Ιστορίες του δρόμου...

Περισσότερα
1 Χρόνος 3 Εβδομάδες πριν #3383 από Filippos
Απαντήθηκε από Filippos στο θέμα Ιστορίες του δρόμου...
Ρητορική ερώτηση εύχομαι...
Αν και δεν έχω καταλάβει να με τυφλώνουν (όπως πχ προβολείς) το θεωρώ ανούσιο όταν χωρίς ομίχλη τα βλέπω αναμμένα. Όταν ιδίως βλέπω κάποιους που ανάβουν τα μικρά και ομίχλης μόνο, χωρίς μεσαία δηλ και χωρίς ομίχλη φυσικά, νευριάζω και λέω... τί βλέπουν τώρα;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
1 Χρόνος 2 Εβδομάδες πριν #3389 από nickstath
Απαντήθηκε από nickstath στο θέμα Ιστορίες του δρόμου...
Οδηγός αυτοκινήτου μαχαίρωσε αστυνομικό στη Γλυφάδα και επιχείρησε να «πατήσει» άλλους για μια κλήση


Άγριο επεισόδιο εκτυλίχθηκε στη Γλυφάδα. Όπως προκύπτει από το ρεπορτάζ, όλα ξεκίνησαν λίγο πριν τις 15.00 το μεσημέρι όταν αστυνομικοί της Τροχαίας Ελληνικού προσπάθησαν να κόψουν μία κλήση, για παράνομο παρκάρισμα, σε ένα λευκό Golf, όμως εκείνη την ώρα ο οδηγός έφτασε στο σημείο, αντέδρασε έντονα, διαπληκτίστηκε έντονα με τους ένστολους και πληροφορίες λένε ότι προσπάθησε να τους μαχαιρώσει αλλά και να τους πατήσει με το αυτοκίνητο.

Μετά βγήκε από το όχημά του και ύστερα από πεζή κυνηγητό και καταδίωξη, μπήκε σε κατάστημα με υαλικά είδη. Μέσα στο κατάστημα βρισκόταν άλλος αστυνομικός, εκτός υπηρεσίας, ο οποίος προσπάθησε να ακινητοποιήσει τον πολίτη.

Τότε, ο δράστης, που ήταν σε έξαλλη κατάσταση, φέρεται να έβγαλε μαχαίρι και να τον τραυμάτισε στην κοιλιακή χώρα, χωρίς όμως το τραύμα να είναι σοβαρό, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες.

Ο δράστης, ο οποίος είναι Έλληνας, συνελήφθη και όπως ανέφεραν οι πληροφορίες στο παρελθόν έχει νοσηλευθεί σε ψυχιατρικές κλινικές γιατί αντιμετωπιζει ψυχολογικά προβλήματα.

Ο τραυματίας αστυνομικός μεταφέρθηκε στο 401 Στρατιωτικό Νοσοκομείο.

Δείτε το βίντεο από τη σύλληψη του δράστη που τραυμάτισε με μαχαίρι δύο αστυνομικούς, στην πλατεία Εσπερίδων στη Γλυφάδα:
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
1 Χρόνος 2 Εβδομάδες πριν #3395 από nickstath
Απαντήθηκε από nickstath στο θέμα Ιστορίες του δρόμου...
Όλοι οι δρόμοι οδηγούν στον... Πύργο;


"Τελικά ποιος δρόμος οδηγεί στον Πύργο; Ο πέντε, ο οχτώ, ή ο εννιά; Όλοι οι δρόμοι οδηγούν στον Πύργο...".

Με αυτό το σχόλιο, αναγνώστης της εφημερίδας "Κόσμος" της Πάτρας, εξέφρασε την... απορία του, βλέποντας αυτές της πινακίδες σε απόσταση μικρότερη των 150 μέτρων, τοποθετημένες στον ίδιο δρόμο. Το... παράξενο αλλά διόλου περίεργο σκηνικό με πινακίδες στη χώρα μας, είναι στημένο στην οδό Διοδώρου, τον δρόμο που οδηγεί στα ΚΤΕΟ Πατρών, από τη διασταύρωση με την Παλιά Εθνική, ως την είσοδο στη Περιμετρική.





Πηγή: Εφημερίδα "Κόσμος της Πάτρας"
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Μήνες 3 Εβδομάδες πριν #3648 από nickstath
Απαντήθηκε από nickstath στο θέμα Ιστορίες του δρόμου...
Χθες το βράδυ κι ενώ βλέπω κάτι βίντεο για τρόμπες φρένου , έρχεται η γυναίκα μου στο γραφείο να μου δείξει κάτι που σίγουρα θα με έβγαζε εκτός εαυτού. Ανοίγω την ιστοσελίδα που μου λέει και βλέπω ένα άρθρο για κάποιον "διάσημο" (εγώ δεν τον ήξερα, δεν βλέπω και τηλεόραση κιόλας) καβάλα στην μηχανή του χωρίς να φοράει κράνος.



Διαβάζω το άρθρο με τίτλο Easy rider! Επιτέλους είδαμε τον Λεωνίδα Κουτσόπουλο εκτός στούντιο και κουζίνας και όσο κι αν έψαξα δεν είδα πουθενά να κάνει λόγο για το ότι δεν φοράει κράνος, όπως θα έπρεπε. Ακόμα κι αν δεν το πιστεύεις βρε φίλε γράψτο, αν μη τι άλλο αυτό είναι το πολιτικά ορθό. Μετά περιμένουμε να φορέσουν κράνη και ζώνες, όταν τα πρότυπα του life style (τρομάρα μας) προβάλουν τύπους χωρίς κράνος-ζώνη.

Αν ήταν στο Λονδίνο απ'όπου ήρθε ο εν λόγω κύριος θα τολμούσε να κάνει έστω και 300 μέτρα χωρίς κράνος;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Μήνες 3 Εβδομάδες πριν #3731 από nickstath
Απαντήθηκε από nickstath στο θέμα Ιστορίες του δρόμου...
Ποια φώτα πρέπει να χρησιμοποιώ τη νύχτα;
Δες ποια φώτα πρέπει να χρησιμοποιείς όταν οδηγείς τη νύχτα και σε ποιες περιπτώσεις χρειάζονται τα φώτα ομίχλης.



Η σωστή χρήση των φωτιστικών σωμάτων του αυτοκινήτου μας συμβάλει στην ασφαλέστερη μετακίνησή μας, αλλά και σε εκείνη των άλλων αυτοκινήτων, που βρίσκονται γύρω μας. Χρησιμοποιώντας σωστά τα φώτα του αυτοκινήτου, διευκολυνόμαστε ώστε να έχουμε την απαραίτητη ορατότητα, αλλά και να προειδοποιούμε -χωρίς να εμποδίζουμε- τους υπόλοιπους οδηγούς, που βρίσκονται στο ίδιο ή στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας. Ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας έχει σαφείς κανόνες για τη σωστή χρήση όλων των φωτιστικών σωμάτων από τον οδηγό.

Φώτα πορείας (μεγάλη σκάλα)
Τα φώτα πορείας απαγορεύεται να τα χρησιμοποιούμε εντός κατοικημένων περιοχών, όπου ο φωτισμός του οδοστρώματος είναι αρκετός, καθώς και όταν το όχημα βρίσκεται σταθμευμένο. Συνεχή χρήση στα φώτα πορείας κάνουμε μόνο όταν βρισκόμαστε εκτός κατοικημένης περιοχής, ώστε ο οδηγός να μπορεί να βλέπει σε μεγάλη απόσταση.

Φώτα διασταύρωσης (μεσαία σκάλα)
Κατά την οδήγηση, όταν εντοπίζουμε ένα όχημα το οποίο κινείται στο αντίθετο ρεύμα, ακόμα κι αν βρίσκεται σε μεγάλη απόσταση, σβήνουμε τα φώτα πορείας και ανάβουμε τα φώτα διασταύρωσης. Ακριβώς την ίδια κίνηση κάνουμε και όταν πλησιάζουμε κάποιο όχημα, το οποίο κινείται μπροστά μας στο ίδιο ρεύμα κυκλοφορίας, διότι, αν και βρισκόμαστε πίσω του, η αντανάκλαση της δέσμης από τα φώτα μας στους καθρέφτες του τυφλώνει τον οδηγό, με αποτέλεσμα να εμποδίζουμε την ορατότητά του. Σε περίπτωση που θέλουμε να του δείξουμε τη πρόθεσή μας να τον προσπεράσουμε, του κάνουμε στιγμιαία σινιάλο με τη μεγάλη σκάλα. Γενικότερα, τα φώτα διασταύρωσης τα χρησιμοποιούμε οπουδήποτε απαγορεύεται η χρήση των φώτων πορείας.

Φώτα ομίχλης
Πολλοί είναι αυτοί που χρησιμοποιούν καθημερινά τα φώτα ομίχλης, για να αυξήσουν την ποσότητα φωτός κατά τη βραδινή οδήγηση. Αυτό είναι μια λανθασμένη κίνηση, διότι οι καθρέφτες από τα φωτιστικά σώματα των φώτων ομίχλης είναι σχεδιασμένοι, έτσι ώστε οι δέσμες που εκπέμπουν, να διαχέονται μπροστά από το αυτοκίνητο, με αποτέλεσμα να τυφλώνουν του οδηγούς που κινούνται στο αντίθετο ρεύμα. Η σωστή χρήση τους γίνεται σε περίπτωση που υπάρχει περιορισμένη ορατότητα από ομίχλη, σε χιονόπτωση ή σε καταρρακτώδη βροχή.

Φώτα έκτακτης ανάγκης (αλάρμ)
Τα χρησιμοποιούμε σε περίπτωση ακινησίας του οχήματος, αλλά και όταν θέλουμε να προειδοποιήσουμε τους υπόλοιπους οδηγούς, ότι κινδυνεύουν από το δικό μας όχημα.

Δεν επιτρέπεται σε όχημα να φέρει μπροστά ερυθρά φώτα, ερυθρές αντανακλαστικές συσκευές ή ερυθρά αντανακλαστικά υλικά και πίσω λευκά ή ειδικής επιλογής κίτρινα φώτα, λευκής ή ειδικής επιλογής κίτρινες αντανακλαστικές συσκευές ή λευκά ή ειδικής επιλογής κίτρινα αντανακλαστικά υλικά.
πηγή
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Μήνες 1 Εβδομάδα πριν #3814 από nickstath
Απαντήθηκε από nickstath στο θέμα Ιστορίες του δρόμου...
Είναι επικίνδυνα τα LED φωτιστικά σώματα;



Είναι ανόητο και ελαφρώς “passé” να γκρινιάζουμε για την πρόοδο της τεχνολογίας αλλά μήπως αυτή τη φορά, η γκρίνια έχει κάποια βάση; Η τεχνολογία των φωτιστικών σωμάτων στα αυτοκίνητα έχει σημειώσει άλματα τα τελευταία χρόνια και τα LED, με την σημαντικά αυξημένη ένταση, την επίσης αυξημένη εμβέλεια και την σημαντικά χαμηλότερη κατανάλωση, έχουν αρχίσει να τοποθετούνται σε ολοένα και πιο προσιτά οχήματα. Ο “εκδημοκρατισμός” της τεχνολογίας δεν είναι κάτι περίεργο ή αξιοσημείωτο, αλλά όσο συμβαίνει, τόσο πιο εμφανή γίνονται τα ελαττώματα της εκάστοτε τεχνολογίας. Στην προκειμένη περίπτωση, το μεγαλύτερο πλεονέκτημα της ίσως είναι και το μεγαλύτερο μειονέκτημα.

Σύμφωνα με έρευνα της αγγλικής RAC που έγινε σε 2.061 ανθρώπους, το 65% των οδηγών έχουν “τυφλωθεί” από τα φωτιστικά σώματα σε κάποια από τα νεότερα αυτοκίνητα ενώ το 58% των ερωτηθέντων, πιστεύει ότι τα σύγχρονα φωτιστικά σώματα “είναι υπερβολικά φωτεινά” και μπορεί να προκαλέσουν κάποιο ατύχημα στους άλλους οδηγούς. Μάλιστα, η πλειοψηφία από αυτούς που δήλωσαν ότι έχουν τυφλωθεί, χρειάστηκε περίπου 5 δευτερόλεπτα για να επανέλθει η όραση τους στα φυσιολογικά επίπεδα και για να έχεις μία τάξη μεγέθους, σε 5 δευτερόλεπτα ενώ κινείσαι με 100 km/h σε κάποιον επαρχιακό δρόμο, διανύεις περίπου 139 μέτρα! Οι οδηγοί που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν σε ποσοστό 49% ότι η ένταση των φωτιστικών σωμάτων του αυτοκινήτου που ακολουθεί τους ενοχλεί ουσιαστικά μέσα από τον καθρέπτη ενώ το 68% παραδέχθηκε ότι, λόγω της φωτεινότητας των φωτιστικών σωμάτων, δυσκολεύεται να καταλάβει αν ένα αυτοκίνητο έχει αναμμένο το φλας του.

Τα υπερβολικά φωτεινά φωτιστικά σώματα, επηρεάζουν και τον ίδιο τον οδηγό του οχήματος όμως, ακόμα κι αν αυτός δεν το συνειδητοποιεί. Εξαιτίας της αντίθεσης ανάμεσα στην περιοχή που φωτίζεται και σε αυτήν που δεν καλύπτεται από την ακτίνα του φωτός, ο οδηγός δεν μπορεί να διακρίνει το παραμικρό στην σκοτεινή περιοχή. Φαντάσου το effect σαν αυτό κατά την μετάβαση από ένα πάρα πολύ φωτεινό δωμάτιο, σε ένα απολύτως σκοτεινό και σκέψου ότι το φαινόμενο αυτό είναι ιδιαίτερα έντονο στον δρόμο καθώς τα LED φωτιστικά σώματα έχουν πολύ εστιασμένη ακτίνα. Και όλα αυτά, χωρίς να βάζουμε καν στην κουβέντα τα κακώς τοποθετημένα aftermarket LED, HID κ.ο.κ. φωτιστικά σώματα.

Θα τονίσω για άλλη μία φορά αυτό που λέω πάντα: δεν δαιμονοποιώ καμία νέα τεχνολογία. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να μπει κάποιο όριο. Καλά και χρυσά τα LED, τα xenon και όποια άλλα σύγχρονα φωτιστικά σώματα. Η επιπλέον ορατότητα μόνο καλό μπορεί να κάνει κατά την βραδινή οδήγηση. Όμως η ελευθερία του ενός σταματά εκεί που ξεκινά του άλλου. Όταν ο άλλος “τυφλώνεται” για να βλέπω εγώ καλύτερα, κάτι γίνεται λάθος.
πηγή

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Δεν Επιτρέπεται: για δημιουργία νέου θέματος.
  • Δεν Επιτρέπεται: για απάντηση.
  • Δεν Επιτρέπεται: για προσθήκη συνημμένων.
  • Δεν Επιτρέπεται: να επεξεργαστείτε το μήνυμά σας.
Συντονιστές: foxfire
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.295 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ