file Νέα από την FCA

Περισσότερα
3 Μήνες 5 Ημέρες πριν #3722 από nickstath
Replied by nickstath on topic Νέα από την FCA
Η Abarth θα είναι το αστέρι του Σαββατοκύριακου στους αγώνες ταχύτητας και στις πίστες του ADAC F4 στην Γερμανία


  • Τρεις αγώνες ταχύτητας στο Abarth 124 rally Selenia International Challenge: το "Sanremo" στην Ιταλία, το "Sierra Morena" Rally στην Ισπανία, και το "Criterium Jurassien" στην Ελβετία.
  • Το πρωτάθλημα του ADAC F4 που ενισχύεται από την Abarth λαμβάνει χώρα εξελισσόμενο στο Oschersleben με τους πρωτοεμφανιζόμενους οδηγούς David Schumacher (GER) και Enzo Fittipaldi (BRA).
Αυτό το Σαββατοκύριακο θα γεμίσει με ενθουσιασμό στους αγώνες ταχύτητας και στην πίστα με τους οδηγούς της Abarth να παίζουν ηγετικούς ρόλους.

Τέσσερις ιδιωτικές ομάδες θα συμμετάσχουν στις εκδηλώσεις του Ιταλικού, του Ισπανικού και του Ελβετικού πρωταθλήματος.

Στην Ιταλία αυτό είναι το Σαββατοκύριακο του Rally di Sanremo, του δεύτερου σε εθνική σειρά, με δύο πληρώματα της ομάδας Bernini Rally να συμμετέχουν στο πλαίσιο του Abarth 124 rally Selenia International Challenge: ο νέος και ανερχόμενος οδηγός από την Τοσκάνη Cristopher Lucchesi με τον Massimiliano Bosi, και ο Alberto Mussa συνοδευόμενος από τον Titty Lucchesi. Ο νεαρός οδηγός Lucchesi πέτυχε νίκη στο στην κατηγορία R-GT στο Rally Il Ciocco, το εναρκτήριο γεγονός του Ιταλικού πρωταθλήματος, ενώ για τον Mussa αυτή είναι η πρώτη του εμφάνιση στην Ιταλική σειρά, μετά από δοκιμές του Abarth 124 rally στο Rally di Alba του 2017.

Ο Cristopher Lucchesi είναι εξαιρετικά ανυπόμονος: "Το Rally di Sanremo είναι ένας από τους αγώνες που ονειρευόμουν πάντα, οι δρόμοι είναι απαιτητικοί και γεμάτοι στροφές, ελπίζω να αξιοποιήσω τα επιτεύγματά μου στο Rally Il Ciocco".

Ο Alberto Mussa είναι επίσης ενθουσιασμένος με τη συμμετοχή του σε ένα τόσο διάσημο αγώνα. "Η εικόνα των αυτοκινήτων Fiat 124 Spider Abarth που έχουν ανέλθει στο Baiardo ήταν ανέκαθεν ήταν πάντα κολλημένη στο μυαλό μου, και ο αγώνας με την τρέχουσα απόδοση αυτού του ίδιου μοντέλου μου δημιουργεί μια ιδιαίτερη συγκίνηση."

Το Rally di Sanremo ξεκινάει από την παραλιακή πόλη στις 3.30 μ.μ. την Παρασκευή 13 Απριλίου και αποτελείται από δύο στάδια, τελειώνοντας στις 7 μ.μ. το Σάβατο14 αφού έχει καλύψει μία διαδρομή 491 km, με 152 km αυτών των χρονομετρημένων διαδρομών, διαμοιρασμένα σε 10 ειδικές διαδρομές.

Στο Rally Sierra Morena στην Ισπανία, το Abarth 124 rally υπερασπίζεται τον Ισπανικό τίτλο R-GT Tarmac Rally Champion που κερδήθηκε από την ομάδα SMC Junior Motorsport. Μετά την εκπληκτική επιτυχία της πρώτης χρονιάς του σε αγώνα, η ομάδα Abarth Rally αντιμετωπίζει την σεζόν του 2018 με στόχο να πάρει πίσω τον τίτλο του Ισπανικού πρωταθλήματος στην κατηγορία R-GT.

Με την εμπειρία που έχει αποκτηθεί το 2017, όσον αφορά και το αυτοκίνητο αλλά και την τεχνική και αγωνιστική οργάνωση, αυτή την χρονιά η ομάδα από την Μαδρίτη έχει εμπιστευτεί το αυτοκίνητο της στο Ισπανικό πλήρωμα του Alberto Monarri και του Rodrigo Sanjuán.

"Είμαστε συγκινημένοι που ανήκουμε σε μία μάρκα τόσο πολύτιμη όπως η Abarth," μας λέει ο Alberto Monarri. "Έχουμε μπροστά μας μία μεγάλη πρόκληση: να επαναλάβουμε την νίκη της προηγούμενης χρονιάς στο Ισπανικό πρωτάθλημα Tarmac (CERA). Ξεκίνησα την καριέρα μου στους αγώνες αυτοκινήτου στο Fiat Punto Cup το 2002, έτσι είμαι πολύ δεμένος με την μάρκα."

Το Rally Sierra Morena ξεκινάει από την Cordoba στις 4.15 μ.μ. την Παρασκευή 13 Απριλίου και ολοκληρώνεται στις 6.40 μ.μ. το Σάββατο 15: η διαδρομή έχει μήκος 428 km, με 12 χρονομετρημένες ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 164 km.

Στην Ελβετία, αυτό το Σαββατοκύριακο κάνει το ντεμπούτο της η ομάδα Zeughaus Garage, η οποία έχει ένα Abarth 124 rally που οδηγείται από τους Beat και Janine Wissen (CH) στο Criterium Jurassien, τον εναρκτήριο αγώνα της Ελβετικής σεζόν.

Ο Beat Wyssen είναι ένας λάτρης της μάρκας του Σκορπιού. "Έχω αγωνιστεί με αυτοκίνητα Abarth 500 R3T για χρόνια, και αυτή την σεζόν αποφάσισα να ανέβω κατηγορία με αυτό το αξιαγάπητο 124 rally".

Το Criterium Jurassien ξεκινάει από το Saignelégier στις 6 μ.μ. την Παρασκευή 13 Απριλίου και τελειώνει στις 7 μ.μ. του Σαββάτου 14 μετά από 481 km, με 11 χρονομετρημένες ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 174 km.

Η Abarth επιστρέφει στην πίστα στην Γερμανία στον αγώνα του Oschersleben, που βλέπει το ξεκίνημα του ADAC F4 Championship που ενισχύεται από την Abarth. Τα μονοθέσια αγωνιστικά που ενισχύονται από τους κινητήρες 160 HP T-jet της Abarth θα λάμψουν σε ένα πρωτάθλημα που σκοπό έχει να αναθρέψει το μεγάλωμα των μελλοντικών πρωταθλητών που έχουν ξεχωρίσει μέσα από το φάσμα των πολύ νεαρών οδηγών kart.

Αυτή είναι η τέταρτη σεζόν της Γερμανικής σειράς, που περιλαμβάνει περίπου τριάντα αυτοκίνητα στα χέρα των οδηγών από 12 χώρες: στους ταλαντούχους νεαρούς περιλαμβάνεται επίσης ο David Schumacher, γιος του Ralf, ο οποίος ακολουθεί τα αχνάρια του εξάδελφου του Mick (γιος του Michael), ο οποίος επικράτησε στην κατηγορία στην Ιταλία και στην Γερμανία το 2016, τερματίζοντας πρώτος και στα δύο πρωταθλήματα. Επίσης λαμβάνει μέρος ο Βραζιλιάνος Enzo Fittipaldi, εγγονός του δύο φορές παγκόσμιου πρωταθλητή της F1 Emerson.

Το πρόγραμμα του Σαββατοκύριακου αποτελείται από τρεις αγώνες: 11.05 π.μ. και 4.30 μ.μ. το Σάββατο 14 Απριλίου και 3.45 πμ. την Κυριακή.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
3 Μήνες 1 Ημέρα πριν #3728 από nickstath
Replied by nickstath on topic Νέα από την FCA
Οι δεσμεύσεις της FCA σχετικά με τη βιωσιμότητα δεν είναι μόνο ανακοινώσεις αλλά αποδεικνύονται με χειροπιαστά αποτελέσματα.

Το 2017, η FCA συνέχισε να κάνει τις δεσμεύσεις μας για τη βιωσιμότητα πράξεις με συγκεκριμένες δράσεις που αποσκοπούν στη δημιουργία μιας μακροπρόθεσμης aξίας. Αναγνωρίζουμε ότι οι περιβαλλοντικές και κοινωνικές μας δραστηριότητες σχετίζονται όχι μόνο με την ανάπτυξη της επιχείρησης μας αλλά και με την αποφασιστικότητά μας να επηρεάσουμε θετικά τον κόσμο.

Η Έκθεση Βιωσιμότητας της FCA του 2017, η οποία παρουσιάστηκε πρόσφατα στην Ετήσια Γενική Συνέλευση των Μετόχων, γνωστοποιεί στους ενδιαφερόμενους τα πιο σημαντικά κοινωνικά, οικονομικά και περιβαλλοντικά επιτεύγματα σε σχέση με τους μακροπρόθεσμους στόχους του Ομίλου.

Το 2017, διαθέσαμε 4,7 εκατομμύρια οχήματα σε πελάτες σε όλο τον κόσμο, ενώ παράλληλα συνεχίζουμε να μειώνουμε το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των δραστηριοτήτων μας. Τα τελευταία επτά χρόνια μειώσαμε τις εκπομπές CO2 κατά 33%, τη χρήση νερού κατά 37% και τα απόβλητα που παράγονται κατά 58% ανά όχημα που κατασκευάζεται στις μονάδες συναρμολόγησης μαζικής παραγωγής και σφράγισης.

Το εργατικό μας δυναμικό συμμετείχε ενεργά στις δραστηριότητές μας και το 2017 συγκεντρώσαμε πάνω από 2,8 εκατομμύρια προτάσεις από τους υπαλλήλους μας για πιθανές βελτιώσεις σε προϊόντα και διαδικασίες. Επίσης, οι τραυματισμοί εν ώρα εργασίας στα εργοστάσια μας ανά τον κόσμο μειώθηκαν για 11η συνεχή χρονιά.
Συνεχίσαμε τις προσπάθειές μας με υπευθυνότητα για την δημιουργία οχημάτων με έμφαση στους αποδοτικούς κινητήρες, τη βελτιωμένη αεροδυναμική, τη μείωση βάρους καθώς και την ασφάλεια και την ποιότητα. Οι προσπάθειές μας για τη βελτίωση της αποδοτικότητας των καυσίμων και τη μείωση των εκπομπών CO2 των οχημάτων πραγματοποιήθηκαν με το λανσάρισμα της υβριδικής τεχνολογίας eTorque Assist στο ολοκαίνουργιο Jeep Wrangler.

Η FCA ενίσχυσε τη συνεργασία της με την Waymo, την αυτοκινητοβιομηχανία Self-Driving της Google, ενσωματώνοντας την τεχνολογία των αυτοκινούμενων οχημάτων στα υβριδικά minivans της Chrysler Pacifica και υποστηρίζοντας την προώθηση της πρώτης εταιρείας παροχής μεταφορικών υπηρεσιών στον κόσμο χωρίς οδηγό. Διερευνούμε άλλους τρόπους με τους οποίους μπορούμε να παρέχουμε στους πελάτες μας αυτόνομες υπηρεσίες οχημάτων.
Η FCA υποστήριξε τις κοινότητες όπου ζούμε και εργαζόμαστε διαθέτοντας περισσότερα από 25 εκατομμύρια ευρώ σε όλο τον κόσμο το 2017. Οι εργαζόμενοι μας προσέφεραν εθελοντικά περισσότερες από 240.000 ώρες σε μη κερδοσκοπικές δραστηριότητες κατά τη διάρκεια του χρόνου εργασίας.

Η FCA έχει επίγνωση της επίδρασης των δραστηριοτήτων και των προϊόντων μας στην κοινωνία και το περιβάλλον και του ρόλου της στην εξεύρεση λύσεων για τη μείωση του περιβαλλοντικού μας αποτυπώματος. Οι παγκόσμιες δραστηριότητές μας υποστηρίζουν τη μετάβαση προς μια κυκλική οικονομία και συμβάλλουν στην επίτευξη των στόχων της Αειφόρου Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών (SDGs).
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
2 Μήνες 3 Εβδομάδες πριν - 2 Μήνες 3 Εβδομάδες πριν #3735 από nickstath
Replied by nickstath on topic Νέα από την FCA
Το νέο Tipo με κορυφαίο εξοπλισμό, ανταγωνιστικό επιτόκιο 2,9%, 5 χρόνια εγγύηση και συνολικό όφελος 3.200 ευρώ!



Το Tipo επιστρέφει ανανεωμένο με 3 τύπους αμαξωμάτων - Hatchback, Station Wagon και Sedan - στοχεύοντας στο να καλύψει όσο το δυνατόν περισσότερες αγοραστικές ανάγκες. Η νέα γκάμα του μοντέλου με τον πληθωρικό χαρακτήρα και τον σύγχρονο σχεδιασμό έρχεται με κορυφαίο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας, ο οποίος προσφέρεται χωρίς επιπλέον οικονομική επιβάρυνση, στις τιμές standard. Επιπλέον, παρέχεται ανταγωνιστικότατο χρηματοδοτικό πρόγραμμα με επιτόκιο 2,9% αλλά και 5 χρόνια εγγύηση, προσφέροντας τελικά συνολικό όφελος 3.200 ευρώ!

Το νέο Tipo είναι η πρόταση της Fiat για την κατηγορία C, και αποτελεί την καλύτερη "value for money" επιλογή για τους πελάτες που αναζητούν ένα όχημα πρακτικό, ευρύχωρο, εξοπλισμένο με όλα τα συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, και με κινητήρα που απαιτεί χαμηλά έξοδα χρήσης και συντήρησης. Όμορφο, σύγχρονο, με εξαιρετική ποιότητα κατασκευής και μοναδικά χαρακτηριστικά, πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που σε κάθε του έκδοση κερδίζει τις εντυπώσεις από την πρώτη ματιά.

Η εμπλουτισμένη έκδοση POP διατίθεται με χρωμιωμένες εξωτερικές χειρολαβές, καθρέπτες βαμμένους στο χρώμα του αμαξώματος και εμπρόσθιο υποβραχιόνιο.

Η νέα έκδοση Easy διαθέτει εξοπλισμό που στην αγορά δεν προσφέρεται ούτε σε πολύ ακριβότερες εκδόσεις: Uconnect NAVI με έγχρωμη οθόνη αφής 5'', Bluetooth, προβολείς ομίχλης, δερμάτινο τιμόνι και χειριστήρια ηχοσυστήματος, καθρέπτες στο χρώμα του αμαξώματος, χρωμιωμένες λαβές θυρών, υποβραχιόνιο, οθόνη TFT στον πίνακα οργάνων, ατσάλινες ζάντες 16'' και πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, κι όλα αυτά στην τιμή των 13.490€ με κινητήρα βενζίνης και των 14.490€ με κινητήρα πετρελαίου για το Tipo Sedan .

Η νέα έκδοση Lounge είναι η κορυφαία, από άποψη εξοπλισμού, έκδοση του Tipo, αλλά και η κορυφαία επιλογή για πελάτες που θέλουν πραγματικά τα πάντα από ένα αυτοκίνητο, χωρίς να χρειαστεί να διαθέσουν ένα μεγάλο ποσό: άνεση, ασφάλεια και ανταγωνιστική τιμή. Ο πραγματικά πλούσιος εξοπλισμός του περιλαμβάνει σύστημα Uconnect NAVI με έγχρωμη οθόνη αφής 7'', σύστημα προειδοποίησης σύγκρουσης και αυτόνομου φρεναρίσματος, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος, περιοριστή ταχύτητας, ζάντες αλουμινίου 17'' και όλα τα χρώματα δωρεάν, στην standard τιμή 15.250€ με κινητήρα βενζίνης και των 16.250€ με πετρελαιοκινητήρα για το Tipo Sedan .

Δεδομένου ότι στην αγορά παρατηρείται πλέον μια σημαντική «στροφή» προς τους κινητήρες βενζίνης, η Fiat δεν θα μπορούσε παρά να δώσει και τη δική της «δυνατή» πρόταση για το ανανεωμένο Tipo : έτσι, προσφέρει στις εκδόσεις Hatchback και Station Wagon (τόσο στο επίπεδο εξοπλισμού Easy όσο και στο Lounge) τον δυνατό κινητήρα βενζίνης 1.4 T-Jet 120hp, για όσους αναζητούν το κάτι παραπάνω από το αυτοκίνητό τους.

Παράλληλα, παρουσιάζει και το νέο κινητήρα πετρελαίου ECO, ο οποίος προσφέρεται στην έκδοση Easy (μόνο με τα αμαξώματα Hatchback και Station Wagon) και μόνο με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και επιτυγχάνει εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα μόλις 90γρ (στο Hatchback) ενώ, σύμφωνα με το τρέχον καθεστώς, το Tipo που φέρει τον συγκεκριμένο κινητήρα απαλλάσσεται από την πληρωμή τελών κυκλοφορίας.
Συνημμένα:
Last edit: 2 Μήνες 3 Εβδομάδες πριν by nickstath. Αιτία: Διόρθωση

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
2 Μήνες 3 Εβδομάδες πριν #3742 από nickstath
Replied by nickstath on topic Νέα από την FCA
500 και Panda: τα δύο εμβληματικά μοντέλα της Fiat στην έκθεση του Μουσείου Design Triennale



  • Μέχρι τις 20 Ιανουαρίου 2019, το Μουσείο Design Triennale θα αφηγείται στο κοινό την ιστορία του Ιταλικού design.
  • Στην έκθεση παρουσιάζονται δύο αυτοκίνητα που χαρακτηρίζονται ως σύμβολα της ιταλικής δημιουργικότητας: το Fiat 500 N (1958) και το Fiat Panda 30 (1980).
  • Παρόλο που ανήκουν σε διαφορετικές εποχές, αποτελούν τον τέλειο συνδυασμό του στυλ, της εφευρετικότητας και του συναισθήματος: δύο αυθεντικά αριστουργήματα της βιομηχανικής ιστορίας.
  • Τα αυτοκίνητα της έκθεσης ανήκουν στην πολύτιμη συλλογή του τμήματος FCA Heritage, που είναι υπεύθυνο για τη διαφύλαξη αλλά και την προώθηση της ιστορικής κληρονομιάς του Ομίλου.

H έκθεση του Μουσείου Design Triennale με τίτλο "Storie. Design Italiano" έχει ήδη ξεκινήσει και θα είναι ανοιχτή για το κοινό έως τις 20 Ιανουαρίου 2019. «Πρωταγωνιστές» είναι το Fiat 500 N (1958) και το Fiat Panda 30 (1980), δύο από τα πιο εμβληματικά μοντέλα του automotive design. Και τα δύο ανήκουν στην πολύτιμη συλλογή της FCA Heritage, του τμήματος που έχει αναλάβει τη διαφύλαξη αλλά και την προώθηση της ιστορικής κληρονομιάς για όλες τις ιταλικές μάρκες του Ομίλου.

Κάποια αυτοκίνητα μένουν στην ιστορία για τις καινοτομίες που εισήγαγαν στους τομείς της τεχνολογίας ή του design. Κάποια άλλα αξίζει να τα θυμόμαστε για τη θέση που κατείχαν στη ζωή και την καθημερινότητα μιας ολόκληρης γενιάς, ενίοτε και μιας ολόκληρης χώρας. Λίγα καταφέρνουν να συνδυάσουν και τα δύο - την προηγμένη τεχνολογία με το ουσιαστικό συναίσθημα - αφήνοντας ανεξίτηλο σημάδι στην εποχή τους. Τις σπάνιες φορές που συμβαίνει κάτι τέτοιο, δημιουργούνται τα αριστουργήματα. Το 500 και το Panda σημείωσαν θριαμβευτική επιτυχία γι' αυτόν ακριβώς το λόγο: πρόκειται για δύο θρυλικά αυτοκίνητα που γέννησε η δημιουργικότητα των Ιταλών και πολύ σύντομα κατάφεραν να γίνουν διαχρονικά.

Δεν είναι, φυσικά, η πρώτη φορά που το Fiat 500 φιλοξενείται ως έκθεμα σε έναν τέτοιο χώρο. Μόλις πέρυσι ένα όχημα της σειράς F έγινε μέλος της μόνιμης συλλογής του Μουσείου Μοντέρνας Τέχνης (MoMa) της Νέας Υόρκης. Σήμερα είναι η σειρά ενός εξαιρετικού 500 N από το 1958 να περάσει το κατώφλι του Triennale και να επιβεβαιώσει την ιστορική του σημασία. Πρόκειται, άλλωστε, για ένα μοντέλο που άλλαξε τις οδηγικές συνήθειες των Ιταλών και έγινε πραγματικό σύμβολο για την τέχνη του design. Το 500 N συνοδεύεται από ένα εξίσου φημισμένο αυτοκίνητο: το Panda 30, ένα ακόμη σύμβολο για το ιταλικό design, που το 1980 άλλαξε μια για πάντα τη σχέση των οδηγών με το αυτοκίνητό τους, κάνοντάς την πιο άμεση, πιο άνετη και σαφώς πιο εύκολη.


Fiat 500 N (1958)

Τον Αύγουστο του 1958 ξεκίνησε η παραγωγή του Fiat 500 N που βρίσκεται στην έκθεση: πρόκειται για την αναβαθμισμένη έκδοση του μοντέλου με το χαρακτηριστικό γαλάζιο χρώμα που είχε παρουσιάσει η Fiat στο Τορίνο το 1957, και περιλαμβάνει προβολείς με περιγράμματα αλουμινίου, σκιάδια, λεπτομέρειες αλουμινίου στο καπό και διακοσμητικά στις πλευρές, γυαλιστερά καπάκια ζαντών τροχών από αλουμίνιο, παράθυρα που ανοίγουν με περιστρεφόμενο μοχλό, πίσω παράθυρα με μοχλό συγκράτησης στην θέση ανάκλισης, πίσω καθίσματα με επένδυση, διακόπτες φώτων και φλας επάνω στην κολόνα του τιμονιού, πεντάλ φρένου και συμπλέκτη με επένδυση από καουτσούκ. Φέρει δικύλινδρο κινητήρα 479 cm3 15 ίππων, με μέγιστη ταχύτητα 90 χλμ./ώρα.

Το 500 ήταν ο καρπός του ενστίκτου του θρυλικού Dante Giacosa και της φιλόδοξης στρατηγικής που στόχευε στην ανανέωση της γκάμας αυτοκινήτων που η Fiat κατασκεύαζε από τα χρόνια του Β' Παγκοσμίου Πόλεμου. Το Nuova 500 παρουσιάστηκε το καλοκαίρι του 1957, με την ελπίδα να επαναλάβει την επιτυχία του Topolino. Από τον προκάτοχό του «κληρονόμησε» τις συμπαγείς διαστάσεις, αλλά ήταν σχεδιασμένο έτσι ώστε να μπορεί να ενσωματώσει τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες της εποχής του.

Ο δικύλινδρος αερόψυκτος κινητήρας (ο πρώτος του είδους που κατασκευάστηκε από τη Fiat) ήταν τοποθετημένος πίσω, ενώ οι τέσσερις τροχοί ήταν ανεξάρτητοι. Μέσα σε λίγα χρόνια, το 500 καθιερώθηκε ως το νέο εμβληματικό όχημα που οδηγούσε η νεολαία της Ιταλίας και οι πωλήσεις του αυξάνονταν με μεγάλη ταχύτητα παγκοσμίως, από τις ΗΠΑ έως τη Νέα Ζηλανδία. Πάνω από 4 εκατομμύρια μονάδες κατασκευάζονταν ασταμάτητα μέχρι το 1975.

Η αδιαμφισβήτητη επιτυχία του σφραγίστηκε από το λανσάρισμα, εν έτει 2007, της νέας γενιάς 500: ακριβώς όπως και ο ένδοξος πρόγονός του, το σημερινό 500 έγινε αμέσως τεράστια επιτυχία. Μόλις 10 χρόνια μετά από την κυκλοφορία του έχει αγοραστεί από 2 εκατομμύρια καταναλωτές, και έχει κερδίσει μια σειρά από πολύ σημαντικά βραβεία, όπως το "Car of the Year" και το "Compasso d' Oro", το παλαιότερο και εγκυρότερο βραβείο design παγκοσμίου βεληνεκούς: το πολυπόθητο αυτό βραβείο το έχουν κερδίσει και οι δύο γενιές του 500 (το 1959 και το 2011).

Πέρυσι, εκτός από το λανσάρισμα δύο exclusive σειρών, η μάρκα προχώρησε και σε μια σειρά από εορταστικές ενέργειες με αφορμή τα 60ά γενέθλια του θρυλικού μοντέλου: το πρώτο short film της Fiat "See you in the future" με πρωταγωνιστή των βραβευμένο με Oscar® ηθοποιό Adrien Brody, το πολυβραβευμένο tour "The Fiat 500 Forever Young Experience", αλλά και το αναμνηστικό γραμματόσημο και το νόμισμα που εκδόθηκε για το 500.


Panda 30 (1980)


Η ιστορία πίσω από το δεύτερο εμβληματικό μοντέλο της Fiat είναι εξίσου μαγευτική. Όλα ξεκίνησαν στα μέσα της δεκαετίας του '70, όταν έγινε έντονη η ανάγκη του σχεδιασμού ενός οχήματος με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς, το οποίο θα συνόδευε τα Fiat 126 και 127. Το όνομα Panda επιλέχθηκε βάσει της νέας λογικής με την οποία είχε ονομαστεί και το Ritmo: σε αντίθεση με τις προηγούμενες δεκαετίες, η Fiat αναζητούσε ένα όνομα όχι «τεχνικό», αλλά ευφάνταστο και δημιουργικό. Το Μάρτιο του 1980, μετά από μια πρώτη παρουσίαση στο Quirinal Palace, το νέο Fiat έκανε το ντεμπούτο του στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης.

Φτιαγμένη για να προσφέρει τη μέγιστη λειτουργικότητα και να παρέχει τη δυνατότητα εκμετάλλευσης των εσωτερικών του χώρων στο 100%, η πρώτη σειρά Panda ήταν 3.38 μέτρα, τρίθυρη και περιείχε αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα, χωρώντας άνετα 5 επιβάτες.

Χάρη στις διαστάσεις και τις σχεδιαστικές λύσεις που πρότεινε ο designer Giorgetto Giugiaro, το νέο Fiat αποδείχτηκε εξαιρετικά πρακτικό, ευέλικτο και πολυχρηστικό. Διέθετε μπροστινό κινητήρα και κίνηση στους μπροστινούς τροχούς, ενώ ο καταναλωτής μπορούσε να επιλέξει ανάμεσα σε έναν δικύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα 650 cm3 με 30 ίππους, και σε έναν τετρακύλινδρο υδρόψυκτο κινητήρα 903 cm3 με 45 ίππους. Σ' αυτές τις δύο διαφορετικές εκδοχές οφείλονται και οι δύο διαφορετικές ονομασίες του: Panda 30 και Panda 45. Το μοντέλο παρουσίαζε ιδιαίτερο ενδιαφέρον και στα επίπεδα κατανάλωσης: με 1 λίτρο, το Panda 30 διέσχιζε μια απόσταση 19 χιλιομέτρων με ταχύτητα 90 χλμ./ώρα, ενώ το Panda 45 μια απόσταση 17 χιλιομέτρων και άνω με την ίδια ταχύτητα. Οι μέγιστες ταχύτητές τους έφταναν πάνω από τα 115 και τα 140 χλμ./ώρα αντίστοιχα.

Από το 1980 έως σήμερα, πάνω από 4 γενιές του «μεγάλου μικρού» Fiat έχουν κυκλοφορήσει και σημειώσει μεγάλες εμπορικές επιτυχίες και τεχνολογικά ρεκόρ: το Panda ήταν το πρώτο αυτοκίνητο πόλης που έφερε σύστημα τετρακίνησης (το 1984), αλλά και το πρώτο με κινητήρα diesel (1986). Επίσης, το πρώτο στην κατηγορία του που έλαβε τον τίτλο Car of the Year (2004) και, την ίδια, χρονιά, το πρώτο αυτοκίνητο πόλης που ανέβηκε σε υψόμετρο 5.200 μέτρων, στην κατασκηνωτική βάση του Everest. Τα ρεκόρ συνεχίστηκαν και το 2006, όταν έγινε το πρώτο αυτοκίνητο πόλης μαζικής παραγωγής με φυσικό αέριο. Αλλά το Panda είναι ασταμάτητο: πρόκειται για το μοναδικό αυτοκίνητο στην κατηγορία του που προσφέρει κίνηση με όλα τα διαθέσιμα καύσιμα (βενζίνη, πετρέλαιο, φυσικό αέριο/βενζίνη και υγραέριο/βενζίνη), τρεις τύπους εκδόσεων (City, Cross και 4x4) και διατίθεται ως δικίνητο ή τετρακίνητο, αλλά και με αυτόματο ή μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Συνολικά, έχουν κατασκευαστεί πάνω από 7.5 εκατομμύρια Panda μέχρι σήμερα.


Triennale Design Museum, Stories. Italian design


ο Triennale είναι το πρώτο Μουσείο αφιερωμένο στο Ιταλικό design. Από τον Δεκέμβρη του 2007 που εγκαινιάστηκε, κάθε χρόνο αλλάζει τη δομή και το στήσιμό του, ώστε να προσφέρει κάθε φορά και μία διαφορετική απάντηση στο ερώτημα «τι είναι το ιταλικό design;».

Η φετινή 11η «εκδοχή» του Triennale αφηγείται το story του ιταλικού design μέσω μιας τεράστιας γκάμας από ιστορίες που επιχειρούν να δώσουν έναν ορισμό της περίπλοκης «φύσης» του. Η φετινή διαρρύθμιση του μουσείου έχει δύο κατευθύνσεις: παρουσιάζει μεν τη ροή της ιστορίας διαχρονικά, αλλά αναπτύσσει ταυτόχρονα και 5 θεματικές μελέτες που δίνουν στους επισκέπτες τη δυνατότητα να ερμηνεύσουν το design από τη σκοπιά άλλων κλάδων.

Στο μουσείο εκτίθενται 180 έργα, προερχόμενα κυρίως από τη Μόνιμη Συλλογή που δημιουργήθηκε μεταξύ του 1902 και του 1998, τα οποία χαρακτηρίζονται ως τα πιο αντιπροσωπευτικά παραδείγματα του ιταλικού design λόγω της σημαντικής συνεισφοράς τους στους τομείς της καινοτομίας, της αισθητικής, του πειραματισμού, της μοναδικότητας και της μαζικής επιτυχίας: έτσι γίνεται η επιλογή των έργων που παρουσιάζονται σε ένα μουσείο design, και έτσι αποφασίζεται και το αν ένα έργο που έχει χαρακτηριστεί ως «σύμβολο» σε κάποιους τομείς είναι πράγματι «σύμβολο» και για τον χώρο του design.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
2 Μήνες 3 Εβδομάδες πριν #3747 από nickstath
Replied by nickstath on topic Νέα από την FCA
Το Panda επιστρέφει πιο ελκυστικό από ποτέ, με νέες, αναβαθμισμένες εκδόσεις, πλούσιο εξοπλισμό, 5 χρόνια εγγύηση και χρηματοδότηση με 2,9% !


Διανύοντας τον 6ο χρόνο του κύκλου ζωής του και αποτελώντας την 3η γενιά του μοντέλου, το Panda επιστρέφει με αναβαθμισμένο εξοπλισμό σε όλες τις νέες βασικές εκδόσεις, χωρίς αντίστοιχη οικονομική επιβάρυνση - αλλά στην στάνταρντ τιμή του - που επιπλέον περιλαμβάνει 5 χρόνια εγγύηση αλλά και χρηματοδοτικό πρόγραμμα με επιτόκιο 2,9%!

Το Fiat Panda , ανέκαθεν το best seller στην κατηγορία του, παρουσιάζει φέτος την ανανεωμένη γκάμα του, που αποτελείται από νέες και πιο πλούσιες σε βασικό εξοπλισμό εκδόσεις, με τιμές που δεν επιβαρύνονται από την προσθήκη των καινούργιων χαρακτηριστικών, αυξάνοντας, έτσι, το συνολικό όφελος για τον πελάτη.

Η νέα έκδοση Easy περιλαμβάνει radio MP3 με USB, Bluetooth και χειριστήρια ελέγχου στο τιμόνι, κεντρικό κλείδωμα θυρών, A/C, φωτισμό στον χώρο αποσκευών, πενταθέσια έγκριση με πίσω αναδιπλούμενο κάθισμα και πλευρικές προστατευτικές λωρίδες θυρών από πλαστικό. Διατίθεται με τον κινητήρα βενζίνης 0.9 85hp Twinair (ο οποίος έχει μηδενικά τέλη κυκλοφορίας) στην τιμή των 11.150€* με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, των 11.950€ με MTA και των 11.970€* με τον κινητήρα φυσικού αέριου/βενζίνη.

Η νέα αναβαθμισμένη έκδοση Lounge περιλαμβάνει ζάντες αλουμινίου 14'' και σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, ενώ προσφέρεται με τον κινητήρα 1.2 69hp στην τιμή των 11.000€*, με τον 0.9 85hp Twinair με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων στα 11.700€ και με τον 0.9 85hp Twinair με MTA στα 12.500€.

Η νέα εμπλουτισμένη έκδοση City Cross 4x2 προσφέρει στον βασικό της εξοπλισμό ζάντες αλουμινίου 15'' και σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, και διατίθεται με τον κινητήρα 1.2 69hp 4X2 στα 12.050€* και με τον 1.3 JTD 95hp 4X2 στα 15.125€*.

Από τις νέες εκδόσεις την παράσταση κλέβει η νέα εμπλουτισμένη έκδοση Wild 4X4 που αποτελεί την πιο ανταγωνιστική πρόταση της 4κίνητης αγοράς για τους οδηγούς που χρησιμοποιούν απαραίτητα κίνηση 4x4 αλλά αναζητούν μια οικονομικότερη και αποδοτικότερη επιλογή. Η έκδοση Wild 4X4 συμπεριλαμβάνει στον βασικό της εξοπλισμό και το πακέτο Pack Safety: ηλεκτρικούς καθρέπτες με αντιθαμβωτική λειτουργία, πίσω αισθητήρες στάθμευσης, αλλά και σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος. Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, η έκδοση αυτή έρχεται και με τον κινητήρα βενζίνης 0.9 Twinair 85 hp, παρέχοντας τη δυνατότητα σε κάποιον να μπει στον κόσμο της 4κίνησης με έως και 2.400€ λιγότερα από την αντίστοιχη έκδοση που φέρει κινητήρα πετρελαίου. Το νέο επίπεδο εμπλουτισμένου εξοπλισμού του Wild 4X4 θα προσφέρεται με τους ακόλουθους κινητήρες: 0.9 Twinair 85hp 4X4 στα 13.400€ και 1.3 JTD 95hp 4X4 στα 15.750€*.

Αντίστοιχα, η νέα εμπλουτισμένη έκδοση Cross 4X4 προσφέρει επίσης στον βασικό της εξοπλισμό ηλεκτρικούς καθρέπτες με αντιθαμβωτική λειτουργία, πίσω αισθητήρες στάθμευσης και σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος. Φέρει τον κινητήρα 1.3 JTD 95hp 4Χ4 και διατίθεται στην τιμή των 18.800€*.


Καλύπτοντας με επιτυχία τις διαφορετικές ανάγκες των πελατών χάρη στις 3 διαφορετικές του προσωπικότητες, το Panda ήταν ανέκαθεν ο leader της κατηγορίας Α, έχοντας πουλήσει 7,5 εκατομμύρια οχήματα από το πρώτο του λανσάρισμα το 1980. Το 1983 έγινε το πρώτο αυτοκίνητο πόλης που έφερε σύστημα τετρακίνησης, και λίγο αργότερα - το 1986 για την ακρίβεια - το πρώτο που εφοδιάστηκε με κινητήρα diesel. Οι πρωτιές, όμως, δεν σταμάτησαν εκεί: το 2004 ήταν το πρώτο αυτοκίνητο στην κατηγορία του που διακρίθηκε με τον τίτλο "Car of the Year", και το 2006 αποτέλεσε το πρώτο mini αυτοκίνητο πόλης με φυσικό αέριο.

Το 2017, το εκατομμυριοστό Panda της σύγχρονης γενιάς βγήκε από τη γραμμή παραγωγής στο εργοστάσιο της Fiat στην Ιταλία. Σήμερα, το Panda είναι το μοναδικό αυτοκίνητο στην κατηγορία του με κινητήρες που μπορούν να κινηθούν με όλα τα διαθέσιμα καύσιμα (βενζίνη, πετρέλαιο, φυσικό αέριο/βενζίνη και υγραέριο/βενζίνη), και προσφέρεται σε πολλούς διαφορετικούς τύπους εκδόσεων, ως δικίνητο ή τετρακίνητο, με αυτόματο ή μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων.

Με μια πραγματικά ευρεία γκάμα που εξασφαλίζει ότι υπάρχει ένα Panda για κάθε ξεχωριστή ανάγκη και απαίτηση, παρουσιάζοντας την πιο ολοκληρωμένη και ελκυστική πρόταση της αγοράς για την κατηγορία Α.
*Οι προαναφερόμενες τιμές συμπεριλαμβάνουν και την τρέχουσα προωθητική ενέργεια.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
2 Μήνες 3 Εβδομάδες πριν #3753 από nickstath
Replied by nickstath on topic Νέα από την FCA
Η Alfa Romeo λανσάρει την Stelvio Quadrifoglio στο Auto China 2018



  • Η Stelvio Quadrifoglio, το υψηλών επιδόσεων premium SUV της Alfa Romeo, κάνει το ντεμπούτο της στην Ασία στο Auto China 2018, σημαδεύοντας την άφιξη ολόκληρης της οικογένειας Quadrifoglio στην Κίνα, της απόλυτης έκφρασης του Ιταλικού πάθους.
  • Σαν το ταχύτερο SUV παραγωγής στον κόσμο και περηφανευόμενο για το κομψό σχεδιασμό, την ισχύ που "βρυχάται" και τις προηγμένες τεχνολογίες, η Stelvio Quadrifoglio αναβιώνει την ψυχή της Alfa Romeo - Ιταλικός σχεδιασμός, εξαιρετική απόδοση και DNA μηχανοκίνησης.
  • Η Stelvio Quadrifoglio συμπληρώνεται από μία δυναμική σύνθεση άλλων αυτοκινήτων που παρέχουν διάφορες επιλογές για τους Κινέζους πελάτες οι οποίοι λαχταρούν για πάθος - το premium SUV Stelvio, το premium sporty sedan Giulia και την υψηλών επιδόσεων Giulia Quadrifoglio
  • Το Auto China 2018 λαμβάνει χώρα από τις 25 Απριλίου 2018 έως τις 4 Μαΐου 2018. Το περίπτερο της Alfa Romeo βρίσκεται στο Hall E1 του νέου διεθνούς εκθεσιακού κέντρου της Κίνας στο Πεκίνο.

Η Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio, το υψηλών επιδόσεων premium SUV της μάρκας κάνει το ντεμπούτο της στο Auto China 2018.
Το Auto China 2018 διεξάγεται από τις 25 Απριλίου 2018 έως τις 4 Μαΐου 2018. Το περίπτερο της Alfa Romeo βρίσκεται στο Hall E1 του νέου διεθνούς εκθεσιακού κέντρου της Κίνας στο Πεκίνο.
Η πρώτη "Quadrifoglio" που είναι επίσης και ένα SUV: αυτή είναι η Stelvio Quadrifoglio, το νέο μοντέλο με πολλά χαρακτηριστικά κορυφαίας κατηγορίας, που γίνονται άμεσα το νέο σημείο αναφοράς στην κατηγορία των premium compact SUV. Με τον πραγματικά εντυπωσιακό σχεδιασμό της, τις επιδόσεις και την τεχνολογία της, η Stelvio Quadrifoglio είναι το "ταχύτερο SUV στην πίστα", έχοντας καταγράψει το νέο ρεκόρ για την κατηγορία της στο Nürburgring: 7 λεπτά και 51.7 δευτερόλεπτα.
Η άφιξη της Stelvio Quadrifoglio σηματοδοτεί επίσης τη διαθεσιμότητα της πλήρους οικογένειας Quadrifoglio στην Κίνα, που αποτελεί την απόλυτη έκφραση του Ιταλικού πάθους για τους λάτρεις αυτοκινήτων επιδόσεων της Κίνας. Θα χτίσει επίσης μία διαφορετική αλλά παθιασμένη σύνθεση με άλλα μοντέλα - την premium SUV Stelvio, την premium sports sedan Giulia και την υψηλών επιδόσεων Giulia Quadrifoglio.


Η ταχύτερη στο Nürburgring, η Stelvio Quadrifoglio επαναπροσδιορίζει τα Premium SUV

Η Stelvio Quadrifoglio είναι εφοδιασμένη με τον αποκλειστικό αλουμινένιο βενζινοκινητήρα 2.9 V6 Bi-Turbo, που έχει εξελιχθεί με πληροφορίες από τεχνολογίες και μηχανολογική τεχνογνωσία της Ferrari, ο οποίος αποδίδει μέγιστη ισχύ 510 HP στις 6.500 rpm και παρέχει μία μέγιστη ροπή 600 Nm από τις 2.500 έως τις 5.000 rpm. Ο πανίσχυρος αυτός κινητήρας συνοδεύεται από το ειδικά καλιμπραρισμένο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων οκτώ σχέσεων το οποίο επιτρέπει αλλαγές ταχυτήτων σε μόλις 150 χιλιοστά του δευτερολέπτου στην λειτουργία οδήγησης Race. Επιπλέον, για τη μεγιστοποίηση της οδηγικής εμπειρίας, το μοντέλο είναι εφοδιασμένο στον βασικό εξοπλισμό του με αλουμινένια χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων που είναι ενσωματωμένα στην κολώνα του τιμονιού.

Οι επιδόσεις της είναι εξαιρετικές: επιτάχυνση από 0 στα 100 km/h σε μόλις 3.8 δευτερόλεπτα και καλύτερη στην κατηγορία της τελική ταχύτητα 283 km/h. Αλλά το sports SUV της Alfa Romeo είναι επίσης απίστευτα αποδοτικό όσον αφορά τις εκπομπές ρύπων και την κατανάλωση καυσίμου, χάρη στο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων και την λειτουργία "πλεύσης", που είναι διαθέσιμα στην λειτουργία οδήγησης Advanced Efficiency.



Για πρώτη φορά, ο βενζινοκινητήρας 2.9 V6 Bi-Turbo των 510 HP συνδυάζεται με το καινοτόμο σύστημα τετρακίνησης Q4, το οποίο εγγυάται μία ακαταμάχητη απόδοση, πρόσφυση, οδηγική απόλαυση και ασφάλεια σε όλες τις συνθήκες. Επιπλέον, η Stelvio Quadrifoglio είναι εφοδιασμένη με την αποκλειστική μονάδα AlfaTM Chassis Domain Control και είναι το μοναδικό SUV στην κατηγορία του που παρέχει το διαφορικό AlfaTM Active Torque Vectoring στον βασικό εξοπλισμό. Επίσης στάνταρ εξοπλισμό αποτελεί και το καινοτόμο AlfaTM Active Suspension, το σύστημα το οποίο ελέγχει συνεχώς, με ενεργό τρόπο τις αναρτήσεις και τα αμορτισέρ. Για να μην αναφέρουμε ότι η Stelvio Quadrifoglio εγγυάται άψογο χειρισμό και άνεση χάρη στη διάταξη των αναρτήσεων της, με την αποκλειστική τεχνολογία AlfaLinkTM : εμπρός διαθέτει σύστημα με διπλά ψαλίδια με εικονικό κατά το ήμισυ άξονα στροφής, ενώ στο πίσω μέρος έχει σύστημα τεσσερισήμισι μπράτσων σε διάταξη Multilink. Σε οποιαδήποτε συνθήκη και σε όλες τις ταχύτητες, η οδήγηση της Quadrifoglio SUV, με την πιο άμεση σχέση στροφής του συστήματος διεύθυνσης στην αγορά (12.1:1), είναι φυσική και "ενστικτώδης".

Η Stelvio Quadrifoglio διατηρεί δύο best-in-class τίτλους οι οποίοι την κάνουν το SUV με τις υψηλότερες επιδόσεις στην κατηγορία της: με ένα απόβαρο 1.830 kg, το μοντέλο περηφανεύεται για την καλύτερη σχέση βάρους/ισχύος στην κατηγορία της (3.6 kg/HP) και την καλύτερη ειδική ισχύ (176 HP/l). Τα εκπληκτικά αυτά αποτελέσματα, που είναι συνώνυμα με την μεγάλη απόλαυση στην οδήγηση, επιτεύχθηκαν μέσω ιδανικής κατανομής του βάρους μεταξύ των δύο αξόνων και την χρήση εξαιρετικά ελαφρών υλικών όπως τα ανθρακονήματα για τον κεντρικό άξονα μετάδοσης της κίνησης και του αλουμινίου για τον κινητήρα, τις αναρτήσεις, τα φρένα, τις πόρτες, τους θόλους των τροχών, το καπό και το πορτμπαγκάζ.

Άλλο ένα ειδικό χαρακτηριστικό της Stelvio Quadrifoglio είναι το καινοτόμο ηλεκτρομηχανικό Ολοκληρωμένο Σύστημα Φρένων (Integrated Brake System - IBS) - μία αποκλειστικότητα της μάρκας Alfa Romeo, το οποίο εμφανίστηκε για πρώτη φορά στην Giulia - το οποίο έχει γίνει το νέο σημείο αναφοράς σε σχέση και με την αστραπιαία απόκριση και την απόσταση σταματήματος, σε οποιαδήποτε επιφάνεια του δρόμου, και την μείωση του βάρους συγκριτικά με ένα συμβατικό σύστημα φρένων. Οι υψηλής απόδοσης carbon-ceramic δίσκοι φρένων της Brembo είναι διαθέσιμοι σαν προαιρετικός εξοπλισμός. Για να ικανοποιήσει πελάτες που λαχταρούν την μέγιστη απόδοση, η Stelvio Quadrifoglio προσφέρει επίσης εξαιρετικά ελαφριά καθίσματα Sparco που παρέχουν την επιθυμητή στήριξη σε γρήγορη οδήγηση και διατηρούν την άνεση κατά την οδήγηση σε μεγάλες αποστάσεις.


Μοναδικό στιλ εξελιγμένο στην υπηρεσία της απόδοσης

Η Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio είναι η τελειότερη έκφραση του Ιταλικού σχεδιασμού, ερμηνευμένου με το μοναδικό ταλέντο της Alfa Romeo, και την ιδανική συνεργασία μορφής και λειτουργίας, στο αισθησιακό, μυώδες αμάξωμα του αυτοκινήτου.

Το εμπρόσθιο άκρο της Stelvio Quadrifoglio είναι ένα ιδανικό μείγμα από σαγηνευτικές και εμφατικές αναλογίες, που αποπνέουν ένα ισχυρό μήνυμα επιθετικότητας και ισχύος. Η μάσκα είναι μοναδική στο στιλ, με τις γνώριμες εσοχές γύρω από την σε σχήμα ασπίδας γρίλια, μαζί με την "μυώδη" επιφάνεια και το "τρίγωνο" μοτίβο με τις εισαγωγές αέρος του intercooler στα πλάγια. Η πλευρική όψη είναι αισθησιακή και αθλητική, με την εξαίσια πινελιά του διάσημου τετράφυλλου "quadrifoglio" επάνω στον θόλο του τροχού. Οι συνολικές διαστάσεις δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλες: Μήκος 470 cm, ύψος 168 cm και πλάτος 216 cm, με τις συμπαγείς αναλογίες της να εκφράζουν δυναμισμό και αντοχή. Οι απολήξεις της εξάτμισης δίνουν επίσης την εντύπωση ότι φτάνουν στους μεγάλου μεγέθους τροχούς - 20" σε βουρτσισμένο αλουμίνιο, με διαφορετικά ελαστικά εμπρός και πίσω (μία αποκλειστικότητα για την κατηγορία της) - και οδηγούν τα μάτια προς τον δρόμο.

Η θέση οδήγησης της Stelvio Quadrifoglio είναι απλή και καλαίσθητη, και φτιαγμένη γύρω από τον οδηγό. Τα χειριστήρια ελέγχου είναι ομαδοποιημένα μαζί επάνω στο τιμόνι, το οποίο είναι μικρό και άμεση για να ταιριάζει με όλα τα στιλ οδήγησης. Το διαγώνιο τούνελ και η ελαφρώς κυματιστή κλίση του ταμπλό στην θέση του οδηγού, "προσαρμοσμένη" όπως ένα φτιαγμένο κατόπιν παραγγελίας κουστούμι, με προσεκτική δεξιοτεχνία και με πλουσιοπάροχη χρήση ανθρακονημάτων στην κονσόλα, στο τούνελ, στα διακοσμητικά του ταμπλό, στα ένθετα των χειρολαβών και στο στεφάνι του τιμονιού. Τα μαύρα καθίσματα, από δέρμα και Alcantara, είναι εδικά για το μοντέλο και έχουν ένα πιο δυνατό σχήμα για μεγαλύτερη στήριξη στις στροφές. Υπάρχει μία επιλογή από κόκκινη, άσπρη και πράσινη και σκούρα γκρι ραφή. Τα υλικά που κάνουν αντίθεση (δέρμα, alcantara και ανθρακονήματα) και το χρωματιστό γαζί συνδυάζουν την τεχνολογία με την ραφιναρισμένη κατασκευή και την προσοχή στις λεπτομέρειες, για ένα εσωτερικό το οποίο είναι γεμάτο με προσωπικότητα. Οι σκούρες κολώνες και η επένδυση του ουρανού συνεισφέρουν επίσης στον χαρακτήρα της Stelvio Quadrifoglio.

Η διαφορετική σύνθεση συναντάει τις απαιτήσεις του Κινέζου πελάτη

Εκτός από την Stelvio Quadrifoglio, η Alfa Romeo παρουσιάζει επίσης ακόμα τρία αυτοκίνητα για να προσφέρει διάφορες επιλογές για τους Κινέζους πελάτες.

Η Stelvio, το πρώτο premium SUV που έχει παράγει ποτέ η Alfa Romeo, είναι εφοδιασμένο με ένα κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από αλουμίνιο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2.0L I4 - 200 HP ή 280 HP - και κιβώτιο ταχυτήτων οκτώ σχέσεων. Η ανάρτηση AlfaLinkTM παρέχει όχι μόνο εξαιρετικό έλεγχο αλλά επίσης την άνεση ενός sedan. Ο επιλογέας AlfaTM DNA παρέχει τρεις τρόπους λειτουργίας: Advanced Efficiency, Natural και Dynamic. Σε συνδυασμό με το σύστημα τετρακίνησης Q4, οι οδηγοί μπορούν να ξεπεράσουν διαφορετικές συνθήκες του δρόμου ενώ έχουν την ίδια απόλαυση ενός coupe.

Η premium sports sedan Giulia είναι ένα πραγματικό έργο τέχνης το οποίο αποκαλύπτει την κομψότητα στην κίνηση της. Η Giulia έχει επίσης ένα εξ ολοκλήρου από αλουμίνιο κινητήρα 2.0L - 200 HP ή 280 HP - και κιβώτιο ταχυτήτων οκτώ σχέσεων. Η ανάρτηση AlfaLinkTM, και ο επιλογέας AlfaTM, DNA βελτιώνουν ακόμα πιο πολύ την εμπειρία.

Η Giulia Quadrifoglio, το premium sports sedan υψηλών επιδόσεων, περηφανεύεται για την ισχύ των 510HP και την μέγιστη ροπή των 600Nm, με ένα κινητήρα 2.9L V6 Bi-Turbo και ένα κιβώτιο ταχυτήτων οκτώ σχέσεων. Το αυτοκίνητο χρειάζεται μόλις 3.9 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από τα 0 στα 100 km/h και έχει μία τελική ταχύτητα 307 km/h. Είναι επίσης το πιο γρήγορο sports sedan παραγωγής στον κόσμο, με ένα χρόνο γύρου στο Nurburgring μόλις 7'32".
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 1.178 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ