file το σκάνδαλο της VW φυσικά δεν το ξέραμε...

Περισσότερα
2 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν #2433 από Filippos
Filippos δημιούργησε το θέμα: το σκάνδαλο της VW φυσικά δεν το ξέραμε...
… το ότι είναι τόσο κάφροι όμως που πάνε σε μια απέλπιδα προσπάθεια να το ρίξουν στους εργαζόμενους έπρεπε να το περιμένουμε πλέον!

"This was a couple of software engineers who put this in for whatever reasons." είπε ο CEO της VW...

www.theverge.com/2015/10/8/9481651/volks...diesel-scandal-fault

απολύστε και μερικούς μηχανικούς και τη σώσατε τη τιμή της εταιρείας!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
2 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν #2434 από nickstath
nickstath απάντησε στο θέμα: το σκάνδαλο της VW φυσικά δεν το ξέραμε...
Αν και το παρακολουθώ στενά το dieselgate δεν άνοιξα κάποιο θέμα γιατί θα με έπαιρναν στο τηλέφωνο οι φίλοι οι vagέλληδες και θα μου έλεγαν τα μύρια όσα. Πως έχω εμπάθεια γιατί είμαι Ιταλόφιλος και τα σχετικά.
Το θέμα είναι τεράστιο με μεγάλη ουρά...

Πάνω στο clean diesel είχε στηθεί όλο το μάρκετινγκ του vag στις ΗΠΑ. Στην ουσία το vag είναι ή μάλλον ήταν το μόνο γκρουπ που πούλαγε diesel με κέρδος στις ΗΠΑ.
Όλα τα βραβεία που έχει λάβει για το clean diesel είναι άκυρα. Ήδη το consumers report έχει αποκλείσει τα tdi του vag από τις επιλογές του.

Ένα άλλο θέμα είναι οι ενδεχόμενες μηνύσεις από αγοραστές που άνετα μπορούν να δηλώσουν ότι εξαπατήθηκαν!!! Δεν θέλει μυαλό για να καταλάβεις ότι η προσαρμογή αυτών των αυτοκινήτων θα σημαίνει χειρότερες επιδόσεις, οπότε ο αγοραστής μπορεί να κινηθεί νομικά εναντίον τους. Σε κάθε περίπτωση αυτές οι 482.000 πωλήσεις θα κοστίσουν απείρως περισσότερο.

Το συνολικό κόστος υπολογίζεται - και εκεί θα φτάσει - τα 20 με 25 δις $.
Το κόστος αφορά την επαναγορά ή την τοποθέτηση κιτ, την παύση πωλήσεων tdi μέχρι νεοτέρας (η vw ειδικά στηρίζει την ύπαρξη της στην Β.Αμερική στον tdi), το πρόστιμο, τις μηνύσεις από καταναλωτές, τη ζημιά στο όνομα της φίρμας (ΑΝΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ αν σκεφτούμε πως χρειάστηκαν 35 χρόνια για την audi για να ξεπεράσει σε ένα βαθμό το σκάνδαλο της δεκαετίας του 80 στις ΗΠΑ), την κάθετη πτώση πωλήσεων που αυτόματα θα οδηγήσει σε συρρίκνωση του δικτύου πωλήσεων μιας και οι ντίλερς δεν θα μπορούν να επιβιώσουν με τόσο μικρά νούμερα πωλήσεων.

Στην ουσία η vw τελείωσε με την αγορά των ΗΠΑ. Θα πρέπει να συμβιβαστεί με ένα νούμερο πωλήσεων επιπέδου volvo, fiat ή στην καλύτερη mitsubishi.
Είναι ξεκάθαρο ότι εδώ έχουμε να κάνουμε με αθέμιτο ανταγωνισμό! Ουδείς άλλος μεγάλος κατασκευαστής, ήταν σε θέση να πουλάει diesel στις ΗΠΑ. Ούτε το vag φυσικά, που όμως κατάφερνε να βγάζει κέρδος σε μια αγορά που κανονικά δεν έπρεπε (το vag) να υπάρχει. Έχει πολύ ουρά το πράμα...

Και βέβαια υπάρχει και το ερώτημα τι γίνεται με τα vag που πωλούνται στην Ε.E. Εκεί όμως το vag δεν ανησυχεί. Οι υπηρεσίες της Ε.Ε είναι τόσο διεφθαρμένες και ελέγχονται τόσο απόλυτα από την Γερμανική ομοσπονδία που ότι σκάρτο και να πουλάει το vag, που πουλάει, όλα θα είναι μέλι γάλα.

Για να κάνει τα πράγματα ακόμα χειρότερα, το vag έφτασε στο σημείο να κατεβάσει όλα τα βίντεο του tdi από το youtube...
Επίσης στέλνει εκβιαστικό email από την εταιρεία, που διαφημίζει τα γερμανικά αυτοκίνητα προς γαλλικές εφημερίδες. Στόχος η απόκρυψη του σκανδάλου, ώστε να αποφευχθεί η αμαύρωση του vag...

Πραγματικά θλιβερή εικόνα μιας εταιρίας που συστηματικά εξαπατά τους πελάτες της. Να θυμίσω μόνο TSI, DSG, EA189 1,2 που σβήνει και άλλα πολλά...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
2 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν - 2 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν #2435 από Filippos
Filippos απάντησε στο θέμα: το σκάνδαλο της VW φυσικά δεν το ξέραμε...
ευρωπη λέει 3.6 εκατομμύρια αμάξια!
www.theguardian.com/business/2015/oct/09...s-need-major-changes

Πραγματικά θλιβερή εικόνα μιας εταιρίας που συστηματικά εξαπατά τους πελάτες της. Να θυμίσω μόνο TSI, DSG, EA189 1,2 που σβήνει και άλλα πολλά...


αυτό ακριβώς… κι άσε τους "vagέλληδες" να λένε…
τέτοιοι κολλημένοι με τη "γερμανική τελειότητα" είναι και γι αυτό θα πάνε και θα ξαναεξαπατηθούνε.

όλοι μας έχουμε ακούσει φαντάζομαι τα χίλια μύρια επειδή αγοράζουμε φιατ "που είναι ψεύτικα, που χαλάνε, που καίνε λάδια, που τρίζουν" κλπ

εγώ πάλι από την άλλη ποτέ δε κατάλαβα καν γιατί τα vw και τα audi θεωρούνται "premium" μάρκες και πρέπει να πληρώνονται τουλάχιστον 2-3 χιλιάρικα πάνω από τα υπόλοιπα της κατηγορίας.
Τελευταία διόρθωση: 2 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν από Filippos.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
2 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν #2441 από nickstath
nickstath απάντησε στο θέμα: το σκάνδαλο της VW φυσικά δεν το ξέραμε...
"Δεν πρόλαβε να στεγνώση το μελάνι" (sic) απ'αυτά που έγραψα προχτές και οι φίλοι οι vagέλληδες άρχισαν να με παίρνουν τηλέφωνο. Όχι δεν ήρθε η γιορτή του Αγίου Νικολάου νωρίτερα απλά με πήραν για "να με μαλώσουν και να με βάλουν στη θέση μου".

Θέλω να ενημερώσω τους αγαπημένους φίλους μου (ξέρουν ποιοι είναι) πως το common rail το εφηύρε και το ανάπτυξε η fiat (Centro Ricerche Fiat και Elasis) σε συνεργασία με την Magneti Marelli.
Έπειτα η fiat πουλάει τα εμπορικά διακαιώματα στην bosch, που στην συνέχεια αποδείχθηκε στρατηγικό λάθος της fiat καθώς η νέα τεχνολογία ήταν ιδιαίτερα κερδοφόρα.

Οι Ιταλοί ανέκαθεν ήταν φάνηκαν ανίκανοι να διαφημίσουν και να προωθήσουν κάτι που με τόσο κόπο και χρήμα είχαν πετύχει.

Το πρώτο επιβατικό αυτοκίνητο παραγωγής με τεχνολογία common rail ήταν η Alfa Romeo 156 2.4 JTD .

Ας επιστρέψουμε στο dieselgate.


H Volkswagen Αμερικής παραδέχεται ότι και ο 2-λιτρος TDI Euro6 κινητήρας έχει παράνομο λογισμικό.

Ενώ την προηγούμενη εβδομάδα ο CEO VW Αμερικής, Michael Horn, μας έλεγε ,με επιφύλαξη, ότι παράνομο λογισμικό ίσως βρίσκεται και στα MY2016 μοντέλα. Σήμερα το παράρτημα της γερμανικής εταιρίας στις Η.Π.Α. ενημέρωσε τις τοπικές αρχές ότι και τα MY2016 αυτοκίνητα με τον 2-λιτρο TDI κινητήρα διαθέτουν παράνομο λογισμικό.

Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι και οι Euro6 κινητήρες παρότι χρησιμοποιούν AdBlue έχουν ένα “βοηθητικό σύστημα ελέγχου εκπομπών”. Το νέο λογισμικό είναι διαφορετικό από εκείνο που είναι εγκατεστημένο στα προηγούμενα μοντέλο και έφερε στην επιφάνεια το τεραστίων διαστάσεων σκάνδαλο του VW Group.

30 μεγαλοστελέχη γνώριζαν για το παράνομο λογισμικό

Βέβαια για να στηθεί όλη αυτή η απάτη δεν φτάνει μόνο ένας χρειάζονται πολυάριθμα στελέχη, με δημοσίευμα του γερμανικού περιοδικού Der Spiegel, το οποίο επικαλείται εσωτερικές και εξωτερικές έρευνες για την υπόθεση, να λέει ότι αυτά είναι τουλάχιστον 30, σε διευθυντικές θέσεις.

Αναγκαστική ανάκληση 2,4 εκατ. αυτοκινήτων στη Γερμανία

Η ΚΒΑ, η γερμανική αρχή ασφάλειας οχημάτων ανακοίνωσε πως προχωρά σε αναγκαστική ανάκληση των 2,4 εκατ. αυτοκινήτων του VW Group που βρίσκονται στη χώρα και διαθέτουν το παράνομο λογισμικό.Η KBA είχε απορρίψει πρόταση της VW, σύμφωνα με την οποία οι ιδιοκτήτες των πετρελαιοκίνητων οχημάτων που έφεραν το επίμαχο λογισμικό παραποίησης των μετρήσεων θα μπορούσαν εθελοντικά να δώσουν τα οχήματά τους για να γίνουν οι σχετικές μετατροπές.

Και το καλύτερο για το τέλος
Έφοδος της Ιταλικής οικονομικής αστυνομίας

Σύμφωνα με το Reuters η Ιταλική οικονομική αστυνομία έκανε έφοδο στα γραφεία της Lamborghini στο πλαίσιο της έρευνας που διεξάγει μετά από καταγγελίες περί εμπορικής απάτης από την VW. Οι οικονομικοί εισαγγελείς στη Βερόνα διέταξαν έρευνα στην έδρα της Lamborghini, με ταυτόχρονη έρευνα στην έδρα της VW στην Ιταλία.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
2 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν #2442 από Filippos
Filippos απάντησε στο θέμα: το σκάνδαλο της VW φυσικά δεν το ξέραμε...
...και εν τω μεταξύ ford και fiat δίνουν κίνητρα για να αλλάξεις το παλιό σου VW και να πάρεις δικά τους! Δυστυχώς για ορισμένες χώρες η πρώτη και μόνο για Ιταλία η δεύτερη.

www.wsj.com/articles/ford-and-fiat-chrys...customers-1444154154

Γιατί δυστυχώς έτσι είναι η αγορά, αν κάνεις μ…ιες κάποιος εκμεταλλεύεται τη δυσαρέσκεια.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
2 Χρόνια 4 Ημέρες πριν #2446 από nickstath
nickstath απάντησε στο θέμα: το σκάνδαλο της VW φυσικά δεν το ξέραμε...
Ποια Σίλικον Βάλλεϋ και κουραφέξαλα...
Η VW είχε κατασκευάσει διάφορες παραλλαγές του «πειραγμένου» λογισμικού


Σύμφωνα με πηγές που επικαλείται το πρακτορείο Reuters, μεταξύ των οποίων στέλεχος της VW αλλά και αξιωματούχος των ΗΠΑ που ερευνά την υπόθεση, η εταιρία είχε κυκλοφορήσει παραλλαγές του παράνομου λογισμικού για τέσσερις τύπους κινητήρων.

Φυσικά αυτό το ενδεχόμενο, κάνει ακόμη πιο περίπλοκη την έρευνα στην γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία. Η ύπαρξη παραλλαγών του λογισμικού, εμπλέκει ενδεχομένως στην απάτη αρκετούς εργαζόμενους, ο αριθμός των οποίων θα επηρεάσει το μέγεθος των προστίμων που θα επιβληθούν στην εταιρία.

Εκπρόσωποι της Volkswagen στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ δεν θέλησαν να κάνουν κάποιο σχόλιο για τις αποκαλύψεις, επικαλούμενοι τις έρευνες που διεξάγονται.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.257 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ