ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
7 Χρόνια 5 Ημέρες πριν - 7 Χρόνια 5 Ημέρες πριν #1233
από Dim
Fresh Boarder
Δημοσιεύσεις:
6
Ληφθείσες Ευχαριστίες:
Φύλο:
Άρρεν
Γενέθλια:
03 Ιουν 1955
Απαντήθηκε από Dim στο θέμα ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
Νίκο προσπάθησα να γράψω κάτι στουν "Νέους Χρήστες" αλλά δεν ξέρω τι γίνεται γιατί μετά την υποβολή με πετάει έξω από το φόρουμ. Το Panda είναι με βενζίνη και οι ενδείξεις είναι από τον υπολογιστή ταξιδιού.
- Dim
-
- Αποσυνδεμένος

Last edit: 7 Χρόνια 5 Ημέρες πριν by Dim.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
7 Χρόνια 5 Ημέρες πριν - 7 Χρόνια 4 Ημέρες πριν #1235
από nickstath
Administrator
Δημοσιεύσεις:
1912
Κάρμα:
22
Ληφθείσες Ευχαριστίες:
58
Φύλο:
Άρρεν
Γενέθλια:
Άγνωστο
Απαντήθηκε από nickstath στο θέμα ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
Αν μετρήσεις την κατανάλωση στην αντλία του βενζινάδικου θα δεις διαφορές προς τα πάνω.
Διάβασε εδώ ένα άρθρο που έχω γράψει για να καταλάβεις γιατί οι υπολογιστές ταξιδιού έχουν αποκλίσεις από τις πραγματικές τιμές.
Διάβασε εδώ ένα άρθρο που έχω γράψει για να καταλάβεις γιατί οι υπολογιστές ταξιδιού έχουν αποκλίσεις από τις πραγματικές τιμές.
- nickstath
-
- Αποσυνδεμένος

Last edit: 7 Χρόνια 4 Ημέρες πριν by nickstath.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
7 Χρόνια 1 Ημέρα πριν #1240
από evans
Gold Boarder
Δημοσιεύσεις:
202
Κάρμα:
2
Ληφθείσες Ευχαριστίες:
Φύλο:
Άρρεν
Γενέθλια:
16 Μαρ 1968
Απαντήθηκε από evans στο θέμα ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
η σωστη μετρηση ειναι αντλια αντλια χιλιομετρα τιμη βενζινης και βγαινει η λυπητερη.
Αλλα ξερετε κατι απο 8λ/100 στα 9λ/100 η διαφορα ειναι 1,7€... αξιζει να τρελενομαστε με τις καταναλωσεις
Αλλα ξερετε κατι απο 8λ/100 στα 9λ/100 η διαφορα ειναι 1,7€... αξιζει να τρελενομαστε με τις καταναλωσεις

- evans
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
6 Χρόνια 11 Μήνες πριν #1257
από nickstath
Administrator
Δημοσιεύσεις:
1912
Κάρμα:
22
Ληφθείσες Ευχαριστίες:
58
Φύλο:
Άρρεν
Γενέθλια:
Άγνωστο
Απαντήθηκε από nickstath στο θέμα ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
ARIS έγραψε:
Ο fire 1.2 δεν βγήκε ποτέ 12βάλβιδος μόνο 8βάλβιδος και 16βάλβιδος απο το 1998,στην αρχή με 86ίππους και στην συνέχεια με 80.Το 16βάλβιδο καπάκι δεν ταιριάζει με το μπλοκ των 8βάλβιδων fire γιατί απλούστατα οι αγωγοί λαδιού και νερού δεν έχουν την ίδια διάταξη.εχω δει panda οχι 4x4 που ηταν 12ν 1200, και με αλαγη στο καπακι μηχανης ειναι 16ν.μεγαλυτερη ιπποδυναμη και απο οτι ελεγε ο τυπος ειναι πιο ξεκουραστο και καιει πιο λιγο.το καπακι απο punto 1200 16v 80κατι αλογα.
- nickstath
-
- Αποσυνδεμένος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
6 Χρόνια 11 Μήνες πριν - 6 Χρόνια 11 Μήνες πριν #1263
από ARIS
ΑΡ,ΜΙΚ.
Platinum Boarder
Δημοσιεύσεις:
326
Κάρμα:
14
Ληφθείσες Ευχαριστίες:
6
Φύλο:
Άρρεν
Γενέθλια:
01 Αυγ 1975
Απαντήθηκε από ARIS στο θέμα ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
8 ηθελα να γραψω-να 'χει αλαξει moter?ειναι φιλος φιλου θα μαθω.
ΑΡ,ΜΙΚ.
- ARIS
-
- Αποσυνδεμένος

Last edit: 6 Χρόνια 11 Μήνες πριν by ARIS.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
6 Χρόνια 11 Μήνες πριν #1302
από Batfalcon
Fiat Pandα 4Χ4 LPG Lovato χωρίς λαδιέρα
Senior Boarder
Δημοσιεύσεις:
59
Κάρμα:
2
Ληφθείσες Ευχαριστίες:
Φύλο:
Άρρεν
Γενέθλια:
06 Οκτ 1955
Απαντήθηκε από Batfalcon στο θέμα ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
Αναφερόμενος στον τίτλο του θέματος, έχω να σας γνωρίσω τα εξής:
Η κατανάλωση στο δικό μου παίζει γύρω στα 9 l /100 km σε συνθήκες πόλης, ενω πέφτει στα 7,3 σε συνθήκες αυτοκινητόδρομου - επαρχιακής οδού.
Εν τούτοις επειδή το έχω ψάξει πολύ το πράγμα σχετικά με τα προγράμματα και τις αναβαθμίσεις έχω να σας προτείνω τεχνικό που θα σας δώσει αυτά που μπορεί απροβλημάτιστα να βγάλει το μοτερ χωρίς να λύσει ούτε μία βίδα.
Αναλυτικά τα θέμα έχει ως εξής:
Μια μικρή εισαγωγή:
Το αυτοκίνητο το αγόρασα μεταχειρισμένο με 23.000 km. Η ενασχόλησή μου με ένα Forum για βάρκες, ( www.fouskoto1.gr ), με είχε φέρει σε επαφή με ένα μέλος που είχε πολλές, μα πολλές αναβαθμίσεις στο ενεργητικό του. Εγώ το Γεράσιμο τον ήξερα από τις μηχανές θαλάσσης. Δεν είχα εμπειρία για την δουλειά του σε αυτοκίνητα, παρ' όλο που σε τελευταία ανάλυση όλοι οι "εγκέφαλοι", μέσες άκρες είναι ίδιοι.
Δείχνοντας εμπιστοσύνη στον άνθρωπο, η πρώτη επαφή έγινε πριν 1 χρόνο. Ολοι ξέρετε τι ιπποδύναμη βγάζει αυτό το αυτοκίνητο. Είναι σίγουρο ότι θέλει κάτι παραπάνω, ε;
Κλείσαμε ραντεβού στο δυναμόμετρο. Ηταν σαφές ότι έτοιμο πρόγραμμα για το 4κίνητο Panda δεν υπήρχε, τουλάχιστον στους συνεργάτες που είχε εκείνος.
Ετσι η απόφαση ήταν η εξής:
Βάζουμε το αυτοκίνητο στο δυναμόμετρο, προσπαθούμε να επικοινωνήσουμε με τον "εγκέφαλο", και επεμβαίνουμε αναλόγως. Οπως έμαθα όταν πήγα εκεί, η επικοινωνία δεν είναι δεδομένη πάντα! Ούτε ο τρόπος με τον οποίο επιτυγχάνεται! Το κάθε μοντέλο "εγκεφάλου" έχει τα δικά του χούγια.
Χρειάστηκε να κλείσει όλη η έκταση του δυναμόμετρου για να μπορεσει το κοντούλι Panda να κάτσει με όλους τους τροχούς στα ράουλα!
Σε 20 λεπτά "κατέβηκε" το πρόγραμμα και άρχισε το ψάξιμο. Ποιό ψάξιμο; Μη με ρωτάτε, δεν ξέρω. Είχαν πέσει απάνω του 3 άτομα και έλεγαν τα δικά τους συνθηματικά.
Εκ προιμίου είχα ενημερωθεί ότι το max που μπορεί να περιμένω από ένα ατμοσφαιρικπο κινητήρα είναι 10% αύξηση. Το 8% είναι το πλέον ρεαλιστικό μου είχαν πει.
Σε 2 ώρες περίπου, αφού ανεβοκατέβηκαν διάφοροι παράμετροι, το αυτοκίνητο ήταν έτοιμο!
Η διαφορά στην ισχύ μικρή. Δοκιμάσανε και χωρίς το φιλτροκούτι, αλλά με χειρότερα αποτελέσματα.
Η διαφορά όμως στην ροπή σημαντικότατη και εκεί ακριβώς που εμφανίζεται, έδωσε άλλο αέρα στο αυτοκινητάκι.
Η αίσθηση δεν μπορεί να περιγραφεί εδώ, με λόγια. Αυτό που είναι χαρακτηριστικό είναι ότι τώρα πλέον σηκώνει ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ταχύτητα από τις 1.000 rpm, χωρις τριγμούς, χωρίς κομπιάσματα.
Σας παραθέτω και το διάγραμμα για τα δικά σας συμπεράσματα.
Το τηλέφωνο του Γεράσιμου στην διάθεσή σας, αλλά μόνο με ΠΜ.
Πιό κάτω το σχετικό video από το δυναμόμετρο
Η κατανάλωση στο δικό μου παίζει γύρω στα 9 l /100 km σε συνθήκες πόλης, ενω πέφτει στα 7,3 σε συνθήκες αυτοκινητόδρομου - επαρχιακής οδού.
Εν τούτοις επειδή το έχω ψάξει πολύ το πράγμα σχετικά με τα προγράμματα και τις αναβαθμίσεις έχω να σας προτείνω τεχνικό που θα σας δώσει αυτά που μπορεί απροβλημάτιστα να βγάλει το μοτερ χωρίς να λύσει ούτε μία βίδα.
Αναλυτικά τα θέμα έχει ως εξής:
Μια μικρή εισαγωγή:
Το αυτοκίνητο το αγόρασα μεταχειρισμένο με 23.000 km. Η ενασχόλησή μου με ένα Forum για βάρκες, ( www.fouskoto1.gr ), με είχε φέρει σε επαφή με ένα μέλος που είχε πολλές, μα πολλές αναβαθμίσεις στο ενεργητικό του. Εγώ το Γεράσιμο τον ήξερα από τις μηχανές θαλάσσης. Δεν είχα εμπειρία για την δουλειά του σε αυτοκίνητα, παρ' όλο που σε τελευταία ανάλυση όλοι οι "εγκέφαλοι", μέσες άκρες είναι ίδιοι.
Δείχνοντας εμπιστοσύνη στον άνθρωπο, η πρώτη επαφή έγινε πριν 1 χρόνο. Ολοι ξέρετε τι ιπποδύναμη βγάζει αυτό το αυτοκίνητο. Είναι σίγουρο ότι θέλει κάτι παραπάνω, ε;
Κλείσαμε ραντεβού στο δυναμόμετρο. Ηταν σαφές ότι έτοιμο πρόγραμμα για το 4κίνητο Panda δεν υπήρχε, τουλάχιστον στους συνεργάτες που είχε εκείνος.
Ετσι η απόφαση ήταν η εξής:
Βάζουμε το αυτοκίνητο στο δυναμόμετρο, προσπαθούμε να επικοινωνήσουμε με τον "εγκέφαλο", και επεμβαίνουμε αναλόγως. Οπως έμαθα όταν πήγα εκεί, η επικοινωνία δεν είναι δεδομένη πάντα! Ούτε ο τρόπος με τον οποίο επιτυγχάνεται! Το κάθε μοντέλο "εγκεφάλου" έχει τα δικά του χούγια.
Χρειάστηκε να κλείσει όλη η έκταση του δυναμόμετρου για να μπορεσει το κοντούλι Panda να κάτσει με όλους τους τροχούς στα ράουλα!
Σε 20 λεπτά "κατέβηκε" το πρόγραμμα και άρχισε το ψάξιμο. Ποιό ψάξιμο; Μη με ρωτάτε, δεν ξέρω. Είχαν πέσει απάνω του 3 άτομα και έλεγαν τα δικά τους συνθηματικά.
Εκ προιμίου είχα ενημερωθεί ότι το max που μπορεί να περιμένω από ένα ατμοσφαιρικπο κινητήρα είναι 10% αύξηση. Το 8% είναι το πλέον ρεαλιστικό μου είχαν πει.
Σε 2 ώρες περίπου, αφού ανεβοκατέβηκαν διάφοροι παράμετροι, το αυτοκίνητο ήταν έτοιμο!
Η διαφορά στην ισχύ μικρή. Δοκιμάσανε και χωρίς το φιλτροκούτι, αλλά με χειρότερα αποτελέσματα.
Η διαφορά όμως στην ροπή σημαντικότατη και εκεί ακριβώς που εμφανίζεται, έδωσε άλλο αέρα στο αυτοκινητάκι.
Η αίσθηση δεν μπορεί να περιγραφεί εδώ, με λόγια. Αυτό που είναι χαρακτηριστικό είναι ότι τώρα πλέον σηκώνει ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ταχύτητα από τις 1.000 rpm, χωρις τριγμούς, χωρίς κομπιάσματα.
Σας παραθέτω και το διάγραμμα για τα δικά σας συμπεράσματα.
Το τηλέφωνο του Γεράσιμου στην διάθεσή σας, αλλά μόνο με ΠΜ.
Πιό κάτω το σχετικό video από το δυναμόμετρο
Fiat Pandα 4Χ4 LPG Lovato χωρίς λαδιέρα
- Batfalcon
-
- Αποσυνδεμένος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Πρόσβαση Φόρουμ
- Δεν Επιτρέπεται: για δημιουργία νέου θέματος.
- Δεν Επιτρέπεται: για απάντηση.
- Δεν Επιτρέπεται: να επεξεργαστείτε το μήνυμά σας.
Συντονιστές: foxfire
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.292 δευτερόλεπτα
- Βρίσκεστε εδώ:
-
Αρχική
-
Το αυτοκίνητό μας !
-
Panda 4x4-Cross
- ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ