file Tesla

Περισσότερα
2 Χρόνια 3 Μήνες πριν - 1 Εβδομάδα 2 Ημέρες πριν #2777 από nickstath
Tesla δημιουργήθηκε από nickstath
¨Όλα τα νέα από την Tesla Θα είναι μαζεμένα εδώ, για να τα διαβάζουμε και να τα σχολιάζουμε...
__________________________________________________________________________________________________

Η tesla είναι η πιο καλοστημένη φούσκα των τελευταίων ετών. Ένα μαγαζί που παράγει ζημιές από την ημέρα που ιδρύθηκε και δεν προβλέπεται να είναι κερδοφόρα πριν το 2023, ίσως και αργότερα. Ουσιαστικά κανείς δεν πιστεύει ότι τελικά η tesla θα βγάλει κάποια στιγμή κέρδος και όμως η αξία της είναι μεγαλύτερη ακόμα και από αυτή της Ferrari!



Γι'αυτό που επίσης δεν γίνεται λόγος, ίσως εσκεμμένα, είναι πως όλοι οι μεγάλοι κατασκευαστες μπορούν από σήμερα κιόλας να κατασκευάσουν, αν το θέλουν, ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο πολύ καλύτερο απο την tesla.

O λόγος είναι προφανής! Η τεχνολογία είναι διαθέσιμη σε όλους εδώ και χρόνια και επιπλέον όλοι μα όλοι οι άλλοι έχουν αυτό που η tesla μπορεί μόνο να ονειρευτεί. Πολλά και μεγάλα εργοστάσια.

Έχουν την δυνατότητα να κατασκευάσουν ηλεκτρικά σε μεγάλες ποσότητες, τόσες που η tesla μπορεί να δει μόνο στα όνειρα της.

Και για να φτάσει να παράγει η tesla τις ποσότητες των άλλων θα χρειαστεί πάρα πολλά δις $ για να χτίσει τον ανάλογο αριθμό εργοστασίων.

Οι λόγοι που όλοι οι μεγάλοι δεν έχουν εμπλακεί σοβαρά στην παραγωγή ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων ειπώθηκαν και από τον ceo της πορσε.

Όσοι πάντως έχουν έστω ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο, τα πάνε μια χαρά. To nissan leaf έχει πάνω από 170.000 πωλήσεις παγκοσμίως, το chevy volt είναι πάνω από τις 90.000 ενώ αρκετά καλή πορεία δείχνει πως θα έχει και το e-golf.

Αυτό που αξίζει προσοχής είναι το εξής. Αν κάποιος μεγάλος κατασκευαστής που έχει 10 κερδοφόρα μοντέλα βγάλει ένα ηλεκτρικό που "θα μπαίνει μέσα", τότε όλοι οι οίκοι αξιολόγησης, χωρίς καμία καθυστέρηση θα υποβαθμίσουν την πιστοληπτική του ικανότητα.

Την ίδια στιγμή η tesla που παράγει μόνο ζημιογόνα ηλεκτρικά, δεν προβλέπεται να έχει κέρδη νωρίτερα από δέκα χρόνια περίπου, δεν έχει ταμειακά διαθέσιμα και όμως οι οίκοι δεν την υποβαθμίζουν. Για την ακρίβεια σφυρίζουν αδιάφορα. Κάτι που δεν πρέπει να μας κάνει εντύπωση αν λάβουμε υπόψη ότι ένας από αυτούς τους οίκους, η goldman sachs, έχει επενδύσει στη tesla. Είναι δυνατόν να υποβαθμίσουν την επένδυση τους; Όχι βέβαια.

Πάντως όλοι έχουμε εντυπωσιαστεί από τα κατορθώματα του Musk.



Θέλει τέχνη να έχεις μια ζημιογόνα - από την πρώτη μέρα - επιχείρηση και όμως αυτή να αξίζει δεκάδες δις $! Θέλει τέχνη όχι μόνο να μη βγάζεις σεντ από τα λίγα αυτοκίνητα που παράγεις αλλά να μπαίνεις και μέσα αλλά το χρηματιστηριακό κέρδος σου να ανεβαίνει διαρκώς! Θέλειι μεγάλη μαστοριά να πουλάς φύκια για μεταξωτές κορδέλες. Γι'αυτό ο Sergio Marchionne, που είναι μανούλα σε κάτι τέτοια , θαυμάζει τον Elon Musk.

Η όλη υπόθεση θυμίζει την φούσκα των startup.
Last edit: 1 Εβδομάδα 2 Ημέρες πριν by nickstath.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Μήνες 1 Εβδομάδα πριν - 10 Μήνες 1 Εβδομάδα πριν #3429 από nickstath
Απαντήθηκε από nickstath στο θέμα Tesla
Η Tesla πίσω από την παγκόσμια έλλειψη κυλινδρικών μπαταριών



Αν σε λίγο καιρό δεν βρίσκουμε μπαταρίες για τα παιχνίδια των παιδιών μας ή για διάφορες συσκευές, ο κύριος υπεύθυνος θα είναι η Tesla η οποία όπως φαίνεται έχει δημιουργήσει μία τεράστια αναστάτωση στον χώρο των κυλινδρικών μπαταριών.

Ήδη είναι απίθανο να αγοράσει κάποιος κυλινδρικές μπαταρίες στην Ιαπωνία, μιας και η Tesla έχει αγοράσει για το Gigafactory, όλα τα διαθέσιμα υλικά που απαιτούνται για την κατασκευή τους, αλλά η εταιρία δεν έχει καταφέρει να κατασκευάσει όλες τις μπαταρίες, λόγω προβλημάτων που αντιμετωπίζει στο τεράστιο εργοστάσιό της, με τις αναφορές να λένε πως η θέση του στην έρημο Νεβάδα, έχει οδηγήσει σε έλλειψη ανθρώπινου δυναμικού, ενώ ρόλο διαδραματίζει και η εξάρτησή του Gigafactory από τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειες, που επιβαρύνει τους χρόνους παραγωγής και δημιουργεί έξτρα προβλήματα στους προμηθευτές πρώτων υλών για της μπαταρίες.



Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, εταιρίες παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων, οικιακών συσκευών και πληροφορικής να μην μπορούν να εξασφαλίσουν πρόσθετες προμήθειες μπαταριών μέχρι και το τέλος του πρώτου εξαμήνου του 2018, ζητώντας από τις Samsung, LG και Murata, να τους καλύψουν με μπαταρίες, αλλά αυτές δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν στη ζήτηση.
πηγή πηγή
Συνημμένα:
Last edit: 10 Μήνες 1 Εβδομάδα πριν by nickstath. Αιτία: Προσθήκη 2ης πηγής

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Μήνες 1 Εβδομάδα πριν #3479 από nickstath
Απαντήθηκε από nickstath στο θέμα Tesla
Η Ουγγαρία δελεάζει την Tesla με φορολογικές ελαφρύνσεις και κίνητρα...



Ο υπουργός Εξωτερικών της Ουγγαρίας συναντήθηκε με στελέχη της Tesla κατά τη διάρκεια μιας περιοδείας στην Silicon Valley, εκθειάζοντας τις φορολογικές ελαφρύνσεις και άλλα κίνητρα που προσφέρονται στους κατασκευαστές αυτοκινήτων, ανέφερε την Παρασκευή το εθνικό πρακτορείο ειδήσεων MTI.

Η παραγωγή και η εξαγωγή αυτοκινήτων από ξένους κατασκευαστές αυτοκινήτων αποτελεί βασική κινητήρια δύναμη της οικονομικής ανάπτυξης στην Ουγγαρία, όπου οι μισθοί για ειδικευμένους εργαζόμενους βρίσκονται πολύ κάτω από τα επίπεδα της Δυτικής Ευρώπης.

Ο τομέας των αυτοκινήτων απασχολεί πάνω από 100.000 άτομα και αντιπροσωπεύει περίπου το ένα τρίτο της βιομηχανικής παραγωγής στην Ουγγαρία, ένα ανατολικό μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η γειτονική Σλοβακία και η Τσεχία είναι επίσης μεγάλοι κόμβοι κατασκευής αυτοκινήτων στην περιοχή.

"Σκοπός μας με τη σημερινή επίσκεψη ήταν να τοποθετήσουμε την Ουγγαρία στον χάρτη ... ως χώρα που δίνει μεγάλη έμφαση στον τομέα των αυτοκινήτων", ανέφερε ο Szijjarto μετά από συνομιλίες την Πέμπτη με την ανάπτυξη των επιχειρήσεων της Tesla και τους νομικούς διευθυντές.

Ο Szijjarto δήλωσε ότι τα στελέχη του Tesla απάντησαν «πολύ θετικά» στις φορολογικές ελαφρύνσεις που σχετίζονται με την έρευνα και την ανάπτυξη και τις επενδύσεις στην Ουγγαρία, καθώς και τον εταιρικό φορολογικό συντελεστή της χώρας, ο οποίος στο 9% είναι ο χαμηλότερος στην Ε.Ε. των 28.

Ο υπουργός είπε ότι η Ουγγαρία σκοπεύει να εγκαταστήσει πάνω από 3.000 ηλεκτρικά σημεία φόρτισης μέχρι το 2019.

Πρόσθεσε ότι η Tesla θα κατασκευάσει δύο σταθμούς ταχείας φορτισης στην Ουγγαρία μέχρι το τέλος του επόμενου έτους, έναν στη δυτική πόλη του Gyor, βιομηχανικό κέντρο της Audi και ένα άλλο στην Nagykanizsa στα νοτιοδυτικά.

Η Audi είναι ένας από τους μεγαλύτερους εξαγωγείς της Ουγγαρίας και η εταιρεία περιγράφει το εργοστάσιο παραγωγής κινητήρων Gyor ως το μεγαλύτερο στον κόσμο, προμηθεύοντας περισσότερες από 30 τοποθεσίες του ομίλου Volkswagen.

Άλλοι σημαντικοί κατασκευαστές αυτοκινήτων στην Ουγγαρία είναι η Daimler, η Opel της PSA και η Suzuki Motor Corp.

Η SK Innovation της Νότιας Κορέας δήλωσε τον περασμένο μήνα ότι θα επενδύσει 840,2 δισεκατομμύρια κέρδη (771,86 εκατομμύρια δολάρια) για την κατασκευή μιας μονάδας ηλεκτροπαραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων στην Ουγγαρία για να καλύψει τη ζήτηση των αυτοκινητοβιομηχανιών στην Ευρώπη.
Η Ελλάδα κύριε;
πηγή
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Μήνες 4 Ημέρες πριν #3564 από nickstath
Απαντήθηκε από nickstath στο θέμα Tesla
Πως η Tesla μπορεί να πέσει θύμα της πρωτοπορίας της και να πάει για Exit!



Του Γιώργου κουρκουτά

Ο Elon Mask πάει να γίνει και αυτός ένα παράδειγμα της ύβρις των αρχαίων Ελλήνων, παρά το ότι είναι το αγαπημένο παιδί των VCs που τον χρηματοδοτούν «ασυστόλως». Η Tesla συνεχίζει να λειτουργεί με ζημιές και το τελευταίο μεγάλο της στοίχημα, «όλα ή τίποτα», το Model 3, δεν φαίνεται ότι μπορεί να αποδώσει.

Σε κάθε περίπτωση αυτό που μάθαμε από την πορεία της Tesla, η οποία για να μην παρεξηγηθώ έχει παράξει εξαιρετική τεχνολογία με ηλεκτρικά μοτέρ – διαμάντια και αυτοματοποιημένη οδήγηση όταν άλλοι «έτρωγαν βελανίδια», είναι ότι το να κατασκευάσει κανείς ένα αυτοκίνητο και ειδικά ηλεκτρικό είναι μια πολύ δύσκολη και πολύπλοκη υπόθεση.
Μια υπόθεση στην οποία πολλές φορές η επιτυχία ή αποτυχία κρίνεται στις βαρετές λεπτομέρειες του προγραμματισμού παραγωγής, της επιλογής εξαρτημάτων ή των logistics
Ε, σε αυτό τον «βαρετό» τομέα ο Elon Musk πήρε κάτω από τη βάση με τους υπόλοιπους «διεκπεραιωτικούς» CEOs και «παλιές καραβάνες» να μειδιούν ειρωνικά και να τον περιμένουν στη γωνία…

Ο Elon Musk στην ουσία «ξύπνησε τα θηρία» και όλες σχεδόν οι αυτοκινητοβιομηχανίες επενδύουν δισεκατομμύρια σε νέες τεχνολογίες αυτόνομης και αυτοματοποιημένης οδήγησης και ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα.
Η μια μετά την άλλη ανακοινώνουν εξαιρετικά ηλεκτρικά μοντέλα τα οποία θα είναι στην αγορά το αργότερο μέχρι το 2020 – 2022.
Η VW, για παράδειγμα, ανακοίνωσε ότι θα έχει τουλάχιστον ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο στα 320 μοντέλα του ομίλου μέχρι το 2022!

Δεν ξέρω αν θα δούμε ηλεκτρική Bugatti από την Audi αλλά Ferrari θα δούμε σίγουρα, μια και ο Sergio Marchionne φαίνεται να κάνει και αυτός «γαργάρα» τις δηλώσεις του ότι η Ferrari δεν πρόκειται να βγάλει SUV και κινητήρα χωρίς να καίγεται βενζίνη μέσα του… Και SUV ετοιμάζει η Ferrari, για να αντιμετωπίσει την Urus της Lamborghini, και θα δούμε ηλεκτρική Ferrari LaFerrari Aperta στο δρόμο με στόχο το Tesla Roadster 2.

Όπως αντιλαμβανόμαστε όλοι η Tesla έχει 2-3 χρόνια μπροστά της να επιτύχει το Model 3, σε αντίθετη περίπτωση θα βάζαμε στοίχημα για ένα μεγάλο Exit
πηγή

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Μήνες 4 Εβδομάδες πριν - 8 Μήνες 4 Εβδομάδες πριν #3583 από nickstath
Απαντήθηκε από nickstath στο θέμα Tesla
Ένα Tesla Μodel S με το autopilot ενεργοποιημένο τράκαρε με πυροσβεστικό όχημα στη Καλιφόρνια


Η πυροσβεστική μηχανή του Culver City (CA) 42 έχει παρκάρει στην άκρη για να επισκευάσουν το πίσω μέρος της μετά από το ατύχημα που είχε και έσπασε στο πίσω μέρος της εξέδρας, ενώ ήταν σταθμευμένο για να επιληφθεί ενός άλλου συμβάντος, γύρω στις 8:30 το πρωί της Δευτέρας 22 Ιανουαρίου.

Δεν ήταν απλά οποιοδήποτε αυτοκίνητο. Ήταν ένα Tesla Model S. Οι πυροσβέστες του Culver City (IAFF Local 1927) αναφέραν ότι το αυτοκίνητο που ταξίδευε με 65 μίλια (110χλμ.). Ο οδηγός είπε στους πυροσβέστες ότι το Tesla ήταν στο "Autopilot".
Φταίει το Autopilot; Φταίει ο οδηγός; Αναρωτιέμαι θα είχαμε ασχοληθεί καθόλου αν το αυτοκίνητο δεν ήταν Tesla;
πηγή
Last edit: 8 Μήνες 4 Εβδομάδες πριν by nickstath. Αιτία: Επισήμανση

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Μήνες 1 Εβδομάδα πριν #3778 από nickstath
Απαντήθηκε από nickstath στο θέμα Tesla
Η Tesla και ο Elon Musk χάνουν το παιχνίδι, οι "καρχαρίες" μυρίστηκαν αίμα και κέρδη και κάνουν "επίθεση"!



του Ηλία Κούκουτσα

Όταν ο Elon Musk ξεκίνησε να παράγει ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ο στόχος του ήταν να έχει αντικαταστήσει τα οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης σε μια δεκαετία. Αυτή του η επιθυμία αλλά και ο τρόπος με τον οποία αγορά και καταναλωτές αγκάλιασαν αυτή την ιδέα, έφερε μαζί και τον ανταγωνισμό. Και ο ανταγωνισμός αποδεικνύεται αδυσώπητος για την αμερικανική εταιρεία.

Όταν οι άλλοι κατασκευαστές είδαν ότι αυτός ο τομέας της αγοράς έχει μέλλον και μαζί και μεγάλη ανταπόκριση από τον κόσμο, άφησαν τον Musk να αντιμετωπίσει τις "παιδικές ασθένειες" του εγχειρήματος και τώρα που τα πράγματα έχουν σοβαρέψει, χτυπάνε την Telsa μα το μοναδικό αλλά πανίσχυρο όπλο τους. Την εμπειρία.


Υπάρχουν πολλά που μπορεί κάποιος να κατηγορήσει τον Elon Musk όμως δεν μπορεί κανείς να πει ότι δεν είναι οραματιστής. Και ότι έχει ένα τεράστιο ταλέντο στο να μεταδίδει το πάθος του στους επενδυτές και τους καταναλωτές. Όταν όμως φτάνει η στιγμή να παραδώσει τα αποτελέσματα της δουλειά του στο κοινό, εκεί χρειάζεται κάτι που ο Musk δεν έχει. Εμπειρία πάνω στην αυτοκινητοβιομηχανία και υποδομές.

Οι υπόλοιπες μεγάλες εταιρείες εδώ και πολλά χρόνια έχουν οργανωμένα εργοστάσια, μονάδες παραγωγής, κοινά project και το βασικότερο, έχουν τον τρόπο και τα μέσα να χρησιμοποιούν ήδη υπάρχοντα υλικά για να παρουσιάσουν κάτι καινούργιο.

Όλα αυτά έχουν φέρει σε πολύ δύσκολη θέση την Tesla και τον ιδρυτή της, ο οποίος βλέπει τον κλοιό γύρω του να σφίγγει και έχει αρχίσει να έχει σπασμωδικές αντιδράσεις που δυσχεραίνουν την θέση της εταιρείας.

Και τι κάνουν οι ανταγωνιστές του; Ξεκινώντας από το crossover i-pace της Jaguar και το e-tron της Audi, σχεδόν κάθε αυτοκινητοβιομηχανία έχει να παρουσιάσει και μια απάντηση στα μοντέλα της Tesla και σε αντίθεση με αυτή, έχουν ένα αιώνα εμπειρίας από πίσω τους στο να παρουσιάζουν κάθε λίγους μήνες και ένα καινούργιο μοντέλο, κατανέμοντας το κόστος ανάπτυξης σε ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο.

Η αγορά δεν νοιάζεται για το ποιος το έκανε πρώτος. Νοιάζεται για το κόστος, το κέρδος και την απήχηση. Όπως δήλωσε ένας Διευθύνων Σύμβουλος μίας από εκ των μεγαλύτερων εταιρειών πώλησης αυτοκινήτων στις ΗΠΑ "Τα οχήματα που έχω δει, είναι πολύ ανώτερα από ότι έχει να δείξει η Tesla. Οι παραδοσιακές εταιρείες βρίσκονται σε μια τροχιά επιθετικής μετάβασης από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης σε ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα".

Για τη μη κερδοφόρα επιχείρηση από την Καλιφόρνια, η επίθεση των ξένων βιομηχανιών έρχονται σε πολύ κακό χρονικό σημείο. Την προηγούμενη εβδομάδα, η Tesla δήλωσε πως το πρώτο τρίμηνο του έτους "έκαψε" άλλο ένα δισεκατομμύριο, ενώ ο εκνευρισμός του Musk και ο τσακωμός του με αναλυτές και επενδυτές, οδήγησε την εταιρεία σε μεγάλες απώλειες στο χρηματιστήριο. Και μπορεί να δηλώνει πάλι πως η γραμμή παραγωγής θα καταφέρει να βγάζει 5.000 Model 3 την εβδομάδα, όμως αυτά τα νούμερα μέχρι στιγμής απέχουν πάρα πολύ από την πραγματικότητα.

Και αν το i-Pace της Jaguar του δημιούργησε μερικά προβλήματα,η μεγαλύτερη πρόκληση για την Telsa θα έρθει όταν σε λίγο καιρό μια φάλαγγα ηλεκτρικών και υβριδικών αυτοκινήτων θα ξεκινήσει από τις Γερμανικές εταιρείες και θα κατακλύσει τις εκθέσεις σε όλο τον κόσμο, παρουσιάζοντας μοντέλα για όλα τα γούστα και όλα τα πορτοφόλια.

Από τα μαζικής παραγωγής οχήματα της Volkswagen, το crossover EQ-C της Mercedes και τα υψηλών επιδόσεων Mission E της Porsche που ρίχνουν το γάντι στην εταιρεία από την Καλιφόρνια. Όπως ανακοίνωσε η Porsche μέχρι το 2025, το 50% των πωλήσεων της αναμένεται να είναι από ηλεκτρικά και plug-in αυτοκίνητα.

Που είναι η Tesla σε όλα αυτά; Όπως εκτιμούν οι αναλυτές, η Tesla δεν πρόκειται να χαθεί από το προσκήνιο. Ο Elon Musk είναι επίμονος και ταλαντούχος, ακόμα και αν δεν είναι τόσο καλός επιχειρηματίας και αν καταλάβει πως η νέα τάξη πραγμάτων θα έχει την Tesla σαν ένα μικρό ανεξάρτητο κατασκευαστή που απευθύνεται σε συγκεκριμένο κοινό, τότε η αγορά έχει χώρο και για αυτή.

Αυτό που δεν ξέρει κανείς είναι πως θα αντιδράσουν οι επενδυτές της Tesla σε αυτή την προοπτική, ύστερα από τα τόσα δισεκατομμύρια από τα κεφάλαια τους που έχει "κάψει" ο Elon Musk.
πηγή
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 1.130 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ