ο Lucchesi προηγείται στην κατηγορία του «R-GT 2-Wheel Drive» στο Ιταλικό πρωτάθλημα χάρη στις νίκες του στους δύο πρώτους αγώνες σε «Il Ciocco Rally» και "Sanremo". Το Targa Florio Rally εκκινεί σήμερα (4/5) από το Palermo στις 17:30 τοπική ώρα και ολοκληρώνεται στις 5/5 στις 21:00 στο Cefalù, μετά από 439 km (μεικτά) με 16 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 155 km.



Η Abarth επιστρέφει και στην πίστα για το δεύτερο αγώνα του πρωταθλήματος ADAC F4 στο Hockenheim. Περίπου 30 νέοι οδηγοί θα βρεθούν στην εκκίνηση με μονοθέσια που χρησιμοποιούν κινητήρα Abarth T-Jet .

Υπάρχουν τρεις προγραμματισμένοι αγώνες: Ο πρώτος στις 10.35 π.μ. το Σάββατο 5 Μαΐου, ο δεύτερος στις 3.30 μ.μ. την ίδια ημέρα και ο τρίτος στις 10.40 π.μ. την Κυριακή 6 Μαΐου.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Μήνες 1 Εβδομάδα πριν #3768 από nickstath
Απαντήθηκε από nickstath στο θέμα Νέα από την FCA
Mille Miglia 2018: o θρύλος της Alfa Romeo συνεχίζει να εμπνέει



  • Η 36η εκδήλωση του εμβληματικού αγώνα συμπίπτει φέτος με την 90ή επέτειο της πρώτης από τις 11 νίκες που σημείωσε συνολικά η Alfa Romeo από το 1927 έως το 1957 - ένα ρεκόρ που δεν πρόκειται να ξεπεραστεί ποτέ.
  • Στις 19 Μαΐου ο αγώνας θα αναβιώσει στο Μιλάνο, στο Museo Storico Alfa Romeo που βρίσκεται στο Arese, με δοκιμές ατομικής χρονομέτρησης που θα πραγματοποιηθούν στην εσωτερική πίστα.
  • Οι πιλότοι Marcus Ericsson και Charles Leclerc της ομάδας Alfa Romeo Sauber F1 - που συμμετέχουν και στο πρωτάθλημα Formula 1 2018 - θα είναι επίσης παρόντες.
  • Από τις 19 Μαΐου έως τον Δεκέμβρη του 2018, το Μουσείο θα φιλοξενεί την έκθεση "11 Volte Campione".
  • From 19 May to December 2018, the Museum will host the "11 volte campione" [11 times champion"] exhibition, which celebrates these sporting exploits, engraved in the memories of fans all over the world.
  • Στον φετινό αγώνα θα διαγωνιστούν πολλά από τα κλασικά αυτοκίνητα της Alfa Romeo από τη συλλογή της FCA Heritage: από το 6C 1500 SS μέχρι το 6C 1750 GS, κι από το 1900 SS μέχρι το 1900 Sport Spider.
  • 30 μοντέλα Alfa Romeo Giulia και Stelvio θα αποτελούν τα επίσημα αυτοκίνητα του Mille Miglia 2018.
Το Μιλάνο ετοιμάζεται για όλες τις συναρπαστικές στιγμές που φέρνει κάθε χρόνο η ιστορική αναπαράσταση του Mille Miglia, του περίφημου αγώνα που έχει χαρακτηριστεί ως «ο πιο όμορφος στον κόσμο». Στην παραδοσιακή διαδρομή Brescia-Roma-Brescia, η Alfa Romeo θα πρωταγωνιστήσει τόσο ως σπόνσορας όσο και ως «επίτιμη καλεσμένη», καθώς φέτος είναι η 90ή επέτειος της πρώτης νίκης της στον θρυλικό αγώνα.

Όλα ξεκίνησαν την 1η Απριλίου του 1928, όταν οι Giuseppe Campari και Giulio Ramponi οδήγησαν στην κορυφή το 6C 1500 Super Sport, ένα από τα αριστουργήματα του Vittorio Jano, το οποίο ήταν πραγματικά ανίκητο χάρη στον επαναστατικό σχεδιασμό και τον fixed head υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα του. Το εξαιρετικό αυτό όχημα διέσχισε μια πίστα 1,618 χιλιομέτρων με μέση ταχύτητα 84 χλμ./ώρα, πετυχαίνοντας την πρώτη από τις 11, συνολικά, νίκες της Alfa Romeo - 7 εκ των οποίων ήταν συνεχόμενες, από το 1932 έως το 1938. Πρόκειται για ένα ανεπανάληπτο ρεκόρ.



Για την αναβίωση αυτής της επικής ατμόσφαιρας, το Museo Storico Alfa Romeo στο Arese θα φιλοξενεί, από τις 19 Μαΐου, την έκθεση "11 Volte Campione", η οποία θα παραμείνει ανοιχτή μέχρι τον Δεκέμβρη του 2018, και θα δέχεται επισκέπτες καθημερινά (εκτός Τρίτης) από τις 10 το πρωί έως τις 6 το απόγευμα. Στις 19 του μήνα, για πρώτη φορά στην ιστορία του, το Arese θα καλωσορίσει το Mille Miglia δίνοντας στα αυτοκίνητα τη δυνατότητα να λάβουν μέρος σε time trials στην εσωτερική πίστα του Μουσείου.

Στην εκδήλωση θα έχουν επίσης τη δυνατότητα να παραβρεθούν οι fans και οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων Alfa Romeo, αφού, για τη συγκεκριμένη ημέρα και μόνο, με το εισιτήριο του Μουσείου θα έχουν πρόσβαση στην εξωτερική περιοχή, στην πίστα, αλλά και στην έκθεση ιστορικών αυτοκινήτων της Italian Alfa Romeo Register. Έτσι, το Σάββατο 19 Μαΐου οι επισκέπτες θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν το εξωτερικό πάρκινγκ της λεωφόρου Luraghi, ενώ θα υπάρχει και υπηρεσία δωρεάν μεταφοράς προς το Μουσείο ολόκληρη την ημέρα. Για πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε το www.museoalfaromeo.com . Η υπηρεσία δωρεάν μεταφοράς θα λειτουργεί και μεταξύ του μουσείου και του σιδηροδρομικού σταθμού Rho-Fiera (τερματικός MM1 της γραμμής του μετρό), από τις 8 το πρωί έως τις 6 το απόγευμα.

Το εντυπωσιακό Museo Storico Alfa Romeo εγκαινιάστηκε στις 24 Ιουνίου του 2015 και έγινε γνωστό ως «Η Χρονομηχανή». Δημιουργήθηκε από τον αρχιτέκτονα Benedetto Camerana με στόχο να φέρει πιο κοντά το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον της μάρκας. Όπως και η περιοχή στην οποία παρουσιάζονται τα μοντέλα-κλειδιά της ιστορικής συλλογής της Alfa Romeo, έτσι και το ίδιο το Μουσείο (που φιλοξενεί στις εγκαταστάσεις του το Αρχείο, την εσωτερική πίστα, τους χώρους εκδηλώσεων, το Alfa Romeo Café και τον εκθεσιακό χώρο) έχει έναν ιδιαίτερα δυνατό «παλμό» και μια απίστευτη ζωντάνια.

Παρόντες στις 19 Μαΐου θα είναι και οι πιλότοι Marcus Ericsson και Charles Leclerc από την ομάδα Alfa Romeo Sauber F1, οι οποίοι αυτή την εποχή συμμετέχουν και στο πρωτάθλημα Formula 1 2018. Η συμμετοχή τους είναι άλλη μια απόδειξη του πόσο ανεξίτηλα χαραγμένο είναι στο DNA της Alfa Romeo το αγωνιστικό πνεύμα.



Ο Marcus Ericsson δήλωσε: «Είμαι πολύ χαρούμενος για τη συμμετοχή μου σ' αυτό το εμβληματικό event, και το να βρεθώ εκεί για πρώτη φορά θα είναι σίγουρα μια μοναδική εμπειρία. Είμαι πολύ περήφανος που θα εκπροσωπήσω την Alfa Romeo σε μια τέτοια εκδήλωση - ανυπομονώ να δω εκεί όλα αυτά τα ιστορικά αυτοκίνητα και, γιατί όχι, να οδηγήσω κι ένα από αυτά!», ενώ ο Charles Leclerc δήλωσε: «Είναι μεγάλη τιμή για μένα η συμμετοχή σ' ένα τόσο ιστορικό event. Το πάθος μου για τα αυτοκίνητα είναι μεγάλο -ειδικά για τα ιστορικά μοντέλα- και θα είναι συναρπαστικό να δω κάποια απ' αυτά από κοντά. Το να οδηγείς μια Stelvio Quadrifoglio ή κάποιο ιστορικό μοντέλο της Alfa Romeο μέσα στο Μιλάνο θα είναι σίγουρα πολύ διασκεδαστικό».

Επομένως, πρόκειται για μια εκδήλωση - φόρο τιμής στην Ιταλική μάρκα, στην οποία θα λάβουν μέρος κάποια από τα πιο ιστορικά μοντέλα της Alfa Romeo - τα 6C 1500 SS, 6C 1750 GS, 1900 SS και 1900 Sport Spider, συγκεκριμένα - από τη συλλογή του FCA Heritage , του τμήματος που είναι υπεύθυνο για τη διαφύλαξη αλλά και την προώθηση της ιστορικής κληρονομιάς του Ομίλου.

Κλείνοντας, αξίζει να αναφερθεί ότι, ανάμεσα σ' αυτά τα σπάνια αυτοκίνητα, θα υπάρχει και ένας «στόλος» 30 αυτοκινήτων Giulia και Stelvio, τα οποία θα παραδοθούν στους διοργανωτές ως τα επίσημα οχήματα του Mille Miglia 2018: η καλύτερη απόδειξη του πόσο άρρηκτα συνδεδεμένα είναι τα Alfa Romeo του παρελθόντος μ' αυτά του παρόντος. Άλλωστε, ο πιο αυθεντικός τρόπος να ζήσεις την εμπειρία του φημισμένου αυτού αγώνα είναι να οδηγήσεις τα συγκεκριμένα μοντέλα, ανακαλύπτοντας παράλληλα και τον αγωνιστικό θρύλο της Alfa Romeo - κάτι που γίνεται ακόμα πιο συναρπαστικό μέσα σε μια Stelvio ή σε μια Giulia που κοσμείται από το χαρακτηριστικό μυθικό σήμα Quadrifoglio.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Μήνες 5 Ημέρες πριν #3780 από nickstath
Απαντήθηκε από nickstath στο θέμα Νέα από την FCA
Abarth racing, η πρόκληση συνεχίζεται το επόμενο Σαββατοκύριακο



  • Στην Ισπανία, η ομάδα SMC Junior Motorsport team στο Rallye Villa de Adeje με το Abarth 124 rally του Alberto Monarri (SP) και του Rodrigo Sanjuán (SP).
  • Στην Γαλλία, το Abarth Selenia Trophy και το Ιταλικό Πρωτάθλημα F4 που επιχορηγούνται από την Abarth στην πίστα του Le Castellet.
Άλλο ένα Σαββατοκύριακο κύριων διεθνών εκδηλώσεων για την Abarth: στην Ισπανία, η ομάδα SMC Junior Motorsport team, με τους Alberto Monarri (SP) και Rodrigo Sanjuàn (SP), υπερασπίζεται την κορυφαία θέση της κατηγορίας R-GT στο Rally Villa de Adeje, που θα λάβει χώρα στο νησί της Τενερίφης, ενώ οι οδηγοί του Abarth Selenia Trophy και του Ιταλικού Πρωταθλήματος F4 που επιχορηγoύνται από την Abarth θα ολοκληρωθούν στην πίστα του Le Castellet circuit στην Γαλλία το Σάββατο 12 και την Κυριακή 13 Μαΐου.

Το Rallye Villa de Adeje, μία εκδήλωση ασφάλτινου αγώνα του Ισπανικού Πρωταθλήματος που λαμβάνει χώρα στο νησί της Τενερίφης (SP), που εμπλέκει την με βάση στην Μαδρίτη ομάδα Junior Motorsport του SMC με πλήρωμα τους Alberto Monarri (SP) και Rodrigo Sanjuàn (SP) σε ένα Abarth 124 rally.

Στους δύο προηγούμενους αγώνες η Ισπανική ομάδα ήταν νικηφόρος στην κατηγορία R-GT, και στόχος της είναι να τερματίσει και πάλι πρώτη σε αυτή την εκδήλωση.

Ο αγώνας στο νησί της Τενερίφης εμπεριέχει δύο εξαντλητικά στάδια: το πρώτο ξεκινάει από το Adeje στις 5 μ.μ. την Παρασκευή 11 Μαΐου και τελειώνει αργά το ίδιο βράδυ, περίπου στις 11.30 μ.μ. Το δεύτερο, τελικό στάδιο του αγώνα ξεκινάει στις 9 π.μ. το Σάββατο 12 Μαΐου και τελειώνει στις 5.30 μ.μ. Συνολικά, υπάρχουν 14 ειδικα στάδια δοκιμών, με ένα σύνολο 154.54 km χρονομετρούμενων διαδρομών σε μία διαδρομή 462 km.

την κατηγορία Abarth 500 Assetto Corse, η μάχη για την κορυφή είναι μεταξύ των πολύ νεαρών κάτω των 18 οδηγών Filippo Lazzaroni (ITA) και Aurora Coria (ITA).



Στην Γαλλία υπάρχει μία έντονη προσδοκία πριν από την επιστροφή του Abarth Selenia Trophy στην πίστα του Le Castellet, την οποία επισκέφθηκε το πρωτάθλημα για τελευταία φορά το 2014. Οι Ιταλοί, Φινλανδοί, Ελβετοί και Γάλλοι οδηγοί θα "πετάξουν" στο τιμόνι των αυτοκινήτων Abarth 695 Assetto Corse Evoluzione σε μία από τις πιο εντυπωσιακές διαδρομές της Ευρώπης. Τον Ιταλό Cosimo Barberini, ο οποίος κέρδισε τους δύο εναρκτήριους αγώνες του Trophy που έγιναν στην Imola, θα προκαλέσει ο συμπατριώτης του Andrea Mabellini, ο Φινλανδός οδηγός Juuso Pajuranta και ο Robin Appelqvist από την Σουηδία.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Μήνες 2 Ημέρες πριν #3786 από nickstath
Απαντήθηκε από nickstath στο θέμα Νέα από την FCA
Το Fiat 500 υπ' αριθμόν 2.000.000 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής



  • Το Fiat 500 υπ'αριθμόν 2.000.000 κατασκευάστηκε στο εργοστάσιο Tychy της Πολωνίας
  • Το θρυλικό Fiat πωλείται σε περισσότερες από 100 χώρες ανά τον κόσμο και το 80% των πωλήσεων είναι εκτός Ιταλίας, καθιστώντας το, το πιο "παγκόσμιο" μοντέλο Fiat.
  • Το 500 είναι ηγέτης της αγοράς, σε εννέα ευρωπαϊκές χώρες και βρίσκεται στις τρεις πρώτες θέσεις, σε επτά ακόμη. Στο ενδέκατο έτος του και με σχεδόν 60.000 μονάδες που πωλήθηκαν στην Ευρώπη, κατά το πρώτο τρίμηνο του 2018, το Fiat 500 μόλις σημείωσε το καλύτερο του τρίμηνο.
Το Fiat 500 υπ'αριθμόν 2.000.000 κατασκευάστηκε στο εργοστάσιο Tychy της Πολωνίας χθες. Είναι ένα Fiat 500C Collezione, με αποκλειστική δίχρωμη, λευκή και γκρι εμφάνιση Primavera που τροφοδοτείται από τον "αεράτο" κινητήρα TwinAir Turbo 85 HP. Θα πωληθεί στην Ιταλία. Η νέα ειδική σειρά αναδεικνύει το διαχρονικό ύφος και το σχεδιασμό των 500, τη μοναδική γοητεία και το μοντέρνο χαρακτήρα τους, με νέους συνδυασμούς χρωμάτων και υλικών και ένα φρέσκο, κομψό ύφος. Έρχονται με συναρπαστικό βασικό εξοπλισμό, όπως ζάντες 16 ιντσών, επιχρωμιωμένες λεπτομέρειες, μια γκρι/λευκή γραμμή να "αγκαλιάζει" το αυτοκίνητο και το διακριτικό σήμα "Collezione" στην πίσω πόρτα.

Η παραγωγή του δύο-εκατομμυριοστού αυτοκινήτου είναι ένα ακόμα ορόσημο περηφάνιας για την εταιρία, σε μια ιστορία με τόσες πολλές επιτυχίες. Το θρυλικό μικρό Fiat πωλείται σε περισσότερες από 100 χώρες παγκοσμίως. Πάνω από το 80% των πωλήσεων γίνονται εκτός Ιταλίας και για πέντε χρόνια ήταν το μπέστ σέλερ στην Ευρώπη στην κατηγορία του*, με μερίδιο αγοράς 14,6% στο τέλος του 2017. Επιπλέον, στο ενδέκατο έτος πωλήθηκαν περίπου 60.000 μονάδες στην Ευρώπη κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου του 2018 - ρεκόρ όλων των εποχών για τα σημερινά 500. Και πάλι, κατά το πρώτο τρίμηνο του 2018, το 500 ήταν ο ηγέτης της αγοράς σε εννέα χώρες (Ηνωμένο Βασίλειο, Ισπανία, Βέλγιο, Ελβετία, , Κροατία και Σλοβενία) και βρισκόταν στις πρώτες τρεις θέσεις σε άλλες επτά χώρες (Ιταλία, Γερμανία, Γαλλία, Σουηδία, Σλοβακία, Ρουμανία και Βουλγαρία).

Οι 30 ειδικές εκδόσεις που λνσαρίστηκαν τα τελευταία 11 χρόνια, τόσο από τη Fiat όσο και από την Abarth, είναι ένα από τα μυστικά της απρόσκοπτης επιτυχίας του Fiat 500. Το Fiat 500 υπήρξε ανέκαθεν ένα trendsetter που, ενώ παραμένει πιστό σε αυτό πρεσβεύει, πολλές φορές χρησιμοποιήθηκε ως μέσο για εξερεύνηση άγνωστων πεδίων για ένα αστικό αυτοκίνητο. Από τη μόδα και τα πολυτελή γιωτ έως τη συνδεσιμότητα. Η ειδική έκδοση Fiat 500 Collezione, η οποία "κλείνει το μάτι" στον κόσμο της μόδας, ακολουθεί τα βήματα των ειδικών περιορισμένων εκδόσεων - το 500-60esimo και το Anniversario - που κυκλοφόρησαν πέρυσι για τα πρώτα 60 χρόνια του 500.

Το 500 λανσαρίστηκε για πρώτη φορά το 1957 και πάνω από έξι εκατομμύρια αυτοκίνητα έχουν πουληθεί από τότε. Αυτοί οι σημαντικοί αριθμοί δείχνουν τη δύναμή του στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας αλλά και τη διαχρονική συλλεκτική του αξία για πολλές γενιές αυτοκινητιστών. Ήταν πάντα ένα εμβληματικό μέσο μεταφοράς και ένα προϊόν με μεγάλη κοινωνική επιρροή. Όχι τυχαία, ένα αυτοκίνητο από τη σειρά F των 500, που κατασκευάστηκε από το 1965 έως το 1972 και ήταν η πιο δημοφιλής έκδοση όλων των εποχών, μπήκε στη μόνιμη συλλογή στη MoMA, τη διάσημο γκαλερί σύγχρονης τέχνης της Νέας Υόρκης.

Η παραγωγή του θρυλικού Fiat ξεκίνησε στο Tychy το 2007, όταν παρουσιάστηκε το νέο μοντέλο. Ήταν επίσης το πρώτο αυτοκίνητο πόλης στον κόσμο, που κέρδισε τον τίτλο Αυτοκίνητο της Χρονιάς το ίδιο έτος, ως αποτέλεσμα των πολύ υψηλών επιπέδων παραγωγής του. Με περισσότερες από 200.000 μονάδες το χρόνο, για τη Fiat όσο και την Abarth, σήμερα το εργοστάσιο της Πολωνίας είναι ένα από τα πιο προηγμένα εργοστάσια της FCA παγκοσμίως. Ήταν ένα από τα πρώτα που έλαβαν πιστοποίηση World Class Manufacturing Gold.

* (Εκδόσεις Fiat και Abarth συνολικά)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Μήνες 3 Εβδομάδες πριν #3791 από nickstath
Απαντήθηκε από nickstath στο θέμα Νέα από την FCA
Μία παρέλαση αστέρων στην ομάδα της Alfa Romeo στο 2018 Mille Miglia

  • Από την Μπρέσια έως την Ρώμη και πίσω σε 4 ημέρες, 1.743 km, 112 ειδικές διαδρομές και 6 μετρήσεις μέσης ταχύτητας.
  • Η επίσημη ομάδα της Alfa Romeo περιλαμβάνει τον μπασίστα χρυσό παίκτη Guy Berryman, τον τραγουδιστή Piero Pelù και τον οδηγό αγώνων Derek Hill.
  • Η εκδήλωση θα ξεχωρίσει από ανεκτίμητα αυτοκίνητα Alfa Romeo από την συλλογή FCA: από την 6C 1500 SS έως την 6C 1750 GS, και από την 1900 SS έως την 1900 Sport Spider.
  • Με 47 αυτοκίνητα να λαμβάνουν μέρος στην επίσημη ομάδα και ιδιωτικά, η Alfa Romeo θα είναι μία από τις μάρκες με την μεγαλύτερη εκπροσώπηση σε ολόκληρη την εκδήλωση.

Ο θρυλικός αγώνας - που θα λάβει χώρα από 16 έως 19 Μαΐου - θα χαρακτηρίζεται από την επίσημη ομάδα της Alfa Romeo, η οποία αποτελείται από επαγγελματίες οδηγούς αγώνων και διεθνώς γνωστούς καλλιτέχνες, όλοι ενωμένοι με την αγάπη των κλασικών αυτοκινήτων της Alfa, συμπεριλαμβανομένου του μπασίστα χρυσού παίκτη Guy Berryman, του τραγουδιστή Piero Pelù και του οδηγού αγώνων Derek Hill. Μία παρέλαση αστέρων η οποία θα φέρει ακόμα μεγαλύτερο ενθουσιασμό στην 36η έκδοση του "Mille Miglia", της ιστορικής αναβίωσης του αγώνα αυτοκινήτων την οποία πολλοί άνθρωποι, πολύ σωστά, θεωρούν ότι είναι "το καλύτερο μουσείο ταξιδιού στον κόσμο".

Η μάρκα της Alfa Romeo είναι και πάλι πρωταγωνίστρια στην "κλασική εκδήλωση" της Μπρέσια, τόσο σαν χορηγός αυτοκινήτων όσο και σαν "επίσημος φιλοξενούμενος", καθώς αυτή η χρονιά σηματοδοτεί την 90η επέτειο της πρώτης νίκης της στον θρυλικό αγώνα, που έγινε από το 1927 έως το 1957. Και με 47 αυτοκίνητα να λαμβάνουν μέρος στην επίσημη ομάδα και ιδιωτικά, η Alfa Romeo θα έχει μία από τις μεγαλύτερες ομάδες σε ολόκληρη τη εκδήλωση, που θα ξεπεραστεί μόνο από την αδελφό μάρκα της, την Fiat, με 49 συμμετέχοντες. Το "απόσπασμα" της Alfa Romeo κυριαρχείται από τα τέσσερα σπάνια μοντέλα - 6C 1500 SS, 6C 1750 GS, 1900 SS και 1900 Sport Spider - που έχουν διατεθεί από το ιστορικό μουσείο της Alfa Romeo στο Αρέσε (Μιλάνο), τα οποία ανήκουν στην συλλογή του FCA Heritage, του τμήματος το οποίο προστατεύει και προωθεί την ιστορική κληρονομιά των Ιταλικών μαρκών της FCA.

Τα βλέμματα όλων των παθιασμένων με την μάρκα θα μαγνητιστούν από το υπέροχο 1500 Super Sport από το 1928, με φροντίδα από το Stabilimenti Farina, το οποίο γιορτάζει την 90η επέτειο της αλησμόνητης νίκης του μοντέλου στο Mille Miglia του 1928. Πιο πρόσφατα, το αυτοκίνητο αυτό από το ιστορικό μουσείο της Alfa Romeo κέρδισε την ιστορική αναβίωση του Mille Miglia το 2005 και το 2007. Αργότερα, ήταν επίσης νικηφόρο στο "1000 Millas Sport" στην Αργεντινή, μία επιτυχία που επαναλήφθηκε το 2008. Το περίφημο 1928 6C 1500 Super Sport είναι εφοδιασμένο με ένα 6-κύλινδρο κινητήρα, 1487 cc, ο οποίος αποδίδει μέγιστη ισχύ 76 HP στις 4,800 rpm, φτάνοντας μία τελική ταχύτητα 140 km/h. 31 από αυτά τα αυτοκίνητα κατασκευάστηκαν μεταξύ 1928 και 1929.

Ένα περίεργο γεγονός: το αυτοκίνητο θα φέρει στον αγώνα τον αριθμό 30, που έχει χρησιμοποιηθεί επίσης από την αδελφή του η οποία κέρδισε την πρώτη νίκη της Alfa Romeo στο Mille Miglia με τους Giuseppe Campari και Giulio Ramponi το 1928. Το αυτοκίνητο αυτό θα οδηγηθεί στον αγώνα από τον Giovanni Moceri, που είναι σήμερα Italian Grandi Eventi ACI Sport Champion και με νίκες στου μεγαλύτερους ιστορικούς αγώνες της Ιταλίας στο όνομα του, από το Mille Miglia έως το Targa Florio και στο Coppa d'Oro delle Dolomiti.

Στους αγωνιστικούς δρόμους του 2018 Mille Miglia θα τρέξει επίσης η 6C 1750 Gran Sport, το θρυλικό μοντέλο με τους Tazio Nuvolari και Giovanni Battista Guidotti που οδηγήθηκε στην νίκη το 1930. Όπως το επεισόδιο του "προσπεράσματος χωρίς φώτα" που έχει αναδειχθεί σε ένα θρύλο, αυτός ήταν επίσης ο αγώνας όταν ο Nuvolari πέτυχε το πρωτοφανές επίτευγμα της μέσης ωριαίας ταχύτητας των 100 km/h σε ολόκληρο τον αγώνα. Το καταπληκτικό αμάξωμα δημιουργήθηκε από τον Μιλανέζο σχεδιαστή Zagato, και εξακολουθεί να προκαλεί δέος σε όλους εκείνους που είναι αρκετά τυχεροί για να το δουν σήμερα. Στο τιμόνι αυτού του αυτοκινήτου θα είναι ο Roberto Giolito, διεθνώς γνωστός σχεδιαστής αυτοκινήτων και σήμερα επικεφαλής του τμήματος FCA Heritage.



Η επίσημη ομάδα της Alfa Romeo ολοκληρώνεται με την 1900 Sport Spider του 1954 και μία 1900 Super Sprint του 1956. Η πρώτη είναι ένα εξαιρετικά σπάνιο αγωνιστικό spider - που έχει παραχθεί σε μόλις δύο μονάδες - εφοδιασμένο με τον 4-κύλινδρο κινητήρα "1900" με δύο εκκεντροφόρους και ξηρό κάρτερ, με μέγιστη ισχύ ενισχυμένη στα 138 HP, που του επιτρέπει να φτάσει σε μία ταχύτητα 220 km/h, χάρη σε ένα βάρος μόλις 880 kg και εξαιρετικά αποδοτική αεροδυναμική. Με τον καινοτόμο σχεδιασμό του Bertone, το 1900 Sport Spider έρχεται με ένα κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων και έναν οπίσθιο άξονα De Dion: απόδοση και οδηγησιμότητα αντάξια ενός μοντέρνου αυτοκινήτου, που έχει απόκριση και αξιοπιστία, με εξαιρετικές ικανότητες κρατήματος στον δρόμο. Το θαυμάσιο αυτό αυτοκίνητο θα οδηγηθεί στον αγώνα από μία ομάδα διασημοτήτων του Guy Berryman και του Derek Hill. Ο πρώτος, ένας παγκοσμίου φήμης μουσικός, είναι μπασίστας του British group Coldplay, με πωλήσεις πάνω από 80 εκατομμύρια δίσκους στο όνομα του. Ένας παθιασμένος συλλέκτης κλασικών αυτοκινήτων, πολλά εκ των οποίων Ιταλικά, ο Guy Berryman θα καθίσει πίσω από το τιμόνι της 1900 Sport Spider με τον Derek Hill, επαγγελματία οδηγό αγώνων και γιο του Phil Hill, η νίκη του οποίου στο πρωτάθλημα Formula 1 του 1961 με την Ferrari τον έκανε τον πρώτο Αμερικανό που κέρδισε ποτέ τον τίτλο. Ένας λάτρης των κλασικών αυτοκινήτων, ο οποίος απολαμβάνει την οδήγηση και στον δρόμο αλλά και σε πίστες αγώνων, ο Derek Hill είναι Master of Ceremonies στο Pebble Beach, το παγκόσμιο κορυφαίο concours d'elegance για κλασικά αυτοκίνητα, και έχει ένα στενό δεσμό με την Alfa Romeo, λόγω του ότι στην πράξη έμαθε να οδηγεί σαν νεαρό αγόρι σε μία GTV που ανήκει στον πατέρα του. Από μία ασυνήθιστη ιστορική συγκυρία, το 1979 ο ίδιος ο Phil Hill υπέγραψε την Alfa Romeo Mille Miglia Sprint Veloce, μία περιορισμένη έκδοση του αυτοκινήτου αφιερωμένου στον θρυλικό αγώνα, κατασκευασμένου ειδικά για την αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών.

Η τετράδα των επίσημων αυτοκινήτων της Alfa Romeo στην εκδήλωση ολοκληρώνεται από την 1900 Super Sprint από το 1956, ένα κομψό coupé με αμάξωμα Touring σε μία έκδοση "gran tourism" του 1900, "το οικογενειακό αυτοκίνητο που κερδίζει αγώνες", γα να θυμηθούμε το διαφημιστικό σποτ που το έκανε διάσημο την δεκαετία του 1950. Η 1900 SS δεν έρχεται για πρώτη φορά στο Mille Miglia, καθώς την δεκαετία του 1950, όταν διεξαγόταν ακόμα ο αγώνας, ήταν το αυτοκίνητο της επιλογής πολλών κυρίων οδηγών, λόγω της εξαιρετικής απόδοσης και αξιοπιστίας του.



Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό, μεταξύ των πολλών αυτοκινήτων Alfa Romeo που έχουν οδηγηθεί στην εκδήλωση από ιδιώτες συλλέκτες, γίνεται ειδική μνεία στην 1955 Giulietta Sprint του Piero Pelù, του διάσημου τραγουδιστή και μουσικού από την Φλωρεντία ο οποίος ήταν το 1980 ένας ιδρυτής του Litfiba, ενός ορόσημου στην ιστορία της Ιταλικής ροκ. Ένας ισόβιος λάτρης της Alfa, ο Pelù λαμβάνει μέρος στο Mille Miglia σαν καλεσμένος του FCA Heritage. Το αυτοκίνητο του, που έχει ανακατασκευαστεί πρόσφατα με σχολαστικό τρόπο, έχει λάβει το Classiche "Certificate of Origin" της Alfa Romeo, το έγγραφο που περιέχει τις προδιαγραφές της παραγωγής του μεμονωμένου αριθμού πλαισίου, όπως περιέχεται στα αρχεία παραγωγής του κατασκευαστή. Ο Ιταλός τραγουδιστής θα έχει επίσης έναν αστέρα συνοδηγό: τον συνεταίρο του, κορυφαίο διεθνή ενορχηστρωτή Gianna Fratta.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.585 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ