Βελτιώσεις sedici

6 Χρόνια 9 Μήνες πριν #1546 από evans
Απαντήθηκε από evans στο θέμα Βελτιώσεις sedici
κοιτα χαμηλα ειμαστε νεκροι τωρα στο εμποριο υπαρχουν καποιοι βελτιωτες αλλα δεν ξερω αν αξιζει τον κοπο και το χρημα.
τωρα για το φιλτρο και εγω το εχω σκεφτει αλλα μεχρι εκει.
αν μαθεις κατι παραπανω ειμαι μεσα να το κανω και εγω γιατι οπως παει η κατασταση θα γυρισουμε στα παλια που το οικογενειακο αυτοκινητο πηγαινε απο τον μπαμπα στο γιο...
και ειναι και μικρος ακομη ο δικος μου:unsure:

  • Gold Boarder
  • Gold Boarder

  • Δημοσιεύσεις: 202
  • Κάρμα: 2
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες:

  • Φύλο: Άρρεν
  • Γενέθλια: 16 Μαρ 1968
  • Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    6 Χρόνια 9 Μήνες πριν #1547 από giorgos_krhth_91
    Απαντήθηκε από giorgos_krhth_91 στο θέμα Βελτιώσεις sedici
    Κοιτα εγω εχω το Ignis sport που εχει στην ουσια τον ιδιο κινητηρα αλλα 100 κυβικα λιγοτερα και λιγο διαφορετικες ρυθμισεις και μολιε του εβαλα φιλτροχοανη πηρε πολυ νευρο στις χαμηλες στροφες για αυτο το σκεφτομαι και για το sedici,μολις ξαναπαω χωριο θα κοτσαρω τη χοανη στο sedi και αν δω και εκει διαφορα(που λογικα θα δω)θα ειμαι πολυ χαρουμενος.

  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder

  • Δημοσιεύσεις: 16
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες:

  • Φύλο: Αγνωστη
  • Γενέθλια: Άγνωστο
  • Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    6 Χρόνια 9 Μήνες πριν #1548 από evans
    Απαντήθηκε από evans στο θέμα Βελτιώσεις sedici
    για κρατα μας σε αγωνια και ενημερους...
    δε πας μια βολτα στο χωριο τωρα που ειναι και ωραια αντε τυχερε.
    εγω την πηρα την δοση μου τωρα στις εκλογες που κατεβηκα.
    αρε λεβεντογεννα κρητη:cheer:

  • Gold Boarder
  • Gold Boarder

  • Δημοσιεύσεις: 202
  • Κάρμα: 2
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες:

  • Φύλο: Άρρεν
  • Γενέθλια: 16 Μαρ 1968
  • Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    6 Χρόνια 9 Μήνες πριν #1556 από giorgos_krhth_91
    Απαντήθηκε από giorgos_krhth_91 στο θέμα Βελτιώσεις sedici
    Η πλακα ειναι οτι μολις το ειπα στον πατερα μου ψηθηκε αμεσως με την ιδεα.
    Βλεπω σε λιγο το sedici και με εκκεντροφορους.:lol:
    Απλα επειδη το sedici θα εχει σιγουρα πολυ πιο πνιγμενη εισαγωγη απο το ignis sport πιστευω οτι θα κανει διαφορα.

  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder

  • Δημοσιεύσεις: 16
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες:

  • Φύλο: Αγνωστη
  • Γενέθλια: Άγνωστο
  • Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    6 Χρόνια 9 Μήνες πριν #1573 από nickstath
    Απαντήθηκε από nickstath στο θέμα Βελτιώσεις sedici
    Για μένα η καλύτερη λύση,σφαιρικά, είναι το "light turbo".Εφαρμόζεται επίσημα απ΄την saab και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες και έχει αρκετά πλεονεκτήματα. Από τεχνικής άποψης,πρόκειται για μια εγκατάσταση υπερσυμπιεστή εξάτμισης,συνήθως με μικρό μέγεθος φτερωτής (π.χ. Τ15 ή T2 της Garrett, RHB4 της ΙΗΙ), ο οποίος λειτουργεί σε μία πίεση έως 0,4 bar - 0,5 bar overboost.

    Λόγω της χαμηλής πίεσης εισαγωγής, δεν απαιτείται απαιτείται καμία εργασία (δεν ανοίγουμε μοτέρ)για να μειωθεί η συμπίεση,που γίνεται με τη χρήση παχύτερης φλάντζας ή αλλαγής των πιστονιών. Με βενζίνη καλής ποιότητας δεν υπάρχει το παραμικρό πρόβλημα με πειράκια (και σαφώς λιγότερο από άλλες, ατμοσφαιρικές, βελτιωτικές λύσεις).Δεν χρειάζεται ακόμα να τοποθετηθεί επιπλέον μπεκ, όπως σε μεγαλύτερα turbo.

    Μερικά πλεονεκτήματα αυτής της λύσης είναι:

    1.Ο κινητήρας δεν ανοίγεται, με ό,τι συνεπάγεται αυτό για την αξιοπιστία.

    2.Η λύση μπορεί να είναι και bolt-on, με την έννοια ότι το turbo μπορεί να αφαιρεθεί και ο κινητήρας να επιστρέψει στην πρότερη κατάσταση, χωρίς μεγάλη φασαρία (ουσιαστικά μια μέρα δουλειά).

    3.Η αξιοπιστία είναι πολύ υψηλή και σίγουρα υψηλότερη από ατμοσφαιρικές λύσεις με ανάλογη απόδοση.

    4.Η ιπποδύναμη και η ροπή αυξάνονται τυπικά κατά 25% με 35%. Ειδικά για τη ροπή είναι δύσκολο να επιτευχθεί τέτοια αύξηση με ατμοσφαιρική βελτίωση, σε μεγάλο φάσμα στροφών.

    5.Το lag είναι από ελάχιστο ως ανύπαρκτο. Βεβαίως, το lag δεν εξαρτάται μόνο από την αδράνεια της τουρμπίνας, αλλά και από το συνολικό μήκος των σωληνώσεων αλλά και πάλι η πράξη έχει αποδείξει ότι είναι τόσο καλό ή καλύτερο από τις καλύτερες εργοστασιακές λύσεις (αυτοκίνητα δηλαδή που είναι turbo από τη μάνα τους).

  • Administrator
  • Administrator

  • Δημοσιεύσεις: 1912
  • Κάρμα: 22
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες: 58

  • Φύλο: Άρρεν
  • Γενέθλια: Άγνωστο
  • Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    6 Χρόνια 8 Μήνες πριν #1574 από giorgos_krhth_91
    Απαντήθηκε από giorgos_krhth_91 στο θέμα Βελτιώσεις sedici
    Σιγουρα το Light turbo ειναι μια πολυ καλη λυση,αλλα μιλαμε για κοστος γυρω στα 4,000 στο sedici.
    Επιπλεον με την συμπιεση που εχει θα πρεπει να ανοιχτει το μοτερ και χρειαζεται απαραιτητα και Intercooler.
    Aυτο που θα κανω στο sedici θα ειναι η χοανη και χταποδι και οταν τα παιξει ο καταλυτης ελέυθερος μεταλικος.Θα παρει 7-8 αλογακια λογικα αλλα κυριως θα φτιαξει χαμηλα που χανει πολυ.

  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder

  • Δημοσιεύσεις: 16
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες:

  • Φύλο: Αγνωστη
  • Γενέθλια: Άγνωστο
  • Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    • Δεν Επιτρέπεται: για δημιουργία νέου θέματος.
    • Δεν Επιτρέπεται: για απάντηση.
    • Δεν Επιτρέπεται: να επεξεργαστείτε το μήνυμά σας.
    Συντονιστές: foxfire
    Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.254 δευτερόλεπτα
    Powered by Kunena Φόρουμ