file ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

Περισσότερα
6 Χρόνια 7 Μήνες πριν - 6 Χρόνια 7 Μήνες πριν #1233 από Dim
Απαντήθηκε από Dim στο θέμα ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
Νίκο προσπάθησα να γράψω κάτι στουν "Νέους Χρήστες" αλλά δεν ξέρω τι γίνεται γιατί μετά την υποβολή με πετάει έξω από το φόρουμ. Το Panda είναι με βενζίνη και οι ενδείξεις είναι από τον υπολογιστή ταξιδιού.
Last edit: 6 Χρόνια 7 Μήνες πριν by Dim.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 7 Μήνες πριν - 6 Χρόνια 7 Μήνες πριν #1235 από nickstath
Απαντήθηκε από nickstath στο θέμα ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
Αν μετρήσεις την κατανάλωση στην αντλία του βενζινάδικου θα δεις διαφορές προς τα πάνω.

Διάβασε εδώ ένα άρθρο που έχω γράψει για να καταλάβεις γιατί οι υπολογιστές ταξιδιού έχουν αποκλίσεις από τις πραγματικές τιμές.
Last edit: 6 Χρόνια 7 Μήνες πριν by nickstath.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 7 Μήνες πριν #1240 από evans
Απαντήθηκε από evans στο θέμα ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
η σωστη μετρηση ειναι αντλια αντλια χιλιομετρα τιμη βενζινης και βγαινει η λυπητερη.
Αλλα ξερετε κατι απο 8λ/100 στα 9λ/100 η διαφορα ειναι 1,7€... αξιζει να τρελενομαστε με τις καταναλωσεις:(

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 6 Μήνες πριν #1257 από nickstath
Απαντήθηκε από nickstath στο θέμα ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
ARIS έγραψε:

εχω δει panda οχι 4x4 που ηταν 12ν 1200, και με αλαγη στο καπακι μηχανης ειναι 16ν.μεγαλυτερη ιπποδυναμη και απο οτι ελεγε ο τυπος ειναι πιο ξεκουραστο και καιει πιο λιγο.το καπακι απο punto 1200 16v 80κατι αλογα.

Ο fire 1.2 δεν βγήκε ποτέ 12βάλβιδος μόνο 8βάλβιδος και 16βάλβιδος απο το 1998,στην αρχή με 86ίππους και στην συνέχεια με 80.Το 16βάλβιδο καπάκι δεν ταιριάζει με το μπλοκ των 8βάλβιδων fire γιατί απλούστατα οι αγωγοί λαδιού και νερού δεν έχουν την ίδια διάταξη.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 6 Μήνες πριν - 6 Χρόνια 6 Μήνες πριν #1263 από ARIS
Απαντήθηκε από ARIS στο θέμα ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
8 ηθελα να γραψω-να 'χει αλαξει moter?ειναι φιλος φιλου θα μαθω.

ΑΡ,ΜΙΚ.
Last edit: 6 Χρόνια 6 Μήνες πριν by ARIS.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 6 Μήνες πριν #1302 από Batfalcon
Απαντήθηκε από Batfalcon στο θέμα ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
Αναφερόμενος στον τίτλο του θέματος, έχω να σας γνωρίσω τα εξής:

Η κατανάλωση στο δικό μου παίζει γύρω στα 9 l /100 km σε συνθήκες πόλης, ενω πέφτει στα 7,3 σε συνθήκες αυτοκινητόδρομου - επαρχιακής οδού.
Εν τούτοις επειδή το έχω ψάξει πολύ το πράγμα σχετικά με τα προγράμματα και τις αναβαθμίσεις έχω να σας προτείνω τεχνικό που θα σας δώσει αυτά που μπορεί απροβλημάτιστα να βγάλει το μοτερ χωρίς να λύσει ούτε μία βίδα.

Αναλυτικά τα θέμα έχει ως εξής:

Μια μικρή εισαγωγή:
Το αυτοκίνητο το αγόρασα μεταχειρισμένο με 23.000 km. Η ενασχόλησή μου με ένα Forum για βάρκες, ( www.fouskoto1.gr ), με είχε φέρει σε επαφή με ένα μέλος που είχε πολλές, μα πολλές αναβαθμίσεις στο ενεργητικό του. Εγώ το Γεράσιμο τον ήξερα από τις μηχανές θαλάσσης. Δεν είχα εμπειρία για την δουλειά του σε αυτοκίνητα, παρ' όλο που σε τελευταία ανάλυση όλοι οι "εγκέφαλοι", μέσες άκρες είναι ίδιοι.

Δείχνοντας εμπιστοσύνη στον άνθρωπο, η πρώτη επαφή έγινε πριν 1 χρόνο. Ολοι ξέρετε τι ιπποδύναμη βγάζει αυτό το αυτοκίνητο. Είναι σίγουρο ότι θέλει κάτι παραπάνω, ε;

Κλείσαμε ραντεβού στο δυναμόμετρο. Ηταν σαφές ότι έτοιμο πρόγραμμα για το 4κίνητο Panda δεν υπήρχε, τουλάχιστον στους συνεργάτες που είχε εκείνος.
Ετσι η απόφαση ήταν η εξής:
Βάζουμε το αυτοκίνητο στο δυναμόμετρο, προσπαθούμε να επικοινωνήσουμε με τον "εγκέφαλο", και επεμβαίνουμε αναλόγως. Οπως έμαθα όταν πήγα εκεί, η επικοινωνία δεν είναι δεδομένη πάντα! Ούτε ο τρόπος με τον οποίο επιτυγχάνεται! Το κάθε μοντέλο "εγκεφάλου" έχει τα δικά του χούγια.

Χρειάστηκε να κλείσει όλη η έκταση του δυναμόμετρου για να μπορεσει το κοντούλι Panda να κάτσει με όλους τους τροχούς στα ράουλα!
Σε 20 λεπτά "κατέβηκε" το πρόγραμμα και άρχισε το ψάξιμο. Ποιό ψάξιμο; Μη με ρωτάτε, δεν ξέρω. Είχαν πέσει απάνω του 3 άτομα και έλεγαν τα δικά τους συνθηματικά.
Εκ προιμίου είχα ενημερωθεί ότι το max που μπορεί να περιμένω από ένα ατμοσφαιρικπο κινητήρα είναι 10% αύξηση. Το 8% είναι το πλέον ρεαλιστικό μου είχαν πει.

Σε 2 ώρες περίπου, αφού ανεβοκατέβηκαν διάφοροι παράμετροι, το αυτοκίνητο ήταν έτοιμο!

Η διαφορά στην ισχύ μικρή. Δοκιμάσανε και χωρίς το φιλτροκούτι, αλλά με χειρότερα αποτελέσματα.
Η διαφορά όμως στην ροπή σημαντικότατη και εκεί ακριβώς που εμφανίζεται, έδωσε άλλο αέρα στο αυτοκινητάκι.
Η αίσθηση δεν μπορεί να περιγραφεί εδώ, με λόγια. Αυτό που είναι χαρακτηριστικό είναι ότι τώρα πλέον σηκώνει ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ταχύτητα από τις 1.000 rpm, χωρις τριγμούς, χωρίς κομπιάσματα.

Σας παραθέτω και το διάγραμμα για τα δικά σας συμπεράσματα.
Το τηλέφωνο του Γεράσιμου στην διάθεσή σας, αλλά μόνο με ΠΜ.

Πιό κάτω το σχετικό video από το δυναμόμετρο


Fiat Pandα 4Χ4 LPG Lovato χωρίς λαδιέρα
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.490 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ