map-pin Διόδια

Περισσότερα
7 Χρόνια 4 Μήνες πριν - 2 Μήνες 3 Ώρες πριν #454 από nickstath
nickstath δημιούργησε το θέμα: Διόδια
Ανοίγω αυτό το ποστ για να γράφουμε όλα τα νέα για τα διόδια, τιμές, νέοι σταθμοί κτλ...

Ο Γιάννης Πρετεντέρης δίνει τον καλύτερο του εαυτό κατά του πολίτη! Αν διαβάσετε θα δείτε ότι διαμαρτύρεται επειδή δεν πληρώνει ο κόσμος διόδια στην Εγνατία οδό.

Αντί να βγει και να γράψει ότι πληρώνουμε την Αθηνών - Πατρών για να σκοτωνόμαστε και να χάνουμε εκατοντάδες κάθε χρόνο βρήκε να μας πει για την Εγνατία που δεν έχει διόδια. Καλά κάνουν και δεν έβαλαν από την στιγμή που το ...χαράτσι πάει σύννεφο στον Έλληνα οδηγό και οι δρόμοι είναι για τριτοκοσμική χώρα..
Τελευταία διόρθωση: 2 Μήνες 3 Ώρες πριν από nickstath. Αιτία: Αλλαγή τίτλου

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Χρόνια 4 Μήνες πριν #455 από archy
archy απάντησε στο θέμα: Απ:Θέλει να πληρώνουμε διόδια
Το τραγικό της υπόθεσης, είναι πως καθώς έρχεσαι από Αθήνα,πληρώνεις τα 2.90 σου, μόνο κ μόνο για να μπεις στην αθλιότητα!Κ λες ευχαριστώ!
Δεν λέω κάτι νέο,απλά αν κ κατεβαίνω Πάτρα τουλάχιστον 1 με 2 φορές τον μήνα, εδώ κ χρόνια, εξοργίζομαι πάντα κ μονο που το σκέφτομαι....
Άσε που τελικά πρέπει να λέω πάλι καλά, που είμαι ακόμα αρτιμελής!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Χρόνια 3 Μήνες πριν #472 από nickstath
nickstath απάντησε στο θέμα: Απ:Θέλει να πληρώνουμε διόδια
Τα διόδια της Ολυμπίας Οδού στο Ζευγολατιό Κορινθίας κανονικά δεν θα έπρεπε να υπάρχουν εδώ και αρκετά χρόνια βάσει της οδηγίας του κοινοτικού δικαίου...
«ΟΔΗΓΙΑ 1999/62/ΕΚ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ της 17ης Ιουνίου 1999 » καθώς ο δρόμος ο οποίος πληρώνουμε (2,80 παρακαλώ) για να εισέλθουμε δεν πληροί της προϋποθέσεις ασφάλειας των οδηγών που τη χρησιμοποιούν. Συγκεκριμένα ο δρόμος πριν και μετά τα συγκεκριμένα διόδια θα έπρεπε τουλάχιστον να έχει νησίδα ασφαλείας και δύο λωρίδες κυκλοφορίας. Σας παραθέτω τα εν λόγω άρθρα:

* εκτός από ορισμένα σημεία της ή εκτός από προσωρινές διευθετήσεις, διαθέτει, για τις δύο κατευθύνσεις της κυκλοφορίας, διακεκριμένα οδοστρώματα τα οποία χωρίζονται μεταξύ τους είτε με διαχωριστική νησίδα που δεν προορίζεται για την κυκλοφορία, είτε, κατΆ εξαίρεση, με άλλα μέσα,

* διόδια και τέλη χρήσης επιβάλλονται μόνο στους χρήστες αυτοκινητοδρόμων ή άλλων οδών με περισσότερες από μια λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, όταν οι οδοί αυτές έχουν χαρακτηριστικά ανάλογα προς τα χαρακτηριστικά των αυτοκινητοδρόμων καθώς και στους χρήστες γεφυρών, σηράγγων και ορεινών διαβάσεων,

* δεν διασταυρώνεται στο ίδιο επίπεδο με άλλη οδό, με σιδηροδρομική ή τροχιοδρομική γραμμή ή με λωρίδα για πεζούς,

* χαρακτηρίζεται συγκεκριμένα ως αυτοκινητόδρομος


Στην χώρα αυτή, προτιμούν να βάλουν τον κόσμο να πληρώνει "ΓΙΑ ΝΑ" φτιάξουν το δρόμο ενώ σε άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης πληρώνουν "ΑΦΟΥ ΕΧΟΥΝ" φτιάξει το δρόμο. Τελικά ίσως να μην μας φαινόταν παράλογο σαν λαός εαν πριν την κατασκευή της γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου, βάζανε διόδια, ούτως ώστε να μαζεφτουν λεφτά "ΓΙΑ ΝΑ" τη φτιάξουν.

Έδωσα ένα παράδειγμα για να καταλάβουμε τι πληρώνουμε και ποιές θα έπρεπε να είναι οι απαιτήσεις μας.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 9 Μήνες πριν #860 από nickstath
nickstath απάντησε στο θέμα: Γιατί δεν πρέπει να πληρώνουμε διόδια
Διαβάστε τι γράφει στην εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τους αυτοκινητόδρομους – «σκοτώστρες» που διαθέτει η Ελλάδα.

Το κίνημα των πολιτών ενάντια στις αυξήσεις των διοδίων δεν είναι τυχαίο κι όλοι εκείνοι που επιλέγουν να... σηκώσουν την μπάρα και να περάσουν χωρίς να πληρώσουν, είναι διαβασμένοι. Εκείνοι που δεν είναι ενημερωμένοι κατά πως φαίνεται, είναι οι κρατούντες που χρόνια ολόκληρα εισπράττουν τα κονδύλια της ΕΕ για την υλοποίηση υποδομών, αλλά αυτά καταλήγουν σε άλλες τσέπες! Και η αντίδραση του κόσμου στο ζήτημα των διοδίων, φαίνεται ότι είναι μόνο η αρχή.

Σήμερα, το Newsday σας αποκαλύπτει αποσπάσματα από την Επίσημη Εφημερίδα των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων, με τους νόμους που έχουν ψηφίσει τα ευρωπαϊκά κράτη για ΟΛΕΣ τις χώρες κράτη-μέλη. Φαίνεται, όμως, ότι εμείς ανήκουμε σε ένα δικό μας, ξεχωριστό κόσμο και όποτε μας συμφέρει επικαλούμαστε την ΕΕ, αν πρόκειται για εισπρακτικό μέτρο.
Στο φύλλο, λοιπόν, της Ευρωπαϊκής Εφημερίδας, αναφέρεται αναλυτικά στο τι είναι αυτοκινητόδρομος. Σημειώνεται ότι στις δεκάδες σελίδες που δεν έχει νόημα να δημοσιεύσουμε -γιατί υπάρχουν πάρα πολλά ζητήματα που δεν έχουν να κάνουν με το θέμα μας- εξετάζεται η επιβολή διοδίων και τελών, στους δρόμους της ΕΕ.

Αναφέρει, λοιπόν, σε ένα από τα άρθρα, εξηγώντας τι ορίζεται ως αυτοκινητόδρομος:

"Άρθρο 2
Για τους σκοπούς της παρούσας οδηγίας νοούνται ως:
α) «αυτοκινητόδρομος»: κάθε οδός η οποία έχει μελετηθεί και κατασκευαστεί ειδικά για την κυκλοφορία αυτοκινήτων οχημάτων, η οποία δεν εξυπηρετεί τις παρόδιες ιδιοκτησίες και η οποία:
i) εκτός από ορισμένα σημεία της ή εκτός από προσωρινές διευθετήσεις, διαθέτει, για τις δύο κατευθύνσεις της κυκλοφορίας, διακεκριμένα οδοστρώματα τα οποία χωρίζονται μεταξύ τους είτε με διαχωριστική νησίδα που δεν προορίζεται για την κυκλοφορία, είτε, κατ’ εξαίρεση, με άλλα μέσα
ii) δεν διασταυρώνεται στο ίδιο επίπεδο με άλλη οδό, με σιδηροδρομική ή τροχιοδρομική γραμμή ή με λωρίδα για πεζούς,
iii) χαρακτηρίζεται συγκεκριμένα ως αυτοκινητόδρομος"

Μάλλον καταλάβατε ότι αυτό που στην εθνική οδό Κορίνθου-Πατρών, ονομάζουν εδώ «διεθνή αυτοκινητόδρομο», δεν ισχύει. Και είναι προφανές από τα χιλιάδες τροχαία ατυχήματα και δυστυχήματα που έχουν συμβεί και που δυστυχώς θα εξακολουθούν να συμβαίνουν.

Πάμε τώρα στην επιβολή του τέλους των διοδίων.
Η Ευρώπη ορίζει πότε πρέπει να πληρώσει ο χρήστης του αυτοκινητόδρομου, το αντίστοιχο αντίτιμο"ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙΙΙ

Διόδια και τέλη χρήσηs
Άρθρο 7
1. Τα κράτη μέλη μπορούν να διατηρήσουν ή να επιβάλουν διόδια ή/και τέλη χρήσης υπό τις προϋποθέσεις που ορίζονται κατωτέρω στις παραγράφους 2 έως 10.
2. α) Διόδια και τέλη χρήσης επιβάλλονται μόνο στους χρήστες αυτοκινητοδρόμων ή άλλων οδών με περισσότερες από μια λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, όταν οι οδοί αυτές έχουν χαρακτηριστικά ανάλογα προς τα χαρακτηριστικά των αυτοκινητοδρόμων καθώς και στους χρήστες γεφυρών, σηράγγων και ορεινών διαβάσεων."

Έχετε δει στην συγκεκριμένη εθνική οδό (Κορίνθου-Πατρών), να τηρείται η ευρωπαϊκή οδηγία;

Όχι, είναι η απάντηση και γι αυτό τον λόγο αντιδρούν οι πολίτες.
Γιατί το αυτονόητο για τους υπόλοιπους ευρωπαίους, η ασφάλεια, είναι για εμάς υποχρέωση που πρέπει να την πληρώνουμε σε μεγαλύτερο ποσοστό από τους υπόλοιπους.

Σύμφωνα με ένα άλλο άρθρο:
"Άρθρο 6
1. Οποιαδήποτε και αν είναι η διάρθρωση των φόρων που αναφέρονται στο άρθρο 3, τα κράτη μέλη καθορίζουν το ύψος των φόρων αυτών έτσι ώστε, για κάθε κατηγορία ή υποκατηγορία οχημάτων που αναφέρεται στο παράρτημα Ι, το ποσό του φόρου να μην είναι μικρότερο από το ελάχιστο όριο το οποίο καθορίζεται στο εν λόγω παράρτημα.

Επί δύο έτη από τη θέση της οδηγίας σε ισχύ, η Ελλάδα, η Ιταλία, η Πορτογαλία και η Ισπανία επιτρέπεται να εφαρμόζουν ποσά φόρου χαμηλότερα από τα κατώτατα όρια που ορίζονται στο παράρτημα Ι, τουλάχιστον όμως ίσα με το 65 % των ορίων αυτών."

Στο θέμα επενέβη με δήλωσή του ο ευρωβουλευτής της ΝΔ, Γ. Παπανικολάου, ο οποίος σε σχετική ανακοίνωση, αναφέρει:
«Όσο καθυστερούν να υλοποιηθούν τα έργα υποδομής στους αυτοκινητόδρομους της χώρας είναι κατανοητό οι πολίτες να διαμαρτύρονται έντονα για το υπέρογκο κόστος διέλευσης από τους σταθμούς διοδίων. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως δεν πρέπει να γίνονται σεβαστοί οι νόμοι και οι κανόνες της ομαλής κοινωνικής συμβίωσης. Στη συγκεκριμένη χρονική συγκυρία, που ο οικογενειακός προϋπολογισμός επιβαρύνεται καθημερινά από νέους φόρους και χαράτσια, είναι αδιανόητο οι εταιρείες που εκμεταλλεύονται τα διόδια να αυξάνουν το κόστος διέλευσης και μάλιστα σε πολλές περιπτώσεις σε δρόμους που δεν τηρούνται καν οι βασικές αρχές οδικής ασφάλειας, που προβλέπονται από τις κοινοτικές οδηγίες. Και σαν να μην έφταναν αυτά η κυβέρνηση λίγες ημέρες μόνο πριν κλείσει το 2010 θυμήθηκε να συμπεριλάβει τις αποδείξεις από τα διόδια σε αυτές που προσμετρώνται στον υπολογισμό του αφορολόγητου ορίου. Μέτρο καταρχήν σωστό αλλά είναι προφανές πως σκοπό έχει να αμβλύνει την αντίδραση των πολιτών. Η κυβέρνηση αντί να χρησιμοποιεί για ακόμη μια φορά μέτρα – μπαλώματα, καλό θα ήταν να επιταχύνει τις διαδικασίες για να ολοκληρωθούν τα οδικά έργα, πάντα και μόνο προς όφελος των πολιτών.»

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 9 Μήνες πριν #861 από nickstath
nickstath απάντησε στο θέμα: Απ:Γιατί δεν πρέπει να πληρώνουμε διόδια
Διόδια: Η "πειραγμένη" ζυγαριά των εταιρειών

[color=]Ε, λοιπόν αν έχετε τα κότσια, στείλτε μας τις ειδοποιήσεις πληρωμής για να πάμε στα δικαστήρια[/color]
Φανταστείτε πως βρίσκεστε σε ένα Σούπερ Μάρκετ και λέτε στην υπάλληλο πίσω από το ψυγείο, να σας κόψει ένα κιλό τυρί. Φτάνοντας στο ταμείο, διαπιστώνετε, πως η υπάλληλος αντί να σας χρεώσει ένα κιλό, σας έχει χρεώσει το 8πλάσιο. Διαμαρτύρεστε και σας απαντούν, πως είτε ψωνίσετε μισό κιλό, είτε οκτώ, η ζυγαριά του καταστήματος χρεώνει πάντα …οκτώ κιλά. Σας ρωτώ: Θα δεχόσασταν ποτέ να πληρώσετε για οκτώ κιλά τη στιγμή που εσείς πήρατε μόνο ένα; Αυτόν που δεν δέχεται αυτή την παράλογη χρέωση και αντιδρά, εσείς τον θεωρείτε «τζαμπατζή»;

Σύμφωνα με τη σύμβαση παραχώρησης της « Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε.», η οποία αποτελεί πλέον νόμο του κράτους, τον οποίο οφείλουν να τηρούν όλοι ανεξαιρέτως, ο υπολογισμός του διόδιου τέλους προκύπτει από έναν μαθηματικό τύπο. Βάσει του τύπου αυτού η χρέωση ανέρχεται σήμερα περίπου στο ποσό των 4 λεπτών με ΦΠΑ ανά διανυόμενο χιλιόμετρο. Τι χρεωνόμαστε όμως πραγματικά στις καθημερινές μας μετακινήσεις;
Ο κάτοικος του Πλαταμώνα, ο οποίος μεταβαίνει στο δημοτικό κατάστημα της Λεπτοκαρυάς, για να παραλάβει π.χ. ένα πιστοποιητικό γέννησης και χρησιμοποιεί τον αυτοκινητόδρομο, καλείται σήμερα να πληρώσει συνολικά 6,20 Ευρώ (3,10 + 3,10) για μια απόσταση μόλις 8 χιλιομέτρων. Το ίδιο ποσό καλείται να πληρώσει και ο τουρίστας στο σταθμό διοδίων της Λεπτοκαρυάς, ο οποίος μένει στο Λιτόχωρο και χρησιμοποιεί τον αυτοκινητόδρομο για να επισκεφτεί με την οικογένειά του το Κάστρο του Πλαταμώνα (συνολικά 16 χιλιόμετρα πήγαινε-έλα).

Οι ίδιες οι εταιρείες, αλλά και η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων, παραδέχονται πως οι χρεώσεις αυτές είναι …άδικες. «Οι αδικίες του συστήματος είσπραξης θα διορθωθούν, όταν μετά το 2013 θα εγκατασταθούν τα ηλεκτρονικά διόδια και ο χρήστης θα πληρώνει σύμφωνα με την απόσταση που διανύει» δηλώνει ο Υφυπουργός κ. Μαγκριώτης. Η δε εταιρεία υποστηρίζει, πως δεν έχει άλλη επιλογή και χρεώνει …άδικα κάποιους πολίτες, διότι το σημερινό σύστημα είσπραξης έχει κάποιες …ατέλειες.
Με άλλα λόγια, επειδή δεν μπορούν να γνωρίζουν, από ποιο σημείο μπήκε ο χρήστης στον αυτοκινητόδρομο και από πού βγήκε, όταν τον βρουν μπροστά τους ….του παίρνουν το κεφάλι!

Επειδή λοιπόν αρνούμαστε να πληρώνουμε το εξωφρενικό ποσό των 6, 20 Ευρώ για μια διαδρομή 8 χιλιομέτρων, ενώ θα έπρεπε σύμφωνα με τη σύμβαση –δηλαδή το νόμο του κράτους- γι αυτή την απόσταση να πληρώσουμε μόνο 32 λεπτά, κάποιοι μας απειλούν πως θα μας στείλουν στα δικαστήρια, θα διατάξουν την έκδοση ενταλμάτων πληρωμής και τελικά θα εγγραφούμε και στον Τειρεσία. Ε, λοιπόν αν έχετε τα κότσια, στείλτε μας τις ειδοποιήσεις πληρωμής για να πάμε στα δικαστήρια.
Θέλουμε να δούμε ποιος δικαστής θα δικαιώσει τον …μπακάλη που βάζει ένα κιλό και χρεώνει οκτώ.
Θέλουμε να δούμε, αν οι πολίτες είναι υποχρεωμένοι να πληρώνουν πανάκριβα τέλη κυκλοφορίας και ταυτόχρονα διόδια.

Θέλουμε να δούμε, αν έχει δικαίωμα μια εταιρία να προεισπράττει από τους πολίτες το τέλος μιας υπηρεσίας την οποία, ίσως κάποτε, προσφέρει στο μέλλον.
Θέλουμε να δούμε, κατά πόσο είναι σύμφωνο με το σύνταγμα της χώρας, να υποχρεώνεις τους πολίτες να πληρώνουν διόδια σε μία ιδιωτική εταιρία, χωρίς να τους παρέχεις μια εναλλακτική λύση ελεύθερης μετακίνησης.
Θέλουμε να δούμε, αν θα βρεθεί δικαστής να τιμωρήσει όλους εμάς, επειδή απαιτήσαμε το αυτονόητο, αναδείξαμε μια τεράστια κοινωνική αδικία εις βάρος των πολιτών και αρνηθήκαμε να πληρώσουμε το χαράτσι της παράνομα πειραγμένης ζυγαριάς τους. Φαντάσου δηλαδή, να ήταν και το τυρί δικό τους!

Όσο για σένα Δήμαρχε Κατερίνης κ. Σάββα Χιονίδη, μόνιμε απόντα από όλους τους αγώνες διαμαρτυρίας των συνδημοτών σου στους σταθμούς διοδίων της Πιερίας, πρέπει να γνωρίζεις, πως είναι υποχρέωσή σου να στηρίξεις με κάθε τρόπο τους συνδημότες σου και να γίνεις, πρώτος εσύ, εμπόδιο σε κάθε προσπάθεια οικονομικής εκμετάλλευσης των πολιτών, του τόπου και ειδικά του Δήμου στον οποίο οι πολίτες σε επέλεξαν να διοικήσεις. Δεν μπήκες μπροστά και οι συνδημότες σου σε προσπέρασαν. Αντιλαμβανόμαστε, πως οι τελευταίες εξελίξεις γύρω από το θέμα των διοδίων και ο συνάδελφός σου κ. Γκλέτζος σε φέρνουν σε πολύ δύσκολη θέση. Όχι, δεν ζητάμε να γκρεμίσεις τα διόδια! Απλά, στην επόμενη διαμαρτυρία να είσαι κι εσύ εκεί, γιατί στους αγώνες που θα ακολουθήσουν θα χρειαστούν ΟΛΟΙ! Άρχοντες και μη!
Εθελοντική Ομάδα Δράσης Ν. Πιερίας (ΕΟΔνΠ)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 9 Μήνες πριν #863 από nickstath
nickstath απάντησε στο θέμα: Απ:Γιατί δεν πρέπει να πληρώνουμε διόδια
Το «κίνηµα των διοδίων» προκαλεί ιλίγγους στο κυβερνητικό επιτελείο.
Oχι γιατί το ∆ηµόσιο στερείται τα ποσά που του αναλογούν από την είσπραξη των τελών, αλλά κυρίως διότι η άρνηση ολοένα και περισσότερων οδηγών να καταβάλουν το τίµηµα των διοδίων στις εθνικές οδούς δηµιουργεί προηγούµενο για ενδεχόµενη γενίκευση του φαινοµένου και σε άλλες καθηµερινές δραστηριότητες δυσαρεστηµένων πολιτών.

Στις κυβερνητικές συσκέψεις που έγιναν τις τελευταίες ηµέρες µε αφορµή την «ανταρσία» στα διόδια διατυπώθηκεη άποψη ότι δεν πρόκειται για µία παροδική αντίδραση που θα ξεφουσκώσει. Αντιθέτως,η κυβέρνηση πιστεύει ότι τόσο οι οργανωµένες όσο και οι µεµονωµένες εκδηλώσεις διαµαρτυρίας στους σταθµούς διοδίων εκφράζουν ένα «βουβό» µέχρι σήµερα κίνηµα πολιτών, που µε
την άρνηση πληρωµής του τιµήµατος εκδηλώνει µία συσσωρευµένη δυσαρέσκεια µηνών απέναντι στη συνολική οικονοµική πολιτική.

«Για φανταστείτε αύριο µεθαύριο να αρχίσουν οι πολίτες να µην πληρώνουνεισιτήρια στα µέσα µεταφοράς, να αρνούνται να πληρώσουν φόρους και νακαταβάλουν τις εισφορές τους στα δηµόσια ταµεία», εξηγούσε σε µία από τιςσυσκέψεις κορυφαίο κυβερνητικό στέλεχος προτείνοντας τη λήψη µέτρων που θα ανέκοπταν το κύµα διαµαρτυρίας για τα διόδια.

Το κλίµα στην κυβέρνηση για τις κινητοποιήσεις στους σταθµούςδιοδίων βάρυνε ακόµη περισσότερο µετά την «ηρωική» παρέµβαση του δηµάρχου Στυλίδας Απ. Γκλέτσου µε µπουλντόζα. Το γεγονός έδωσε αφορµή σε πολλούς βουλευτές τηςσυµπολίτευσης να εντείνουν τις πιέσεις τους προς την κυβέρνηση στην κατεύθυνση του να δώσει άµεσα λύση στο θέµα. Προκάλεσε όµως και ενδοκυβερνητική γκρίνια, καθώς τους τελευταίους µήνες ενώ πολλοί βουλευτές του ΠΑΣΟΚ έθεταν το ζήτηµα των διοδίων στα αρµόδια υπουργεία, εισέπρατταν την απάντηση ότι «πρόκειται για συµβάσεις παραχώρησης που έχουν υπογραφεί από τη Ν.∆.».

Πιέσεις. Ειδικά µετά τις βεβιασµένες παραχωρήσεις που έγιναν από κυβερνητικής πλευράς στην περιοχή της Λαµίας µε τηχορήγηση ειδικών καρτών διέλευσης γιατους κατοίκους, οι πιέσεις από βουλευτές του ΠΑΣΟΚ που αισθάνθηκαν έκθετοι απέναντι στους ψηφοφόρους τους έγιναναφόρητες. «∆εν τολµάµε να πάµε στην περιφέρειά µας, µας περιµένουν στη γωνία» έλεγαν έξαλλοι βουλευτές του κυβερνώντος κόµµατος, διαπιστώνοντας ότι την ώρα που προσπαθούσαν να καθησυχάσουν τους πολίτες µε επιχειρήµατα, η κυβέρνηση θορυβηµένη από το ξήλωµα της µπάρας έσπευσε να κάνει υποχωρήσεις. Το «κίνηµα των διοδίων» έδειξε όµως παράλληλα ότι η κυβέρνηση δεν ήταν προετοιµασµένη να το αντιµετωπίσει. Μόλις προχθές εµφανίστηκε µε δύο γραµµές σε σχέση µε τις ενέργειες στις οποίες προτίθεται να προβεί, αφού ο µεν αρµόδιος υφυπουργός Μεταφορών Γιάννης Μαγκριώτης δήλωσε ότι η κυβέρνηση διαπραγµατεύεται τη µείωση των τιµών των διοδίων, κάτι που θα γίνει ώς τον Μάρτιο, ο δε υπουργός Υποδοµών, Μεταφορών και ∆ικτύων ∆ηµήτρης Ρέππας είπε σε βουλευτές του ΚΤΕ ΠΑΣΟΚ στη Βουλή ότι η κυβέρνηση δεν µπορεί να πέσει στην παγίδα να αναπροσαρµόσει τις τιµές, διότι οι παραχωρησιούχοι εταιρείες ενδεχοµένως να αξιώσουν µεγαλύτερα ποσά.

Οι συµβάσεις. Ο υπουργός δεν έκρυψε µάλιστα ότι στην παρούσαφάση η κυβέρνηση είναι αρκετά στριµωγµένη µε το θέµα των διοδίων, καθώς απαντώντας σε ερωτήµατα βουλευτών φέρεταινα παραδέχτηκε πως «αν τεθεί θέµα αναθεώρησης των συµβάσεων και οι εταιρείες αξιώσουν τα λεφτά τους, ενδεχοµένως να µην έχουµε να τους πληρώσουµε».

Επειτα από το «µπλέξιµο των γραµµών», ο κ. Μαγκριώτης ενηµερώνοντας τα µέλη της αρµόδιας επιτροπής της Βουλής ζήτησε παράταση δυόµισι µηνών απ’ όσουςταξιδεύουν στο εθνικό οδικό δίκτυο προκειµένου να διευθετήσουν το τίµηµα που θα καταβάλλεται. Ο ίδιος ανέφερε ότι ώς το τέλος Μαρτίου θα έχουν ολοκληρωθεί οι συζητήσεις µε τις 19 κατασκευαστικές εταιρείες και τις 26 τράπεζες που µετέχουν στο κονσόρτσιουµ των 5 µεγάλων αυτοκινητόδροµων της χώρας ώστε να διερευνηθούν αλλαγές στις σχετικές συµβάσεις παραχώρησης...
tanea

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.225 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ