file ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ

Περισσότερα
6 Χρόνια 5 Μήνες πριν #1303 από Batfalcon
ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ δημιουργήθηκε από Batfalcon
Φαντάζομαι πως δεν είμαι ο μόνος που έχει βάλει υγραέριο, ετσι δεν είναι;

Για πείτε τις εμπειρίες σας

Fiat Pandα 4Χ4 LPG Lovato χωρίς λαδιέρα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 5 Μήνες πριν #1309 από ARIS
Απαντήθηκε από ARIS στο θέμα ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ
γεια σου Μιχαλη,εγω παντος δεν εχω βαλει και θα ηθελα να μαθω πχ αποδοση κοστος καταναλωση.

ΑΡ,ΜΙΚ.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 5 Μήνες πριν #1316 από Batfalcon
Απαντήθηκε από Batfalcon στο θέμα ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ
Αντιγράφω την δημοσίευση μου σε άλλο φόρουμ με ημερομηνία 16/1/2012


Εφτασε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ το πλήρωμα του χρόνου. Τώρα που γράφω, το Panda είναι στον ΖΙΑΚΑΣ ΑΕ και τοποθετείται η υγαεριοκίνηση. Δεξαμενη 44 λίτρα = εκμεταλεύσιμο περί τα 40. Αν υποτεθεί ότι θα καίω και 10% επιπλέον από την βενζίνη, εκτιμώ ότι θα κάνω έξω γύρω στα 500 km, η κάπου 450 μέσα.
Αναλυτικές μετρήσεις κλπ εν ευθέτω χρόνω.
Το στόμιο συμφωνήσαμε εκεί που είναι και του Γιάννη (στή τάπα), το δε κουμπάκι της αλλαγής, δίπλα στον διακόπτη του αριστερού παράθυρου. Κόστος 870 μαζί με το ΚΤΕΟ + ΦΠΑ.

17/1/2012

Οι πρώτες εντυπώσεις:
1. Δεν αισθάνομαι ΚΑΜΙΑ διαφορά μεταξύ βενζίνης η υγραερίου. Ούτε καν στον ήχο του μοτερ. Αν δεν ανοίξω το καπω να ακούσω τα μπεκ, δεν διαφοροποιείται ούτε ο ήχος.
2. Νομίζω πως αργεί να ανοίξει το υγραέριο. Ουσιαστικά ανοίγει μόλις η βελόνα της θερμοκρασίας κοντεύει να ανέβει στην δεύτερη γραμμή (με πρώτη αυτή αυτή που είναι το τελείως κρύο). ΓΙΑΝΝΗ το δικό σου που ανοίγει;
3. Βρήκα τον μπελά μου με την ρεζέρβα. Προσανατολίζομαι σε αγορά μπαγκαζιέρας οροφής. Βρήκα μια Thule 350 λίτρα που μαζί με τις μπάρες (στρογγυλεμένες αλουμινίου) την αφήνει 425 €

24/1/2012

Εντυπώσεις θετικές. Δεν καταλαβαίνω τι καίει χωρίς να δω τα λαμπάκια. Καμία διαφορά στον ήχο και καμία στο τράβηγμα. Χτες το γέμισα 1η φορά, αλλά δεν ξέρω πόσο το είχαν γεμίσει αρχικά. Αρα δεν ξέρω αν τα 20 λίτρα που καργάρισα, υπήρχαν όταν μου το παρέδωσαν η όχι. Εκτιμώ πως όχι, αφού το 4ο λαμπάκι ΔΕΝ ήταν αναμμένο. Συνεπώς κατανάλωση δεν ξέρω να σου πω. Αυτό που γράφει σαν Μ.Ο το trip computer είναι σήμερα 11,4 l/100 km, αλλά κατά πόσο λέει αλήθεια θα το μάθουμε σε μερικά γεμίσματα.
Πάντως από 8,4 σε 11,4 είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά, αν είναι πραγματικό θα πρέπει να ρυθμιστεί εκ νέου.

6/2/2012

Γέμισα προχτές έχοντας κάνει 400 km (ακριβώς) 41 l. Tα θεώρησα πολλά (κάτι πάνω από 10 l /100 km) και πήγα σήμερα το πρωί στον ΖΙΑΚΑ για τα περαιτέρω.
Μου άλλαξε τα μπεκ από 1,4 που είχε βάλει σε 1,6, διότι όπως έγραφε το διαχειριστικό sofware τα μπεκ ήταν μικρά (για τις ανάγκες του μοτερ). Η αλήθεια είναι ότι ο πίνακας με τις επιλογές του τι μπεκ βάζει σε τι κυβισμό, αλλάζει ακριβώς στα 1250 cc. Είχε προτιμήσει την μικρή διάμετρο, τώρα πήγαμε στην αμέσως μεγαλύτερη. Κατά τα γραφόμενα στο πρόγραμμα, ψέκαζε πάνω από 8 ms την στιγμή που η βενζίνη ήταν στα 2,5. Με τα νέα μπεκ ψεκάζει 6+
Δεν μένει παρά να δούμε τι θα βγάλει τώρα...

Fiat Pandα 4Χ4 LPG Lovato χωρίς λαδιέρα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 5 Μήνες πριν - 6 Χρόνια 5 Μήνες πριν #1320 από Batfalcon
Απαντήθηκε από Batfalcon στο θέμα ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ
21/2/2012

Μόλις το δεύτερο γέμισμα. Ετοιμαζόμουν για μια μεγάλη διαδρομή και δεν περίμενα να γυρίσει σε βενζίνη, όταν πήγα να γεμίσω.
Τα αποτελέσματα πανηγυρικά ΙΔΙΑ. 400 km 41 λίτρα, προς 0,91 στον τύπο στην Μεταμόρφωση, (μετά την γέφυρα λοξά δεξιά).

Θα ξαναπάω στον ZIAKA με την αμυδρή ελπίδα να την κατεβάσει την κατανάλωση, αν και πιστεύω ότι δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει τίποτα.
Το αυτοκίνητο ειχε μπεκ 1,40 και το πρόγραμμα τα θεωρούσε μικρά, την στιγμή που εγώ ένοιωθα πως με το αέριο τραβάει καλύτερα. Έβαλαν τα 1,60, το πρόγραμμα τα θεωρεί ΟΚ, αλλά αφού ο εγκέφαλος ρυθμίζει ανάλογα με τις ανάγκες και τα φορτία τον χρόνο ψεκασμού, ήρθαμε πάλι στα ίδια αποτελέσματα.

Εν τέλει αν δεν βάλω ΕΓΩ το χέρι μου να ρυθμίσω, από τα μαστόρια δεν περιμένω προκοπή. Το πρόγραμμα το έχω. Το καλώδιο μου λείπει.

4/3/2012

Με μερικές διαδρομές στην Εθνική γέμισα προχτές έχοντας κάνει 430 km 39l . Στον ΖΙΑΚΑ δεν πήγα ακόμα. Πάντως η κατανάλωση έχει μειωθεί.

Η διαδρομή του σωλήνα πάνω από το πίσω αριστερά ημιαξόνιο


Οι διακλαδώσεις του ψυκτικού υγρού και στο βάθος ο λεγόμενος πνεύμονας

Fiat Pandα 4Χ4 LPG Lovato χωρίς λαδιέρα
Συνημμένα:
Last edit: 6 Χρόνια 5 Μήνες πριν by nickstath. Αιτία: επικόλληση φωτογραφιών

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 5 Μήνες πριν - 6 Χρόνια 5 Μήνες πριν #1321 από Batfalcon
Απαντήθηκε από Batfalcon στο θέμα ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ
Ο παράλληλος εγκέφαλος, πίσω ακριβώς από την μπαταρία

Το τανκ του υγραερίου


Και τέλος το πορτ μπαγκάζ καλυμμένο με την μοκέτα του.

Fiat Pandα 4Χ4 LPG Lovato χωρίς λαδιέρα
Συνημμένα:
Last edit: 6 Χρόνια 5 Μήνες πριν by nickstath. Αιτία: επικόλληση φωτογραφιών

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 5 Μήνες πριν #1331 από ARIS
Απαντήθηκε από ARIS στο θέμα ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ
Μια χαρα!αν καταλαβα καλα 870 το αεριο,και το προγραμμα? ειναι μονο στην βενζινη η' ειναι και στα μπεκ του αεριου,πες μου πως δουλευει.Δεν το ξερω το θεμα αλλα το προγραμμα με το καυσιμο δεν εχει να κανει?

ΑΡ,ΜΙΚ.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.298 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ