file το σκάνδαλο της VW φυσικά δεν το ξέραμε...

Περισσότερα
1 Χρόνος 11 Μήνες πριν #2475 από nickstath
nickstath απάντησε στο θέμα: το σκάνδαλο της VW φυσικά δεν το ξέραμε...
Με παράνομο λογισμικό και ο 3-λιτρος V6 TDI κινητήρας της VW, η VW το αρνείται

Βαρέλι δίχως πάτο το σκάνδαλο με τους πετρελαιοκίνητους κινητήρες του VW Group. Σε μια αυστηρή επιστολή, η Υπηρεσία Προστασίας του Περιβάλλοντος (ΕΡΑ) των Ηνωμένων Πολιτειών ανακοίνωσε ότι το παράνομο λογισμικό της Volkswagen για τις εκπομπές ρύπων βρέθηκε και στον 3-λίτρο V6 TDI πετρελαιοκινητήρα της εταιρείας.

Το σύνολο αυτό ανήκει σε εντελώς διαφορετική οικογένεια κινητήρων από τους υπόλοιπους (ΕΑ189) που έχουν ήδη αναγνωριστεί ότι διέθετε το εν λόγω λογισμικό. Η EPA αναφέρει ότι ο κινητήρας έχει τοποθετηθεί σε τουλάχιστον 10.000 μοντέλα της VW, της Audi και της Porsche που κυκλοφόρησαν από 2014 μέχρι σήμερα, και πιο συγκεκριμένα στα VW Touareg, Porsche Cayenne, Audi A6, A7, A8L και Q5.

Η EPA ισχυρίζεται ότι τα αυτοκίνητα που είναι εξοπλισμένα με τον 3.0 TDI κινητήρα γνωρίζουν πότε υποβάλλονται στις δοκιμές εκπομπών, και οι υπολογιστές του οχήματος εισέρχονται σε μια λειτουργία που έχει σχεδιαστεί για να περάσουν τις αυστηρές απαιτήσεις των Η.Π.Α. Όταν το όχημα τελειώσει από τις απαραίτητες δοκιμές μπαίνει στην “νορμάλ” κατάσταση, που εκπέμπει εννέα φορές υψηλότερες εκπομπές οξειδίων του αζώτου από αυτούς που επιτρέπονται βάσει της αμερικανικής νομοθεσίας.

H VW απάντησε στην EPA υποστηρίζοντας πως δεν έχει εγκαταστήσει κάποιο λογισμικό στους V6 3.0-λίτρων TDI κινητήρες της, το οποίο αλλάζει τα χαρακτηριστικά των εκπομπών κατά παράνομο τρόπο (με νόμιμο; ). Η Volkswagen κλείνει την απάντηση της, λέγοντας πως θα συνεργαστεί πλήρως με την EPA για την αποσαφήνιση της υπόθεσης στο σύνολό της.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
1 Χρόνος 11 Μήνες πριν #2496 από nickstath
nickstath απάντησε στο θέμα: το σκάνδαλο της VW φυσικά δεν το ξέραμε...
Τελικά η VW παραδέχτηκε πως και ο 3.0 TDI έχει το παράνομο λογισμικό

Η ιστορία με το dieselgate της Volkswagen όσο πάει και γίνεται ακόμη χειρότερη με την EPA, την Υπηρεσία Προστασίας του Περιβάλλοντος των Η.Π.Α να ανακοινώνει πως η Volkswagen παραδέχτηκε πως και ο 3.0-λιτρος V6 TDI κινητήρας της παραβιάζει τις νομοθετικές διατάξεις καθαρού αέρα με χρήση παράνομου λογισμικού που παρακάμπτει τα πρότυπα εκπομπών, κάτι που αρχικά είχε αρνηθεί.

Σύμφωνα με Associated Press και Reuters, η VW παραδέχτηκε πως όλοι οι 3.0-λιτρο TDI V6 κινητήρες που φορούν αρκετά μοντέλα της Audi, της Volkswagen και της Posche (MY2009-MY2016), έχουν ένα λογισμικό που παρακάμπτει τους νόμους εκπομπών ρύπων κατά τη διάρκεια της επίσημης δοκιμής μέτρησης τους, παρά την αρχική άρνηση της γερμανικής εταιρίας. Κάπως έτσι εξηγείται και το γιατί η VW, η Audi και η Porsche ανακοίνωσαν στις αρχές του μήνα πως σταματούν να πωλούν τα 3.0 TDI V6 μοντέλα τους στις Η.Π.Α.

Υπάρχουν 85.000 αυτοκίνητα στις Η.Π.Α με τον συγκεκριμένο κινητήρα και σύμφωνα με το Automotive News πρόκειται για τα Audi Q7 (2009-2012), 2014 VW Touareg, 2016 Audi A6 Quattro, 2016 A7 Quattro, 2016 A8, 2016 A8L, 2016 Q5 και 2015 Porsche Cayenne.

Αξιωματούχοι της Audi σύμφωνα με το Automotive News παραδέχτηκαν προς την EPA και το CARB (California Air Resources Board) το παράνομο λογισμικό των V6 κινητήρων, το οποίο ενεργοποιούνταν μόνο όταν το αυτοκίνητο ελέγχονταν κατά τη διάρκεια της επίσημης δοκιμής μέτρησης εκπομπών ρύπων. Το λογισμικό, το οποίο είναι διαφορετικό από αυτό των 1.2 TDI, 1.6 TDI και 2.0 TDI, ενεργοποιούσε συμπληρωματικούς ελέγχους εκπομπών ρύπων του κινητήρα και έμπαινε σε κατάσταση “ρύθμισης της θερμοκρασίας” ώστε να περιορίσει τις εκπομπές NOx στα νόμιμα επίπεδα, αναφέρει η EPA στην ανακοίνωσή της. Στις πραγματικές συνθήκες οδήγησης, οι συμπληρωματικοί έλεγχοι απενεργοποιούνται, καθιστώντας τα οχήματα να ρυπαίνουν πολύ περισσότερο από αυτό που έχουν πιστοποιηθεί.

Τόσο η EPA, όσο και το CARB υποσχέθηκαν πρόσθετες δράσεις κατά της VW αφού “θα συνεχίσουν να ερευνούν για να λάβουν όλα τα κατάλληλα μέτρα“, με την VW να αντιμετωπίζει μηνύσεις, πρόστιμα, μεγάλο κόστος ανακλήσεων αλλά και απώλεια εσόδων από τις πωλήσεις, κατά τη διάρκεια της τρέχουσας κρίσης.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
1 Χρόνος 10 Μήνες πριν #2499 από nickstath
nickstath απάντησε στο θέμα: το σκάνδαλο της VW φυσικά δεν το ξέραμε...
Δεν θα αποζημιώσει τους Ευρωπαίους πελάτες η VW

Με μια λιτή δήλωση ο Γερμανικός κολοσσός εξήγησε σήμερα ότι «η χρηματική αποζημίωση θα προσφέρεται αποκλειστικά στους πελάτες των ΗΠΑ και του Καναδά». Νωρίτερα την προηγούμενη εβδομάδα η VW είχε ανακοινώσει ότι θα προσφέρει 1000 δολάρια μέσω προπληρωμένης δωροκάρτας στους κατόχους αυτοκινήτων VW που είχαν το παράνομο λογισμικό.

Η απόφαση αυτή της VW έρχεται μετά από μια φημολογία για επέκταση του μέτρου και στην Ευρώπη, ωστόσο το μερίδιο της γερμανικής εταιρίας εδώ είναι σαφώς πολύ μεγαλύτερο από το αντίστοιχο πέρα από τον Ατλαντικό και μια τέτοια κίνηση θα ήταν αδύνατη από οικονομικής πλευράς.

Στις Ηνωμένες Πολιτείες κυκλοφορούν 482.000 αυτοκίνητα, ενώ στην γηραιά ήπειρο είναι περίπου 8,5 εκατομμύρια εξοπλισμένα με το παράνομο λογισμικό. Η Volkswagen εξήγησε ότι οι πελάτες των ΗΠΑ θα πάρουν την δωροκάρτα, επειδή τα μοντέλα που αγόρασαν διαφημίζονταν ως «Clean Diesel». Επιπλέον, η VW διευκρινίζει ότι η Αμερική είναι μια εξειδικευμένη αγορά για τους TDI κινητήρες, σε σύγκριση με την Ευρώπη, όπου περισσότερο από το 50% των νέων αυτοκινήτων που πωλούνται είναι πετρελαιοκίνητα.

Η Volkswagen ωστόσο υπόσχεται ότι θα προσπαθήσει να λάβει τα αναγκαία μέτρα για να βεβαιώσει ότι οι ιδιοκτήτες της Ευρώπης ότι θα διορθώσει το πρόβλημα γρήγορα και πως θα καταβάλει το σύνολο της διαφοράς της φορολογίας σε όποιους πελάτες της υπάρχει η ανάλογη επιβάρυνση.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
1 Χρόνος 7 Μήνες πριν #2637 από nickstath
nickstath απάντησε στο θέμα: το σκάνδαλο της VW φυσικά δεν το ξέραμε...
Η VW παραδέχτηκε πως γνώριζε για το dieselgate από το 2014

Τον προηγούμενο μήνα η εφημερίδα Bild Am Sonntag έγραψε, πως ένας υπάλληλος της VW προειδοποίησε τον πρώην CEO Winterkorn μέσω επιστολής τον Μάιο του 2014, πως οι αρχές των Η.Π.Α είναι πιθανό να ξεκινήσουν τον έλεγχο των 2.0 TDI κινητήρων για να διαπιστώσουν αν υπάρχει παράνομο λογισμικό που εξαπατά της δοκιμές μέτρησης των εκπομπών NOx. Η επιστολή ανέφερε:

Μπορούμε να υποθέσουμε πως οι αρχές θα ερευνήσουν τα συστήματα της VW για να διαπιστώσουν κατά πόσο η Volkswagen έχει κατασκευάσει ένα λογισμικό αναγνώρισης των δοκιμών μέτρησης.

Πριν από λίγες μέρες η Volkswagen παραδέχτηκε πως ο πρώην CEO της, είχε λάβει δύο σημειώματα σχετικά με το σκάνδαλο χειραγώγησης εκπομπών από το 2014. Τότε, κορυφαία στελέχη του ομίλου αγνόησαν το πρόβλημα επειδή πίστευαν πως δεν ήταν ένα σοβαρό ζήτημα, αλλά όπως αποδείχτηκε έκαναν λάθος. Η VW προχώρησε στην δημοσιοποίηση των συγκεκριμένων στοιχείων, ώστε να αντιμετωπίσει τους ισχυρισμούς που κατέθεσε σε μήνυση του ένας μέτοχος της, μήνυση που κατηγορεί την αυτοκινητοβιομηχανία πως παραβίασε το νόμο σχετικά με την παρακράτηση πληροφορίες στους επενδυτές.

Η VW αναφέρει πως το πρώτο σημείωμα σχετικά με το γεγονός πως οι αμερικανικές ρυθμιστικές αρχές του ICCT έλεγξαν το λογισμικό του 2.0 TDI κινητήρα σχετικά με τις εκπομπές ρύπων του και εντόπισαν το παράνομο λογισμικό, έφτασε στα χέρια του Winterkorn στις 23 Μαΐου 2014. Η VW συνεχίζει λέγοντας πως το email έφτασε το Σαββατοκύριακο και η εσωτερική έρευνα της εταιρίας δεν ανακάλυψε αν ο Winterkorn το διάβασε.

Στις 14 Νοεμβρίου του 2014 ακόμη ένα σημείωμα έφτασε στο email του Winterkorn. Στο email εκτός από το θέμα των diesel κινητήρων, υπήρχαν και άλλα προβλήματα, με τον αποστολέα να εκτιμά πως το πρόβλημα θα κοστίσει περί τα 20 εκατ. δολάρια για την επιδιόρθωση των επηρεαζόμενων αυτοκινήτων. Ο πρώην CEO του VW Group έμαθε ξανά για το θέμα στις 27 Ιουλίου του 2015, κατά τη διάρκεια μιας συνάντησης για θέματα προϊόντων, με την VW να αναφέρει πως ο Winterkorn ζήτησε περαιτέρω διευκρινίσεις σχετικά με το ζήτημα.

Τα πράγματα έγιναν σοβαρά στα τέλη του Αυγούστου του 2015, όταν οι τεχνικοί της VW μίλησαν για το dieselgate στο νομικό τμήμα της VW. Στις 3 του Σεπτέμβρη η VW ήρθε αντιμέτωπη με την EPA και το CARB, με ένα υπόμνημα να φτάνει στο email του Winterkorn την επόμενη ημέρα.

Σύμφωνα με την VW, η διαχείριση του dieselgate δεν θα επηρέαζε την τιμή της μετοχής, ενώ θεωρούσε πως θα της κόστιζε το πολύ μερικές εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ σε πρόστιμα. Αλλά η ιστορία έδειξε πως τα στελέχη της VW έκαναν λάθος. Η τιμή της μετοχής κατακρημνίστηκε όταν ξέσπασε το σκάνδαλο στα μέσα του Σεπτέμβρη, ενώ το συνολικό ποσό που θα πληρώσει σε πρόστιμα αλλά και για το κόστος των ανακλήσεων των 11 εκατ. αυτοκινήτων της, ακόμη δεν έχει προσδιοριστεί, αλλά αναμένεται να είναι αρκετά δισ. ευρώ. Το δικηγορικό γραφείο Jones Day που έχει αναλάβει την εκπροσώπηση της VW, αλλά και την έρευνα του σκανδάλου, σχεδιάζει να κυκλοφορήσει μια έκθεση κατά το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Απριλίου για να εξηγήσει την όλη υπόθεση. Με τις αρχές της Ευρώπης να έχουν ήδη εγκρίνει την λύση για τα 8,5 εκατ. αυτοκίνητα που βρίσκονται στο έδαφός της και να έχουν ξεκινήσει τις επιδιορθώσεις, οι αρχές των Η.Π.Α ακόμη εξετάζουν τις προτεινόμενες λύσεις για τα 600.000 αυτοκίνητα που επηρεάζονται στην Αμερική.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
1 Χρόνος 3 Μήνες πριν #2769 από nickstath
nickstath απάντησε στο θέμα: το σκάνδαλο της VW φυσικά δεν το ξέραμε...
15 δισ. δολάρια η «λυπητερή» για τη VW στις ΗΠΑ

Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Volkswagen αποδέχθηκε να καταβάλει περίπου 15 δισεκατομμύρια δολάρια στις ΗΠΑ με την ελπίδα να επιλύσει τις δικαστικές διαφορές που συνδέονται με το σκάνδαλο Dieselgate.

Το κείμενο της συμβιβαστικής συμφωνίας, που δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα, έπειτα από επώδυνες διαπραγματεύσεις οι οποίες διήρκησαν μήνες με τις αμερικανικές αρχές, πρέπει να εγκριθεί από την αμερικανική Δικαιοσύνη όμως δίνει μια πρώτη ιδέα του ύψους του λογαριασμού που πρέπει να καταβάλει ο γερμανικός κολοσσός.

«Αυτός ο μερικός συμβιβασμός σηματοδοτεί ένα πρώτο σημαντικό βήμα που θα υποχρεώσει την Volkswagen να λογοδοτήσει για την παραβίαση των νομικών της υποχρεώσεων και της εμπιστοσύνης του κοινού», δήλωσε η Σάλι Γέιτς, μία υψηλόβαθμη αξιωματούχος του αμερικανικού υπουργείου Δικαιοσύνης, η οποία έκανε λόγο για μία από τις «πλέον κατάφωρες» παραβιάσεις των περιβαλλοντικών κανονισμών στις ΗΠΑ.

Σχετικά με τους όρους αυτού του σχεδίου, οι ιδιοκτήτες των περίπου 480.000 οχημάτων στις ΗΠΑ, τα οποία έφεραν κινητήρες δύο λίτρων με παράνομο λογισμικό, που παραποιεί τα αποτελέσματα των μετρήσεων για τις εκπομπές ρύπων, θα έχουν την δυνατότητα εξαγοράς των οχημάτων τους ή να τα επισκευάσουν με έξοδο της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Και στα δύο σενάρια, καθένας εξ αυτών θα μπορεί επιπλέον να λάβει αποζημιώσεις σε ρευστό το ύψος των οποίων θα μπορούσε να ανέλθει σε 10.000 δολάρια.

Η αξία των οχημάτων που θα ληφθεί υπόψη στο πλαίσιο της διαδικασίας εξαγοράς θα είναι εκείνη που ίσχυε τον περασμένο Σεπτέμβριο, προτού ξεσπάσει στις ΗΠΑ το σκάνδαλο μετά τις αποκαλύψεις μιας μη κυβερνητικής οργάνωσης.

Ο λογαριασμός αναφορικά με τις αποζημιώσεις θα ανέλθει σε συνολικά 10,033 δισεκατομμύρια δολάρια.

Σε αυτό το ποσό θα προστεθούν, 2,7 δισεκατομμύρια δολάρια τα οποία η Volkswagen πρέπει να καταβάλει για να «ανταποκριθεί πλήρως» στις συνέπειες των εκπομπών ρύπων των οχημάτων της στις ΗΠΑ.

Ξεχωριστά, ο όμιλος κατέληξε σε συμφωνία ύψους 603 εκατομμυρίων δολαρίων με 44 αμερικανικές πολιτείες, όπως επίσης με τη διοικητική περιφέρεια της Κολούμπια, που περιλαμβάνει την ομοσπονδιακή πρωτεύουσα, την Ουάσιγκτον και το Πουέρτο Ρίκο.

Σύμφωνα με τις αμερικανικές αρχές, οι κινητήρες με το παράνομο λογισμικό της Volkswagen εκπέμπουν έως και 40 φορές περισσότερο καυσαέρια σε σύγκριση με τα επιτρεπόμενα όρια.

«Ο συμβιβασμός που ανακοινώθηκε σήμερα αποκαθιστά (τα μέτρα) προστασίας προκειμένου να έχουμε ένα υγιές περιβάλλον υγιές, τα οποία η Volkswagen παραβίασε τόσο κατάφωρα», σχολίασε η επικεφαλής της ομοσπονδιακής υπηρεσίας προστασίας του Περιβάλλοντος, Τζίνα Μακάρθι, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου.

Η αυτοκινητοβιομηχανία έχει δεσμευτεί να συνεισφέρει με το ποσό των 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε ένα ταμείο προώθησης «πράσινων» αυτοκινήτων με μηδενικές εκπομπές αερίων.

Αυτός ο συμβιβασμός, ένας από τους σημαντικότερους που επιτεύχθηκαν με μια επιχείρηση, μετά τα 246 δισεκατομμύρια δολάρια που κατέβαλε το 1998 καπνοβιομηχανία και τη συμφωνία καταβολής 20 δισεκατομμυρίων από τη BP μετά την πετρελαιοκηλίδα του 2010, θα κατατεθεί προς έγκριση από την αμερικανική Δικαιοσύνη την 26η Ιουλίου, επισήμανε μια εκπρόσωπος τύπου της VW.

Σε ένα δελτίο Τύπου, ο γερμανικός όμιλος δεσμεύεται να τηρήσει τις δεσμεύσεις του και υπογραμμίζει ότι αυτή η συμφωνία σηματοδοτεί ένα «πρώτο σημαντικό βήμα».

«Γνωρίζουμε ότι έχουμε πολλή δουλειά να κάνουμε προκειμένου να επανακτήσουμε την εμπιστοσύνη του αμερικανικού κοινού», τόνισε ο πρόεδρος του ομίλου, Ματίας Μίλερ.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
4 Μήνες 4 Εβδομάδες πριν - 4 Μήνες 4 Εβδομάδες πριν #3068 από Filippos
Filippos απάντησε στο θέμα: το σκάνδαλο της VW φυσικά δεν το ξέραμε...
VW: Υπό την απειλή προστίμου ύψους 19,7 δις στη Γαλλία λόγω dieselgate
Οι περιπέτειες της γερμανικής εταιρείας δεν έχουν τελειωμό.



Αυτή τη φορά είναι η σειρά της Γαλλίας να παραλάβει τη σκυτάλη με την υπηρεσία προστασίας των καταναλωτών της χώρας να καταγγέλλει τον Όμιλο VW ότι κατάφερε να κερδίσει περί τα 22,78 δις ευρώ πουλώντας εντός της περιφέρειάς της τα αυτοκίνητά του τα οποία έφεραν το διαβόητο λογισμικό χειραγώγησης των εκπομπών ρύπων. Όπως αναφέρει σε χθεσινό δημοσίευμά της η γαλλική εφημερίδα Le Monde, η εν λόγω αρχή διαβίβασε στις εισαγγελικές αρχές της χώρας έγγραφο στο οποίο επισημαίνεται επίσης πως ο γερμανικός Όμιλος εξοικονόμησε με τη χρήση του παράνομου αυτού λογισμικού πάνω από 1,5 δις ευρώ, ποσό που σε διαφορετικές συνθήκες θα επενδυόταν στην έρευνα ώστε οι κινητήρες του να πληρούν τεχνικά τις ισχύουσες προδιαγραφές εκπομπών ρύπων.

Σε περίπτωση που οι δικαστικές αρχές της χώρας ασκήσουν τις δέουσες διώξεις με βάση τους παραπάνω ισχυρισμούς, το ανώτατο όριο προστίμου που ορίζει η σχετική νομοθεσία ανέρχεται στο 10% του ετήσιου τζίρου της καταδικασθείσας εταιρείας. Και εν προκειμένω, στα 19,7 δις ευρώ._Χ.Α.
www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/vw-yp...llia-logo-dieselgate
Τελευταία διόρθωση: 4 Μήνες 4 Εβδομάδες πριν από nickstath. Αιτία: Προσθήκη συνδέσμου

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.235 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ