file Νέα από την FCA

Περισσότερα
6 Χρόνια 11 Μήνες πριν - 4 Μήνες 3 Εβδομάδες πριν #747 από nickstath
nickstath δημιούργησε το θέμα: Νέα από την FCA
Νέοι κινητήρες για Fiat Panda,Grande Punto Bravo

Μία νέα σειρά κινητήρων υγραερίου έρχεται να προστεθεί στην γκάμα των Panda, Grande Punto και Bravo. Με τους κινητήρες αυτούς η Fiat επιβεβαιώνει τη συνεχή έρευνά της σε περιβαλλοντικά θέματα και την ανάπτυξη πρακτικών λύσεων που είναι πάνω από όλα οικονομικά προσιτές για όλους τους οδηγούς (το υγραέριο είναι ένα "καθαρό" καύσιμο και μία φθηνή πηγή ενέργειας, η οποία είναι ευρέως γνωστή στην Ιταλία).

Όμως παρά το γεγονός ότι η πλειοψηφία των αυτοκινήτων με κινητήρες υγραερίου προέρχονται από μετατροπές "after-market", εν τούτοις η Fiat επέλεξε να μπει στην αγορά με ένα σύστημα που σχεδιάστηκε και κατατασκευάστηκε από την ίδια -έχοντας ήδη την εμπειρία από τους κινητήρες φυσικού αερίου- και διατίθεται μέσω του επίσημου δικτύου της. Το αποτέλεσμα είναι ένα προϊόν που να εξασφαλίζει την εγγύηση της ποιότητας, της αποτελεσματικότητας και της ασφάλειας των αυτοκινήτων της που κινούνται με βενζίνη, πετρέλαιο ή φυσικό αέριο.

Οι νέοι κινητήρες είναι προϊόν συνεργασίας της Fiat Powertrain Technologies (FPT) και της εταιρείας Landi Renzo και τοποθετούνται απευθείας στο εργοστάσιο παραγωγής. Κάθε ένας από τους κινητήρες έχει κατασκευαστεί, ανάλογα με το μοντέλο, από υψηλής τεχνολογίας υλικά με σκοπό να βελτιστοποιηθεί ακόμα περισσότερο ώστε να μπορεί να λειτουργεί και με υγραέριο. Κάθε κινητήρας έχει τροποποιηθεί ειδικά για να μπορεί να φιλοξενήσει τη χρήση υγραερίου, ενώ η αξιοπιστία αυτών των κινητήρων εξασφαλίζεται από ένα πρόγραμμα δοκιμών που περιλάμβανε πάνω από 400.000 χιλιόμετρα συνεχούς λειτουργίας.

Η φιάλη υγραερίου είναι τοποθετημένη στο χώρο της ρεζέρβας (το κιτ επιδιόρθωσης ελαστικού προσφέρεται ως στάνταρ), με απώτερο σκοπό τη διατήρηση της χωρητικότητας του πορτ μπαγκάζ. Η χωρητικότητα της φιάλης είναι 31 λίτρα για το Panda, 38 λίτρα για το Grande Punto και 41 λίτρα για το Bravo. Η αλλαγή του καυσίμου γίνεται μέσω ενός διακόπτη που τοποθετείται κοντά στη θέση του οδηγού ώστε να είναι εύκολη η πρόσβαση ακόμα και εν κινήσει. Ιδιαίτερα σημαντικό πλεονέκτημα για τον καταναλωτή αποτελεί και η αύξηση της συνολικής αυτονομίας του οχήματος, καθώς σε αυτήν της βενζίνης, προστίθεται και η αυτονομία που προέρχεται από το υγραέριο ως εναλλακτικό καύσιμο.

Σε ότι αφορά τα μοντέλα που εφοδιάζονται με κινητήρες προδιαγραφών Euro4, το Panda GPL εφοδιάζεται με ένα κινητήρα υγραερίου-βενζίνης 1.2 λίτρων και απόδοσης 60 ίππων, το Grande Punto GPL με τον κινητήρα 1.4 των 77 ίππων και το Bravo GPL με τον 1.4 των 90 ίππων. Και οι τρεις κινητήρες προσφέρουν πολύ χαμήλες εκπομπές ρύπων CO2: 116 g/km για το Panda, 119 g/km για το Grande Punto και 134 g/km για το Bravo.

Από την άλλη πλευρά όμως, πολύ σύντομα, θα είναι διαθέσιμοι οι κινητήρες προδιαγραφών Euro 5 (υγραέριο-βενζίνη): Panda GPL E5 1.2 lt 69 hp (διαθεσιμότητα Δεκέμβριος 2010), Grande Punto & Punto Evo GPL 1.4lt 77 hp (διαθεσιμότητα Δεκέμβριος 2010) και το Bravo GPL 1.4lt 90hp (διαθεσιμότητα Ιανουάριος 2011). Τελευταίο, αλλά ιδιαίτερα σημαντικό γεγονός, η προσθήκη του 500, ενός από τα πιο εμπορικά μοντέλα της μάρκας, στην οικογένεια των προϊόντων με κινητήρες GPL που θα είναι διαθέσιμο τον προσεχή Ιανουάριο με τον κινητήρα 1.2 lt και 69hp.
Τελευταία διόρθωση: 4 Μήνες 3 Εβδομάδες πριν από nickstath. Αιτία: Αλλαγή τίτλου

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 6 Μήνες πριν #949 από nickstath
nickstath απάντησε στο θέμα: Απ:Νέα από την Fiat.
Η Fiat παρουσιάζει την οικολογική τεχνολογική φίρμα "Air Technologies"

Η δέσμευση της Fiat για την προστασία του περιβάλλοντος είναι πλέον δεδομένη, καθώς για τέταρτη συνεχή χρονιά, η Fiat Automobiles πέτυχε τα χαμηλότερα επίπεδα εκπομπών CO2 για τα οχήματα που πουλήθηκαν στην Ευρώπη το 2010, με μέση μέτρηση 123,1 g/km (4,7 g/km κάτω από το μέσο όρο του 2009) και πλέον κάθε καινοτομία συντελεί στη βελτίωση της οικολογικής της ταυτότητας.

Οι τεχνολογικές και οικολογικές καινοτομίες που προσφέρει σήμερα ο Όμιλος Fiat, ομαδοποιούνται με το όνομα "Air Technologies". Πιο συγκεκριμένα, περιλαμβάνονται οι κινητήρες βενζίνης νέας γενιάς TwinAir – MultiAir, οι κινητήρες πετρελαίου Multijet II καθώς και οι κινητήρες CNG - Bifuel, τα νέας γενιάς χειροκίνητα και αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων, συστήματα πρόσφυσης, το σύστημα Start&Stop αλλά και άλλες τεχνικές λύσεις που συντελούν στην καλύτερη δυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου.

Η εταιρεία Fiat Powertrain Technologies (FPT) δραστηριοποιείται στον τομέα έρευνας και εξέλιξης κινητήρων και συμβάλει στην εξέλιξη και εφαρμογή σημαντικών τεχνολογικών καινοτομιών στους κινητήρες του Ομίλου Fiat. Αξίζει να αναφερθεί ότι ένα σημαντικό τμήμα της "Air Technologies" είναι αφιερωμένο στην αφύπνιση της συνείδησης των οδηγών για την υιοθέτηση μιας πιο υπεύθυνης και οικολογικής οδήγησης. Το σύστημα eco:Drive παρέχεται δωρεάν, αναλύει τον τρόπο οδήγησης και προσφέρει στον οδηγό συμβουλές προκειμένου να βελτιστοποιήσει τον τρόπο οδήγησής του, μειώνοντας την κατανάλωση καυσίμου αλλά και τις εκπομπές ρύπων.

Η Air Technologies εκπροσωπεί όλες τις οικολογικές τεχνολογίες που έχει εφαρμόσει η Fiat στα νέα της μοντέλα, εκπροσωπώντας και την εξέλιξη μιας ολόκληρης φιλοσοφίας. Τα τελευταία 20 χρόνια ο Όμιλος Fiat καθοδηγείται από μια φιλοσοφία κοινωνικής υπευθυνότητας με αποτέλεσμα την παραγωγή επαναστατικών προϊόντων τα οποία διακρίνονται για τον εξαιρετικά χαμηλό αντίκτυπό τους στο περιβάλλον, χωρίς όμως να στερούν την οδηγική απόλαυση που χαρακτηρίζει τα ιταλικά αυτοκίνητα.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις οικολογικές και τεχνολογικές δραστηριότητες του ομίλου, υπάρχει διαθέσιμη η ιστοσελίδα www.airtechnologies.fiat.com .

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 5 Μήνες πριν #974 από nickstath
nickstath απάντησε στο θέμα: Απ:Νέα από την Fiat.
Υγραεριοκίνητα Fiat Panda και Punto Evo

H Fiat αντιμετωπίζει με ιδιαίτερη ευαισθησία την ανάγκη προσαρμογής της αυτοκίνησης στην προσπάθεια προστασίας του πλανήτη από ρυπογόνες ανθρώπινες δραστηριότητες και η δέσμευσή της προς αυτή την κατεύθυνση αποδεικνύεται έμπρακτα. Δεν είναι τυχαίο το ότι είναι η εταιρεία με τα αυτοκίνητα που έχουν τις χαμηλότερες εκπομπές CO2 στην Ευρώπη, σύμφωνα με τις αναλύσεις των ειδικών. Η συνεχής έρευνα, όμως, του ιταλικού γκρουπ σε θέματα προστασίας του περιβάλλοντος δεν περιορίζεται απλώς στην προσπάθεια μείωσης της εκπομπής ρύπων από τα αυτοκίνητα, αλλά επιδιώκει αυτή η μείωση να γίνεται και με τεχνολογίες και μεθόδους που είναι πάνω από όλα οικονομικά προσιτές για όλους τους οδηγούς.

Στο πλαίσιο αυτής της φιλοσοφίας ανακοινώνεται η έναρξη διαθεσιμότητας στην ελληνική αγορά για τα μοντέλα Panda Easy Power και Punto Evo Easy Power της νέας σειράς κινητήρων διπλού καυσίμου, που εκτός από βενζίνη λειτουργούν και με υγραέριο (LPG), ένα πιο «καθαρό» καύσιμο και μία φθηνή πηγή ενέργειας, η οποία αρχίζει και αποκτά όλο και περισσότερους υποστηρικτές στην ελληνική αγορά. Για την καλύτερη προστασία και εξυπηρέτηση των καταναλωτών η Fiat δεν προτείνει μια μετατροπή "after-market", όπως γίνεται με την πλειοψηφία των αυτοκινήτων με κινητήρες υγραερίου στην Ελλάδα, αλλά ένα σύστημα που σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε από την ίδια, διατίθεται μέσω του επίσημου δικτύου της και καλύπτεται από την επίσημη εργοστασιακή εγγύηση που ισχύει για όλα τα αυτοκίνητά της. Το αποτέλεσμα εξασφαλίζει την ποιότητα, την αποτελεσματικότητα και την ασφάλεια των υγραεριοκίνητων αυτοκινήτων της.

Οι νέοι κινητήρες είναι προϊόν συνεργασίας της Fiat Powertrain Technologies (FPT) και της εταιρείας Landi Renzo και τοποθετούνται απευθείας στο εργοστάσιο παραγωγής. Κάθε κινητήρας έχει τροποποιηθεί ειδικά για να μπορεί να φιλοξενήσει τη χρήση υγραερίου, ενώ η αξιοπιστία αυτών των κινητήρων εξασφαλίζεται από ένα πρόγραμμα δοκιμών που περιλάμβανε πάνω από 400.000 χιλιόμετρα συνεχούς λειτουργίας. Η φιάλη υγραερίου είναι τοποθετημένη στο χώρο της ρεζέρβας (το κιτ επιδιόρθωσης ελαστικού προσφέρεται στο βασικό εξοπλισμό), έτσι ώστε να μην καταλαμβάνει μέρος του χώρου αποσκευών. Η χωρητικότητα της φιάλης είναι 31 λίτρα για το Panda και 38 λίτρα για το Punto Evo. Η αλλαγή του καυσίμου γίνεται μέσω ενός διακόπτη που τοποθετείται κοντά στη θέση του οδηγού, ώστε να είναι εύκολη η ενεργοποίησή του ακόμα και εν κινήσει.

Ένα σημαντικό πλεονέκτημα των υγραεριοκίνητων Fiat, εκτός από τη χαμηλή τιμή και τη μείωση των εκπομπών ρύπων (όλων των ρύπων και όχι μόνο του CO2) που προσφέρουν σε σχέση με την καύση βενζίνης, είναι και η αυξημένη αυτονομία λόγω της ύπαρξης δύο ρεζερβουάρ καυσίμου (βενζίνη - υγραέριο), όπως στο παράδειγμα που ακολουθεί, βασισμένο στο Panda Easy Power (LPG), σε σχέση με ένα απλό Panda με την ίδια απόδοση κινητήρα (1.2 69hp).


Ένα Panda 1.2 69hp με κινητήρα βενζίνης χρειάζεται 59,5 Ευρώ (με τη μέση τιμή της αμόλυβδης στα 1,7 Ευρώ / λίτρο) για να γεμίσει το ρεζερβουάρ των 35 λίτρων. Ένα γεμάτο ρεζερβουάρ δίνει στον κάτοχο του αυτοκινήτου περίπου 547 χλμ αυτονομίας, έχοντας μια μέση κατανάλωση 6,4 λτ/100 χλμ.

Αντίστοιχα, το ρεζερβουάρ υγραερίου χωρητικότητας 31 λίτρων χρειάζεται 24,8 Ευρώ για να γεμίσει (με τρέχουσα τιμή του υγραερίου 0,8 Ευρώ / λίτρο) δίνοντας στον κάτοχο του αυτοκινήτου μια αυτονομία των 369 χλμ περίπου, έχοντας μια μέση κατανάλωση 8,4 λίτρα / 100 χλμ.

Επομένως, με δύο γεμάτα ρεζερβουάρ (βενζίνης και υγραερίου) ο καταναλωτής έχει μια συνολική αυτονομία περίπου 916 χιλιομέτρων έναντι 547 χιλιομέτρων αυτονομίας που προσφέρει ο κινητήρας βενζίνης.


Τέλος, το εν λόγω καύσιμο είναι ιδιαίτερα οικονομικό. Με την παραδοχή ότι ο μέσος οδηγός διανύει σε ετήσια βάση 15.000 χλμ τότε χρειάζεται 1.632 Ευρώ βενζίνης (με τη μέση τιμή στα 1,7 Ευρώ / λίτρο). Για να διανύσει την ίδια χιλιομετρική απόσταση χρησιμοποιώντας μόνο υγραέριο το αντίστοιχο ποσό που απαιτείται είναι 1.008 Ευρώ, εξοικονομώντας έτσι 624 Ευρώ (ή αλλιώς ξοδεύει 38% λιγότερα χρήματα).

Οι κινητήρες προδιαγραφών Euro 5, με τους οποίους θα είναι διαθέσιμη η δυνατότητα υγραεριοκίνησης ανά μοντέλο είναι ο 1.2 των 69 ίππων για το Panda Dynamic, η τιμή του οποίου διαμορφώνεται στα 12.800 ευρώ, και ο 1.4 των 77 ίππων για το 3θυρο και 5θυρο Punto Evo Dynamic, τα οποία κοστίζουν αντίστοιχα 14.900 και 15.300 ευρώ.

Σύντομα, θα υπάρχουν διαθέσιμες και οι αντίστοιχες εκδόσεις διπλού καυσίμου (Easy Power) τόσο στο Fiat 500 1.2 69hp, όσο και στο Bravo 1.4 90hp.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 5 Μήνες πριν - 5 Μήνες 5 Ημέρες πριν #978 από nickstath
nickstath απάντησε στο θέμα: Απ:Νέα από την Fiat.
Θρίαμβος του TwinAir στα βραβεία του "International Engine of the Year 2011"

Σερί διακρίσεων για τον επαναστατικό κινητήρα TwinAir της Fiat Powertrain, ο οποίος απέσπασε τέσσερα βραβεία στο διεθνή διαγωνισμό για τους καλύτερους κινητήρες του 2011, αφήνοντας πίσω τους ανταγωνιστές του, σε όλες τις κατηγορίες στις οποίες συμμετείχε!

Στον κορυφαίο αυτό διαγωνισμό, το επιτελείο των κριτών, που αποτελείται από 76 δημοσιογράφους και ειδικούς μηχανολογίας από 36 διαφορετικές χώρες, δεν υπερθεμάτισε απλά την υπεροχή του TwinAir στην κατηγορία κάτω των 1.000 κ.εκ., αλλά και τον εξέλεξε ως τον “International Engine of the Year 2011”, απονέμοντάς του την ύψιστη διάκριση. Ο TwinAir κέρδισε επίσης το βραβείο του “Best New Engine 2011” και το βραβείο του “Best Green Engine 2011”.

Έτσι ένας πραγματικά ανεπανάληπτος θρίαμβος ολοκληρώθηκε για τη Fiat, με τις βραβεύσεις του TwinAir να προστίθενται στον τίτλο “Best New Engine 2010” που κατέλαβε ο κινητήρας 1.4 MultiAir Turbo το προηγούμενο έτος, επιβεβαιώνοντας την υπεροχή της Fiat Powertrain στην ανάπτυξη και παραγωγή μικρής χωρητικότητας συνόλων, με υψηλό τεχνολογικό υπόβαθρο και αντίστοιχα χαμηλό περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

Ο βραβευμένος κινητήρας TwinAir των 85 ίππων είναι αυτή την περίοδο διαθέσιμος στα Fiat 500/500C, ενώ σύντομα θα ενταχθεί και στην γκάμα της νέας Lancia Ypsilon. Η οικογένεια TwinAir, εντούτοις, σύντομα θα μεγαλώσει με την προσθήκη της έκδοσης των 65 ίππων, την υπερτροφοδοτούμενη έκδοση των 105 ίππων, στην κορυφή της κατηγορίας με όρους απόδοσης (120 ίπποι/λίτρο), καθώς και την ακόμη πιο φιλική προς στο περιβάλλον έκδοση Turbo bi-fuel με ισχύ 80 ίππων. Αποτελώντας την επιτομή της λογικής downsizing, οι εξαιρετικά αποδοτικοί κινητήρες της οικογένειας TwinAir συγκεντρώνουν τα χαρακτηριστικά της προηγμένης τεχνολογίας MultiAir για τον τρόπο λειτουργίας των βαλβίδων εισαγωγής και την «έξυπνη» ηλεκτρονική διαχείριση του κινητήρα, προσφέροντας υψηλά επίπεδα απόδοσης και συγχρόνως εξαιρετικά χαμηλές τιμές εκπομπών ρύπων CO2 και κατανάλωσης καυσίμου.

Τα μέλη της κριτικής επιτροπής είχαν μόνο κολακευτικά σχόλια να κάνουν για τον TwinAir κινητήρα: «Αυτό αποτελεί απόδειξη ότι η επιτακτική ανάγκη για downsized κινητήρες δεν σημαίνει και χαμηλές επιδόσεις. Εκτός από εντυπωσιακή ροπή και εκπληκτική απόδοση σε οικονομικά επίπεδα, αυτός ο μικρός κινητήρας έχει πληθωρικό χαρακτήρα» δήλωσε ο John Carey, εκπρόσωπος του Wheels, ενώ ο Dean Slavnich, μέλος του “Engine Technology International”, συμπλήρωσε: «Τέσσερα τρόπαια σε ένα έτος; Μία εκπληκτική επίδοση! Ο TwinAir έγραψε το όνομά του στην ιστορία των βραβείων “InternationalEngineoftheYear ”».

Τα βραβεία παρέλαβαν ο Aldo Marangoni, Product Engineering Vice President και ο Dario Sacco, Engines Platform Vice President. «Η σημερινή επιτυχία αποτελεί την επιβράβευση της σκληρής δουλειάς που έχουμε κάνει έως σήμερα, τόσο στην έρευνα καινοτόμων λύσεων, όσο και στη σχεδίαση και κατασκευή αποδοτικών κινητήρων. Οι κινητήρες μας άλλωστε είναι υπεύθυνοι για την ηγετική παρουσία του Fiat S.p.A. Group στις κορυφαίες θέσεις της βαθμολογίας των πιο οικολογικών αυτοκινητοβιομηχανιών» δήλωσαν οι Διευθυντές της Fiat Powertrain κατά το τέλος της τελετής βράβευσης.
Συνημμένα:
Τελευταία διόρθωση: 5 Μήνες 5 Ημέρες πριν από nickstath.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 4 Μήνες πριν #984 από nickstath
nickstath απάντησε στο θέμα: Απ:Νέα από την Fiat.
Η FIAT αυξάνει το μερίδιό της στην Chrysler

Η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία αυξάνει το μερίδιό της στην Chrysler κατά 16%, καταβάλλοντας $1,268 δισ.

Με την ολοκλήρωση της αναχρηματοδότησης των δανείων της Chrysler στο ακέραιο και την αποπληρωμή του χρέους της στις κυβερνήσεις των Ηνωμένων Πολιτειών και του Καναδά,η FIAT ολοκλήρωσε την άσκηση του δικαιώματός της να εξαγοράσει 16% της Chrysler επιπλέον του ποσοστού που ήδη κατέχει υπό τους όρους που είχαν ανακοινώσει οι δύο αυτοκινητοβιομηχανίες στις 21 Απρίλιου του 2011.

Εναντι της καταβολής του ποσού των $1,268 δισ που κατέβαλλε η FIAT , η Chrysler εξέδωσε 261.225 νέες μετοχές κλάσης Α αυξάνοντας συνολικά τα ιδιοκτησιακά δικαιώματα της FIAT κατά 16%. Με την ολοκλήρωση και της τελευταίας συναλλαγής, η οποία αναμένεται εντός του 2011,η FIAT θα κατέχει το 51% της Chrysler .


Αθήνα,
25/5/2011
ΔΕ/ΚΠ/σα/4018
Μπορείτε να βρείτε τις σχετικές συμβάσεις στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Οικονομικών των ΗΠΑ ( www.treasury.gov/initiatives/financial-s...ges/autoprogram.aspx ) και ως Πειστήρια στα αρχεία που έχει καταθέσει η Chrysler στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς των ΗΠΑ ( www.sec.gov/cgi-bin/browse-edgar?action=...er=exclude&count=100 )

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 3 Μήνες πριν #994 από nickstath
nickstath απάντησε στο θέμα: Απ:Νέα από την Fiat.
Fiat Freemont


Το Freemont είναι το πρώτο μοντέλο της Fiat που θα κατασκευάζεται σε συνεργασία με το Chrysler Group. Το ίδιο το όνομά του αναφέρεται στην αίσθηση ελευθερίας, τη χαρά της ζωής στη Φύση, την περιπέτεια και τη δυνατότητα αντιμετώπισης οποιουδήποτε προβλήματος μπορεί να εμφανιστεί στην καθημερινότητα. Το Fiat Freemont είναι στην πραγματικότητα ένα «αυτοκίνητο-πολυτεχνίτης», σχεδιασμένο για να απαντάει σε αντικρουόμενες αλλά και σύνθετες ανάγκες, όπως έχουν οι σύγχρονες οικογένειες και όσοι θέλουν ένα ευρύχωρο αυτοκίνητο, είτε γιατί ζουν έντονα την κάθε μέρα είτε γιατί χρησιμοποιούν έντονα τον ελεύθερο χρόνο του Σαββατοκύριακου.

Το Freemont συνδυάζει πλαστικότητα και πρακτικότητα με το δικό του ξεχωριστό, κομψό και αυθεντικό στιλ. Οι διαστάσεις του (μήκος 489 cm, πλάτος 188 cm και ύψος 172 cm) εγγυώνται μεγάλη εσωτερική ευρυχωρία, ενώ το μεταξόνιο είναι το καλύτερο της κατηγορίας (289 cm). Το Fiat Freemont εγγυάται μεγάλους χώρους, άνεση και πλαστικότητα στα 7 στάνταρ καθίσματά του, με την τρίτη σειρά καθισμάτων να είναι εξαιρετικά προσβάσιμη, λόγω του γεγονότος ότι οι πόρτες πίσω ανοίγουν σε γωνία 90°. Τα καθίσματα της τρίτης σειράς πέφτουν με ένα απλό άγγιγμα κι εξαφανίζονται κάτω από το πάτωμα, δημιουργώντας έτσι έναν άνετο χώρο φόρτωσης. Τα καθίσματα της δεύτερης σειράς είναι τοποθετημένα ψηλότερα από τα εμπρός ενώ και το ίδιο ισχύει και για την τρίτη σειρά καθισμάτων, προσφέροντας έτσι τη μέγιστη δυνατή ορατότητα στους επιβάτες.

Το Fiat Freemont είναι ακριβώς "All the car you want": αυτό θα είναι και το σλόγκαν της διαφημιστικής του καμπάνιας, ένα αυτοκίνητο με την πλέον σύγχρονη τεχνολογία, ένα αυτοκίνητο που δεν γνωρίζει περιορισμούς.

Το αυτοκίνητο διαθέτει ένα ξεχωριστό, πολύ ανεξάρτητο και δυναμικό σχεδιασμό με «μυώδεις» γραμμές με νέα γρίλια και τη νέα ομάδα προφυλακτήρων της εταιρείας. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα φώτα με λυχνίες LED. Αλλά το πλαίσιό του έχει σχεδιαστεί και υλοποιηθεί με τέτοιο τρόπο, ώστε να προσφέρει και τη μέγιστη παθητική ασφάλεια, τομέας στον οποίο έχει δοθεί τεράστια σημασία κατά την εξέλιξη του αυτοκινήτου.


Ο χώρος για τους επιβάτες έχει σύγχρονο ντιζάιν και μαλακά υλικά υψηλής ποιότητας. Στα χαρακτηριστικά του περιλαμβάνεται και το οδηγοκεντρικό ταμπλό με λεπτομέρειες χρωμίου, ένας εντελώς νέος πίνακας οργάνων, μια δυναμική κι ελκυστική κεντρική κονσόλα κι ένα καινοτόμο σύστημα πληροφοριών με μια έγχρωμη μεγάλη οθόνη αφής 4,3". Οι λειτουργίες μπορούν να ελεγχθούν με ένα απλό άγγιγμα στην κεντρική κονσόλα, όπως για παράδειγμα ισχύει για τον κλιματισμό τριών ζωνών και για το ηχοσύστημα, ενώ ο πλούσιος εξοπλισμός δημιουργεί ακόμη μεγαλύτερη αίσθηση άνεσης.

Το Freemont εγγυάται μέγιστη χωρητικότητα, άνεση και ευπλασία χάρη στα 7 καθίσματά του που είναι στάνταρ, με μια ευρύχωρη τρίτη σειρά που είναι προσβάσιμη πολύ εύκολα και άνετα, αφού οι πίσω πόρτες ανοίγουν σε γωνία 90°, αλλά και επειδή το αυτοκίνητο είναι εφοδιασμένο με ένα εξαιρετικά λειτουργικό σύστημα ολίσθησης των καθισμάτων, ώστε να παρέχει τη μεγαλύτερη δυνατή ευελιξία και άνεση. Τα καθίσματα της τρίτης σειράς μπορούν να πέσουν εντελώς με μια απλή κίνηση και να μεγαλώσει κι άλλο ο χώρος αποσκευών. Η δεύτερη σειρά καθισμάτων και τα καθίσματα για τους εμπρός επιβάτες μπορούν επίσης να αναδιπλωθούν τελείως, επιτρέποντας συνολικά 32 διαφορετικές κινήσεις και θέσεις για τα καθίσματα. Τα καθίσματα της δεύτερης σειράς μπορούν επίσης να εξοπλιστούν με ένα καινοτόμο σύστημα με «μαξιλαράκι» (booster) για τα παιδιά, που εξασφαλίζει ότι κάθονται σωστά, με τη σωστή γεωμετρία στις ζώνες ασφαλείας και εγγυάται την ασφάλεια, την πρακτικότητα και την άνεση.
Η άνεση στο εσωτερικό είναι επίσης εξασφαλισμένη με μια εξαιρετική και ψηλή θέση οδήγησης, ευρύχωρα και εργονομικά καθίσματα, πληθώρα αποθηκευτικών χώρων, ένα γενναιόδωρο χώρο αποσκευών με δυο διαμερίσματα και επίπεδη πλατφόρμα φόρτωσης, η χωρητικότητα του οποίου μπορεί να φτάσει μέχρι τα 1461 λίτρα (χώρος αρκετός για περισσότερες από 10 βαλίτσες). Υπάρχουν συνολικά 20 αποθηκευτικοί χώροι στο εσωτερικό, προσφέροντας τόσο συνολικό χώρο για αποθήκευση αντικειμένων όσο θα προσέφερε το πορτ μπαγκάζ ενός αυτοκινήτου πόλης.

Το Freemont θα είναι προσθιοκίνητο και θα είναι εξοπλισμένο με ένα 2λιτρο κινητήρα diesel MultiJet 2 με μεταβλητή γεωμετρία, σε δυο εκδόσεις (με 140 ή 170 ίππους) κι ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Αργότερα, το αυτοκίνητο θα είναι επίσης διαθέσιμο και σε εκδόσεις 4x4 με ισχύ 170 ίππων από τον 2λιτρο MultiJet 2 και με ισχύ 276 ίππων από τον βενζινοκινητήρα 3.6 V6, ενώ και οι δύο αυτές εκδόσεις θα συνδυάζονται αποκλειστικά με αυτόματο σύστημα μετάδοσης. Με την εξαίρεση του δυνατού κινητήρα 3.6 της οικογένειας Pentastar του Chrysler Group και το αυτόματο κιβώτιο με το οποίο αυτός θα συνεργάζεται, όλες οι κινητήριες μονάδες είναι σχεδιασμένες και παράγονται από την FPT (Fiat PowerTrain).

Οι κινητήρες diesel έχουν σχεδιαστεί για να προσφέρουν την ιδανική ισορροπία μεταξύ δύναμης, επιδόσεων, οδηγικής ευχαρίστησης και οικονομίας καυσίμου. Η οδηγική προσωπικότητα του αυτοκινήτου είναι δεδομένη με την μεγάλη ροπή που διαθέτει (350 Nm) στις μόλις 1.750 στροφές αλλά αποδίδεται σταθερά μέχρι τις 2500 για την έκδοση των 170 ίππων (και τις 2000 στροφές στην έκδοση με τους 140 ίππους). Σε κανονική χρήση (από το ξεκίνημα του κινητήρα έως τις 4000 στροφές), η ροπή δεν πέφτει ποτέ κάτω από τα 300 Nm, εξασφαλίζοντας την οδηγική απόλαυση χωρίς να χρειάζονται πολλές αλλαγές ταχυτήτων. Αυτό κάνει τον κινητήρα πολύ ευέλικτο, με επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 11'' και μέγιστη ταχύτητα 195 χλμ./ώρα για το μοντέλο των 170 ίππων και 12,3'' και 180 χλμ./ώρα αντίστοιχα για το μοντέλο των 140 ίππων.


Οι δυναμικές επιδόσεις του αυτοκινήτου έχουν επίσης δεχτεί φυσικά την φροντίδα και την ανάλογη βελτίωση από το τμήμα Fiat engineering, το οποίο έχει εξελίξει μια ειδική ρύθμιση των αναρτήσεων και του τιμονιού για ακριβέστερη συμπεριφορά και καλύτερη αίσθηση. Η άνεση είναι επίσης εγγυημένη από τις σημαντικές βελτιώσεις στην ηχομόνωση της καμπίνας των επιβατών. Η ασφάλεια είναι κορυφαίου επιπέδου, με 7 αερόσακους, σύστημα ABS με Brake Assist, σύστημα ελέγχου ευστάθειας (ESP) με Hill-Holder και ηλεκτρονικό περιορισμό των κλίσεων (ERM) στάνταρ σε όλα τα αυτοκίνητα.
Το Freemont επίσης έχει ένα έξυπνο σύστημα που φροντίζει για το τρέιλερ σας, το Trailer Sway Control (TSC). Όταν οι αισθητήρες διαπιστώσουν ότι κινδυνεύει η δυναμική ισορροπία του τρέιλερ, το σύστημα ενεργοποιείται αυτόματα και φροντίζει με τέτοιο τρόπο τους τροχούς ώστε το τρέιλερ να παραμείνει στην επιθυμητή γραμμή και να αποφευχθούν τυχόν επικίνδυνες ταλαντώσεις.

Για να απλοποιηθούν οι επιλογές και η διαδικασία αγοράς, το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο μόνο σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού, τη Freemont και την Urban, οι οποίες απευθύνονται σε διαφορετικούς τύπους υποψηφίων πελατών. Το εξοπλιστικό επίπεδο και στις δυο περιπτώσεις είναι εξόχως ανταγωνιστικό, αφού βασίζεται στις προϋποθέσεις που συνθέτουν τη «στρατηγική δίκαιης τιμολόγησης» (Fiat fair price). Και οι δυο εκδόσεις θα προσφέρουν 7 θέσεις, αυτόματο κλιματιστικό σύστημα τριών ζωνών, σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί, cruise control, ζάντες αλουμινίου 17”, αναβαθμισμένο υπολογιστή ταξιδιού, σύστημα που μετράει και μεταφέρει στην οθόνη την πίεση των ελαστικών (TPMS), φώτα ομίχλης και touchscreen ραδιόφωνο με έγχρωμη οθόνη και χειριστήρια πάνω στο τιμόνι. Η πιο «αστική» έκδοση θα περιλαμβάνει στον εξοπλισμό της touchscreen ραδιόφωνο με οθόνη 8,4” ιντσών, κάρτα SD και DVD reader, δερμάτινη επένδυση σε τιμόνι και επιλογέα, σύστημα Bluetooth, αισθητήρες παρκαρίσματος στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, ηλεκτρικές ρυθμίσεις στο κάθισμα του οδηγού, ηλεκτροχρωμικό καθρέφτη, αναδιπλούμενους καθρέφτες, αυτόματη λειτουργία των φώτων, σκούρα πίσω παράθυρα και ράγες οροφής.


Το Fiat Freemont καινοτομεί και δίνει έξυπνες λύσεις σε όλους τους καταναλωτές, την ίδια στιγμή που γίνεται πιο άνετο και ασφαλές για όλους, και ειδικά για τις οικογένειες και τα παιδιά. Έτσι, προσφέρει το σύστημα "child presenter", που είναι ένας συνδυασμός θέσεων των καθισμάτων της πρώτης και της δεύτερης σειράς, ο οποίος επιτρέπει την εύκολη πρόσβαση στο αυτοκίνητο σε ένα παιδί που κάθεται στην δεύτερη σειρά καθισμάτων. Τα καθίσματα της δεύτερης σειράς σύρονται για 10 εκατοστά από την αρχική τους πίσω θέση, φέρνοντας το παιδί πιο κοντά στους επιβάτες των εμπρός καθισμάτων. Επιπρόσθετα, το κάθισμα του συνοδηγού μπορεί να πέσει (κάτι που επιτρέπει στον οδηγό να έχει εύκολη πρόσβαση για βοήθεια στο παιδί), ενώ το κάθισμα του παιδιού μπορεί να προσαρμοστεί σε κάθε ένα από τα τρία καθίσματα της δεύτερης σειράς καθισμάτων, συμπεριλαμβανομένης της μεσαίας. Επιβιβάζοντας το παιδί στο μεσαίο κάθισμα της δεύτερης σειράς και ρίχνοντας το κάθισμα του συνοδηγού, το παιδί έχει πολύ καλή ορατότητα τόσο στο αυτοκίνητο όσο και στο δρόμο, κάτι που εξασφαλίζει μέγιστη επιβατική άνεση.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 3.397 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ