Τεχνολογικό διαμάντι

9 Χρόνια 8 Μήνες πριν #78 από cambof
Απαντήθηκε από cambof στο θέμα Τεχνολογικό διαμάντι
ειδικο καθαριστικο για common rails
δεν το εχω βαλει εγω,αλλα φιλος μου με διαβεβαιωνει οτι ειναι πολυ καλο

Συνημμένο αρχείο:

ΓΙΩΡΓΟΣ
MULTIPANDERAS
"ΘΕΛΕΙΝ ΕΣΤΙ ΔΥΝΑΣΘΑΙ"

  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder

  • Δημοσιεύσεις: 382
  • Κάρμα: 10
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες: 4

  • Φύλο: Άρρεν
  • Γενέθλια: 01 Ιαν 1974
  • Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    8 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν #900 από nickstath
    Απαντήθηκε από nickstath στο θέμα Τεχνολογικό διαμάντι
    Ο στόχος για την παραγωγή 4 εκατομμυρίων κινητήρων 1.3 16v MultiJet ξεπεράστηκε

    Πρόκειται για ένα σημαντικό επίτευγμα, το οποίο επιβεβαιώνει τη μεγάλη επιτυχία που έχει σημειώσει αυτός ο πρωτοποριακός κινητήρας diesel μικρού κυβισμού από το 2003 που ξεκίνησε η παραγωγή του, καθώς είναι ο πρώτος κινητήρας στον οποίο εφαρμόστηκε η τεχνολογία MultiJet (Πολλαπλού Ψεκασμού) σε παγκόσμια κλίμακα. Η τεχνολογία αυτή αποτελεί την εξέλιξη του συστήματος Common Rail, το οποίο είχε επινοήσει η Fiat το 1997.

    Με διαρκείς εξελίξεις όσον αφορά την τεχνολογία, ο κινητήρας 1.3 16v MultiJet (ο οποίος σήμερα παράγεται στην πιο πρόσφατη έκδοσή του, γνωστή διεθνώς ως MultiJet II) έχει λάβει πολλές σημαντικές βραβεύσεις, περιλαμβανομένης της ανακήρυξής του ως "Κινητήρα της Χρονιάς" (στην κατηγορία των 1.0 - 1.4 λίτρων) το 2005.

    Ο κινητήρας διατίθεται σε διάφορες εκδόσεις όσον αφορά την ιπποδύναμη: από τους 75 HP, με σύστημα turbo σταθερής γεωμετρίας, έως τους 85 HP ή ακόμα και τους 95 HP με σύστημα turbo μεταβλητής γεωμετρίας. Σε όλες τις εκδόσεις, ο κινητήρας MultiJet εξασφαλίζει υψηλές επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου ενώ παράλληλα, χάρη στην τεχνολογία αιχμής που διαθέτει, παρέχει πολύ μεγάλα μεσοδιαστήματα για το service: αλλαγή λαδιών ανά 35.000 χιλιόμετρα και service ανά 250.000 χιλιόμετρα.

    Ο κινητήρας MultiJet τοποθετείται σε μεγάλο αριθμό μοντέλων αυτοκινήτων του ομίλου Fiat Group Automobiles, από το Fiat Panda έως τα μοντέλα της οικογένειας Punto, από τη Lancia Ypsilon έως το Fiat Qubo και από την Alfa Romeo MiTo (γνωστή στο εμπόριο ως JTDm) έως το Fiat 500. Πράγματι, ο τετράκις εκατομμυριοστός κινητήρας MultiJet θα εγκατασταθεί σε ένα Fiat 500 που προορίζεται για έναν Γάλλο πελάτη και συγκεκριμένα σε ένα μοντέλο 95 HP Euro 5.

    Από το 2008, ο κινητήρας 1.3 16v MultiJet κατασκευάζεται επίσης στο εργοστάσιο παραγωγής Κινητήριων Μονάδων Fiat στο Ranjangaon της Ινδίας.

  • Administrator
  • Administrator

  • Δημοσιεύσεις: 1912
  • Κάρμα: 22
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες: 58

  • Φύλο: Άρρεν
  • Γενέθλια: Άγνωστο
  • Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    3 Χρόνια 1 Μήνας πριν - 3 Χρόνια 1 Μήνας πριν #2538 από nickstath
    Απαντήθηκε από nickstath στο θέμα Τεχνολογικό διαμάντι
    Μόλις μου έστειλε ο Γιώργος (cambof) την δυναμομέτρηση του fiat panda 4x4 multijet. Ευχαριστούμε!


  • Administrator
  • Administrator

  • Δημοσιεύσεις: 1912
  • Κάρμα: 22
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες: 58

  • Φύλο: Άρρεν
  • Γενέθλια: Άγνωστο
  • Last edit: 3 Χρόνια 1 Μήνας πριν by nickstath.

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    3 Χρόνια 1 Μήνας πριν #2539 από foxfire
    Απαντήθηκε από foxfire στο θέμα Τεχνολογικό διαμάντι
    Μέγιστη ροπή στις 1500 σ.α.λ. και μέγιστη ιπποδύναμη στις 4000 σ.α.λ.
    :) :)

  • Moderator
  • Moderator

  • Δημοσιεύσεις: 283
  • Κάρμα: 19
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες: 28

  • Φύλο: Άρρεν
  • Γενέθλια: Άγνωστο
  • Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    3 Χρόνια 1 Μήνας πριν #2544 από nickstath
    Απαντήθηκε από nickstath στο θέμα Τεχνολογικό διαμάντι
    Εδώ βλέπετε το διάγραμμα ιπποδύναμης-ροπής του ίδιου κινητήρα χωρίς τον περιορισμό της ροπής.

    Ευχαριστώ για το tip Γιώργο!

  • Administrator
  • Administrator

  • Δημοσιεύσεις: 1912
  • Κάρμα: 22
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες: 58

  • Φύλο: Άρρεν
  • Γενέθλια: Άγνωστο
  • Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    3 Χρόνια 1 Μήνας πριν #2556 από nickstath
    Απαντήθηκε από nickstath στο θέμα Τεχνολογικό διαμάντι
    Όταν η θερμοκρασία του ψυκτικού υγρού του κινητήρα είναι μικρότερη από 60 βαθμούς και η απαίτηση για ροπή είναι μικρή, εκτελούνται δύο μικρές και μία μεγαλύτερη σε ποσότητα καυσίμου έγχυση με πολύ μικρή χρονική διαφορά μεταξύ τους. Όσο η ροπή αυξάνεται, ο αριθμός των εγχύσεων μειώνεται σε δύο. Όταν τώρα ο κινητήρας λειτουργεί σε υψηλές στροφές, πραγματοποιείται μόνο μία μεγάλης διάρκειας έγχυση. Με τη θερμοκρασία λειτουργίας πάνω από τους 60 βαθμούς, τα πράγματα αλλάζουν και πάλι. Προκειμένου να ελαχιστοποιηθούν οι εκπεμπόμενοι ρύποι, η διάταξη των εγχύσεων διαμορφώνεται σε ένα συνδυασμό μίας μικρής, μίας μεγάλης και μίας μικρής.

  • Administrator
  • Administrator

  • Δημοσιεύσεις: 1912
  • Κάρμα: 22
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες: 58

  • Φύλο: Άρρεν
  • Γενέθλια: Άγνωστο
  • Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    • Δεν Επιτρέπεται: για δημιουργία νέου θέματος.
    • Δεν Επιτρέπεται: για απάντηση.
    • Δεν Επιτρέπεται: να επεξεργαστείτε το μήνυμά σας.
    Συντονιστές: foxfire
    Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.274 δευτερόλεπτα
    Powered by Kunena Φόρουμ