ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

Περισσότερα
6 Χρόνια 8 Μήνες πριν #1315 από nickstath
Απαντήθηκε από nickstath στο θέμα ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
Συμφωνώ απόλυτα.Η πιο σωστή μέτρηση είναι στη αντλία.
Όσο για τις φωτογραφίες μπορείς να ανεβάσεις πολλές στο ίδιο ποστ αρκεί να την ανεβάσουμε σε ένα photo hosting site(photobucket,tinypic κ.α.)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 8 Μήνες πριν #1317 από ARIS
Απαντήθηκε από ARIS στο θέμα ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
ειναι μια εποχη που ολοι κοιταμε να κατεβασουμε το κοστος σε οτι μπορουμε,εχουμε φαει ολοι ενα τρελο κολλημα με την βενζινη οποτε και εγω σκεφτηκα το γκαζι αλλα ακουσα απο πολους οτι το αυτοκινητο εχασε hp,οδηγησα αυτοκινητο μεγαλου κυβισμου που το 'ξερα πριν το υγραεριο και οντος δεν ηταν το ιδιο,οποτε σκεφτηκα οτι αν βαλω στο panda θα πεθανει.ποσο σου στοιχησε το πακετο ολο? αντεχουν τα μεταλα του panda ,σε κανα δυο μαρκες κολλανε τα moter.που το εφτιαξες[περιοχες] :huh:

ΑΡ,ΜΙΚ.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 8 Μήνες πριν #1318 από nickstath
Απαντήθηκε από nickstath στο θέμα ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
Με το υγραέριο δεν έχεις απώλεια ισχύος.Ίσα ίσα υπάρχει μια πολύ μικρή αύξηση.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 8 Μήνες πριν #1319 από ARIS
Απαντήθηκε από ARIS στο θέμα ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
?

ΑΡ,ΜΙΚ.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 8 Μήνες πριν #1333 από nickstath
Απαντήθηκε από nickstath στο θέμα ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
Στην πράξη το υγραέριο είναι ένα εναλλακτικό καύσιμο 109-116 οκτανίων, κάτι που εξαρτάται από την ποσοστιαία αναλογία του προπανίου στο μείγμα, η οποία στο υγραέριο που συνήθως χρησιμοποιείται στα αυτοκίνητα είναι της τάξης του 60%.
Ο έτσι κι αλλιώς μεγαλύτερος αριθμός οκτανίων, όμως, σημαίνει μεγαλύτερη δύναμη; Δυστυχώς, δεν είναι τόσο εύκολες οι απαντήσεις. Το LPG έχει μεγαλύτερη θερμοδυναμική απόδοση ανά 1.000 γρ., αλλά μικρότερη αν το υπολογίσεις ανά όγκο ανά λίτρο, γιατί απλώς έχει μικρότερη πυκνότητα από τη βενζίνη. Σε ό,τι αφορά τη χρήση του στα αυτοκίνητα, ο όγκος είναι αυτός που έχει σημασία, γιατί απλούστατα ο χώρος καύσης δε γεμίζει με το κιλό! Για να το κάνουμε απλό, τα παραπάνω οκτάνια του LPG είναι κρίσιμα και καθοριστικά, όσο πιο πολλή συμπίεση έχει ένας κινητήρας, αφού το LPG είναι δυνατόν να συμπιεστεί ακόμα και σε κινητήρες που λειτουργούν με σχέση 12:1. Επομένως, ένας συμβατικός ατμοσφαιρικός κινητήρας με συμπίεση 9:1 θα αποδίδει λιγότερο σε λειτουργία LPG από ό,τι, για παράδειγμα, ένας κινητήρας άμεσου ψεκασμού, που συνήθως λειτουργεί με μεγαλύτερη αναλογία συμπίεσης, ή σε σχέση με υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες, όπου η υπερπλήρωση αντικαθιστά την αυξημένη συμπίεση.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 8 Μήνες πριν #1334 από evans
Απαντήθηκε από evans στο θέμα ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
Εγω ξερω οτι βελτιωνει λιγο την ισχυ λογο οκτανιων,εχει λιγο μεγαλυτερη καταναλωση αλλα σχεδον την μιση τιμη απο την αμολυβδη οποτε ειναι πιο οικονομικο σαν καυσιμο,μεχρι το 2015 θα ειναι στη μιση τιμη απο την αμολυβδη και ειναι και ασφαλες.
Το θεμα ειναι το κοστος εγκαταστασης ποτε το κανεις αποσβεση.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.283 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ